Nee hoor, want niemand snapt iets van dat hele idee door die berg hormonen en bijkomende dementie. Dus geheid dat je dan ligt van: "Oh!! Links!! En meisje, nee een jongen, nee spiegelen... He verdoriequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Suikertante het volgende:
Wat bizar!! Dat is wel een heel makkelijke manier om het te zien, als je het dan niet wilt weten moet je wel heel hard je hoofd uitschakelen tijdens een echo!
Foto stond al in het vorige topic, druifquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Logi! Je dochter is er, wat geweldig!!! En een heel mooi gewicht ook toch?? Ben erg benieuwd naar een foto! Geniet lekker van elkaar!
Vervolgens lees ik het bericht van Musique... verdorie wat een rotnieuwsSterkte!!!
Serieus? Dan denk ik dat mijn telefoon m voor me verstopt heeft!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto stond al in het vorige topic, druif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou gek?? Ik zie alleen maar echofoto's in het vorige topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto stond al in het vorige topic, druif
Ja, alles gaat goed! In het begin was ze extreem moe, en vaak misselijk. Die extreme moeheid is wat verdwenen, al is ze wel vermoeider dan normaal. En de misselijkheid is helemaal verdwenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Fieder het volgende:
Welkom Winski, spannend! Gaat alles goed met je vriendin?
Hil![]()
Ooooh helemaal overheen gekeken inderdaad!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef Fieder het volgende:
LB het is een linkje, geen foto
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1127
Vast, en zeker als ze de baby straks gaat voelen. Fijn dat de misselijkheid weg is en ze zich goed voelt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, alles gaat goed! In het begin was ze extreem moe, en vaak misselijk. Die extreme moeheid is wat verdwenen, al is ze wel vermoeider dan normaal. En de misselijkheid is helemaal verdwenen.
Verder kun je al echt een buikje zien, waar ze supertrots op is. En ik ook
Ze maakt zich wel wat zorgen of alles wel goed groeit. Maar ik denk dat iedere vrouw dat gevoel wel heeft. We hadden de eerste echo na 10 weken, en volgende week dus de 20 weken echo. Daar zit 10 weken tussen en dat is nogal wat. Maar goed, we hebben 2x het hartje horen kloppen bij de VK dus dat was sowieso al een geruststellend moment. En heel bijzonder om te horen.
Hopelijk gaat ze zich na volgende week wat minder zorgen maken en vooral genieten van alles
Hoe groot is hij dan. Hier een kleine trolly of grote beautycase. Met twee kanten ruimte. 1 deel voor mezelf en het andere deel voor de baby.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Mijn vluchttas is inmiddels een vluchtkoffer gewordenheb volgens mij niks bijzonders meegenomen maar toch is het best veel...
Denk het ook, inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Suikertante het volgende:
Winski, straks gaat ze het ook voelen en dat is een hele geruststelling!
Gewoon formaat kofferquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hoe groot is hij dan. Hier een kleine trolly of grote beautycase. Met twee kanten ruimte. 1 deel voor mezelf en het andere deel voor de baby.
Oh da's ook een goeie inderdaad! Als ik met mn vriend samen weekboodschappen doe, duwt hij inderdaad de kar. Doordeweeks probeer ik alleen kleine beetjes boodschappen te halen zodat ik niet met zo'n mandje scheef loop te zeulen, want dat is ook niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef pessie het volgende:
Xm, als aanvulling op lb; ook even geen winkelwagentje duwen, dat is echt geen fijne beweging als je bekken et niet fijn doet. Hoop dat het met rust beter gaat
Nee alleen zelf berekent. Heb de 1e echo pas in maart.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Frezan, jij hebt nog geen datum he?
Zo veel heb ik niet. Heb wel kleding ingepakt die niet te dik is. Heb het al weken warm.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:31 schreef Fieder het volgende:
[..]
Gewoon formaat kofferHeb er wel een trui in voor naar huis te gaan, en een badjas.
Mwoa, je lijf registreert dat soort dingen, je bevalt pas als jullie er samen klaar voor zijn. en op de pijnstillers die vaak voorgeschreven worden zit een gele sticker dus autorijden wordt em dan niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 scbvhreef Fieder het volgende:
Laiv wat een goed nieuws![]()
![]()
Welkom in de top 10 LB![]()
Mn man is door zn rug gegaan en kan niet op of neer. Heel zielig natuurlijk maar ik kan alleen maar boos zijn, wat een timing![]()
Hoop dat het snel over is iig... Er ligt ook nog een lijst met klusjes te wachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
Mwoa, je lijf registreert dat soort dingen, je bevalt pas als jullie er samen klaar voor zijn. en op de pijnstillers die vaak voorgeschreven worden zit een gele sticker dus autorijden wordt em dan niet.
I know maar ik wil eerst de 1e echo afwachten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef Suikertante het volgende:
Zelfberekende data mogen ook in de OP hoor! Maar het hoeft niet natuurlijk.
prima timing ja. Hopelijk gaat het snel beter met hemquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 schreef Fieder het volgende:
Laiv wat een goed nieuws![]()
![]()
Welkom in de top 10 LB![]()
Mn man is door zn rug gegaan en kan niet op of neer. Heel zielig natuurlijk maar ik kan alleen maar boos zijn, wat een timing![]()
Ah, een volgende baby dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef frezan het volgende:
[..]
I know maar ik wil eerst de 1e echo afwachten.
En ik krijg pijnlijke tetten. Auwa dat was ik even vergeten/kan ik mij niet meer herinneren.
Lui kreng ligt al in bed maar ik heb natuurlijk even geloerd naar de echo en volgens die theorie zou ik een meisje krijgen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
grappig dat die andere echo's ook kloppen, Spewey, echofoto? gaan we voorspellen wat je krijgt
Die chinese klopte hier geloof ik niet, dus die vertrouw ik niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Spewey het volgende:
Hoera voor het goede nieuws!
[..]
Lui kreng ligt al in bed maar ik heb natuurlijk even geloerd naar de echo en volgens die theorie zou ik een meisje krijgen?Ja maar, ja maar volgens de chinese geslachtskalender zou het een jongetje worden en die had het twee keer bij het rechte eind...
Mijn vriend is ook zwanger geloof ik. Die heeft mij gisteren om 23 uur na die reclame ook gevraagd of ik langs de MacDrive wilde rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef As1981 het volgende:
Wat van Laiv, hopelijk blijft het bloeden nu weg.
Fieder irritant zeg, voor beide![]()
Oh en ik ben echt zwanger. Zag een reclame van de Mac voor een mcflurry lion en nu is manlief deze halen. Dat heb ik echt nog nooit gedaan/gevraagd
Ha ha ha, maar ja jij bent zwanger dus je hoeft niet lief te zijn. Ik geloof ook niet dat hij het echt leuk vond, en als hij nee had gezegd dan had ik het ook prima gevonden. Maar dit is zijn manier om iets te kunnen doen. En ik vraag het dus nooit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zwanger geloof ik. Die heeft mij gisteren om 23 uur na die reclame ook gevraagd of ik langs de MacDrive wilde rijden. Ik was alleen niet zo lief als je man
.
Haha ja jij verdient dat ook gewoon!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ha ha ha, maar ja jij bent zwanger dus je hoeft niet lief te zijn. Ik geloof ook niet dat hij het echt leuk vond, en als hij nee had gezegd dan had ik het ook prima gevonden. Maar dit is zijn manier om iets te kunnen doen. En ik vraag het dus nooit.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Suikertante het volgende:
Hee, Wubbo heeft weer de hik! Dit is pas de tweede keerGek gevoel toch wel, als ik iets als plopjes zou moeten omschrijven is dit het!
voor mij is die hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Zoya83 het volgende:
Bij die Chinese kalender, neem je dan je leeftijd tijdens de conceptie of de leeftijd die je nu hebt?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef L-E het volgende:
50% kans dat-ie klopt he, die kalender. Hier bij de 1ste wel, 2de niet. Dat maakt 50%.
Klopt idd. Maar is een echo bij 9w 2d nog vroeg genoeg?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef As1981 het volgende:
Ja ik vind die methode van KD betrouwbaarder als je kijkt hoe groot deel klopt.
Wat ik begreep moet het een echo zijn van voor de 8 weken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar is een echo bij 9w 2d nog vroeg genoeg?
Ik ben er klaar voor, maar mijn baby blijkbaar nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Zeg As, moet jij niet eens beginnen?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef Suikertante het volgende:
De slome donder![]()
Of jij hebt een lekker buikje, dat kan ook natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Deze dan? te koop op Etsyquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:45 schreef Gulara het volgende:
Hahaha, ik zal jullie tegen die tijd verblijden met een uitgebreid verhaal over waar ik die tissues voor gebruikt heb. En hoeveel onderbroeken je nou echt nodig hebt.
Goed sfeertje weer die kamer mignonne, ik kan alleen niet haken/breien.Dus dat wordt dan een wel heel luchtig dekentje met gaten en zo.
Mijn eerste kreeg idd ook een ziekenhuis mutsje op.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij ons gebruiken ze eerst die ziekenhuismutsjes, als alle derrie weg is, dan krijgen ze t eerste pakje aan
Nou ik dacht bij mezelf, als ze haar eigen luiers mee moet nemen leveren ze misschien ook geen mutsje. Ik heb 1 speciaal mutsje voor die gelegenheid, had Nathan ook op zn allereerste uurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij ons gebruiken ze eerst die ziekenhuismutsjes, als alle derrie weg is, dan krijgen ze t eerste pakje aan
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 08:52 schreef Kleurdoos het volgende:
Zo hey, ik heb wel weer vreetaanvallen, alsof mijn lichaam mijn ietwat ondergewicht zelf wel even aanpaktMijn vriend stuurde me gisteren naar boven..omdat ik de keukenkasten leeg bleef trekken en al lag te kermen op de bank met buikpijn
Je zit nu in je 28e week en bent zondag 28 hele weken zwanger en begint dan aan je 29e weekquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:18 schreef vencodark het volgende:
Ik ben in de war.In mijn agenda heb ik staan dat ik zondag 28 weken ben. Mijn app zegt dat ik nu in week 28 zit. Hele periode wist ik het uit mijn hoofd en nu begin ik de tel kwijt te raken.
Ohja! Zo zat het. Ik was het even helemaal kwijt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je zit nu in je 28e week en bent zondag 28 hele weken zwanger en begint dan aan je 29e week.
Ik was gister 24 weken en zit nu in de 25e week van mn zwangerschap.
Oh ja dat is ook zoquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:21 schreef pessie het volgende:
Fieder, in nl worden luiers geleverd maar in bv uk moeten bevallende vrouwen zelf luiers meenemen. Ik denk dat dat voor de aussies ook geld.
Ws miet je iemand paraat hebben. Soms is een vk al in het ziekenhuis en laat ze je daarkomen.
Ik wil een chocomilkshake van de macquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:34 schreef Fieder het volgende:
Over n paar uurtjes pas, hoop wel dat t spieren zijn en geen hernia ofzo.
Oh dames nu wil ik chips, het is nog niet eens 10 uur
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:38 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb nu al een dag of drie dag mijn buik echt zo zwaar aanvoelt, echt onaangenaam. Als ik sta dan voel ik constant dat mijn blaas geplet wordt en eigenlijk voelt het alsof alles geplet wordt. Is dit blijvend?
quote:
ik ook!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:35 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik wil een chocomilkshake van de mac
Bikkel!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
Leuk weer een echo! Ik ben benieuwd wat je dan nog ziet? Ik vond hem de vorige keer al zo groot bij de echo!
Als ik op maandag of dinsdag alleen sta dan zorg ik dat ik zitklusjes heb voor als er geen klanten zijn. Maar op zaterdag zijn er bijna continu klanten, en dan ga ik toch snel meelopen en ouwehoeren enzo. In de winkel waar ik werk willen de meeste klanten graag advies, dus dan is het niet handig als je achter de toonbank blijft zitten. De dag schiet ook niet op dan.. Maar 's avonds heb ik ook nog een feestje, dus hoe lang ik dat volhoud weet ik nog niet!
Ohhhquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Bikkel!
Ik heb nu koude pannenkoeken met suiker en kaneel die nog over waren van gisteren
Omdat mensen soms stom zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef klumsy het volgende:
Waarom zijn mensen gepikeerd als je niet wil zeggen welke datum er gepland staat voor je keizersnede
Lekker voor jezelf houden. Jouw baby, jouw bevalling. Dat er iets gepland staat betekent niet automatisch dat iedereen op de hoogte moet zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef klumsy het volgende:
Waarom zijn mensen gepikeerd als je niet wil zeggen welke datum er gepland staat voor je keizersnede
Algemene mail rondsturen met : ik heb verlof, laat me met rust. Misschien een idee?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef klumsy het volgende:
ik had donderdag serieus al berichtjes met succes wensen... dus ik echt WTF waarvoor???
bleek dat ik een collega verteld had dat de draaipoging mislukt was en dat we waarschijnlijk donderdag een datum voor een kz zouden gaan plannen... dat had zij opgevat als dan krijg ik een kz en heeft dat fijn met de hele afdeling en nog wat mensen gedeeld... die mij dus donderdag allemaal succes gingen wensen
En nu wel een beetje een soort van beledigd zijn dat ik niet wil zeggen wanneer het wel is!
Snap sowieso het nut niet van het overal rond te bazuinen als je het weet...
Ik zou ze in geuren en kleuren vertellen hoe je zwanger bent geworden, het liefst met zoveel mogelijk opsmuck erbij. Dikke kans dat ze al vrij snel zeggen dat ze het niet willen weten. Dan doodleuk gewoon de opmerking maken dat ze dan ook niet hoeven te weten wanneer het kindje hoogstwaarschijnlijk geboren gaat wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:07 schreef klumsy het volgende:
ik had donderdag serieus al berichtjes met succes wensen... dus ik echt WTF waarvoor???
bleek dat ik een collega verteld had dat de draaipoging mislukt was en dat we waarschijnlijk donderdag een datum voor een kz zouden gaan plannen... dat had zij opgevat als dan krijg ik een kz en heeft dat fijn met de hele afdeling en nog wat mensen gedeeld... die mij dus donderdag allemaal succes gingen wensen
En nu wel een beetje een soort van beledigd zijn dat ik niet wil zeggen wanneer het wel is!
Snap sowieso het nut niet van het overal rond te bazuinen als je het weet...
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Algemene mail rondsturen met : ik heb verlof, laat me met rust. Misschien een idee?
Dat jaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:12 schreef Spirit82 het volgende:
Als ik tegenwoordig iets vertel waarvan ik niet wil dat het doorverteld wordt, zeg ik het erbij. Scheelt een hoop gedoe! Vaak vertellen mensen het met goede bedoelingen door of gewoon van "leuk nieuwtje" en die succeswensen komen ook uit een goed hart. Maar ik snap dat je daar niet echt op zit te wachten
Dat is wel mijn ervaring, maar hey, misschien zijn jouw collega's anders. Niet meer vertellen dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:14 schreef klumsy het volgende:
alsof mensen zich er wat van aantrekken als je zegt dat ze het voor zich moeten houden...
ja goede vrienden misschien, maar collega's?
Ach wat verdrietig,voor haar voor jou. Dat dit bij jou binnenkomt is niet zo gek,en moeilijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:22 schreef klumsy het volgende:
ja het probleem is ook dat het ( over het algemeen ) allemaal goed bedoeld is...
maar mensen vergeten vaak dat zij niet de enige zijn die het goed bedoelen...
maar als je tig keer hetzelfde moet melden dan ben ik er in ieder geval wel klaar mee!
M'n schoonmoeder ook, echt een schat en ze bedoeld het vast niet zo... maar de opmerking van 2 weken geleden dat ik maar goed voor haar kleindochter moet zorgen, en moet zorgen dat ze nog even blijft zitten omdat ze als het mis gaat het verdriet niet aan kan... daar kan ik echt niks mee!
Alsof het mijn schuld is dat het de vorige keer niet goed afgelopen is
Snap haar zorgen wel, maar als ze een beetje slim is, snapt ze zelf ook wel dat het voor mij misschien nog wel iets moeilijker is allemaal dan voor haar...
Ja ik vroeg me dus af, krijg je dan niet een soort rol halverwege? Sluit dat wel mooi op je buik aan? Want ik heb een legging waarbij die rand zo stevig in mijn buik drukt dat ik ineens heel dik lijk met een megavetrolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Suiker, zo'n buikband!! Echt, dat geeft een boel steun als je veel moet staan of lopen! Waren een tijdje terug iig massa's van op marktplaats
Als jij nu naar de Mac gaat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:58 schreef pessie het volgende:
Ik wil dit weekend mn baby. Het is vast alwel 3 kilo, toch?
Op mn buik sluit ie best heel mooi aanquote:Op vrijdag 8 februari 2013 10:30 schreef Suikertante het volgende:
Ja ik vroeg me dus af, krijg je dan niet een soort rol halverwege? Sluit dat wel mooi op je buik aan? Want ik heb een legging waarbij die rand zo stevig in mijn buik drukt dat ik ineens heel dik lijk met een megavetrol
Oh, nee da's niet tof om te horen natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 11:04 schreef Piekie81 het volgende:
Even een egopost.
Net bij vk geweest en ze had verwacht dat de baby/mijn buik harder gegroeid zou zijn, dus nu moeten we volgende week een groei echo. Ik weet dat het niets hoeft te betekenen, maar ik wordt er toch een beetje sip van...
Einde egopost
Nou ben ik echt geen fan van dierenpakken, maar deze!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 07:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Deze dan? te koop op Etsy![]()
[ afbeelding ]
De jouwe wordt geleverd met een didgeridooquote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:34 schreef Gulara het volgende:
Kan iemand mijn baby vertellen dat ie naar beneden mag. Krijg amper lucht.
Hoewel dat indalen ook maar stom is. Zou die geleverd worden met zakmesje?
Ooooh! Dit verklaart een heleboel gepor. Zal een leuk geluid maken tijdens mijn bevalling.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:39 schreef mignonne het volgende:
[..]
De jouwe wordt geleverd met een didgeridoo
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 12:47 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha, en dan bij elke perswee: Bwwwwwrrrrrrrrrrrrrrrwwoaaaaarrrrrrrrrrrrr
Mijn man vind emniet lekker, geen probleem. Meer voor mij! Na sinds zondag elke dag en ook v aak snachts voorweeen vind ik dat ik dit verdienquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij stoppen ze echt iets geks in die milkshakes. Alle zwangere vrouwen om me heen worden er helemaal wild van (ik ook)!!
quote:Als je ijs eet, kies dan voor schepijs of verpakt ijs ipv softijs. In de machines kunnen restjes melk achter blijven waar de listeriabacterie in kan zitten. Dit geldt dus ook voor bijv, milkshakes.
Bij de mac maken ze elke dag het apparaat schoon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Milkshakes staan hier op het 'mag niet'-lijstje..
[..]
Ja, dat zal ook welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:26 schreef pessie het volgende:
[..]
Bij de mac maken ze elke dag het apparaat schoon.
Ik bedoel het echt niet rot, maar maak jij jezelf niet een beetje gek door zo bezig te zijn met wel/niet bewegingen voelen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop het ook, maar tis nog minder dan gister. Mag wel ff langskomen voor doptonen, maar ben niet in de buurt.
Ik heb dat eens met de gyn besproken, en in principe is dat alleen alarmerend vanaf 30 weken zwanger (dan moet je de baby dus minimaal 10x/dag voelen). Maar goed, dat kunnen ze wel mooi zeggen, ik kan heel goed voorstellen dat het niet lekker voelt voor je. Ik kan je nog steeds de angelsounds (laten) opsturen, als je wilt. Kan me niet voorstellen dat je het hartje nu niet meer zou kunnen vinden, zelf.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoop het ook, maar tis nog minder dan gister. Mag wel ff langskomen voor doptonen, maar ben niet in de buurt.
Ongetwijfeld! Maar ik was zo blij eindelijk iets te voelen. De hormonen slaan hier meer op de piekerstand. Ik zou liever vreetbuien hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik bedoel het echt niet rot, maar maak jij jezelf niet een beetje gek door zo bezig te zijn met wel/niet bewegingen voelen?
Niet te onzeker zijn. Je maakt jezelf alleen maar gek er mee. Maar ik ga wel voor je duimen dat je je kleintje zo weer lekker voelt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweuh, ik word vreselijk onzeker van die rust in m'n buik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja wij gaan wel kijken wat het word deze keer, dat is de deal die we ooit gesloten hebben.
(Eerste niet kijken, tweede wel kijken en of er een derde komt dat is nog discussie)
Maar iedereen mag weten wat het is.
Spirit lage bloeddruk is niet erg, maar let er op dat je niet duizelig wordt.
Ik heb tijdens de zwangerschap altijd zoute drop bij me, want soms wordt ik wel duizelig.
[ Bericht 3% gewijzigd door covie op 08-02-2013 15:55:17 ]
hahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:01 schreef WupWup het volgende:
[..]Denk hier nog even aan als je mag persen? En dan niet vreselijk de slappe lach krijgen hè?
Stommerd, nou wil ik dropquote:Op vrijdag 8 februari 2013 15:32 schreef covie het volgende:
Spirit lage bloeddruk is niet erg, maar let er op dat je niet duizelig wordt.
Ik heb tijdens de zwangerschap altijd zoute drop bij me, want soms wordt ik wel duizelig.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:44 schreef covie het volgende:
![]()
Whoehoe datum-4-ling it is!!
Vandaag mijn 12 weken echo gehad wat dus een 13 weken echo geworden is.
Een fantastisch kindje natuurlijk en mijn nieuwe datum is jaja 16 augustus!!![]()
Voor nu lag de kleine er erg goed en lekker chill bij itt tot M die nooit stil lag.wat een chille bille echo! Ik zeg ook Jommetje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh yay!! ook de 16e![]()
1 troost. Met die schaar knippen ze jou niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Net kraampakket binnen. Allemaal rubberen handschoenen, verband, schaar, alcohol... ik word er nu toch een beetje bang van
Ik kreeg de mijne na de bevalling en vorige keer helemaal niet. Scheelt wel....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:42 schreef covie het volgende:
Dat kraampaket vind ik zon typisch dingetje waar iedereen volgens mij stiekem op zit te wachten, waarvan je het leuk vind om uit te pakken als hij binnen is.
Maar waar je daarna zoiets hebt van:![]()
omg!
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Keshet het volgende:
1 troost. Met die schaar knippen ze jou niet!
Degene die ze daar voor gebruiken is groter.
Hier de knuffel eruit gehaald en daarna niet meer in gekeken. Komt tijdens de bevalling wel, kraamverzorgster weet precies wat erin zit namelijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:37 schreef Spirit82 het volgende:
Net kraampakket binnen. Allemaal rubberen handschoenen, verband, schaar, alcohol... ik word er nu toch een beetje bang van
En veel fijner met hechtingen! Die bleven bij mij plakken aan het kraamverbandquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:08 schreef covie het volgende:
Nog een kleine tip... ik ben na 2/3 dagen overgegaan naar kotex maandverband ipv die kraamverbanden.
Kotex heeft niet zo'n plastic laagje dat gaat zweten zoals andere maandverbanden. En het is erg prettig en een stuk kleiner dan die kraamverbanden.
Ik heb het leuke gestipte verschoningsmatje eruit gehaald en vervolgens mijn vriend opdracht gegeven om die doos ergens neer te zetten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
Huuuu HOU OP!!!
Bij mij begonnen ze ook met de leuke dingen: verschoonmatje en flessending en daarna HORROR!!
Er zit een matrasbeschermer bij, denk dat dat het enige is wat ik eruit ga halen tot Het Moment. Dan mag de vk ermee aan de slag/ me zeggen wat ik moet gebruiken.
Ik ben nog niet zwanger en ik geloof dat ik mezelf maar uit WOHTS laat verhuizen naar 'kinderloos-omdat-ik-een-bevalling-eng-vind-vanaf-nu'quote:
Da's vast dezelfde die ' de blije doos' heeft bedacht.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:30 schreef Spirit82 het volgende:
Op de BUITENKANT van mijn doos staat 34 keer in koeienletters geschreven: "Je kraampakket! Om heel ontspannen van te worden. Of juist toch een beetje zenuwachtig. Met verbandwatten en matrasbeschermers. Alcohol en handschoenen. Voor een voorspoedige bevalling van een prachtige baby. En een onbezorgde kraamtijd."
Degene die dat bedacht heeft mogen ze ook afschietenJe had die bezorger (knul van 18 ofzo) moeten zien kijken. Die blik vol afschuw
wedden dat t kinds favoriete knuffel wordt?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:23 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij heb ik wel meer leuke dingen erin zitten, een lelijke hondenknuffel (sorry voor de liefhebbers), het vervolg op het 9 maanden boek, maar ik moet toegeven dat de buitenkant van de doos eruit zag alsof je een feest kado kreeg, en de inhoud was deels een soort horror-ervaring.
Misschien betrof het de kraamhulpquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's vast dezelfde die ' de blije doos' heeft bedacht.van bevallen krijg je een hoop maar een blije doos? Neuh
Ik kan niet anders denken dan: i like m big, i like 'm chunkey...quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:38 schreef Fieder het volgende:
Of (en ik val in herhaling maar het blifjt me dwarszitten) de tactvolle persoon die besloot dat een nijlpaard wel een leuk dier was voor op een kraampakket
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Misschien betrof het de kraamhulp.
Ik moet hier elke keer weer om lachenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:38 schreef Fieder het volgende:
Of (en ik val in herhaling maar het blifjt me dwarszitten) de tactvolle persoon die besloot dat een nijlpaard wel een leuk dier was voor op een kraampakket
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:49 schreef covie het volgende:
Wat er ook met je gebeurd.
Gelukkig trekt alles het meeste weer bij en is het het allemaal waard![]()
Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebbenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:49 schreef covie het volgende:
Wat er ook met je gebeurd.
Gelukkig trekt alles het meeste weer bij en is het het allemaal waard![]()
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:40 schreef covie het volgende:
Staat er serieus een nijlpaard op afgebeeld bij jou?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:
Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:12 schreef Kyara het volgende:
[..]
Precies en Covie en ik zijn het voorbeeld dat je daarna ook heus wel weer sex kunt hebben
Pff, ik hoop dat de volgende hier niet te lang op zich laat wachten maar dat gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik sprak hier laatst op een feestje iemand die 20 weken zwanger was van de derde, en de oudste was bijna 2
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef Kyara het volgende:
Hier zit uiteindelijk maar 12,5 maand tussen M en de tweeling. Ik mag alleen een jaar lang niet zwanger worden anders zou ik het -in theorie dan he- ook nog wel kunnen redden. Alleen dan met nummer 4 en 5
(maar goed, aint gonna happen...)
Oi! Ik vond 3 kinderen binnen 5 jaar eigenlijk al heftig genoeg.....quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik sprak hier laatst op een feestje iemand die 20 weken zwanger was van de derde, en de oudste was bijna 2
OMGquote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:18 schreef Kyara het volgende:
of 4, 5 en 6 zoals een verpleegkundige vandaag opmerkte
Nee! Ik hoop op vannacht, maar het krampt alleen sinds 4 vanmorgen en verder niets.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:28 schreef As1981 het volgende:
Omg kyara dat gaat je pet echt te boven. Ik ben blij dat er 2,5 jaar tussen zit. Misschien ga ik wel voor exact, dan moet ik nog 8 dagen wachten.
Weet alleen niet of ik dat Pessie aan kan doen als ze op mijn baby wacht
Zal ik ons topic maar openen dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Nee! Ik hoop op vannacht, maar het krampt alleen sinds 4 vanmorgen en verder niets.
Lb, vaak i s jet zo dat als baby indaalt dat je dan minder klachten hebt vanwege de stabiliteit diehet hoofdje geeft. gezien je veel gewerkt hebt kan het ook simpel overbelasting zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |