abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:52:07 #51
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122598400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:35 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ja hoor.... mensen zijn na een recessie van 5 jaar gewoon nog meer verwend geraakt :')

Volgens mij is het probleem dat we van 'heel verwend door goedkoop geleend geld' naar 'kieskeurig want betaald met eigen geld' gaan. Tja... kritisch en kieskeurig i.p.v. verwend en nonchalant :)
Eerder onrealistisch en waanbeelden.
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
  donderdag 7 februari 2013 @ 15:52:33 #52
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_122598415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Voor een appel en een ei zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren of de hele economie moet instorten :') .
Als de EU in elkaar gestort is dan zal de economie in nederland weer gaan groeien en huizenprijzen kunen dan herstekllen net als in USA
Nivelleren, als je het erg vaak doet, ga je het steeds leuker vinden :)
pi_122598430
quote:
Een tikkie vermoeiend ben je inderdaad wel.
pi_122598454
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef HD9 het volgende:

[..]

Als de EU in elkaar gestort is dan zal de economie in nederland weer gaan groeien en huizenprijzen kunen dan herstekllen net als in USA
je gelooft werkelijk dat een compleet ingestorte economie een goed idee is?
pi_122598508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:52 schreef HD9 het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat er sprake is van structureel herstel in de VS? Als de overheid daar stopt met geld in de economie te pompen klapt daar de boel weer gelijk in recessie. :D Een economie draaiende houden op steeds grotere schulden werkt niet op de langere termijn.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_122598563
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Dat is meer dan 2 jaar geleden...
So...? Vermoedelijk staan er nu zelfs nog meer woningen leeg? Waarom? Omdat er in 2011 zo'n 55.000 woningen werden gebouwd en de bevolking slechts groeide met 75.000.
In 2012 werden er 60.000 huizen gebouwd tegen een bevolkingsgroei van slechts 48.000.
In Nederland wonen er gemiddeld 2,2 personen per huishouden, dus wat denk jij zelf? Zouden er meer of minder woningen leeg staan anno 2013 :*

Je moet niet raar opkijken als er dus een kleine 40.000 leegstaande woningen bijgekomen zijn. Geen wonder dat onze overheid de bouwsector laat krimpen, er is simpelweg geen vraag meer naar zoveel nieuwbouwwoningen. De verwachte explosie aan vraag zal dus ook uitblijven, zelfs als de economie gaat herstellen.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_122598575
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er lopen hier wel meer van die potentiële nobelprijswinnaars rond, zo heb ik me onlangs laten vertellen dat de huizen momenteel ontzettend goed betaalbaar zijn!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_122598611
quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Een tikkie vermoeiend ben je inderdaad wel.
En jij een tikkie voorbarig :*
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_122598651
quote:
6s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er lopen hier wel meer van die potentiële nobelprijswinnaars rond, zo heb ik me onlangs laten vertellen dat de huizen momenteel ontzettend goed betaalbaar zijn!
We kunnen hem voordragen voor de Nobelprijs voor de casametrie :D
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:00:04 #60
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122598673
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:57 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

So...? Vermoedelijk staan er nu zelfs nog meer woningen leeg? Waarom? Omdat er in 2011 zo'n 55.000 woningen werden gebouwd en de bevolking slechts groeide met 75.000.
In 2012 werden er 60.000 huizen gebouwd tegen een bevolkingsgroei van slechts 48.000.
In Nederland wonen er gemiddeld 2,2 personen per huishouden, dus wat denk jij zelf? Zouden er meer of minder woningen leeg staan anno 2013 :*

Je moet niet raar opkijken als er dus een kleine 40.000 leegstaande woningen bijgekomen zijn. Geen wonder dat onze overheid de bouwsector laat krimpen, er is simpelweg geen vraag meer naar zoveel nieuwbouwwoningen. De verwachte explosie aan vraag zal dus ook uitblijven, zelfs als de economie gaat herstellen.
Ja want ik meen plus vermoedelijk is waarheid?

Ik denk minder, mensen bedenken zich wel 2 x voordat ze iets nieuws kopen voordat het oude verkocht is. Maar bewijs me ongelijk eens?
and made it rain upward
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:00:49 #61
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122598701
quote:

[..]

IK HEB NIET GOED GEZEGD ALLEEN DAT HET NOOIT MEER ZO WORDT ZOALS ALS HET NU IS.

komop zeg...
and made it rain upward
pi_122598743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:00 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Ja want ik meen plus vermoedelijk is waarheid?

Ik denk minder, mensen bedenken zich wel 2 x voordat ze iets nieuws kopen voordat het oude verkocht is. Maar bewijs me ongelijk eens?
Dus jij beweert dat het aantal personen per huishouden is gedaald? Welke rijke éénverdieners hebben al die dure woningen gekocht?
pi_122598787
quote:

[..]

IK HEB NIET GOED GEZEGD ALLEEN DAT HET NOOIT MEER ZO WORDT ZOALS ALS HET NU IS.

komop zeg...
Nooit is een lange periode hoor maar laten we hopen dat je gelijk hebt. Het was een te gekke bedoening.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:03:24 #64
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_122598807
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

jaWEL, nederland ging na de oorlog pas weer floreren, niet tijdens de oorlog
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:03:51 #65
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122598823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:01 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Dus jij beweert dat het aantal personen per huishouden is gedaald? Welke rijke éénverdieners hebben al die dure woningen gekocht?
zucht ik kap er mee...
and made it rain upward
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:03:57 #66
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_122598829
quote:

[..]

_O- _O- :W

Er komt in Nederland al 12% kosten bij van de diverse geldschuivers, ain andere landen is dat 3 a 4%
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:04:10 #67
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122598845
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef HD9 het volgende:

[..]

jaWEL, nederland ging na de oorlog pas weer floreren, niet tijdens de oorlog
ook jij een dikke zucht
and made it rain upward
pi_122598849
quote:
mensen bedenken zich wel 2 x voordat ze iets nieuws kopen voordat het oude verkocht is.
Klopt helemaal, degene met een redelijk huis naar hun zin die zitten goed, degene met een huis op grote afstand van hun werk, een te klein appartement, die balen.
pi_122598904
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:58 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

En jij een tikkie voorbarig :*
Je snapt niets van demografie laat je nu weer zien. Oo kdat is je al vaker uitgelegd maar je weigert gewoon om het te snappen .Dat is vermoeiend.
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:06:18 #70
367511 HD9
Nivelleren ;)
pi_122598948
laat de bevolkingskrimp maar doorgaan , ik zal er aan meewerken

en laat de overheid maar bouwen en de grond verpatsen, iedereen in een bungalow, dat kan makkelijk
pi_122599157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:03 schreef Sjabba het volgende:

[..]

zucht ik kap er mee...
Sorry hoor... maar ik lijkt niet te begrijpen hoe bij een bouwoverschot het aantal leegstaande woningen kan dalen. Verlicht mij met je kennis en inzichten, ik ben immers nooit te beroerd om te leren en mijn foutieve aanname bij te stellen :)

quote:
14s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:05 schreef 99.999 het volgende:

Je snapt niets van demografie laat je nu weer zien. Oo kdat is je al vaker uitgelegd maar je weigert gewoon om het te snappen .Dat is vermoeiend.
Please, enlighten me :)
pi_122599261
quote:
3s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Klopt helemaal, degene met een redelijk huis naar hun zin die zitten goed, degene met een huis op grote afstand van hun werk, een te klein appartement, die balen.
Starters in hun starterswoning die nu een gezin hebben. Ooit op goed bedoelt advies van de familie alvast een plekje bezet gehouden op de 'property ladder', pakt nu helemaal verkeerd uit -O-

Maar goed.... moeten ze maar niet zo verwend doen en blij zijn met wat ze hebben en konden krijgen :{w
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:14:16 #73
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122599332
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Sorry hoor... maar ik lijkt niet te begrijpen hoe bij een bouwoverschot het aantal leegstaande woningen kan dalen. Verlicht mij met je kennis en inzichten, ik ben immers nooit te beroerd om te leren en mijn foutieve aanname bij te stellen :)

[..]

Bouwoverschot, right, paar topics terug werd en nog te weinig gebouwd en moest de bouw gestimuleerd worden volgens jou.

Wat is het dat je wil?
and made it rain upward
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:15:10 #74
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_122599379
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:13 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Starters in hun starterswoning die nu een gezin hebben. Ooit op goed bedoelt advies van de familie alvast een plekje bezet gehouden op de 'property ladder', pakt nu helemaal verkeerd uit -O-

Maar goed.... moeten ze maar niet zo verwend doen en blij zijn met wat ze hebben en konden krijgen :{w
Nee bungalows voor iedereen, dat is de standaard.....

Rijkodom kan beter verdeelt worden en dat moet, ben ik eens maar je verkondigt daarnaast echt een hele hoop poep.
and made it rain upward
pi_122599519
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:10 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..][..]

Al vaker gedaan maar de gemiddelde omvang van een huishouden kan veranderen om maar eens een hunt te geven ;).
pi_122599624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:15 schreef Sjabba het volgende:

Nee bungalows voor iedereen, dat is de standaard.....

Recreatiebungalow na de scheiding. :P
pi_122599917
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:14 schreef Sjabba het volgende:

Bouwoverschot, right, paar topics terug werd en nog te weinig gebouwd en moest de bouw gestimuleerd worden volgens jou.

Wat is het dat je wil?
Ik heb nooit geroepen dat men de bouw moest stimuleren? Ik heb altijd geroepen dat men goedkoper moest bouwen. Kijk... er is een goede reden waarom de bouw moet krimpen. Nederland is op weg naar een stabilisatie van de bevolking, ik heb reeds eerder melding gemaakt van het feit dat Nederland tot 2040 nog maar met zo'n 1,1miljoen inwoners zal groeien. Er is dus simpelweg niet meer zo'n grote vraag naar nieuwbouwwoningen als in de jaren 90 van de vorige eeuw.
2012 was een jaar met een nieuw 'laagte record' in de natuurlijke aanwas van de bevolking. Nederlander planten zich dus niet snel genoeg voort om het piramidespel genaamd de huizenmarkt zeepbel en de social security in stand te kunnen houden zonder een enorme afboeking te doen. In dit licht gezien is het volstrekt logisch dat de banken wensen dat je de hypotheek gaat aflossen want er komt een periode dat het onderpand gewoon rijp is voor de sloopkegel omdat er geen 'klussende starters' meer zijn om de woning voor de hoofdprijs te willen kopen i.v.m. voldoende aanbod.
pi_122599998
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Al vaker gedaan maar de gemiddelde omvang van een huishouden kan veranderen om maar eens een hunt te geven ;).
Ooh.... klinkt aannemelijk totdat je dan de vraag moet beantwoorden welke 'single' in zijn eentje die dure huizen gaat kopen die voorheen alleen betaalbaar waren op 2 inkomens.

Enlighten me :)
pi_122600114
quote:
Mensen die de komende jaren een huurverhoging krijgen omdat ze te veel verdienen, moeten weer een lagere huur gaan betalen als ze in inkomen achteruitgaan. Dat wil coalitiepartij PvdA, bleek donderdag tijdens een Kamerdebat over de huurplannen van minister voor Wonen Stef Blok (VVD)
PvdA: huren omlaag bij lager inkomen
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_122600207
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:29 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Ooh.... klinkt aannemelijk totdat je dan de vraag moet beantwoorden welke 'single' in zijn eentje die dure huizen gaat kopen die voorheen alleen betaalbaar waren op 2 inkomens.

Enlighten me :)
Alsof alle huizen alleen maar voor 2 inkomens betaalbaar zijn :)?

En steeds meer oudjes wonen zelfstandig (en alleen) langer in hun woning bijvoorbeeld.

Een bescheiden krimp van de bevolking (en meer zal het de komende periode niet zijn) kan meer dan prima samengaan met een grotere vraag naar woningen ondanks een groeiende woningvoorraad (hoewel die groei er nu flink uit is).
pi_122600614
quote:
2s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:33 schreef 99.999 het volgende:

Alsof alle huizen alleen maar voor 2 inkomens betaalbaar zijn :)?

En steeds meer oudjes wonen zelfstandig (en alleen) langer in hun woning bijvoorbeeld.

Een bescheiden krimp van de bevolking (en meer zal het de komende periode niet zijn) kan meer dan prima samengaan met een grotere vraag naar woningen ondanks een groeiende woningvoorraad (hoewel die groei er nu flink uit is).
Klinkt wederom aannemelijk totdat je de prijsontwikkeling van de woningen er naast legt.

Is toch raar dat dezelfde dure huizen nu ineens door mensen met slechts 1 inkomen gekocht worden. Huishoudens met meerdere inkomens moeten dus bulken van het geld :D

Ik snap dan ook niet waar die crisisverhalen vandaan komen 8)7
  donderdag 7 februari 2013 @ 16:52:00 #82
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122601070
quote:
Raar. Die huurverhoging was toch bedoeld om die mensen uit die sociale huurwoning te jagen? Dan is dit hele verhaal toch irrelevant? Als die mensen in inkomen achteruit gaan, kunnen ze zich opnieuw inschrijven voor een sociale huurwoning!
Of gaat de PvdA er nu al vanuit dat het (officiele) doel niet gehaald gaat worden? :+
censuur :O
pi_122601370
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:52 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar. Die huurverhoging was toch bedoeld om die mensen uit die sociale huurwoning te jagen? Dan is dit hele verhaal toch irrelevant?
Ik dacht dat het was om de mensen een marktconforme huur te laten betalen. Dientengevolge zullen er wel een aantal naar elders vertrekken, dat wel.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:00:38 #84
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122601423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Ik dacht dat het was om de mensen een marktconforme huur te laten betalen.
300 euro huur voor iemand die 100k verdient en al 30 jaar in centrum A'dam woont wordt niet marktconform door 6% verhoging... Dat moet 300% verhoging zijn.
pi_122601469
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:00 schreef RemcoDelft het volgende:
300 euro huur voor iemand die 100k verdient en al 30 jaar in centrum A'dam woont wordt niet marktconform door 6% verhoging... Dat moet 300% verhoging zijn.
6,5% + de normale verhoging. Dan ben je na 10 jaar een heel eind.
pi_122601642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 16:59 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Ik dacht dat het was om de mensen een marktconforme huur te laten betalen. Dientengevolge zullen er wel een aantal naar elders vertrekken, dat wel.
En een hele hoop worden ook vastgezet in een huurwoning, te groot voor het servet en te klein voor het tafellaken.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:10:05 #87
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122601838
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:01 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

6,5% + de normale verhoging. Dan ben je na 10 jaar een heel eind.
In dit voorbeeld zit je na 10 jaar pas halverwege de marktconforme huur... Dat schiet gewoon niet op. Maar hey, daar is die wet vast niet echt voor bedoeld. Het rammelt dan ook op diverse punten.
pi_122601994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:10 schreef RemcoDelft het volgende:
In dit voorbeeld zit je na 10 jaar pas halverwege de marktconforme huur... Dat schiet gewoon niet op. Maar hey, daar is die wet vast niet echt voor bedoeld. Het rammelt dan ook op diverse punten.
De HRA wordt toch ook langzaam aangepast? Waarom wil jij de huurders dan in 1 keer voor de bijl laten gaan? Nu past het zich geleidelijk aan. Doet de regering eindelijk eens iets voor de lange termijn, is het weer niet goed.
  donderdag 7 februari 2013 @ 17:19:30 #89
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_122602230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
De HRA wordt toch ook langzaam aangepast? Waarom wil jij de huurders dan in 1 keer voor de bijl laten gaan? Nu past het zich geleidelijk aan. Doet de regering eindelijk eens iets voor de lange termijn, is het weer niet goed.
Het schiet gewoon niet op! Niet voor de wachtlijsten, maar met name die percentages zitten verkeerd.
Gezien het feit dat mensen die al heel lang wonen veel minder huur betalen dan mensen die korter wonen, neemt de huur van iemand die nu 300 euro betaalt (absoluut gezien) veel minder toe dan de huur van iemand die nu (al) het dubbele betaalt. Het zou andersom moeten zijn: stel direct een minimumhuur in voor mensen die buiten de inkomensgrens vallen. Tenminste, als dat het doel is... Maar ik heb ook sterk het vermoeden dat "het doel" nog helemaal niet vast ligt!
pi_122602504
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Het schiet gewoon niet op! Niet voor de wachtlijsten, maar met name die percentages zitten verkeerd.
Gezien het feit dat mensen die al heel lang wonen veel minder huur betalen dan mensen die korter wonen, neemt de huur van iemand die nu 300 euro betaalt (absoluut gezien) veel minder toe dan de huur van iemand die nu (al) het dubbele betaalt. Het zou andersom moeten zijn: stel direct een minimumhuur in voor mensen die buiten de inkomensgrens vallen. Tenminste, als dat het doel is... Maar ik heb ook sterk het vermoeden dat "het doel" nog helemaal niet vast ligt!
Dus eigenlijk wil je om te beginnen de verschillen tussen de huren van mensen die er jaren wonen en nieuwkomers wegwerken? Ik ben voor, dat is sowieso al een achterlijk iets. Doe er dan de 6,5% per jaar voor de speciale gevallen bovenop en het schiet ineens wel op.

(Al vind ik persoonlijk de inkomensgrenzen veel te laag. 33K en 43K is niet bijster veel te noemen.)
pi_122602525
Wat zijn je schattingen voor de gemiddelde huizenprijzen als je 1-1-2013 als basis neemt per 1-1-2014, 1-1-2015 en 1-1-2016?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122602683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:13 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Die word toch in 28 jaar tijd aangepast? Waarom moeten vuige scheefhuurders dan 6,5% per jaar betalen? Wat Remco zegt... het plan rammelt aan alle kanten en dient alleen maar om de banksters hun gaidaros te redden.
pi_122602727
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn je schattingen voor de gemiddelde huizenprijzen als je 1-1-2013 als basis neemt per 1-1-2014, 1-1-2015 en 1-1-2016?
Vermoedelijk -10, -20, -30%
pi_122602739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:31 schreef ComplexConjugate het volgende:
Die word toch in 28 jaar tijd aangepast? Waarom moeten vuige scheefhuurders dan 6,5% per jaar betalen? Wat Remco zegt... het plan rammelt aan alle kanten en dient alleen maar om de banksters hun gaidaros te redden.
Remco vindt juist 6,5% veel te laag, en jij veel te hoog? Geeft niks als jullie er verschillende meningen op na houden, maar haal de ander dan niet aan om jezelf te ondersteunen.
pi_122602928
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:31 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Niet de banksters eerder de gestegen beloningen van de omhoog gevallen bestuurders van jullie geleifde wbv's te bekostigen. :W

Maar goed blijf fijn huren en gooi jaarlijks flink wat geld naar slecht geleide coorporaties en betaal mee aan het oplossen van al die problemen in de huursector. Ik vind het wel solidair van je xeno dat je dat blijft doen. :D
pi_122602950
quote:
10s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:33 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Vermoedelijk -10, -20, -30%
In 2013 tot 2015 dus 2 keer zo snel als van 2008 tot 2012. Keep dreaming hippie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_122603305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 17:39 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Niet de banksters eerder de gestegen beloningen van de omhoog gevallen bestuurders van jullie geleifde wbv's te bekostigen. :W

Maar goed blijf fijn huren en gooi jaarlijks flink wat geld naar slecht geleide coorporaties en betaal mee aan het oplossen van al die problemen in de huursector. Ik vind het wel solidair van je xeno dat je dat blijft doen. :D
solidair of vanwege de afhankelijkheid van de bedeling geen keus hebben :+ ?
pi_122608980
Nu effe consequent 5 jaar doorvoeren en dan komen er vanzelf weer private investeerders
  donderdag 7 februari 2013 @ 20:08:48 #99
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_122609341
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:03 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nu effe consequent 5 jaar doorvoeren en dan komen er vanzelf weer private investeerders
en alle babyboomers zitten in Spanje en Frankrijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_122609448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:08 schreef michaelmoore het volgende:
en alle babyboomers zitten in Spanje en Frankrijk
Prima. Scheelt een hoop zorgkosten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')