Dat ben ik in één geval ook wel, jankend gelukkig. Maar om er nu een nummer over te schrijven? Zoveel eer wil ik die lul nu ook weer niet gunnenquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:47 schreef SilentChaos het volgende:
Over goede nummers over ellende gesproken
Zij moet zo blij zijn dat ze gedumpt is
Al die bomen die gekapt worden voor al dat pleepapier...quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet zo boos SC en ik maken hele mooie bomen
speciaal voor jou
wees eens blij ofzeau
Dat heet recyclingquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Al die bomen die gekapt worden voor al dat pleepapier...
kappen nou!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
hard en stug kringloop plee papierquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Uuurgh!!!quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat heet recycling
Ik schijt m'n eigen pleepapier, snap dat dan!
quote:
Schuurpapierquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hard en stug kringloop plee papier
P300 FTWquote:
vertel mij wat vandaag, de tering, iedereen buikgriepquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
aan 4x schijten op een dag is niets natuurlijks aan.
Grove korrelquote:
bijna vrijdagquote:
Dat is schijten via de ingangquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
vertel mij wat vandaag, de tering, iedereen buikgriep
P150?quote:
Staalborstelquote:
Zo je anus inquote:
Hilti erbijquote:
You know what I like babyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |