SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 2% gewijzigd door SpankmasterC op 07-02-2013 16:32:46 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben ook weer van de partij, ik wil graag FC3 voor 50% als Weekend deal vanavond
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Backup maken op CD en installeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb![]()
Nee, zelfs dan moet je internetconnectie hebben om te verifiëren dat je de games daadwerkelijk hebt. Dus voor installeren heb je altijd internet nodig, voor spelen nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Backup maken op CD en installeren.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Nooooooooooooooooooooooo.
Waarom heeft Steam geen Dead Space 3. Natuurlijk snap ik ook wel dat EA het op hun eigen kanaal willen hebben. Ik heb al een tijd Dead Space 1 en 2 op Steam, en nu moet ik het 3e deel weer via een andere client downloaden
![]()
Ach ja het zou toch wel moeten als ik dit deel echt wil gaan spelen.![]()
Ik hoop dat Dead Space 2 in de aanbieding komt op Steam, zou die graag willen spelen.
Moet ik deel 1 eerst spelen of is dat niet nodig?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
zorgen dat ze geinstalleerd staanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb![]()
![]()
500GB harde schijf for the losequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zorgen dat ze geinstalleerd staan![]()
ik ga echt sparen voor een 2terrabyte ding...There are only 151 Pokémon.![]()
80 euro bij de aldi ofzo volgende week volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
500GB harde schijf for the lose![]()
ik ga echt sparen voor een 2terrabyte ding...![]()
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En 5 maart nog pre-order van de nieuwe South Park game, die ik ooit in November tegen 30 euro heb geplaatstquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Solique het volgende:
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen
Jaaa, dansen! dansen!![]()
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Solique het volgende:
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen![]()
Dat is dan ook de enige game, maar die komt toch niet op steam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
nee helaas niet...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige game, maar die komt toch niet op steam.![]()
![]()
wat zou er gebeuren als persoon A Cities XL Platinum aanschaft a 4,50 en deze gift aan iemand zonder cities XL?
werkt het dan niet? moet men bij betalen?![]()
![]()
Geen idee, probeer 't zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
wat zou er gebeuren als persoon A Cities XL Platinum aanschaft a 4,50 en deze gift aan iemand zonder cities XL?
werkt het dan niet? moet men bij betalen?
[ afbeelding ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Chivalry spelen met Lotr soundtrack!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
die heb ik al.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....
Maar ik wil ook aliens![]()
![]()
Nee ik wil het niet weten, ik heb nog 100 games die ik nog moet spelen!!!quote:
Wel bijna Bioshock 1 uit.![]()
Haha, welkom in mijn leven, en het leven van zoveel andere Steam gebruikersquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee ik wil het niet weten, ik heb nog 100 games die ik nog moet spelen!!!
Wel bijna Bioshock 1 uit.![]()
![]()
Collega laatst, heb ik op steam.
Heb jij 200 games?
ik: ja, en de helft heb ik nog niet eens 1 keer opgestart
en 3/4e nog niet eens uitgespeeld![]()
![]()
Haha, dat hoor ik hier op school ook vaak genoegquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:32 schreef lipjes het volgende:
Collega laatst, heb ik op steam.
Heb jij 200 games?
ik: ja, en de helft heb ik nog niet eens 1 keer opgestart
en 3/4e nog niet eens uitgespeeld![]()
![]()
Was toch een linkje voor waar je het kon zien?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ja dus ik ben wat aan het bijspelen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:33 schreef rubbels het volgende:
[..]
Haha, dat hoor ik hier op school ook vaak genoeg
Na Bioshock 1 ga ik Bioshock 2 uitspelen.
Dan de volledige company of heroes
en dan is simcity er denk ik en ga ik dat maar eens spelen![]()
![]()
Dat neem ik me ook altijd voor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja dus ik ben wat aan het bijspelen.
Na Bioshock 1 ga ik Bioshock 2 uitspelen.
Dan de volledige company of heroes
en dan is simcity er denk ik en ga ik dat maar eens spelen
En iedere sale stroomt m'n bankrekening weer leeg![]()
![]()
doe mij er eens een cadeau.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:45 schreef mschol het volgende:
jaj, simcity LE gescoord voor 39,04 bij GmG
kan nie wachten
http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik vond de beta niet echt mijn ding, helaas.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik heb mij, totaal onverwacht, zeer goed vermaakt met de beta eigenlijk..quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik vond de beta niet echt mijn ding, helaas.![]()
Hier precies andersomquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb mij, totaal onverwacht, zeer goed vermaakt met de beta eigenlijk..
Test Drive Unlimited 2 is een daily deal voor ¤4,99
Ik wil het al een tijdje, maar heb positieve en negatieve reviews gelezen, wat vinden jullie?Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Verwacht kut?quote:Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Geweldig spel! Zou het zeker doen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef gogosweden het volgende:
Ik wil het al een tijdje, maar heb positieve en negatieve reviews gelezen, wat vinden jullie?![]()
TDU 1 was tof, 2 is echt totaal verneukt vind ik, speelt gewoon niet fijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef gogosweden het volgende:
Ik wil het al een tijdje, maar heb positieve en negatieve reviews gelezen, wat vinden jullie?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Wtf?!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:01 schreef Xaryna het volgende:
http://store.steampowered.com/app/229600/
wut.![]()
geen gran turismo 5 physics?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 00:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
TDU 1 was tof, 2 is echt totaal verneukt vind ik, speelt gewoon niet fijnhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Als je bedoelt bumper physics, mja die zijn er wel gewoon...quote:
Ik heb een uur of 20 plezier aan TDU gehad, maar TDU2 viel na 2 uur al zuur, de verhaallijn was ook nogal bah, had echt niet gehoeven
Jaaa, dansen! dansen!![]()
http://getgamesgo.com/cat(...)arner%20Bros%20games
Goedkope Warner Bros. games
Lego Batman 2 ¤7,49
Lego LotR ¤10,19
Arkham City GOTY ¤7,49<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."![]()
The Verge - "Finally, a video game as artistic and hard to understand as French films."quote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:01 schreef Xaryna het volgende:
wut.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Die systeemvereistenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:01 schreef Xaryna het volgende:
wut.
pretentieuze shitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:01 schreef Xaryna het volgende:
wut.net zoals Dear Ester
een wandelsimulator
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Dear esterquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
pretentieuze shitnet zoals Dear Ester
een wandelsimulator
!
kan niet begrijpen dat mensen dat hebben gekochtquote:er zit helemaal geen gameplay in
Women with dicks and weak men with vaginas.
Beetje stom rondlopen en dat wordt vervolgens door al die kut hipsters de hemel in geprezenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
kan niet begrijpen dat mensen dat hebben gekochter zit helemaal geen gameplay in
Dear Esther![]()
Vond het juist top en er hoeft juist geen gameplay in te zitten. Het is juist lopen en steeds een stukje horen van een verhaal tot het compleet is. Het is eigenlijk een soort boek wat je aan het beluisteren ben. Ik vond het echt wel top hoor. Maar ja ieder z'n ding he
![]()
Volgens mij vind jij heel weinig games leuk, aangezien je van alles zit af te kraken![]()
Maar als het geen gameplay heeft dan is het geen spel. Een boek zonder worden is ook geen boek.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Dear Esther![]()
Vond het juist top en er hoeft juist geen gameplay in te zitten. Het is juist lopen en steeds een stukje horen van een verhaal tot het compleet is. Het is eigenlijk een soort boek wat je aan het beluisteren ben. Ik vond het echt wel top hoor. Maar ja ieder z'n ding he
![]()
Volgens mij vind jij heel weinig games leuk, aangezien je van alles zit af te kraken
Alles is de laatste paar jaar simpelweg kut.Women with dicks and weak men with vaginas.
Maar zonder gameplay is het inderdaad geen game zoals 2Happy zegt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Dear Esther![]()
![]()
Volgens mij vind jij heel weinig games leuk, aangezien je van alles zit af te kraken
en daarnaast zijn er de afgelopen jaren alleen maar bagger games uitgekomen omdat EA, activision alles opkopen en die series vervolgens verneuken/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
jij hebt farcry 3 niet gespeeld? zou ik maar even doenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Maar zonder gameplay is het inderdaad geen game zoals 2Happy zegt.
en daarnaast zijn er de afgelopen jaren alleen maar bagger games uitgekomen omdat EA, activision alles opkopen en die series vervolgens verneuken![]()
![]()
Zo heel goed is dat spel niet. Ik speel op moeilijk en ben nooit doodgegaan. Outposts aanvallen is repetitief. Nauwelijks variatie in vijanden. Je kan alle wapens binnen een uur of 2 krijgen. Hij is wel vermakelijk maar ik snap niet waarom hij GOTY is op FOK!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt farcry 3 niet gespeeld? zou ik maar even doenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Far cry 3 heb ik gespeeld spel is nou niet al te goed, spel is onwijs makkelijk wordt snel repetitief. Spel zelf ziet er nou niet zo goed uit het is vooral blur wat ze eroverheen doen Far cry 2 zag er beter uit. en dan nog dubstep met gunsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
jij hebt farcry 3 niet gespeeld? zou ik maar even doen. Het is in ieder geval geen GOTY.
Bullshitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
en daarnaast zijn er de afgelopen jaren alleen maar bagger games uitgekomen omdat EA, activision alles opkopen en die series vervolgens verneuken
Ik noem
Mark of the Ninja
Spec ops the line
Dungeonland
Chivalry
War of the Roses
Rocksmith
Trine 2
Orcs Must Die 2
The Witcher 2We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

hoewel het niet het moeilijkste spel is, gaat het er bij mij niet in dat je op hard niet 1x ben doodgegaan, sorry.. dan heb je mijn inziens niet het hele spel gespeeld..
Wat betreft repetitief: true, dat is het zeker, maar dat was 2 ook al(hell, 3 is een stuk beter geregeld wat dat betreft)
en ik heb geen last van blur, wellicht moet je je instellingen eens nakijken, en FC2 zag er zeker niet beter uit
de physics zijn wel slecht gebruikt in 3..
maar als het op gameplay aankomt is 3 echt wel baas...![]()
De enige keren dat ik ben doodgegaan is door auto's die in de fik vliegen. En valt wel mee hoe goed de gameplay is, beter dan de gemiddelde shooter maar dan leg je de lat ook erg laagquote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:22 schreef mschol het volgende:
hoewel het niet het moeilijkste spel is, gaat het er bij mij niet in dat je op hard niet 1x ben doodgegaan, sorry.. dan heb je mijn inziens niet het hele spel gespeeld..
Wat betreft repetitief: true, dat is het zeker, maar dat was 2 ook al(hell, 3 is een stuk beter geregeld wat dat betreft)
en ik heb geen last van blur, wellicht moet je je instellingen eens nakijken, en FC2 zag er zeker niet beter uit
de physics zijn wel slecht gebruikt in 3..
maar als het op gameplay aankomt is 3 echt wel baas...Women with dicks and weak men with vaginas.
Voorkomen dat je doodgaat in FC3 is niet zo moeilijk, enige keren dat ik ben doodgegaan is tijdens het kutten met de gliders, parachute en auto's. en games zijn tegenwoordig niet meer zo moeilijk aangezien alles autoheal heeft.
Dark souls daarintegen was wel een bitch om te spelen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Zou fijn zijn als het verhaal ene beetje inhoud had gehad. Ik heb het uitgespeeld met de hele tjid het gevoel dat er nog wat zou komen, maar dat viel dus flink tegen. Er zat geen logica, geen duidelijkheid in. Het ging echt nergens over! Sfeer en graphics waren wel heel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:46 schreef Vault-Boy het volgende:
Dear Esther![]()
![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Xaryna op 10-02-2013 02:17:27 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
sNAPTE GEEN KUT VAN DAT HELE VERHAAL
Precies! Vervolgens gaan googlen wat iedereen er nou zou vet aan vond, blijkt dat je het drie keer moet uitspelen ofzo om het 'hele verhaal' te krijgen, en backgroundstories moet lezen ofzo...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
sNAPTE GEEN KUT VAN DAT HELE VERHAAL
Chocoladetaartjes.
quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
sNAPTE GEEN KUT VAN DAT HELE VERHAALJullie zijn gewoon dom <3quote:Op zondag 10 februari 2013 02:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Precies! Vervolgens gaan googlen wat iedereen er nou zou vet aan vond, blijkt dat je het drie keer moet uitspelen ofzo om het 'hele verhaal' te krijgen, en backgroundstories moet lezen ofzo...Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
http://www.gamefly.co.uk/(...)001534/#.URecUKV2R8E
Is dit nou op Origin of op Gamefly's eigen distributiekanaal?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Je kan hem hoe dan ook aan Origin hangen als je ergens je CD-key vandaan kan toveren, dus hoef je gamefly niet te gebruikenquote:Op zondag 10 februari 2013 14:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
http://www.gamefly.co.uk/(...)001534/#.URecUKV2R8E
Is dit nou op Origin of op Gamefly's eigen distributiekanaal?
Het is volgens mij geen enorm goede aanbieding, heb ME2 ook wel voor 5 euro over de toonbank zien gaanOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Ok thanks.
Zijn er geen DD's meer?
Jawel. Ze staan alleen niet op de store page. Scroll naar beneden naar de nieuws sectie.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ok thanks.
Zijn er geen DD's meer?quote:Daily Deal - Unity of Command: Stalingrad Campaign, 66% Off 10 FEB 2013Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152![]()
Aha, dank.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jawel. Ze staan alleen niet op de store page. Scroll naar beneden naar de nieuws sectie.
[..]<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik neem aan dat dat een bug of iets tijdelijks is...quote:Op zondag 10 februari 2013 20:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jawel. Ze staan alleen niet op de store page. Scroll naar beneden naar de nieuws sectie.
[..]![]()
Wat is Darksiders II gruwelijk slecht geoptimaliseerd op pcgame is grafisch echt niet bijzonder, maar ik kan hem niet fatsoenlijk draaien in hoge resolutie. Dat terwijl ik Crysis 3-beta zowat op max runde, evenals games als Arkham City.
Vigil en THQ falen hard hier.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Maak me echt klaar voor een all-out conflict in Endless SpaceEen AI over, beide zijn we technologisch ongeveer even ver, al heb ik alles nu gemaxt dus ben ik wel wat sterker. Het gaat dus nu puur om productiecapaciteit, wie kan het snelst een leger pompen. Ik lig aan het begin achter qua grootte van mijn vloot, maar ik heb veel sterkere legers, omdat mijn generals voor een deel al level 20 zijn.
Gaat leuk worden
<@Richardfun> top Morthill ^O^
Over 5 minuten een nieuwe DD en nieuwe midweek madness!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Starcraft style!quote:Op dinsdag 12 februari 2013 18:51 schreef Morthill het volgende:
Maak me echt klaar voor een all-out conflict in Endless SpaceEen AI over, beide zijn we technologisch ongeveer even ver, al heb ik alles nu gemaxt dus ben ik wel wat sterker. Het gaat dus nu puur om productiecapaciteit, wie kan het snelst een leger pompen. Ik lig aan het begin achter qua grootte van mijn vloot, maar ik heb veel sterkere legers, omdat mijn generals voor een deel al level 20 zijn.
Gaat leuk wordenOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Uhu, ik ga echt pompen als een malloot en hopen dat ik sneller kan bouwen dan de AI. Worden leuke spacebattlesquote:<@Richardfun> top Morthill ^O^
kan je niet wat scheepjes van hem apart nemen en alvast afknallen?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:26 schreef Morthill het volgende:
[..]
Uhu, ik ga echt pompen als een malloot en hopen dat ik sneller kan bouwen dan de AI. Worden leuke spacebattles![]()
We hebben een alliancequote:Op dinsdag 12 februari 2013 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je niet wat scheepjes van hem apart nemen en alvast afknallen?dat zal niet eeuwig standhouden, maar als ik begin te schieten is het gelijk oorlog. Daar moet ik klaar voor zijn.
Nu ook al weekly deals?
steam wordt dus feitelijk 1 grote budgetbak?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
voila, speciaal voor jou ouwe reus:
http://www.pcgamer.com/20(...)ces-week-long-deals/![]()
![]()
Scheelt niet veel hequote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:22 schreef mschol het volgende:
[..]
steam wordt dus feitelijk 1 grote budgetbak?
Best wel erg dat hij mensen moet uitleggen dat je niet zou moeten pre-orderen.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 23:12 schreef lipjes het volgende:
Koop aliens alleen tijdens de sale.
Verder niet waard.Women with dicks and weak men with vaginas.
Wil je hiermee zeggen dat hij gelijk heeft, of juist niet?quote:Op woensdag 13 februari 2013 11:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Best wel erg dat hij mensen moet uitleggen dat je niet zou moeten pre-orderen.
Ik ben sowieso niet van het pre-orderen, kan me maar twee titels (Fifa 13 en LA Noire) herinneren waarbij ik dat gedaan heb.![]()
Dat hij gelijk heeft ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:10 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Wil je hiermee zeggen dat hij gelijk heeft, of juist niet?
Ik ben sowieso niet van het pre-orderen, kan me maar twee titels (Fifa 13 en LA Noire) herinneren waarbij ik dat gedaan heb.
Alleen Borderlands 2 gepreordered, goede pre-order DLC dat niet dag 1 DLC is, kon het goedkoper krijgen, 35 euro oid en ik wist al dat het leuk zou zijn aangezien ik deel 1 erg leuk vond, meer van hetzelfde maar dan netter.Women with dicks and weak men with vaginas.
over het algemeen pre-order ik geen spellen. Dat wil niet zeggen dat ik het helemaal niet doe, van alle spellen die ik de afgelopen jaren gekocht heb kan ik mij er maar 2 herinneren die gepre-orderd zijn:
Quantum dinges en Simcity..![]()
Simcity 5?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
over het algemeen pre-order ik geen spellen. Dat wil niet zeggen dat ik het helemaal niet doe, van alle spellen die ik de afgelopen jaren gekocht heb kan ik mij er maar 2 herinneren die gepre-orderd zijn:
Quantum dinges en Simcity..Women with dicks and weak men with vaginas.
EA heeft wel de meest schandalige pre order bonussen. Daarnaast vind ik deel 5 een enorme step down van deel 4.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, overigens niet full price; dat vond ik te ver gaanWomen with dicks and weak men with vaginas.
Support is wel goed. Heb nu 3x contact gehad met hun helpdesk en elke keer was het binnen een paar minuten opgelost.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EA heeft wel de meest schandalige pre order bonussen. Daarnaast vind ik deel 5 een enorme step down van deel 4.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
![]()
Brütal Legend is op komt naar Steam
http://store.steampowered.com/app/225260/?snr=1_7_7_204_150_3
Normaal ¤ 18,99 nu mét extragratis korting van 25% waardoor het op ¤ 14,24 komt!
Inclusief Jack Black, beste soundtrack ooit en Tim Schafer!
[ Bericht 2% gewijzigd door SpankmasterC op 13-02-2013 20:12:53 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Dat spel heb ik best veel op de 360 gespeeld. Vond het echt een super leuk spel, ondanks dat ik niet echt fan ben van die muziek.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Brütal Legend is op Steam
Normaal ¤ 18,99 nu mét extragratis korting van 25% waardoor het op ¤ 14,24 komt!
Inclusief Jack Black, beste soundtrack ooit en Tim Schafer!![]()
![]()
Ik juist wel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:48 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dat spel heb ik best veel op de 360 gespeeld. Vond het echt een super leuk spel, ondanks dat ik niet echt fan ben van die muziek.Ik vond de wereld goed vormgegeven, leuke 'mythologie' erachter en zo. Jammer genoeg was het verhaal zo kort.
Moira. is tof. :7![]()
En ook bevestigd inmiddels is dat de game 30FPS+ is, alle Double Fine-games zijn 30 FPS locked geweest tot nu toe maar bij deze gaan ze dat eruit slopen en zorgen dat je zoveel frames kan draaien als je zelf wil
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
FPS lockenquote:Op woensdag 13 februari 2013 20:13 schreef SpankmasterC het volgende:
En ook bevestigd inmiddels is dat de game 30FPS+ is, alle Double Fine-games zijn 30 FPS locked geweest tot nu toe maar bij deze gaan ze dat eruit slopen en zorgen dat je zoveel frames kan draaien als je zelf wil
Consoleportsquote:
Is ook wel lastig als al je animaties echt gemaakt zijn om alleen op 30 FPS te lopen, krijg je rare dingen als alles ineens op variabele snelheid loopt...Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Hmm, het is nuttig bij ES om te checken hoeveel schepen je vijand heeftIk heb inmiddels iets van 20 vloten verwoest en de AI heeft nog enorm veel reserves.
Vloten bestaande uit hoeveel schepen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:32 schreef Morthill het volgende:
Hmm, het is nuttig bij ES om te checken hoeveel schepen je vijand heeftIk heb inmiddels iets van 20 vloten verwoest en de AI heeft nog enorm veel reserves.
Brutal legend koop ik zeker wel, maar eerst Aliens Colonial Marines en Crysis 3 doorspelen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wisselt. Je hebt een maximaal aantal command points, voor mij is dat momenteel 22, de AI ligt wat achter en heeft 19. Afhankelijk van hoe groot een schip is neemt het 1, 2 of 4 command points in. Grotere schepen kunnen veel meer wapens dragen, maar het is lastig om een grote vloot te verslaan als je maar een paar schepen hebt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 20:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Vloten bestaande uit hoeveel schepen?
AI heeft gemiddeld iets van 8 schepen per vloot. Ik iets van 6 of 7 met uitschieters naar 20.<@Richardfun> top Morthill ^O^
schandalige pre-order bonussen..... gewoon DLC zoals elk bedrijf dat tegenwoordig wel doetquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
EA heeft wel de meest schandalige pre order bonussen. Daarnaast vind ik deel 5 een enorme step down van deel 4.
de origin only bonussen vind ik nog velemalen schandaliger:
voor 30 euro meer dan de winkel limited edition krijg je er 2dlc packs bij + 1 'origin order only' dlc + 50 euro korting (met bizarre gebruiksvoorwaardes)
5 was dan ook bagger, SC (2013, de reboot dus) is anders t.o.v. 4, maar wel gewoon goed. het is iig geen halfzachte reboot, hieraan denkende dat de game markt totaal veranderd is van:
Gamen is voor nerds en mensen die 24/7 gamen
naar
Iedereen moet het spel kunnen spelen (en dus kopen, dus meer afzet markt, dus meer winst) , en de zgn hardcore gamers moet het dus doen met minder![]()
http://www.g2play.net/store/BioShock-Infinite-Steam-Key.html
29,99 euro, Engelse Steam key, toch een mooie prijs?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Nog even wat meer info over Brütal Legend, want topspelBevestigd is ook dat de 60FPS-fix naar Brazen (de Amnesia-game uit 2011 die bij de Amnesia 2012 bundel zat), Costume Quest, Stacking én The Cave!quote:The reason our games have never been 60fps is because of our physics engine, which relies on a lot of assumptions that the simulation is running at 30fps. We know it sucks for PC gamers; it's one of the side effects of our original publishers only wanting to fund console games. But in this case, Brütal Legend PC is a big enough game that we're finally taking the leap to fix that shit, and our hope is that the technical work being done here can be folded back into the core Buddha engine and incorporated into future patches for our other games.
Ook:Kortom: wordt een mooie port! Beta is nu al beschikbaar maar is een echte beta, veel PC-specifieke functies worden de komende dagen toegevoegdquote:The current version has the following:
• Much higher quality anti-aliasing (FXAA and SSAA). Users will be able to select these through the UI in a soon to come update.
• Support for resolutions > 720p (whatever your monitor/GPU will support).
• SSAO (screen-space ambient occlusion) which makes for better contact shadows and more solid looking objects.
• Major improvements to latency/lag in multiplayer, especially in large games or games where some players have very bad pings.
Updates over the next week or so will add:
• Uncapped (i.e. as fast as your GPU can handle) framerate.
• Support for high-fidelity (i.e. 60Hz) simulation in single player.
• Higher quality shadows.
• Increased draw distance (which users can tune to be larger or smaller if need be).Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
hmm, ben benieuwd<@Richardfun> top Morthill ^O^
http://www.indiegala.com/
Indiegala is terug
Games:
Subversion City Generator
Voxel Destruction
7.62 MM
Talisman Prologue
Darwinia
Beat The Average games:
Multiwinia
Defcon
Uplink
Hearts of Iron 3
Demigod
Nog onbekend
Nog onbekend (soundtrack)
Nog onbekend (soundtrack)Zitten een paar games bij die ik opzich wel wil hebben, dus zal hem maar kopen
.
![]()
De helft van die games zat al in de humble introversion bundle![]()
Defcon is zeker een toffe game alleen jammer dat niemand het meer online speelt.Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Wat? Graffiti spuiten, onzichtbaar worden of iemand knifen? Want ja, het kan allemaal.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kan dit echt joh?![]()
Doelde op die ''graffiti'' idd.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Wat? Graffiti spuiten, onzichtbaar worden of iemand knifen? Want ja, het kan allemaal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
TF2 is van Valve en dat graffiti had je ook in CSS. Kon je leuk mee trollen.quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Doelde op die ''graffiti'' idd.Dus ik denk dat TF2 dat ook heeft ja.
![]()
Dat kan gewoon jaquote:Op donderdag 14 februari 2013 14:15 schreef Chef_M het volgende:
[..]
TF2 is van Valve en dat graffiti had je ook in CSS. Kon je leuk mee trollen.Dus ik denk dat TF2 dat ook heeft ja.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
quote:Op donderdag 14 februari 2013 14:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Haha kan dit echt joh?![]()
2MB Ram op Mac en 2GB op Windows...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Die systeemvereisten
[ afbeelding ]<@Richardfun> top Morthill ^O^
Vergeet de Indie Royale Valentine bundle nietquote:Op donderdag 14 februari 2013 13:47 schreef VelitoX het volgende:
http://www.indiegala.com/
Indiegala is terug
Games:
Subversion City Generator
Voxel Destruction
7.62 MM
Talisman Prologue
Darwinia
Beat The Average games:
Multiwinia
Defcon
Uplink
Hearts of Iron 3
Demigod
Nog onbekend
Nog onbekend (soundtrack)
Nog onbekend (soundtrack)Zitten een paar games bij die ik opzich wel wil hebben, dus zal hem maar kopen
.
http://www.indieroyale.com/
Serious Sam 3: BFE
Shad'O
Oozi: Earth Adventure
Doc Clock: The Toasted Sandwich of Time
Lunnye Devitsy 2013
Wake 2013Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Serious Sam kun je nou niet echt een indie game noemen./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Natuurlijk wel, van een onafhankelijke developer -> indie gamequote:Op donderdag 14 februari 2013 19:07 schreef De_Dakgoot het volgende:
Serious Sam kun je nou niet echt een indie game noemen.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
dat spel heb ik een jaar geleden voor 5 euro voor de 360 gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Brütal Legend is op komt naar Steam
Inclusief Jack Black, beste soundtrack ooit en Tim Schafer!
zou er ook niet teveel van verwachten.Wie dit leest is hek.![]()
Vond het best een leuke game, de RTS/moba-shit kwam een beetje uit het niets zetten maar vond zelfs dat nog leuk om te doen. Plus toffe spelwereld, heul leuke cameo's en karakters en geweldige soundtrackquote:Op donderdag 14 februari 2013 21:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
dat spel heb ik een jaar geleden voor 5 euro voor de 360 gekocht
zou er ook niet teveel van verwachten.
ik had het na een uurtje wel gezien, vond de gameplay net iets te saai om het leuk te houden.quote:Op donderdag 14 februari 2013 22:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond het best een leuke game, de RTS/moba-shit kwam een beetje uit het niets zetten maar vond zelfs dat nog leuk om te doen. Plus toffe spelwereld, heul leuke cameo's en karakters en geweldige soundtrackWie dit leest is hek.![]()
Valentijn bundel gekocht, 6.25euro betaald.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
^zitten er eigenlijk nog goede games bij? Ik wilde Serious Sam graag hebben die vond ik al die 6 euro waard.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
welke valentijn bundel? die gogetgames ofzo?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 01:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
Valentijn bundel gekocht, 6.25euro betaald.![]()
http://www.indieroyale.com/quote:Op vrijdag 15 februari 2013 02:17 schreef mschol het volgende:
[..]
welke valentijn bundel? die gogetgames ofzo?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
oh die,quote:
die ga ik niet halen, niets dat mij intressant genoeg lijkt; Serious sam vond ik vrij weinig aan..![]()
50-75% korting op alle Linux games,omdat Steam for Linux officieel is![]()
Heb helaas paar weken geleden HL 1 gekocht voor ¤10
Straks mijn Radeon driver upgraden naar laatste versie,want TF2 en HL1 willen niet echt werken.![]()
![]()
Wat is de minimumprijs in euro's? HIj geeft het hier automatisch aan in AUDquote:
Chocoladetaartjes.
4,46quote:Op vrijdag 15 februari 2013 10:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat is de minimumprijs in euro's? HIj geeft het hier automatisch aan in AUD/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
dat krijg ik al een dag of 3 achter elkaarquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke update van Steam opeens![]()
![]()
Ik heb vrij snel internet, misschien heb ik het daarom niet gemerktquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
dat krijg ik al een dag of 3 achter elkaar![]()
![]()
internet snelheid maakt hierbij niet zoveel uit, ik krijg al 3 dagen (ik denk in totaal 4x) een melding dat steam gerestart moet worden voor updatesquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb vrij snel internet, misschien heb ik het daarom niet gemerkt![]()
Hmm vreemd, doe je mee aan de beta's van Steam?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
internet snelheid maakt hierbij niet zoveel uit, ik krijg al 3 dagen (ik denk in totaal 4x) een melding dat steam gerestart moet worden voor updates![]()
SteamValve
Waar zijn die lui mee bezig
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Half Life 3 hopelijk.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:53 schreef Ramkraker het volgende:
SteamValve
Waar zijn die lui mee bezig
Of wat is je punt? Dat er 25 mensen zijn ontslagen? Dat er niet elke week een Holidaysale is?
Verklaar je nader kut.![]()
![]()
even gekeken, en ik doe kennelijk nog mee aan de steam beta.. dan komt het vast daardoorquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hmm vreemd, doe je mee aan de beta's van Steam?![]()
![]()
Dat heel CS 1.6 na die leuke steam update onspeelbaar is gewordenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Half Life 3 hopelijk.
Of wat is je punt? Dat er 25 mensen zijn ontslagen? Dat er niet elke week een Holidaysale is?
Verklaar je nader kut.
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Wat is er met die fucking steam update aan de hand, ziet er opeens anders uit
ze hebben het in een ander jasje gegooidquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is er met die fucking steam update aan de hand, ziet er opeens anders uit![]()
Heb vooral dat de meeste game-updates nu m'n hardeschijf (moet nog aan de SSD, heb ff geen centen) volledig belasten waardoor heel m'n systeem traag wordt...
Vet erg man, heb je therapie nodig nu? Ome Gaben betaalt wel hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Wat is er met die fucking steam update aan de hand, ziet er opeens anders uit![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vet erg man, heb je therapie nodig nu? Ome Gaben betaalt wel hoor.![]()
maar wat is het nu opeens dat steam 3-4 dagen achter elkaar update./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Misschien moet je eens wat anders gaan doen ipv hele dag op Steam te zittenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja![]()
maar wat is het nu opeens dat steam 3-4 dagen achter elkaar update.![]()
![]()
geen raid0 hebben om met 250mbs te lezen/schrijvenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:58 schreef SpankmasterC het volgende:
Heb vooral dat de meeste game-updates nu m'n hardeschijf (moet nog aan de SSD, heb ff geen centen) volledig belasten waardoor heel m'n systeem traag wordt...
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
geen raid0 hebben om met 250mbs te lezen/schrijvenik weet, ik moet eigenlijk mn Gaben Fanclub Lidmaatschapkaart inleveren
Fuck ik ben Awesomenaus verslaafd, want doen jullie als je merkt dat je een spel teveel dan goed is voor je speelt?
het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik weet, ik moet eigenlijk mn Gaben Fanclub Lidmaatschapkaart inleveren
maar serieus, ik had nooit verwacht dat die raid0 zo snel zou zijn. Het zijn maar 2 oude 250 gb 5400rpm schijven, maar als ik een backup van mijn steam folder maak naar mijn 1tb 7200 hardeschijf (waar ook windows op staat) gaat het echt loeiharddan speel ik het gewoon zoveel tot ik er zat van benquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik ben Awesomenaus verslaafd, want doen jullie als je merkt dat je een spel teveel dan goed is voor je speelt?
Deïnstallerenquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik ben Awesomenaus verslaafd, want doen jullie als je merkt dat je een spel teveel dan goed is voor je speelt?![]()
Heb Starcraft inmiddels al meerdere keren moeten herinstalleren
Please Move The Deer Crossing Sign![]()
ik zit hooguit een 2 uur per week op steamquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat anders gaan doen ipv hele dag op Steam te zitten
Och, seconde of 15...quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke update van Steam opeens
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
Waarschijnlijk de uitrol van Linux voor Steam + daarna nog bijbehorende fixes. Denk niet dat ze daar een aparte client voor hebben gemaakt, gewoon de Windows Steam updaten.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:01 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ja![]()
maar wat is het nu opeens dat steam 3-4 dagen achter elkaar update.![]()
Zat small mode er al in of is dat ook iets nieuws ?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 20:47 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de uitrol van Linux voor Steam + daarna nog bijbehorende fixes. Denk niet dat ze daar een aparte client voor hebben gemaakt, gewoon de Windows Steam updaten.
Verder lijkt het allemaal wat vlotter te gaan dan eerder.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Small mode zegt me niet veel, maar als ik Google moet geloven dan is dat er vorig jaar al ingezet/teruggebracht.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 22:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Zat small mode er al in of is dat ook iets nieuws ?
Verder lijkt het allemaal wat vlotter te gaan dan eerder.
Dit topic stamt uit Mei 2012:
http://steamcommunity.com(...)/1225222014737828784![]()
Hmm ik wist helemaal niet dat je bepaalde EA games vanuit Steam naar Origin kon zetten.
Ik gebruik liever Steam hoor, maar ik wil wel bepaalde series op 1 client hebben. Zo heb ik Mass Effect 2 en 3 toen op Origin gekocht, maar deel 1 had ik al een hele lange tijd op Steam gekocht. Ik kon gewoon met die key van Steam die game registeren op Origin. Dat vind ik wel weer netjes, in plaats van dat je de games weer opnieuw moet open,
Zo heb ik nu ook Dead Space 1 en 2 naar Origin gezet. Zodat ik later Dead Space 3 daar kan kopen en zo de serie compleet heb.![]()
ik kan gewoon inloggen.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef vaagjunior het volgende:
Connect steam bij jullie ook niet?/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja hoor.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:59 schreef vaagjunior het volgende:
Connect steam bij jullie ook niet?
Wel net de 6x dezelfde update gehad, maar goed![]()
![]()
Hmmmik heb pc gerestart, helpt niet... kan op de site en me mobiel wel inloggen
Edit: Na 10x proberen logt ie in
Iemand met COD mw3 die wilt spelen?
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
Ben me ineens gaan vermaken met Greenlight. Voelt goed om spellen te upvoten die me wel interessant lijken, alsof ik die mensen echt steun
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=120920423 Deze bijvoorbeeld
Chocoladetaartjes.
Dan ga ik crack roken.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Fuck ik ben Awesomenaus verslaafd, want doen jullie als je merkt dat je een spel teveel dan goed is voor je speelt?Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.![]()
Zijn die Linux games in de sale ook gewoon voor Windows bedoeld? Een normaale sale zeg maar?There are only 151 Pokémon.![]()
meeste games zijn naar linux gebracht vanaf windows... staan ook icoontjes bijquote:Op zaterdag 16 februari 2013 11:06 schreef Eenskijken het volgende:
Zijn die Linux games in de sale ook gewoon voor Windows bedoeld? Een normaale sale zeg maar?![]()
![]()
Wat is het verschilquote:Op vrijdag 15 februari 2013 23:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Hmm ik wist helemaal niet dat je bepaalde EA games vanuit Steam naar Origin kon zetten.
Ik gebruik liever Steam hoor, maar ik wil wel bepaalde series op 1 client hebben. Zo heb ik Mass Effect 2 en 3 toen op Origin gekocht, maar deel 1 had ik al een hele lange tijd op Steam gekocht. Ik kon gewoon met die key van Steam die game registeren op Origin. Dat vind ik wel weer netjes, in plaats van dat je de games weer opnieuw moet open,
Zo heb ik nu ook Dead Space 1 en 2 naar Origin gezet. Zodat ik later Dead Space 3 daar kan kopen en zo de serie compleet heb.
Overzicht, thats all. Je hele gamereeks bij elkaar hebben in 1 client is wel handig..quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Ok, nooit zo ervaren
Mijzelf maakt het ook niet zo heel veel uit. Zo heb ik ME1 op steam, ME2 als "losse installatie" en ME3 binnen Origin. Zolang het werkt vind ik het zelf prima.quote:Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Dit idd.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 12:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Overzicht, thats all. Je hele gamereeks bij elkaar hebben in 1 client is wel handig..
Het is misschien raar, maar ik ben altijd al zo geweest.Ik wil gewoon dat een serie in 1 client staat.
![]()
Nee hoor, helemaal niet raar. Zo heb ik maten die hun hele steamlijst (200+ games) gerangschikt hebben op categorie (fps, rts etc), ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.
Het is misschien raar, maar ik ben altijd al zo geweest.Ik wil gewoon dat een serie in 1 client staat.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
ik wil mijn steam lijst op meerdere manieren kunnen sorteren... (per genre, per wel/niet uitgespeeld etc) maar dat snapt ie niet![]()
![]()
Sjah, je kunt ze idd maar in 1 categorie indelen...quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
ik wil mijn steam lijst op meerdere manieren kunnen sorteren... (per genre, per wel/niet uitgespeeld etc) maar dat snapt ie nietOp dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Ik heb mijn friend list window per ongeluk gemaximaliseerd, maar hoe krijg ik die nu terug klein?
Er is geen max window knop bij de Friendlist, enigste manier is gewoon om met de hoeken te slepen.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb mijn friend list window per ongeluk gemaximaliseerd, maar hoe krijg ik die nu terug klein?
Of anders dubbelklikken op de topbalk:
http://imageshack.us/photo/my-images/35/dblclk.jpg/ (copy/paste deze link)
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2565805![]()
Chill, thanks!quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:54 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Er is geen max window knop bij de Friendlist, enigste manier is gewoon om met de hoeken te slepen.
Of anders dubbelklikken op de topbalk:
[ http://imageshack.us/photo/my-images/35/dblclk.jpg/ (copy/paste deze link) ]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2565805<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Idem.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
ik wil mijn steam lijst op meerdere manieren kunnen sorteren... (per genre, per wel/niet uitgespeeld etc) maar dat snapt ie niet
Zoals dit?quote:Op zaterdag 16 februari 2013 13:16 schreef mschol het volgende:
ik wil mijn steam lijst op meerdere manieren kunnen sorteren... (per genre, per wel/niet uitgespeeld etc) maar dat snapt ie niet
Hoe kom je eigenlijk aan die donkerblauwe achtergrond?quote:<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
dat is maar deels: ik zou stalker b.v. ook aan een groep niet uitgespeeld willen toevoegen.. (dus meerdere groepen tegelijk, dat maakt soms kiezen makkelijker..quote:
waar haal je die skin vandaan? is dat linux client?![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is maar deels: ik zou stalker b.v. ook aan een groep niet uitgespeeld willen toevoegen.. (dus meerdere groepen tegelijk, dat maakt soms kiezen makkelijker..
waar haal je die skin vandaan? is dat linux client?Dit is gewoon een windows client ik maak gebruikt van 1 van de vele thema's voor steam waarvan dit toch wel de beste is.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die donkerblauwe achtergrond?
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1914848
En dat grijze is een costum windows skin voor win 7.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon een windows client ik maak gebruikt van 1 van de vele thema's voor steam waarvan dit toch wel de beste is.
En dat grijze is een costum windows skin voor win 7.steam heeft skins?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Al een tijdje geloof ik. Maar altijd als ik er een wilde kiezen uit het menu, werkte het niet (geen keuze). Dus ik dacht dat dat gewoon iets was wat ooit nog wel zou gaan werken/quote:
Het werkt altijd al, alleen moet je wel zelf de skins ervoor zoeken en in je steam map zetten.
Standaard heeft Steam maar 1 skin (al hadden ze 'vroeger' met de oude layout wel meerdere kleuren).Doe eens niet.![]()
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 22:46 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
Dit is gewoon een windows client ik maak gebruikt van 1 van de vele thema's voor steam waarvan dit toch wel de beste is.
En dat grijze is een costum windows skin voor win 7.Mooie skin hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad..quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Necrodeath het volgende:
Het werkt altijd al, alleen moet je wel zelf de skins ervoor zoeken en in je steam map zetten.
Standaard heeft Steam maar 1 skin (al hadden ze 'vroeger' met de oude layout wel meerdere kleuren).Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Gast je bent dag en nacht online en aan t gamen, alsof die 5 minuten wat het kost jou wat uit zou makenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef mschol het volgende:
m.a.w. er moet teveel werk zelf gedaan worden, laat maar zitten dan
Kom op man. Nog geen 30 seconden bezig geweest en de skin is geïnstalleerd.
Je bent wel erg lui als je dit al teveel werk vindt.![]()
![]()
Lol staat toch gewoon in de Readme.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:40 schreef rubbels het volgende:
Waar zet je de bestanden voor die skins dan precies?![]()
Die Pixelvison folder moet je in je Steam's skins map gooien, en die Fonts moet je in C:\Windows\Fonts\ gooien. En dan nog even in Steam die skin selecteren.
Maar je gaat mij niet zeggen dat je dit al teveel werk vindt.![]()
![]()
Readme heb ik niet, heb nog niks gedownload. Vroeg het me gewoon afquote:Op zondag 17 februari 2013 13:45 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol staat toch gewoon in de Readme.![]()
Die Pixelvison folder moet je in je Steam's skins map gooien, en die Fonts moet je in C:\Windows\Fonts\ gooien. En dan nog even in Steam die skin selecteren.
Maar je gaat mij niet zeggen dat je dit al teveel werk vindt.
En nee, dat is absoluut niet teveel werk![]()
![]()
Ah ok haha.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Readme heb ik niet, heb nog niks gedownload. Vroeg het me gewoon af
En nee, dat is absoluut niet teveel werk
Ik zou het wel doen hoor. Steam ziet er meteen gelikter uit![]()
![]()
jij noemt het lui, ik noem het missen van (basis)featuresquote:Op zondag 17 februari 2013 13:33 schreef Vault-Boy het volgende:
Kom op man. Nog geen 30 seconden bezig geweest en de skin is geïnstalleerd.
Je bent wel erg lui als je dit al teveel werk vindt.![]()
![]()
Maar zonder de skinners zat je gewoon nog met een standaard steam overlay./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
dat zit je feitelijk nog steeds zolang er geen fatsoenlijke gallery komt met import functie..quote:Op zondag 17 februari 2013 14:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar zonder de skinners zat je gewoon nog met een standaard steam overlay.![]()
Dan zullen ze alsnog wat moeten gaan verzinnen op het feit dat je voor de meeste skins in je windows folder moet zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 14:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zit je feitelijk nog steeds zolang er geen fatsoenlijke gallery komt met import functie..
en zo ziet het er ingame uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ja klopt, alleen is er zoveel keusquote:Op zondag 17 februari 2013 14:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ah ok haha.
Ik zou het wel doen hoor. Steam ziet er meteen gelikter uit![]()
![]()
dat is technisch niet zo bijzonder en prima haalbaar (er zijn gewoon een aantal functies in de windows api waarmee je toegangsrechten kan controleren, en dus of iemand b.v. in de windows directory mag schrijven)quote:Op zondag 17 februari 2013 14:53 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Dan zullen ze alsnog wat moeten gaan verzinnen op het feit dat je voor de meeste skins in je windows folder moet zijn.quote:en zo ziet het er ingame uitniet echt heel erg veranderd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, niets is uitgesloten; mocht ik toevalligerwijs toch een goeie skin (vooral minimalistischer) tegenkomen kan het zomaar zijn dat ik mij erin verdiep![]()
![]()
Allemaal even To the Moon kopen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik wou het net ook komen meldenStond al een tijdje op m'n wishlist. Nu nog tijd vinden om het te spelen...
Wel lekker blijven plakken hè?![]()
5 minuten later krijg ik een mailtje van Steam dat de game van mijn wishlist in de aanbieding is
Wel lekker blijven plakken hè?![]()
quote:Op maandag 18 februari 2013 19:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
Allemaal even To the Moon kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb ook Steam ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie dit ook?
[ afbeelding ]Ik heb geen signature.![]()
die ownership checks? ik wel iigquote:Op dinsdag 19 februari 2013 12:12 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie dit ook?
[ afbeelding ]
ik het to the moon ook gekocht, leek wel tof
voor de rest ben ik met swords & soldiers HD bezig![]()
Borderlands 2 voor 16¤ bij GMG.
edit. Hij is binnen. Raden jullie nog een bepaalde klasse aan?
[ Bericht 54% gewijzigd door JimmyJames op 19-02-2013 18:41:30 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
een grote sandbox waar je rond kan kloten naar eigen gewil. Badkuip auto's maken etcquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:29 schreef rubbels het volgende:
Hoe is Garry's mod het beste te omschrijven? En wat kan je er allemaal mee?
het leek mij eerst niet zo heel leuk. Maar heb het toch gekocht. Ondertussen al 10+ uur er in zitten (wat voor mij veel is) en vind het geweldig
![]()
Er zijn ook heel veel custom gamemodes gemaakt zodat het een soort "spel in een spel" word.
Maar je kan beter wachten op een sale als je het wil kopen. Ik had het spotgoedkoop voor een paar euro's
EDIT: ik zie net dat het in de sale is. Dan zou ik het gewoon kopen
het duurt even om alle functies door te krijgen, en ik leer ook nog steeds. Maar dat drukt de pret niet
Lol dat is voor veel mensen 1 of 2 gamesessies.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een grote sandbox waar je rond kan kloten naar eigen gewil. Badkuip auto's maken etc
het leek mij eerst niet zo heel leuk. Maar heb het toch gekocht. Ondertussen al 10+ uur er in zitten (wat voor mij veel is) en vind het geweldig
![]()
Er zijn ook heel veel custom gamemodes gemaakt zodat het een soort "spel in een spel" word.
Maar je kan beter wachten op een sale als je het wil kopen. Ik had het spotgoedkoop voor een paar euro's![]()
Jij gamed volgens mij niet zo vaak, als dat al veel voor je is![]()
![]()
Hij is nu voor 2,50 in de midweek madnessquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een grote sandbox waar je rond kan kloten naar eigen gewil. Badkuip auto's maken etc
![]()
Maar je kan beter wachten op een sale als je het wil kopen. Ik had het spotgoedkoop voor een paar euro's
En klinkt wel grappig![]()
![]()
nee klopt, ik zit teveel op FOK!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol dat is voor veel mensen 1 of 2 gamesessies.![]()
Jij gamed volgens mij niet zo vaak, als dat al veel voor je is
ik snap die custom gamemodes niet, dus meestal speel ik een half uurtje en dan maak ik een of andere gare auto/vliegcombo![]()
![]()
of ik laat ragdolls de sproeipoep ofzo krijgen. Of ik spawn een stuk of 100 npc's en ga ze dan allemaal DEAUD maken
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:57 schreef rubbels het volgende:
[..]
Hij is nu voor 2,50 in de midweek madness
En klinkt wel grappigzeker voor die prijs
Dit inderdaad.quote:
Zit zelf nu in een van de grotere community's van garry's mod. erg tof.
Er zijn zoveel verschillende gamemodes.
Minigames:
Deathrun
Bunny Hop
Climb
Jailbreak
RolePlaying:
HL2RP
DarkRP
PERP
Om er een paar te noemen.
Maar er zijn ook gewoon building modes waarbij je van alles kunt bouwen.
Koop dan ook Counter Strike Source erbij mocht je die nog niet hebben, Die textures worden namelijk veel gebruikt in Garrys mod maps. Anders krijg je allemaal errors.![]()
Het heeft wel niets met Steam te maken, maar blijven er hier nog mensen op vannacht voor de live stream van de PS4 aankondiging?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het heeft wel niets met Steam te maken, maar blijven er hier nog mensen op vannacht voor de live stream van de PS4 aankondiging?this guy
Hoe, wat, wie, waar?quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:59 schreef Salt_Seafood het volgende:
Het heeft wel niets met Steam te maken, maar blijven er hier nog mensen op vannacht voor de live stream van de PS4 aankondiging?
Ah, PlayStation 4 met smartphone aan te sturen
Waar is die te volgen?![]()
http://www.polygon.com/20(...)-meeting-polygon-ps4quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:20 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Hoe, wat, wie, waar?
Ah, PlayStation 4 met smartphone aan te sturen
Waar is die te volgen?Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Het draait mij ook niet om de PS4, het draait mij om het strijdtoneel waar zometeen de PS4, de 720 en de PC gaan vechten, daar ben ik in geïnteresseerd!quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:33 schreef rubbels het volgende:
No way dat ik ga kijken, totaal niet geïnteresseerd in de PS4.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Das opzich wel weer interessant ja. Al verwacht ik dat de pc wel weer als winnaar uit de bus zal komenquote:Op woensdag 20 februari 2013 18:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het draait mij ook niet om de PS4, het draait mij om het strijdtoneel waar zometeen de PS4, de 720 en de PC gaan vechten, daar ben ik in geïnteresseerd!![]()
![]()
zal = kan
mijn pc beschikt niet over de nieuwste technologie namelijk<@Richardfun> top Morthill ^O^
Niet zo gek dat een machine van 1200 (pc) tegen een machine van maximaal 600 euro.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:52 schreef rubbels het volgende:
[..]
Das opzich wel weer interessant ja. Al verwacht ik dat de pc wel weer als winnaar uit de bus zal komen
En die 600 is nog heel optimistisch, en waar je nog een hoop kunt goedmaken met schaalvoordelen is dat geen 600 euro.
Voor mij persoonlijk ben ik wel geinterreseerd maar in heb er geen vertrouwen in dat ik acherover ga slaan van verbazing over wat ze qua performance nu voor elkaar hebben weten te krijgenWe'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Machine van 1200 euro? Stel je eigen PC samen en je kan met 600 euro ook prima iets bouwen dat gelijk, al niet beter is dan een console.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet zo gek dat een machine van 1200 (pc) tegen een machine van maximaal 600 euro.
En die 600 is nog heel optimistisch, en waar je nog een hoop kunt goedmaken met schaalvoordelen is dat geen 600 euro.
Voor mij persoonlijk ben ik wel geinterreseerd maar in heb er geen vertrouwen in dat ik acherover ga slaan van verbazing over wat ze qua performance nu voor elkaar hebben weten te krijgen![]()
Performance is ook niet waarom dit leuk is om naar te kijken (voor mij iig), meer heel het ecosysteem: hoe denkt Sony dat de toekomst eruit ziet en hoe gaan zij dat te lijf?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:26 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Niet zo gek dat een machine van 1200 (pc) tegen een machine van maximaal 600 euro.
Voor mij persoonlijk ben ik wel geinterreseerd maar in heb er geen vertrouwen in dat ik acherover ga slaan van verbazing over wat ze qua performance nu voor elkaar hebben weten te krijgenOp woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Dat is het punt niet. In je ps4 gooi je geen nieuwste videokaart in triple crossfire. Je bent beperkt tot wat ze je geven en dat voor een lange periode.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:25 schreef Morthill het volgende:
zal = kan
mijn pc beschikt niet over de nieuwste technologie namelijk![]()
![]()
Daarom zeg ik dus "kan". Dat is het punt namelijk wel, pc's hebben te allen tijde de mogelijkheid om beter te zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:35 schreef shaderon het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. In je ps4 gooi je geen nieuwste videokaart in triple crossfire. Je bent beperkt tot wat ze je geven en dat voor een lange periode.<@Richardfun> top Morthill ^O^
ik blijf 'zal' zeggen omdat computers die je de komende jare koopt beter worden en de ps4 blijft al die tijd hetzelfdequote:Op woensdag 20 februari 2013 19:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dus "kan". Dat is het punt namelijk wel, pc's hebben te allen tijde de mogelijkheid om beter te zijn.![]()
Hoe je het wendt of keert, het is een grote gebeurtenis in gameland
Vanaf 23:30 kan je op Gamekings kijken. Ik heb er wel zin in hoor. Zit er al een tijdje aan te denken om een Playstation te nemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:02 schreef fwokker het volgende:
Hoe laat is die live stream? Ben nog aan het afwegen of het de moeite waard is.![]()
Gamekings op tv of op hun website?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Sitequote:Op woensdag 20 februari 2013 20:07 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gamekings op tv of op hun website?![]()
En ook op Gametrailers, IGN, etc etc etc![]()
Ik lig helemaal dubbel van die commentary van de GiantBomb crew, live bij die persconferentie
Samequote:Op donderdag 21 februari 2013 01:09 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik lig helemaal dubbel van die commentary van de GiantBomb crew, live bij die persconferentiemaakt de saaie marketingblabla tussendoor een stuk vermakelijker
![]()
![]()
Gabe zit al te facepalmen, HL3 nog steeds niet geschikt voor consoles, dus uitstellen naar 2018,AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Wat is het? Ik lig in bed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 02:29 schreef fwokker het volgende:
Zie net dat de daily deal verschenen is, ik pas<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
GameMaker: Studio Master Collectionquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat is het? Ik lig in bed.
-50%
449,99¤
224,99¤
![]()
![]()
activeerbaar op steamtwitter:GreenManGaming twitterde op donderdag 21-02-2013 om 10:48:00Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles is 50% off on GMG http://t.co/izEyFZat9W reageer retweet
![]()
![]()
Sla ik deze keer maar overquote:Op donderdag 21 februari 2013 02:53 schreef Chef_M het volgende:
[..]
GameMaker: Studio Master Collection
-50%
449,99¤
224,99¤
![]()
Ja leuk maar ik heb nog zoveel adventures te spelen dat bijkopen zinloos is, al vond ik de main game ervan heerlijk wegspelen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:51 schreef mschol het volgende:
activeerbaar op steamtwitter:GreenManGaming twitterde op donderdag 21-02-2013 om 10:48:00Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles is 50% off on GMG http://t.co/izEyFZat9W reageer retweet
Sinds wanneer is dat een excuus om geen nieuwe spellen te kopen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ja leuk maar ik heb nog zoveel adventures te spelen dat bijkopen zinloos is, al vond ik de main game ervan heerlijk wegspelen.
Chocoladetaartjes.
Sinds ik krap bij kas zitquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:06 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een excuus om geen nieuwe spellen te kopen?
Een eventuele lentesale laat nog minstens een maand op zich wachten, schat ik.quote:Please Move The Deer Crossing Sign![]()
http://www.indieroyale.com/
Iemand die DLC Quest wil ruilen (Steam key zodra die er is)? Dat is de enige game die ik nog niet heb. Ik heb nog een aantal keys over van o.a. Indie Gala.
-edit-
Oh wacht ik het de St. Patrick's bundle gekocht en daar zat die ook in, Steam key zal daar ook wel verschijnen denk ik
-edit2-
Het is gewoon precies dezelfde bundel______!
Indie Royale brengt veel te veel bundels uit![]()
Ik vind het vaak pure bagger die bundles van IR.
Eigenlijk kijk ik alleen uit naar de humble indie bundles (helaas deze keer weer zo'n vage "we gaan een spelletje voor jullie maken in drie dagen"-bundle).Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Black ops 2 dit weekend gratis te spelen en met 33% korting te koop.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Indrukwekkende korting. Houden ze dan nog wel voldoende over onder de streep?![]()
Ik heb er verder al aardig wat uurtjes borderlands 2 opzitten en het spel overtreft echt ruimschoots mijn verwachtingen. Het is zo groots opgezet (ik kom net uit dat level dat onder sanctuary zit) en het speelt zo lekker. Het zit ook nog eens boordevol briljante humor en maffe personages
[ Bericht 0% gewijzigd door JimmyJames op 22-02-2013 02:17:13 ]Please Move The Deer Crossing Sign![]()
Bedankt voor de waarschuwing, dan ben ik effe bij BF3.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 01:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Black ops 2 dit weekend gratis te spelen
Don't blame the messenger guys!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Killing Floor is fantastischquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:59 schreef rubbels het volgende:
Hoe zijn Killing Floor en Zombie Driver HD??![]()
![]()
Zullen inderdaad aardig wat cheaters zijn dit weekend. Was bij MW3 ook altijd zo tijdens die gratis weekendsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, dan ben ik effe bij BF3.
V.![]()
![]()
Okee, volgende keer als ie in de aanbieding is misschien even meepikken danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:18 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Killing Floor is fantastisch![]()
![]()
Net even BO2 gedaan, wel geinig maar ga um niet kopen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Die 28 euro die ik er aan heb uitgegeven was ook weggegooid geld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
Net even BO2 gedaan, wel geinig maar ga um niet kopen.
SP is compleet bagger geworden, MP is ook weer meer van hetzelfde. Ik had het kunnen weten maar ik wilde toch even mijn vingers branden.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Ik heb hem ook gekocht, maar heb er toch wel een beetje spijt van.![]()
In begin vond ik die MP altijd wel leuk, maar al snel wordt het toch weer hetzelfde liedje. Ik zou nooit meer het gevoel krijgen wat ik bij MW2 had. Die MP heb ik namelijk echt super veel gespeeld.![]()
SP vind ik nog best vermakelijk hoor. Mede door de muziek ook. Moet altijd een beetje denken aan de ME serie qua muziek dan. Ik denk altijd dat de volgende COD mij wel weer zou pakken, maar ik ben er toch wel echt achter gekomen dat ik gewoon klaar ben met COD. Enige wat ik nog speel van COD is die Zombie mode![]()
![]()
Wat ik dan wel weer geniaal in al zn eenvoud en moeilijkheid vind is Bit.Trip.Runner.
Heb um pas eergisteren ontdekt en om hem op Steam te krijgen moest ik deel 2 pre-orderen, want los issie niet meer te koop.
Zit nu in level 2 van de derde wereld, heerlijk moeilijk en vermakelijk
Die komt opzeker op mijn uitgespeeld lijstje binnenkort, hopelijk voor deel 2 uitkomt over 4 dagen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
ik vond hem te moeilijk(als in, ik had bijna een lang level gehaald, ging dood en was toen zo gefrustreerd dat ik stopte)
Alien swarm is gratis op steam. Erg leuke top dowshooter, kan m aanraden vanwege 4 player co-opThere are only 151 Pokémon.![]()
Spelen nog steeds mensen dit spel? Was erg tof, maar het gebrek aan meerdere campaigns was een beetje jammer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:11 schreef Eenskijken het volgende:
Alien swarm is gratis op steam. Erg leuke top dowshooter, kan m aanraden vanwege 4 player co-opBurning bridges gives you so much more![]()
oh, ik ontdekte het net pas. maar waren best veel spelers ja, en ik kon makkelijk mensen vindenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:46 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Spelen nog steeds mensen dit spel? Was erg tof, maar het gebrek aan meerdere campaigns was een beetje jammer.There are only 151 Pokémon.![]()
Hehe hij is wel lastig, zeker de langere levels aan het einde van elke wereld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:59 schreef Morthill het volgende:
ik vond hem te moeilijk(als in, ik had bijna een lang level gehaald, ging dood en was toen zo gefrustreerd dat ik stopte)
Dit is level 2 van de laatste wereld, redelijk kort en gemiddeld moeilijk:
Wel goed van mij he, al die goud staven gepakten die muziek is ook baas
Wel leuk thoughquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat bit.trip.runner. Het is zo ontzettend frustrerend
Ik kan die boss van lvl 1 maar steeds net niet halen. Moet ik nog eens een keer voor gaan zitten.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Die vind ik lastiger dan die boss van wereld 2.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:20 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Wel leuk though
Ik kan die boss van lvl 1 maar steeds net niet halen. Moet ik nog eens een keer voor gaan zitten.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Inderdaad, één foutje en je kunt weer opnieuw beginnen met het level.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:08 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik haat bit.trip.runner. Het is zo ontzettend frustrerend![]()
Zodra die weer op 29 euro staat koop ik um, zeker aangezien je nu Bioshock 1 en (waarschijnlijk) X-Com: Enemy Unknown gratis erbij krijgt
Had 6 pogingen nodig om level 1.4 te halen, waarbij ik 4x niet over het eerste trappetje heen kwam
En op het einde blij dat ik het gehaald had, al springend naar de finish toe waardoor ik over het laatste puntje heen sprong
Niet goed dit spel zo vlak voor het slapen gaan.![]()
Klopt, je kan t beter niet direct voor het slapen gaan spelen.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:55 schreef Salt_Seafood het volgende:
Zodra die weer op 29 euro staat koop ik um, zeker aangezien je nu Bioshock 1 en (waarschijnlijk) X-Com: Enemy Unknown gratis erbij krijgtquote:IMPORTANT: Please note that G2PLAY pre-orders may not include same bonuses as direct Steam, Origin, etc. purchase! You can find all included bonuses in product description below!![]()
Hmm oke dat zag ik even niet, thanks.<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Vind Steam wel echt vet bezig de laatste tijd. De nieuwe Tomb Raider had ook al leuke bonussen erbij, als je het spel gepreorderd had. Dat mogen ze wel vaker toen.![]()
![]()
ik vind 50 euro te veel voor een pc-game, vroeger betaalde je 50 tot 60 gulden. Dus ook die extra's mogen ze houden.<@Richardfun> top Morthill ^O^
Nee hoor was gewoon 100 gulden voor een nieuwe game....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:36 schreef Morthill het volgende:
ik vind 50 euro te veel voor een pc-game, vroeger betaalde je 50 tot 60 gulden. Dus ook die extra's mogen ze houden.![]()
Dat.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nee hoor was gewoon 100 gulden voor een nieuwe game....winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Echt he. Mensen die steeds zeggen dat games duurder zijn geworden. Het scheelt echt niet zoveel als vroeger hoor.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:50 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nee hoor was gewoon 100 gulden voor een nieuwe game....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: