twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 13:42:53Lex Immers keert na zijn schorsing terug in de basis tegen AZ. Martins Indi blijft linksback #Feyenoord. Meldt @JanDirkStouten zojuist! reageer retweet
Twente krijgt dus van Arke 1.5 miljoen per seizoen, wij 5/seizoen van ASR en Ajax 11.5 van Aegon.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jopie wil toch zijn 'verbinding' met de lokale bevolking houden, dus zal wel weer een Twents bedrijf worden.
Zal wel VW worden. Ik geloof niet dat Bwin of Unibet ons zou willen sponsoren. Die pakken sowieso Ajax.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Twente krijgt dus van Arke 1.5 miljoen per seizoen, wij 5/seizoen van ASR en Ajax 11.5 van Aegon.
En dan mag Koevermans een nieuwe deal voor ons uit het vuur slepen - ik hou m'n hart vast.
Qatar airlinesquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:03 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zal wel VW worden. Ik geloof niet dat Bwin of Unibet ons zou willen sponsoren. Die pakken sowieso Ajax.
Koeman heeft niet door dat Immers maar vijf veldgoals heeft gemaakt.quote:"Immers gaat spelen. Hij heeft tien doelpunten gemaakt en het uitstekend gedaan. Vilhena zakt weer een linie terug", zei assistent-trainer Jean-Paul van Gastel vrijdag op de persconferentie.
Wat ik tot dusverre heb gevonden is dat Grolsch jaarlijks 1,2 miljoen aan Fc Twente betaald voor de naamgeving van het stadion. Maar de bron is een Twente forum, dus geen betrouwbare bron.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:47 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Red Bulldie zijn tegenwoordig enkel nog geīnteresseerd als ze alles over mogen nemen volgens mij.
Overigens stopt Arke na dit seizoen bij Twente. Dat zijn dus al 3 clubs zoekende naar een nieuwe shirtsponsor.
Als ASR als shirtsponsor 5 miljoen/seizoen neerlegt, tegenover 1.5M van Twente, dan is 3 miljoen voor sponsor van een nieuw stadion (hogere begroting dit dat, jwz) gewoon veel te weinig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik tot dusverre heb gevonden is dat Grolsch jaarlijks 1,2 miljoen aan Fc Twente betaald voor de naamgeving van het stadion. Maar de bron is een Twente forum, dus geen betrouwbare bron.
Als Immers persé moet spelen dan heb ik liever dat ze de posities van Vilhena en Immers wisselen. Dus dat Immers een linie terugzakt en Vilhena op '10'.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koeman heeft niet door dat Immers maar vijf veldgoals heeft gemaakt.
Jammer BMi is beter centraal en ik vond Vormer goed spelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:01 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 08-02-2013 om 13:42:53Lex Immers keert na zijn schorsing terug in de basis tegen AZ. Martins Indi blijft linksback #Feyenoord. Meldt @JanDirkStouten zojuist! reageer retweet
Neem aan van wel ja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:10 schreef Muto het volgende:
Die 2-3 miljoen zal toch wel op jaarbasis zijn? In dat artikel lijkt het alsof ze een gedeelte van de bouw betalen in ruil voor de naam.
Alsof een paar Tweeter'ende nono's nu al de opstelling weten.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer BMi is beter centraal en ik vond Vormer goed spelen.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Dekatria het volgende:
Voorspellingen over het nieuwe stadion:
• Bouw valt min. 25% duurder uit dan op voorhand begroot
• Aflevering loopt minimaal 1 jaar uit
• Cameratoezicht op elke vierkante centimeter
• Verachtelijk commerciële naam
• Supportersinspraak wordt beperkt tot maximaal de kleur van de stoeltjes
• Aalbers naait weer eens iemand
• Roltrappen
• Prepaid betaalkaarten
• Rookverbod
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog
• Tribunes ver verwijderd van het veld door grote gracht danwel lege vlakte
• Stoelnummering
Waren we nog wat vergeten?
Jan Dirk Stouten is geen journalist inderdaadquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:18 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alsof een paar Tweeter'ende nono's nu al de opstelling weten.![]()
Al weten wij allemaal natuurlijk ook wel wat Koeman gaat doen, officieel is het officieel nog niet.
Klinkt nu al behoorlijk kutquote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Dekatria het volgende:
• Bouw valt min. 25% duurder uit dan op voorhand begroot
• Aflevering loopt minimaal 1 jaar uit
• Verachtelijk commerciële naam
• Supportersinspraak wordt beperkt tot maximaal de kleur van de stoeltjes
• Aalbers naait weer eens iemand
• Roltrappen
• Prepaid betaalkaarten
• Rookverbod
• Prijzen (eten, drinken, tickets) gaan omhoog
• Tribunes ver verwijderd van het veld door grote gracht danwel lege vlakte
• Stoelnummering
• Een dak
Waren we nog wat vergeten?
Dat is er nu natuurlijk totaal nog niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:20 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben vorig jaar een keer (en de laatste keer ook) naar Oranje geweest, toen kwam ik daar ook achter. Bij Feyenoord nog nooit meegemaakt.quote:
Het staat altijd op de kaartjes die je koopt voor bekerduels.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar een keer (en de laatste keer ook) naar Oranje geweest, toen kwam ik daar ook achter. Bij Feyenoord nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |