quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godsammewat een baas ben je toch
wedden dat het gaat vriezen ofzo in maart?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Nog een paar weekjes Rolf, dan is het weer lente![]()
Kun je dan weer bloemetjes extruderen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef minthy het volgende:
Nog een paar weekjes Rolf, dan is het weer lente![]()
Nog meer country, maar dan ECHTE country, zoals het ooit bedoeld is geweest in de jaren 40...quote:
Zou kunnen, maar het hoeft niet! De vogels gaan weer ontzettend tekeer hier in de ochtend, geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wedden dat het gaat vriezen ofzo in maart?
Vast! De bloembollen lopen hier al uitquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:32 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kun je dan weer bloemetjes extruderen?
Ze geven al kopjes?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het hoeft niet! De vogels gaan weer ontzettend tekeer hier in de ochtend, geweldig
[..]
Vast! De bloembollen lopen hier al uit
Tot en met terrasjes deel ik je meningquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
Zomer
Terrasjes
Strand
Bikini's
Ik zie die bikinie?
NAAKTSTRAND
Hier, m'n pa in actiequote:
awesome!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nog meer country, maar dan ECHTE country, zoals het ooit bedoeld is geweest in de jaren 40...
Overigens een van de leukste optredens die ik heb gezien in het echt
Haha eindelijk iemand die van country houdtquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
awesome!
Heb laatst nog gelachen met mijn moeder toen ik een country cd opzette thuis. Ze keek me echt aan met zo'n gezicht van; what the hell is this?
violen, banjo's en mandolinesquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Haha eindelijk iemand die van country houdt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
violen, banjo's en mandolines
"eindhaas"quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:36 schreef wolfrolf het volgende:
ik heb je props gegeven op twitter henk
Kan ik die link veilig aanklikken zonder een link te zien met mijn post die je quote?quote:
Dan moet je dit horen trouwens, meer bluegrass, maar wel fucking goedquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
violen, banjo's en mandolines
en natuurlijk de steelguitar! dat geluid
Jajajaja, hij is gewoon basgitaar aan het spelenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kan ik die link veilig aanklikken zonder een link te zien met mijn post die je quote?
Noemen ze het zo tegenwoordig?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jajajaja, hij is gewoon basgitaar aan het spelen
Bawsquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jajajaja, hij is gewoon basgitaar aan het spelen
klinkt goed!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan moet je dit horen trouwens, meer bluegrass, maar wel fucking goed
En de auto'squote:Op donderdag 7 februari 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klinkt goed!
ik houd niet van de VS, maar countryen ik wil naar Nashville!
zolang ze rijden en ik er in kan zitten vind ik het best. Ik rij zelf geen auto, dus het zal mij een worst weten.quote:
Nashville is leukquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klinkt goed!
1 op 4 pluimpjes makenquote:
VSquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klinkt goed!
Wellicht ga je ooit auto rijden?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zolang ze rijden en ik er in kan zitten vind ik het best. Ik rij zelf geen auto, dus het zal mij een worst weten.
noppes oog problematiek, lijkt mij niet zo verstandig.quote:
Hopelijk niet boompjesknuffelen danquote:
Dan doe maar liever niet neequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
noppes oog problematiek, lijkt mij niet zo verstandig.
Die zijn hard kan ik je vertellenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hopelijk niet boompjesknuffelen dan
U riepquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:42 schreef minthy het volgende:
*voelt een foto van de auto van SC aan komen*
Wat een lieve kat heb jequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
VS(heb Route 66 gereden)
Maar door die dude heb ik ook echt een dobro gekocht![]()
LPG ombouw?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep
[ afbeelding ]
Rijdt overigens 1 op 7 Henk
Netjes, dat doe ik gemiddeld ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep
[ afbeelding ]
Nope, een originele 3.8 liter lijn 6 motorquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
U riep
[ afbeelding ]
Geen V8?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, een originele 3.8 liter lijn 6 motor
Uit 1965
Neequote:
Tja, ik had geen optiequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee
Maar die lijn 6 zijn wel topmotoren
Wat rij jij dan?quote:
Ja, het is vast dat laatste...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
Echt, dat ik nog geen vriendin heb, ik speel gitaar, heb 2 auto's (beide oldtimers), ik heb een kop waar je u tegen zegt... Ik denk alleen dat dat 4 keer per dag schijten een probleem is
Dat laatste moet je niet op een eerste date melden hequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
Echt, dat ik nog geen vriendin heb, ik speel gitaar, heb 2 auto's (beide oldtimers), ik heb een kop waar je u tegen zegt... Ik denk alleen dat dat 4 keer per dag schijten een probleem is
dat zou het kunnen zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
Niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste moet je niet op een eerste date melden he
Wist ik niet, maar nicequote:
Vergeet dat filmpje dan ook niet uit je profiel te halenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet?
Ik schrap het meteeen van m'n Lexa profiel
Ik denk dat m'n ex dacht: ja daaaaaaag dat geloof ik niet en wil ik met eigen ogen ervaren
Jaartal enzo?quote:
Ik heb wel eens in de 404 van een kennis van me geredenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
Hmpf... Daar kom ik aan met m'n Peugeotje
Ah leuk manquote:
Niets mis met een Peugeot. Heb ik ook jaren geredenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:50 schreef minthy het volgende:
Hmpf... Daar kom ik aan met m'n Peugeotje
Die van mij is een klein tikje nieuwerquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in de 404 van een kennis van me gereden
[ afbeelding ]
Bazenwagen
Patserquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik word altijd gereden in een Mercedes met chauffeur
Shoarmataxi'squote:Op donderdag 7 februari 2013 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
ik word altijd gereden in een Mercedes met chauffeur
Klein half jaartje in mijn bezit nu, bevalt uitermate goed. Zelfs op lange afstanden, dat durfde ik met m'n Polo niet meer aanquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Niets mis met een Peugeot. Heb ik ook jaren gereden
Hij is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langquote:
Met jouw gasuitstoot zou LPG wel een aantrekkelijke optie kunnen zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nope, een originele 3.8 liter lijn 6 motor
Uit 1965
Heb je het nou over m'n schijtgedrag of over die 3000km die ik per jaar rij met dat dingquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Met jouw gasuitstoot zou LPG wel een aantrekkelijke optie kunnen zijn
Nou, de mijne is ook best lang hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang
206?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Klein half jaartje in mijn bezit nu, bevalt uitermate goed. Zelfs op lange afstanden, dat durfde ik met m'n Polo niet meer aan
quote:
Die km kun je er zelf opzettenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:54 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Uit 2007. Dieseltje met vrij weinig kilometers op de teller
Oh, zo! Dat gaat vast gebeuren, ik rij tussen de 35 en 40k per jaar. M'n vorige auto heb ik ingeleverd op 375kquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoel dat jij er al rijdende meer km op kan zetten
Dat heb ik nooit gehaaldquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, zo! Dat gaat vast gebeuren, ik rij tussen de 35 en 40k per jaar. M'n vorige auto heb ik ingeleverd op 375k
Met gemakquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn km teller is ook nog vrij laag, hoop na dit weekend dat er wat meer op me gereden is
Pekel jongehquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn km teller is ook nog vrij laag, hoop na dit weekend dat er wat meer op me gereden is
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:58 schreef SilentChaos het volgende:
Eh, tjaquote:
Little Big Townquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:59 schreef ieniminimuis het volgende:
deze kwam uit de radio en mijn moeder trok toen het rare gezicht.
dat niet, maar ik kreeg vroeger nog zakgeld in guldens.quote:
zomerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Little Big Town
Eergister al gepostmaar toch:
Ehhh... Ja dan rij ik niet met m'n chevy nee...quote:
Joh, ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat niet, maar ik kreeg vroeger nog zakgeld in guldens.
BBQ's enzoquote:
Een BBQ met glijbaan is sowieso niet zo'n goed ideequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
BBQ's enzo
Alleen die glijbanen doen me altijd hier aan denken:
[ afbeelding ]
Ervaring??? vertelquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een BBQ met glijbaan is sowieso niet zo'n goed idee
pics!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Een BBQ met glijbaan is sowieso niet zo'n goed idee
quote:
Nah, darts ben ik uit het oog verloren sinds Embassy geen Embassy meer mocht hetenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef D. het volgende:
Van Gerven - Taylor nu, voor de eventuele geïnteresseerden
Toby Keith heeft sowieso wel geniale platenquote:
owh verhip dat is darten en niet een liedjequote:Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef D. het volgende:
Van Gerwen - Taylor nu, voor de eventuele geïnteresseerden
Nou, dan postte ik het niet voor jouquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, darts ben ik uit het oog verloren sinds Embassy geen Embassy meer mocht heten
Proostquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
owh verhip dat is darten en niet een liedje
poesjes kun je niet commanderen. Die luisteren toch niet.quote:
Sorry, ik kan niet tegen drukquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
poesjes kun je niet commanderen. Die luisteren toch niet.
Ze luisteren wel hoor, alleen niet altijdquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
poesjes kun je niet commanderen. Die luisteren toch niet.
Goede vraagquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
waarom zit het briefje met wifi-inlog niet op het notitieblokje waar het wel hoort te zitten>?
Ik ga even schijtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef ieniminimuis het volgende:
het is zo gezellig en ben zo geëntertaind dat ik vergeet optijd naar bed te gaan
trustenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef SilentChaos het volgende:
Mijn bier is op (althans, m'n glas is leeg en moet morgen nog werkendus ga niet meer drinken
).
Ik ag slapen
Slaap lekker jong en tot morgen!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:16 schreef SilentChaos het volgende:
Tot morgen allen
En slaap lekker!
quote:
Ik vind dat je disproportioneel grote oren hebtquote:
kan ik extra goed luisterenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind dat je disproportioneel grote oren hebt
Slaap lekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen ik ga naar bed, want ik wil er om wedden dat ik morgen rond een uur of kwart over 7 weer gewekt wordt door mijn grote vrienden van het slopersbedrijf.
trusten
Oordoppenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef ieniminimuis het volgende:
mensen ik ga naar bed, want ik wil er om wedden dat ik morgen rond een uur of kwart over 7 weer gewekt wordt door mijn grote vrienden van het slopersbedrijf.
trusten
jeuh! Eindelijk iemand die muis als afkorting gebruik ipv ieniquote:
Sorry, ik ben niet zo van de afko's...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jeuh! Eindelijk iemand die muis als afkorting gebruik ipv ieni
mijn bijnaam in het dagelijkse leven is nl ook muis. Dus daar reageer ik serieus op.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo van de afko's...
Tof!quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn bijnaam in het dagelijkse leven is nl ook muis. Dus daar reageer ik serieus op.
Op een gegeven moment had ik zelfs een docent die mij per ongeluk ook muis noemde, omdat mijn vriendinnen dat zo vaak gebruikte.
nu echt naar bed
Dag iquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn bijnaam in het dagelijkse leven is nl ook muis. Dus daar reageer ik serieus op.
Op een gegeven moment had ik zelfs een docent die mij per ongeluk ook muis noemde, omdat mijn vriendinnen dat zo vaak gebruikte.
nu echt naar bed
AAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Die van mij wordt standaard afgekort. Als mensen me bij m'n volle voornaam aanspreken, begin ik met rennen![]()
Dat geluid hoor ik meestal van de mannen die gillend bij me vandaan rennen...quote:
Och armquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat geluid hoor ik meestal van de mannen die gillend bij me vandaan rennen...
Het went. Het geluid dan, het gevoel dat het achterlaat niet...quote:
Mooi! Dat zie ik hier in de buurt nog niet gebeurenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:45 schreef borisz het volgende:
Utrecht.Vanaf 1 juli iedere zondag koopzondag. De raad heeft een fatsoenlijk besluit genomen.
Je hoorde hem gewoon aankomen en toen ineens een dikke knal, en deze was de zwaarste die ik voor mijn gevoel heb meegemaakt en dit is al de 4e in een jaar tijd.quote:
Lijkt me eng... Heb je schade?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Je hoorde hem gewoon aankomen en toen ineens een dikke knal, en deze was de zwaarste die ik voor mijn gevoel heb meegemaakt en dit is al de 4e in een jaar tijd.
Nee dit keer gelukkig niet van de zomer hadden we een scheur in de muur.quote:
Oef...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee dit keer gelukkig niet van de zomer hadden we een scheur in de muur.
Drie violen en een trommel en een fluitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:11 schreef minthy het volgende:
Slingers, vlaggen, confetti!
Gefeliciteerd Rock, dat je maar een oud wijf mag worden![]()
Damn, Groningen vergaat. Waar zit je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:21 schreef themauster het volgende:
GVD 2e beving zonet in een uur en dit was echt een flinke!
Uithuizen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Damn, Groningen vergaat. Waar zit je?
Tering!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:21 schreef themauster het volgende:
GVD 2e beving zonet in een uur en dit was echt een flinke!
Nu wel schade, alle fotos van mijn grootouders zijn van de muur gevallenquote:
Hmm gaat de verkeerde kant op met al die bevingenquote:
Nja, je bent er mooi klaar mee als je er woontquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:28 schreef themauster het volgende:
Toevallig was er net vandaag een kamerdebat met Minister Kamp over de aardbevingen hier in Groningen.
nee hoor, het is nog lang niet klaar. Ze zakken daar nog een stukje verderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, je bent er mooi klaar mee als je er woont
quote:
Nee, vast niet. Prachtige provincie en je moet er doorheen als je naar Schiermonnikoog wiltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, het is nog lang niet klaar. Ze zakken daar nog een stukje verder
zolang we gas gebruiken gaan ze daar nog zakken. Of we willen of niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, vast niet. Prachtige provincie en je moet er doorheen als je naar Schiermonnikoog wilt
En daarom; Overijsselquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zolang we gas gebruiken gaan ze daar nog zakken. Of we willen of niet.
Elke provincie z'n risico. Wij hebben dijken die niet alles tegenhouden
ook in Overijssel kan de IJssel overstromen. Alleen woon jij veiligquote:
Precies. Goed uitgezochtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ook in Overijssel kan de IJssel overstromen. Alleen woon jij veilig
klinkt foutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Goed uitgezocht![]()
We zitten hier vrij hoog, en anders rennen we gewoon Duitsland in
Ja, dat dan weer wel...quote:
ik dacht dat daar het tuig woonde...... bij de burenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel...![]()
Maar goed, altijd aardig doen tegen je buren
Valt best mee!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik dacht dat daar het tuig woonde...... bij de buren
ik ga de grap niet uitleggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee!![]()
aan de ene kant een heel vroom christelijk stel en aan de andere kant een heel druk gezin
Ah. Oh... Duurde even maar ik snap hemquote:
is ook zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah. Oh... Duurde even maar ik snap hem![]()
En ook dat valt best mee, Duitsers zijn over het algemeen vriendelijk en beleefd
Zo ver ga ik nooitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is ook zoDuitsland is een leuk land. Berlijn
is Zuid Duitsland niet niet ook gewoon net zover rijden?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo ver ga ik nooit![]()
Uelsen, Nordhorn en eens in de zoveel jaar krijg ik het in de kop om naar zuid-Duitsland te rijden
Geen idee, maar Berlijn heb ik nog nooit in de kop gehad als bestemmingquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is Zuid Duitsland niet niet ook gewoon net zover rijden?
Och je moet gewoon een makkelijk doel hebben, of goed richtingsgevoel. Ik had de route naar onze slaapplek van te voren uitgezocht en ben er toen in één keer heen geredenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, maar Berlijn heb ik nog nooit in de kop gehad als bestemming![]()
Ben een paar jaar geleden nog hopeloos verdwaald in één of andere grote stad, dus Berlijn wordt em sowieso niet met de auto
Morgen naar Maastrechquote:
Jouw signaturequote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jouw signature
Ik was er getuige van
Gelukkig welquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
morgen
Geen vervelende slooplui! Dus kon me weer "verslapen"
om het beter te maken; toen ik naar bed ging heb ik uren wakker gelegen, omdat ik nog steeds zo klaar wakker was dat ik niet kon slapen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jaloers
Ik stond om half 7 gewoon weer naast m'n bed
Ik heb standaard wallenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
om het beter te maken; toen ik naar bed ging heb ik uren wakker gelegen, omdat ik nog steeds zo klaar wakker was dat ik niet kon slapen.
en ik heb wallen
Jaloersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
hallo, jullie hebben het allemaal over slecht slapen enzo, maar dat is allemaal maar bijzaak. Mo-Do is dood!
ik ken die gast niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
hallo, jullie hebben het allemaal over slecht slapen enzo, maar dat is allemaal maar bijzaak. Mo-Do is dood!
Ik denk dat'ie dit weekend weer over "z'n meisje" heen magquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Domien is wel op de romantische tour zeg.
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:23 schreef 3rdRock het volgende:
Die is toch van einz zwei polizeiquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:51 schreef 3rdRock het volgende:
Goedemorgen. iedereen dank en nu weer verder met gewoon doen
Mo-Do
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:52 schreef borisz het volgende:
Tijd voor een leuk plaatje.
[ afbeelding ]
Dat is gewoon mijn doel, dat ik 's ochtends wakker wordt en zoiets in m'n keuken heb staanquote:
Ik doelde op de knoppen die op de keukenkastjes zitten, die hebben wij thuis ook.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is gewoon mijn doel, dat ik 's ochtends wakker wordt en zoiets in m'n keuken heb staan
Ahhaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:08 schreef Impect het volgende:
[..]
Ik doelde op de knoppen die op de keukenkastjes zitten, die hebben wij thuis ook.
een golddigger noem jij geluk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom heb ik nooit zoveel geluk?
[ afbeelding ]
Het was ook een Garpjequote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
een golddigger noem jij geluk?
Imagine that...quote:
nou als mijn moeder door het huis danst en mee zingt met move it van Cliff Richard vind ik dat ontzettend guilty.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jaren '50/'60 muziek is NOOIT een guilty pleasure, in welke tijd je het ook maakt
Ja maar Jerry Lee Lewis, een van de grootheden die met Johnny Cash en Elvis heeft getourd... Een icoon uit de jaren '50 en '60 proberen in de Guilty Pleasure gallerij te krijgen is gewoon dom...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nou als mijn moeder door het huis danst en mee zingt met move it van Cliff Richard vind ik dat ontzettend guilty.
Oneensquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
al hoewel ik Elvis guilty-er vind dan Cliff Richard
Ja maar ik ben opgegroeid met Cliffje en Elvis werd verafschuwd. So don't blame me, blame my mother!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oneens
Oude Elvis (voordat'ie die Vegas zooi ging maken..)
#ivhnwquote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar Jerry Lee Lewis, een van de grootheden die met Johnny Cash en Elvis heeft getourd... Een icoon uit de jaren '50 en '60 proberen in de Guilty Pleasure gallerij te krijgen is gewoon dom...
Ik ben eigenlijk meer opgegroeid met Beatles, Stones, Led Zeppelin, Hendrix, Queen, Deep Purplequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar ik ben opgegroeid met Cliffje en Elvis werd verafschuwd. So don't blame me, blame my mother!
Mompelt iets van''westerlijke arrogantie''quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor het al, van een aardbeving ga je ook heel raar praten
#Groningen
Sorry wat zei je?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:03 schreef themauster het volgende:
[..]
Mompelt iets van''westerlijke arrogantie''
mijn ma draaide vroeger ook nirvana en bon jovi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk meer opgegroeid met Beatles, Stones, Led Zeppelin, Hendrix, Queen, Deep Purple
Eigenlijk heb ik best een toffe pa
je moet ook niet in de buurt van een mogelijk aardbevingsgebied gaan wonen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:05 schreef themauster het volgende:
Ik heb trouwens een dikke scheur in mijn buitenmuur, gelukkig kunnen we de schade verhalen op de NAM.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je moet ook niet in de buurt van een mogelijk aardbevingsgebied gaan wonen.
Sky on Fire?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia weer met haar kutplaten altijdOngelofelijk hoe ze al sinds dag 1 bij 3FM met een klotenummer kan beginnen
![]()
Gelukkig zo lunch
Haten op Sky on Firequote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
Claudia weer met haar kutplaten altijdOngelofelijk hoe ze al sinds dag 1 bij 3FM met een klotenummer kan beginnen
![]()
Gelukkig zo lunch
Ik het origineel van Bertolf!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
vind het origineel van Sandra van Nieuwland beter
Ik ken er eenquote:
je moet haar serieus gewoon slaan als je haar vanavond tegen komt.quote:
Hahaha nee hou de eer wel aan mezelf en pak haar vriendinquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je moet haar serieus gewoon slaan als je haar vanavond tegen komt.
sound of musicquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
waarom draag je jouw gordijn als kleding
Ma'amquote:
9quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
nog 10 posts voor het spaanse sloffen topic
Wiehoe!!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
nog 10 posts voor het spaanse sloffen topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |