SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam
De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode
Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's
hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden.
Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
[ Bericht 2% gewijzigd door SpankmasterC op 07-02-2013 16:32:46 ]Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb
/A/non's with his waifu, all's right in the world.![]()
Ik ben ook weer van de partij, ik wil graag FC3 voor 50% als Weekend deal vanavond
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Backup maken op CD en installeren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb![]()
Nee, zelfs dan moet je internetconnectie hebben om te verifiëren dat je de games daadwerkelijk hebt. Dus voor installeren heb je altijd internet nodig, voor spelen nietquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Backup maken op CD en installeren.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.![]()
Nooooooooooooooooooooooo.
Waarom heeft Steam geen Dead Space 3. Natuurlijk snap ik ook wel dat EA het op hun eigen kanaal willen hebben. Ik heb al een tijd Dead Space 1 en 2 op Steam, en nu moet ik het 3e deel weer via een andere client downloaden
![]()
Ach ja het zou toch wel moeten als ik dit deel echt wil gaan spelen.![]()
Ik hoop dat Dead Space 2 in de aanbieding komt op Steam, zou die graag willen spelen.
Moet ik deel 1 eerst spelen of is dat niet nodig?<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
zorgen dat ze geinstalleerd staanquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Maar hoe installeer ik nou steamgames als ik geen internet heb![]()
![]()
500GB harde schijf for the losequote:Op donderdag 7 februari 2013 22:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zorgen dat ze geinstalleerd staan![]()
ik ga echt sparen voor een 2terrabyte ding...There are only 151 Pokémon.![]()
80 euro bij de aldi ofzo volgende week volgens mijquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:14 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
500GB harde schijf for the lose![]()
ik ga echt sparen voor een 2terrabyte ding...![]()
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
En 5 maart nog pre-order van de nieuwe South Park game, die ik ooit in November tegen 30 euro heb geplaatstquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Solique het volgende:
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen
Jaaa, dansen! dansen!![]()
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:15 schreef Solique het volgende:
Ik houd het voorlopig op geen games kopen, nog genoeg uit te spelen![]()
Dat is dan ook de enige game, maar die komt toch niet op steam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
nee helaas niet...quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:36 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is dan ook de enige game, maar die komt toch niet op steam.![]()
![]()
wat zou er gebeuren als persoon A Cities XL Platinum aanschaft a 4,50 en deze gift aan iemand zonder cities XL?
werkt het dan niet? moet men bij betalen?![]()
![]()
Geen idee, probeer 't zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:41 schreef mschol het volgende:
wat zou er gebeuren als persoon A Cities XL Platinum aanschaft a 4,50 en deze gift aan iemand zonder cities XL?
werkt het dan niet? moet men bij betalen?
[ afbeelding ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Chivalry spelen met Lotr soundtrack!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
die heb ik al.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga Simcity pre-orderen, maar daar wil ik het voorlopig bij houden....
Maar ik wil ook aliens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |