Nee hoor, want niemand snapt iets van dat hele idee door die berg hormonen en bijkomende dementie. Dus geheid dat je dan ligt van: "Oh!! Links!! En meisje, nee een jongen, nee spiegelen... He verdoriequote:Op donderdag 7 februari 2013 16:35 schreef Suikertante het volgende:
Wat bizar!! Dat is wel een heel makkelijke manier om het te zien, als je het dan niet wilt weten moet je wel heel hard je hoofd uitschakelen tijdens een echo!
Foto stond al in het vorige topic, druifquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:51 schreef LadyBlack het volgende:
Logi! Je dochter is er, wat geweldig!!! En een heel mooi gewicht ook toch?? Ben erg benieuwd naar een foto! Geniet lekker van elkaar!
Vervolgens lees ik het bericht van Musique... verdorie wat een rotnieuwsSterkte!!!
Serieus? Dan denk ik dat mijn telefoon m voor me verstopt heeft!quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto stond al in het vorige topic, druif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik nou gek?? Ik zie alleen maar echofoto's in het vorige topicquote:Op donderdag 7 februari 2013 16:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Foto stond al in het vorige topic, druif
Ja, alles gaat goed! In het begin was ze extreem moe, en vaak misselijk. Die extreme moeheid is wat verdwenen, al is ze wel vermoeider dan normaal. En de misselijkheid is helemaal verdwenen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:06 schreef Fieder het volgende:
Welkom Winski, spannend! Gaat alles goed met je vriendin?
Hil![]()
Ooooh helemaal overheen gekeken inderdaad!quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:08 schreef Fieder het volgende:
LB het is een linkje, geen foto
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1127
Vast, en zeker als ze de baby straks gaat voelen. Fijn dat de misselijkheid weg is en ze zich goed voelt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, alles gaat goed! In het begin was ze extreem moe, en vaak misselijk. Die extreme moeheid is wat verdwenen, al is ze wel vermoeider dan normaal. En de misselijkheid is helemaal verdwenen.
Verder kun je al echt een buikje zien, waar ze supertrots op is. En ik ook
Ze maakt zich wel wat zorgen of alles wel goed groeit. Maar ik denk dat iedere vrouw dat gevoel wel heeft. We hadden de eerste echo na 10 weken, en volgende week dus de 20 weken echo. Daar zit 10 weken tussen en dat is nogal wat. Maar goed, we hebben 2x het hartje horen kloppen bij de VK dus dat was sowieso al een geruststellend moment. En heel bijzonder om te horen.
Hopelijk gaat ze zich na volgende week wat minder zorgen maken en vooral genieten van alles
Hoe groot is hij dan. Hier een kleine trolly of grote beautycase. Met twee kanten ruimte. 1 deel voor mezelf en het andere deel voor de baby.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:18 schreef Fieder het volgende:
Mijn vluchttas is inmiddels een vluchtkoffer gewordenheb volgens mij niks bijzonders meegenomen maar toch is het best veel...
Denk het ook, inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:15 schreef Suikertante het volgende:
Winski, straks gaat ze het ook voelen en dat is een hele geruststelling!
Gewoon formaat kofferquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:21 schreef As1981 het volgende:
[..]
Hoe groot is hij dan. Hier een kleine trolly of grote beautycase. Met twee kanten ruimte. 1 deel voor mezelf en het andere deel voor de baby.
Oh da's ook een goeie inderdaad! Als ik met mn vriend samen weekboodschappen doe, duwt hij inderdaad de kar. Doordeweeks probeer ik alleen kleine beetjes boodschappen te halen zodat ik niet met zo'n mandje scheef loop te zeulen, want dat is ook niks.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:56 schreef pessie het volgende:
Xm, als aanvulling op lb; ook even geen winkelwagentje duwen, dat is echt geen fijne beweging als je bekken et niet fijn doet. Hoop dat het met rust beter gaat
Nee alleen zelf berekent. Heb de 1e echo pas in maart.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:40 schreef Suikertante het volgende:
Frezan, jij hebt nog geen datum he?
Zo veel heb ik niet. Heb wel kleding ingepakt die niet te dik is. Heb het al weken warm.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:31 schreef Fieder het volgende:
[..]
Gewoon formaat kofferHeb er wel een trui in voor naar huis te gaan, en een badjas.
Mwoa, je lijf registreert dat soort dingen, je bevalt pas als jullie er samen klaar voor zijn. en op de pijnstillers die vaak voorgeschreven worden zit een gele sticker dus autorijden wordt em dan niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 scbvhreef Fieder het volgende:
Laiv wat een goed nieuws![]()
![]()
Welkom in de top 10 LB![]()
Mn man is door zn rug gegaan en kan niet op of neer. Heel zielig natuurlijk maar ik kan alleen maar boos zijn, wat een timing![]()
Hoop dat het snel over is iig... Er ligt ook nog een lijst met klusjes te wachtenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:02 schreef pessie het volgende:
Mwoa, je lijf registreert dat soort dingen, je bevalt pas als jullie er samen klaar voor zijn. en op de pijnstillers die vaak voorgeschreven worden zit een gele sticker dus autorijden wordt em dan niet.
I know maar ik wil eerst de 1e echo afwachten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:57 schreef Suikertante het volgende:
Zelfberekende data mogen ook in de OP hoor! Maar het hoeft niet natuurlijk.
prima timing ja. Hopelijk gaat het snel beter met hemquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:17 schreef Fieder het volgende:
Laiv wat een goed nieuws![]()
![]()
Welkom in de top 10 LB![]()
Mn man is door zn rug gegaan en kan niet op of neer. Heel zielig natuurlijk maar ik kan alleen maar boos zijn, wat een timing![]()
Ah, een volgende baby dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:09 schreef frezan het volgende:
[..]
I know maar ik wil eerst de 1e echo afwachten.
En ik krijg pijnlijke tetten. Auwa dat was ik even vergeten/kan ik mij niet meer herinneren.
Lui kreng ligt al in bed maar ik heb natuurlijk even geloerd naar de echo en volgens die theorie zou ik een meisje krijgen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:30 schreef Kleurdoos het volgende:
grappig dat die andere echo's ook kloppen, Spewey, echofoto? gaan we voorspellen wat je krijgt
Die chinese klopte hier geloof ik niet, dus die vertrouw ik niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef Spewey het volgende:
Hoera voor het goede nieuws!
[..]
Lui kreng ligt al in bed maar ik heb natuurlijk even geloerd naar de echo en volgens die theorie zou ik een meisje krijgen?Ja maar, ja maar volgens de chinese geslachtskalender zou het een jongetje worden en die had het twee keer bij het rechte eind...
Mijn vriend is ook zwanger geloof ik. Die heeft mij gisteren om 23 uur na die reclame ook gevraagd of ik langs de MacDrive wilde rijdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 20:13 schreef As1981 het volgende:
Wat van Laiv, hopelijk blijft het bloeden nu weg.
Fieder irritant zeg, voor beide![]()
Oh en ik ben echt zwanger. Zag een reclame van de Mac voor een mcflurry lion en nu is manlief deze halen. Dat heb ik echt nog nooit gedaan/gevraagd
Ha ha ha, maar ja jij bent zwanger dus je hoeft niet lief te zijn. Ik geloof ook niet dat hij het echt leuk vond, en als hij nee had gezegd dan had ik het ook prima gevonden. Maar dit is zijn manier om iets te kunnen doen. En ik vraag het dus nooit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:16 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mijn vriend is ook zwanger geloof ik. Die heeft mij gisteren om 23 uur na die reclame ook gevraagd of ik langs de MacDrive wilde rijden. Ik was alleen niet zo lief als je man
.
Haha ja jij verdient dat ook gewoon!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:20 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ha ha ha, maar ja jij bent zwanger dus je hoeft niet lief te zijn. Ik geloof ook niet dat hij het echt leuk vond, en als hij nee had gezegd dan had ik het ook prima gevonden. Maar dit is zijn manier om iets te kunnen doen. En ik vraag het dus nooit.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:34 schreef Suikertante het volgende:
Hee, Wubbo heeft weer de hik! Dit is pas de tweede keerGek gevoel toch wel, als ik iets als plopjes zou moeten omschrijven is dit het!
voor mij is die hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Zoya83 het volgende:
Bij die Chinese kalender, neem je dan je leeftijd tijdens de conceptie of de leeftijd die je nu hebt?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:08 schreef L-E het volgende:
50% kans dat-ie klopt he, die kalender. Hier bij de 1ste wel, 2de niet. Dat maakt 50%.
Klopt idd. Maar is een echo bij 9w 2d nog vroeg genoeg?quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:10 schreef As1981 het volgende:
Ja ik vind die methode van KD betrouwbaarder als je kijkt hoe groot deel klopt.
Wat ik begreep moet het een echo zijn van voor de 8 weken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:26 schreef Zoya83 het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar is een echo bij 9w 2d nog vroeg genoeg?
Ik ben er klaar voor, maar mijn baby blijkbaar nog niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:32 schreef Suikertante het volgende:
Zeg As, moet jij niet eens beginnen?
Dat sowiesoquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:41 schreef Suikertante het volgende:
De slome donder![]()
Of jij hebt een lekker buikje, dat kan ook natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |