Dat sowieso, ff terzijde, ik heb die obsessie van mannen voor anale seks nooit begrepen...quote:
Tja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
ja en probeer nu maar weer eens het onderwerp te veranderen...
Accepteren en meedoen, dan verandert het vanzelf weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
DONE!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
WANNEER KOMT CHVRCHES!?!11?!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien houden die kerels niet van harige billen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat sowieso, ff terzijde, ik heb die obsessie van mannen voor anale seks nooit begrepen...
Neem dan een vent ofzo
Zal wel aan mij liggen...
indirect gaat het dus nog steeds over poepquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DONE!
Het gaat nu over anale seks
is wat voor de kat van m`n vriendinquote:
Dat betekent dat we dalijk weer een klein pilsje open trekkenquote:
lekker een beetje in de poep roeren. heerlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat sowieso, ff terzijde, ik heb die obsessie van mannen voor anale seks nooit begrepen...
Neem dan een vent ofzo
Zal wel aan mij liggen...
Rock! Held!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind de 3fm-clip tof. vooral Miranda steelt de show. ik vind het wel stom dat Cas van GBttZ meedoet, dat had Timur, Stenders, Ramon of Klaas kunnen zijn. die zitten niet in de clip
serieus. ik moest er echt hard om lachenquote:
http://go.3fm.nl/zeroes-requestquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is wat voor de kat van m`n vriendin
Kunnen we trouwens nog steeds een zeroes playlist invullen?
en hier ging het weer misquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker een beetje in de poep roeren. heerlijk!
Van te voren altijd een flessenlikker gebruiken om intern te reinigen natuurlijk!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
indirect gaat het dus nog steeds over poep
topquote:
ja, ik ben een held! nog 2 uurtjes een 30jarige heldquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rock! Held!
Iemand die het weer ontopic houdt!
Ik vond het meer enorm tenenkrommend, en van 3FM uit typisch iets voor haar ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
serieus. ik moest er echt hard om lachen![]()
GADVERDAMME!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van te voren altijd een flessenlikker gebruiken om intern te reinigen natuurlijk!
[ afbeelding ]
kun je toch beter die staalborstel pakken? weet je zekers dat het goed schoon is!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Van te voren altijd een flessenlikker gebruiken om intern te reinigen natuurlijk!
[ afbeelding ]
ah, daarom had mijn moeder er 1 in haar n8kastjequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet je weer dat tampon erin stoppen tegen de bloedingen...werkt niet dus!quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kun je toch beter die staalborstel pakken? weet je zekers dat het goed schoon is!
Ik hoop dat hij een enorme tros aambeien heeft hangen...quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kun je toch beter die staalborstel pakken? weet je zekers dat het goed schoon is!
watquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, daarom had mijn moeder er 1 in haar n8kastje![]()
Nou snap ik waarom je je ouders zo weinig zietquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga weer even een paar uur in VBL hangenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |