Hoe was het? Had ze graag gezien, maar werd met Kanye West in dezelfde week een beetje teveel van het goede.quote:
Echt een fenomenaal albumquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:39 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Devendra Banhart op de luisterpaal
Oeh wanneer?quote:
9 mei!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh wanneer?
En nog mensen die naar WTWTA gaan dit weekend? Ik ga er zo heen
Leuke plaat inderdaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt een fenomenaal albumFantastische luisterliedjes, leuke originele liedjes en typische Banhart trucjes er tussendoor. Echt errug goed
Inmiddels beluisterd. Enkele aardige nummers, leuk geheel. Een 6,5 denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:39 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Devendra Banhart op de luisterpaal
Die is bar slecht helaas. Matige mierzoete nummers, dichtgesmeerd met overproductie. Niveautje OneRepublic.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:30 schreef kciR het volgende:
De nieuwe van Hurts is er ook net opgezet, die zet ik nu aan
Nog nooit van gehoord. Doet me op basis van deze nummers niet heel veel, maar het duurt bij mij altijd minstens een half jaar tot nederlandstalig bezinkt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:11 schreef Moody het volgende:
Een van de betere platen van het jaar tot nu toe:
Ik ben vol superlatieven over deze van Devendra. Omdat ik hem wat veelzijdiger vind dan hij normaal is! Ik vind What Will Be ook al een geniaal album, ondanks een aantal erg kitcherige elementen. Vind Devendra vaak erg veel van hetzelfde, dus kan dat wel waarderen. Sowieso geniale artiesten. ik denk dat ik het een 7+ zou gevenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Inmiddels beluisterd. Enkele aardige nummers, leuk geheel. Een 6,5 denk ik![]()
Komt helaas niet in de buurt van Niño Rojo en Cripple Crow. Maar goed, dat waren topplaten.
[..]
Die is bar slecht helaas. Matige mierzoete nummers, dichtgesmeerd met overproductie. Niveautje OneRepublic.
Tof! Halve publiek staat op een gegeven moment op het podium, lekker vriendelijk pitje, gewoon heel erg veel fun.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:27 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Hoe was het? Had ze graag gezien, maar werd met Kanye West in dezelfde week een beetje teveel van het goede.
Inderdaad wel wat weg hebbende van XX. Maar een veel ritmischer, veel vrolijker, veel muzikaler en veelzijdigere stijl. En Andrew Bird?quote:Op maandag 11 maart 2013 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Rhye en Jonas Winterland zijn fijne tips weer.Rhye doet denken aan een mengeling van Bonobo, the XX, Mayer Hawthorne en Andrew Bird. Maar dat is vrij vergezocht.
Nog niet binnen, maar gezien de omschrijving zou Fink in de buurt moeten komenquote:Op maandag 11 maart 2013 17:16 schreef Norrage het volgende:
Godver, het staat ondertussen al zo'n 4x op rij op repeat hier. Wat heerlijkKunnen jullie zo snel iets bedenken dat vergelijkbaar is hiermee?
Fink?quote:Op maandag 11 maart 2013 18:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Nog niet binnen, maar gezien de omschrijving zou Fink in de buurt moeten komen
Oh. Toch maar eens luisteren danquote:Op maandag 11 maart 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fink?
Hmm...Echt totaal, maar dan ook totaal nietAl heeft hij soms wat Soul in zijn nummers ja, dat misschien.
Waar het op lijkt, en waar ik volgens mij vorig jaar zo ongeveer de enige fan van was, is Kindness. Dat was ook een geniaal album vorig jaar. Maar dat was echt een bij elkaar geraapt zootje nummers. Dit is echt een geheel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |