quote:NORES 7.83 17.9 a Sn 2013/02/07 23:22:27.7 0.1 209.8 24.2 T A S 5.6 0.29 ML 4.0
NEWS
NAO
?
[X]
Reporting Network (EMSC code)
Associated IRSS Code: NAO
Norwegian Seismic Array Kjeller, Norway
Deze bevingen komen door gasboringen. Er beweegt dus niks, er storten alleen ruimtes in omdat bepaalde lagen zwakker worden. Zal dus nooit omhoog komen in dit gevalquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:41 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe het beweegt, voor hetzelfde heb je wel een berg die compleet hol is van binnen
Maar ja een dal mag ook, zolang er maar genoeg hoogte verschil is
Dan beginnen er toch wat tuinhekjes om te vallen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:57 schreef NaturalScience het volgende:
Hij staat momenteel op 4,0 op de schaal van Richter!
[..]
Ik hoor het alweer, deze kan weer van stal worden gehaald:quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan beginnen er toch wat tuinhekjes om te vallen.
quote:00:50 Verslaggever Jan Been zag iemand in Startenhuizen in paniek en in pyama op straat lopen.
Mijn apje is vrij nauwkeurig haha.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
4.0![]()
Die 3,6 site is niet gevalideerd.
Staat dat ding ter plekke te meten?quote:
Deze is ook prachtig, van NOS.nlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:02 schreef NaturalScience het volgende:
[..]Een glimlach kon ik niet onderdrukken... die liveblog!
http://www.rtvnoord.nl/artikel/artikel.asp?p=117833
Heel veel stereotypischer kan het niet, ik stel me ook voor dat Dick dat met een zwaar Gronings accent zeiquote:Dick Stoppels, die in Uithuizen woont, vertelde in het NOS Journaal over de eerste beving. "Alles trilde en rommelde," zei hij. Er is nog niets bekend over eventuele schade.
En 't ben grunningers, daar wordt heel creatief geclaimd.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
De 1e schademeldingen stromen binnen, vooral veel keukenkastjes en schuurtjes hebben schade opgelopen.
Ow zijn dat die flikkers waardoor ik zoveel premie betaal?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En 't ben grunningers, daar wordt heel creatief geclaimd.
Ja, en zoveel belasting ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow zijn dat die flikkers waardoor ik zoveel premie betaal?![]()
![]()
!!!!
twitter:CrisisNed20 twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 01:16:00Seismoloog KNMI heeft nog geen cijfers, maar hij noemde de 1e beving ,,zwaar'' en de 2e mogelijk nog sterker. #aardbeving #Groningen reageer retweet
KLB / verzekering oplichtenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En 't ben grunningers, daar wordt heel creatief geclaimd.
En dan de herindeling, dus misschien net 3 provincies.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:09 schreef Nober het volgende:
Het kabinet wil nou eenmaal geld en dat is belangrijker dan het behouden van een provincie aangezien ze er daar liever wat minder van hebben. Over een paar jaar dus nog maar 8 provincies wat natuurlijk ook wat makkelijker is voor de kinderen op school.
Op zich wel goed te onthouden, het zuiden, het oosten en het westen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:27 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan de herindeling, dus misschien net 3 provincies.
Ja? Dat vind jij niet erg? Schade aan je schoorsteen en scheuren in je monumentale huis?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:17 schreef raptorix het volgende:
En zelfs al zou er een keer een 5 komen:
"Door vrijwel iedereen gevoelde trillingen als van zwaar voorbijrijdend verkeer; vrije slinger beweegt duidelijk; deuren, glazen en borden rammelen, raamluiken klapperen; geparkeerde auto's schommelen; lichte schade mogelijk aan bijvoorbeeld schoorstenen; eventueel ontstaan kleine scheuren in wegdek of oude en zwakke gebouwen."
Dat word gewoon vergoed, men doet nu net of er een enorme ramp aanstaande is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:44 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
Ja? Dat vind jij niet erg? Schade aan je schoorsteen en scheuren in je monumentale huis?
Nou, gewoon vergoed.. Je huis wordt knap waardeloos op deze manier.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat word gewoon vergoed, men doet nu net of er een enorme ramp aanstaande is.
Mogelijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Staat dat ding ter plekke te meten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |