Dat is toch ook zo. Een keer een rondleiding. geeft je geen goed beeld van een stadion.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Klakkeloos roepen dat iemand met een andere mening dan wel nooit een stadion van binnen hebt gezien is een beetje zielig.
Inderdaad, ook de eerste keer dat dat ontwerp bekend werd, dat gaat em niet worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Stiggie het volgende:
Wel goed dat Willempie dat afschuwelijk lelijke voorstel afkraakt
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
hanegem is echt de domste voetballer die ik ken..
Bij VI schuift ie ook niet meer aan.... heb ik ook liever iemand als Boskamp over voetballen lullen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
die gast heeft nog voordeel van twijfel omdat hij nog kan ontwikkelen..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?
Of Johan Cruijff bijvoorbeeld. Die mag dan wel geaddoreerd worden door Jan en alleman, maar daar komt een hoop onzin uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?
Ja, dat zei je al ja. Jammer dat je er een welles-niettus 'discussie' van moet maken. Het zal je enige argument zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Een keer een rondleiding. geeft je geen goed beeld van een stadion.
Die heeft meer na zn spelerscarriere bereikt dan Willempie ooit zal doen. Misschien heeft het daar mee te maken ;-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of Johan Cruijff bijvoorbeeld. Die mag dan wel geaddoreerd worden door Jan en alleman, maar daar komt een hoop onzin uit.
Hij had op een aantal punten echter groot gelijk. Wtf is die onzin met dat je nat wordt, hoort er toch bij? Daarnaast zitten alle duurdere kaartjes zo goed als droog, ze moeten niet zeiken. Verder zijn inderdaad die business-units nooit uitverkocht, die marketing kan ook wel beter voor ze eerst willen opschalen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Abed het volgende:
Willem is een zure man die leeft in het verleden.
Zoals? Één keer trainer van Barcelona zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Die heeft meer na zn spelerscarriere bereikt dan Willempie ooit zal doen. Misschien heeft het daar mee te maken ;-)
Het ontkennen zou nog triester zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al ja. Jammer dat je er een welles-niettus 'discussie' van moet maken. Het zal je enige argument zijn.
Nou, ik zag de broertjes van de Kerkhof vandaag bij Omroep Max..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
De bussiness-units bij Feyenoord zijn weldegelijk uitverkocht hoor. Bovendien kan Feyenoord de sponsors niet meer op een manier ontvangen zoals sponsors tegenwoordig ontvangen wensen te worden. Het is allemaal wat gedateerd en beperkt geworden. Qua ruimte en voorzieningen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had op een aantal punten echter groot gelijk. Wtf is die onzin met dat je nat wordt, hoort er toch bij? Daarnaast zitten alle duurdere kaartjes zo goed als droog, ze moeten niet zeiken. Verder zijn inderdaad die business-units nooit uitverkocht, die marketing kan ook wel beter voor ze eerst willen opschalen.
Niet zo kort neequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals? Één keer trainer van Barcelona zijn?
Misschien kunnen ze ook weer een veter in de bal naaien zodat de nostalgie nog meer terugkomt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had op een aantal punten echter groot gelijk. Wtf is die onzin met dat je nat wordt, hoort er toch bij? Daarnaast zitten alle duurdere kaartjes zo goed als droog, ze moeten niet zeiken. Verder zijn inderdaad die business-units nooit uitverkocht, die marketing kan ook wel beter voor ze eerst willen opschalen.
Ja, nu zeg je weer hetzelfde op een andere manier. Ik begrijp je wel inmiddels.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het ontkennen zou nog triester zijn.
Welke revolutie?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Niet zo kort nee
1985-1988 Ajax
1988-1996 Barca
+ Revolutie Ajax in gang gezet
Laat lekker gaan, die Caland is sowieso uberdom.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, nu zeg je weer hetzelfde op een andere manier. Ik begrijp je wel inmiddels.
Dat dat is waar ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, die Caland is sowieso uberdom.
Uitverkocht toch niet? Die plekken worden toch constant gevuld door extreme prijsverlagingen en gratis kaarten, of is dat slechts van toepassing op normale vakken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De bussiness-units bij Feyenoord zijn weldegelijk uitverkocht hoor. Bovendien kan Feyenoord de sponsors niet meer op een manier ontvangen zoals sponsors tegenwoordig ontvangen wensen te worden. Het is allemaal wat gedateerd en beperkt geworden. Qua ruimte en voorzieningen.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke revolutie?
Com'on die addoratie is echt nergens op gebaseerd. Dom gelul.
Ik heb het over de units, jij waarschijnlijk over de rode stoeltjes op vak KK oa.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitverkocht toch niet? Die plekken worden toch constant gevuld door extreme prijsverlagingen en gratis kaarten, of is dat slechts van toepassing op normale vakken.
Maar ok de voorzieningen, met een renovatie kan dat ook wel.
Wow man, nu heb je me echt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:00 schreef Abed het volgende:
[..]
Laat lekker gaan, die Caland is sowieso uberdom.
De units zijn uitverkocht.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het over de units, jij waarschijnlijk over de rode stoeltjes op vak KK oa.
Goed beargumenteerd.quote:
Gast, je weet echt niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Cruijff is zo'n beetje de meest overschatte oud-voetballer in Nederland.
Dat kunnen wij niet beoordelen, daar moet je wel 50 voor zijnquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd.
Ja die bedoelde ik ja, dacht dat dat daar ook onder viel, maar dat dat de wat goedkopere/minder luxe plekken waren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb het over de units, jij waarschijnlijk over de rode stoeltjes op vak KK oa.
Ja precies, dat zei ik.quote:
Jij hebt onder een steen geleefd blijkbaar. Volgens mij is het uitgebreid aan bod gekomen door de hele Nederlandse pers.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Goed beargumenteerd.
Nee hoor, ik schat zijn voetbalkwaliteiten wel op waarde, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:04 schreef Trebo het volgende:
[..]
Gast, je weet echt niet waar je het over hebt.
Dat vak KK. Dat is echt een lachertje. Hebben ze één of andere bouwkeet aan het Maasgebouw vastgeplakt waar het MKB mag gaan zitten.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik ja, dacht dat dat daar ook onder viel, maar dat dat de wat goedkopere/minder luxe plekken waren.
Maargoed we zien het wel, hoop dat De Kuip gewoon gerenoveerd kan worden.
Onder een steen geleefd afgelopen jaren? Je wil iets niet zien wat er wel is geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Welke revolutie?
Com'on die addoratie is echt nergens op gebaseerd. Dom gelul.
Die hele soap bij Ajax inderdaad. Maar ik kan daar nou niet bepaald van een grote revolutie spreken hoor. Er zijn wat mensen vertrokken en vervangen door oud-voetballers ja. In de gedachten van Cruijff is een oud-voetballer per definitie een betere bestuurder schijnbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij hebt onder een steen geleefd blijkbaar. Volgens mij is het uitgebreid aan bod gekomen door de hele Nederlandse pers.
Weet je wel wat Cruijff na z'n carričre nog betekent heeft voor de sport in het algemeen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik schat zijn voetbalkwaliteiten wel op waarde, begrijp me niet verkeerd.
Wat dat betreft hoort hij bij het rijtje Pele, Maradonna etc.
Maar na zijn actieve carrieré bedoel ik dan hé.
Ik vergeleek de domheid van Van Hanegem met de domheid van Cruijff. Maar dat mag schijnbaar niet gezegd worden, want Cruijff is god, terwijl hij vaak veel onzinnigere dingen te melden heeft dan Van Hanegem.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
Ah, Feyenoord ligt onder vuur en het duurt 2 minuten voordat het over Ajax gaat.
Typerend.
Ja, dat je die vergelijking trok was me duidelijk je, vandaar m'n reactie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vergeleek de domheid van Van Hanegem met de domheid van Cruijff. Maar dat mag schijnbaar niet gezegd worden, want Cruijff is god, terwijl hij vaak veel onzinnigere dingen te melden heeft dan Van Hanegem.
Hij heeft een stichting? Lekker boeiend, vrijwel alle voetballers hebben tegenwoordig een stichting die zich inzetten voor de breedte- of gehandicaptensport.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:07 schreef Trebo het volgende:
[..]
Weet je wel wat Cruijff na z'n carričre nog betekent heeft voor de sport in het algemeen?
Ga maar even googlen.
Wat mensen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die hele soap bij Ajax inderdaad. Maar ik kan daar nou niet bepaald van een grote revolutie spreken hoor. Er zijn wat mensen vertrokken en vervangen door oud-voetballers ja. In de gedachten van Cruijff is een oud-voetballer per definitie een betere bestuurder schijnbaar.
Discussie niet mogelijk met jou.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij heeft een stichting? Lekker boeiend, vrijwel alle voetballers hebben tegenwoordig een stichting die zich inzetten voor de breedte- of gehandicaptensport.
Dat was meer onderdeel van het grote schnabbelen omdat hij al zijn poen kwijt was toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Cruijff is de grootste Nederlandse filosoof aller tijden
Qua poppetjes wel, maar of het inhoudelijk veel gaat veranderen is nog de vraag, laat staan of het op termijn de resultaten gaat brengen die iedereen hoopt bij Ajax. Ik heb daar zo m'n bedenkingen over.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat mensen?
Nieuwe bestuursraad, nieuwe RvC, nieuwe directie, technisch hart, hoofd jeugdopleiding.
Financiële beleid, sportieve beleid, scouting, jeugdtrainers, algehele jeugdopleiding omgegooid. Er is zowat niks onveranderd gebleven.
Afsluiten bij de rivaal en dan vervolgens nog als de grootste Ajacied ooit worden gezien. Ik vind het op zijn minst ironisch te noemen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef DrDentz het volgende:
En hij heeft successen in de Kuip gevierd dus had hij vandaag ook aan tafel plaats kunnen nemen
Je door Cruyff laten gebruiken om wraak te nemen op Ajax is dan wel weer typisch Feyenoord.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Afsluiten bij de rivaal en dan vervolgens nog als de grootste Ajacied ooit worden gezien. Ik vind het op zijn minst ironisch te noemen.
Als vermeende Ajacied de naam Cruijff niet kunnen spellen is dan wel weer typisch voor de gemiddelde 'supporter' aldaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je door Cruyff laten gebruiken om wraak te nemen op Ajax is dan wel weer typisch Feyenoord.
Bij Feyenoord supporters leeft de haat veel meer vanwege de jaloezie op successen van Ajax. Ajacieden vinden Feyenoord vooral een zielig clubje waar het altijd net niet is.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Afsluiten bij de rivaal en dan vervolgens nog als de grootste Ajacied ooit worden gezien. Ik vind het op zijn minst ironisch te noemen.
Als Ajacied wat internationaler denken dan de gemiddelde Rotterdammer is wel logisch.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als vermeende Ajacied de naam Cruijff niet kunnen spellen is dan wel weer typisch voor de gemiddelde 'supporter' aldaar.
Ja, dat wordt altijd gezegd. Grappig dat keer op keer het tegendeel wordt bewezen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef Trebo het volgende:
[..]
Bij Feyenoord supporters leeft de haat veel meer vanwege de jaloezie op successen van Ajax. Ajacieden vinden Feyenoord vooral een zielig clubje waar het altijd net niet is.
Die jongen van de Amber alert toch?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Paxcon het volgende:
Had eigenlijk gehoopt op relevante gasten mbt die moord in dat bos
Jaquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die jongen van de Amber alert toch?
Ja, opvallend weinig over gehoord vandaag inderdaad. Normaal gesproken is dat reden voor de gebruikelijke ophef (en terecht).quote:
Die suggereren zelfmoord of dat niet?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:40 schreef arjan1212 het volgende:
Volgens de telegraaf werd ie gepest op sociale media
Ja maar volgens de politie was dat onzin blijkbaar.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:41 schreef Paxcon het volgende:
Oh... ik las ergens anders dat een ander kind ook door dat bos liep en die jongen had gezien met 'een enge man met grijze broek'
Ja idd sommige momenten reageert hij net iets te aangevallenquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Frits Wester kan als oude CDA persvoorlichter ongetwijfeld een objectieve visie geven op de positie van het CDA.
Ik vind dat je zijn CDA verleden toch nog bij hem merkt zo nu en dan.
Hij is daar adviseur, gewoon zo'n parttime baantje waarvoor hij af en toe een adviesje geeft opgesteld door medewerkers daar met een leuke presentatie inc borrelquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:01 schreef dawg het volgende:
ik dacht verhagen nu bij vdl werkt? was dan ook verbaasd, ook vanwege de baantjesmachine idd. anno 2013.
Noem eens een voorbeeld dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Frits Wester kan als oude CDA persvoorlichter ongetwijfeld een objectieve visie geven op de positie van het CDA.
Ik vind dat je zijn CDA verleden toch nog bij hem merkt zo nu en dan.
Ga dan nu gelijk. Waarom pas over 5 jaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:11 schreef michaelmoore het volgende:
J a wat willen ze daar mee, als je en inwonende dochter hebt die 20.000 verdient, wat dan ?
moet je die het huis uitzetten ??
En een kamerbewoner ?/
Het zijn allemaal ouderen die boven de 45.000 zitten , ikke dus. maar ik ga over vijf jaar het land uit
moet nog 5 jaar werkenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ga dan nu gelijk. Waarom pas over 5 jaar?
Deze vader heeft levenslang. Die jongeren gaan vrijuit.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:22 schreef alors het volgende:
Zo sneu altijd ditNet als met die scootermoord.
Altijd lastig dit soort zaken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Deze vader heeft levenslang. Die jongeren gaan vrijuit.
En dan op de dag van de uitspraak. Ik zit ook met bewondering te luisterenquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Wel respect dat hij er zo rustig onder kan blijven en er zo over kan vertellen.
Inderdaad; sterk dat hij er zo genuanceerd over spreekt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:30 schreef alors het volgende:
Wel respect dat hij er zo rustig onder kan blijven en er zo over kan vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |