Dat is toch ook zo. Een keer een rondleiding. geeft je geen goed beeld van een stadion.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook.
Klakkeloos roepen dat iemand met een andere mening dan wel nooit een stadion van binnen hebt gezien is een beetje zielig.
Inderdaad, ook de eerste keer dat dat ontwerp bekend werd, dat gaat em niet worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Stiggie het volgende:
Wel goed dat Willempie dat afschuwelijk lelijke voorstel afkraakt
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
hanegem is echt de domste voetballer die ik ken..
Bij VI schuift ie ook niet meer aan.... heb ik ook liever iemand als Boskamp over voetballen lullen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
die gast heeft nog voordeel van twijfel omdat hij nog kan ontwikkelen..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?
Of Johan Cruijff bijvoorbeeld. Die mag dan wel geaddoreerd worden door Jan en alleman, maar daar komt een hoop onzin uit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een interview met Jetro Willems gezien?
Ja, dat zei je al ja. Jammer dat je er een welles-niettus 'discussie' van moet maken. Het zal je enige argument zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo. Een keer een rondleiding. geeft je geen goed beeld van een stadion.
Die heeft meer na zn spelerscarriere bereikt dan Willempie ooit zal doen. Misschien heeft het daar mee te maken ;-)quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Of Johan Cruijff bijvoorbeeld. Die mag dan wel geaddoreerd worden door Jan en alleman, maar daar komt een hoop onzin uit.
Hij had op een aantal punten echter groot gelijk. Wtf is die onzin met dat je nat wordt, hoort er toch bij? Daarnaast zitten alle duurdere kaartjes zo goed als droog, ze moeten niet zeiken. Verder zijn inderdaad die business-units nooit uitverkocht, die marketing kan ook wel beter voor ze eerst willen opschalen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Abed het volgende:
Willem is een zure man die leeft in het verleden.
Zoals? Één keer trainer van Barcelona zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Die heeft meer na zn spelerscarriere bereikt dan Willempie ooit zal doen. Misschien heeft het daar mee te maken ;-)
Het ontkennen zou nog triester zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al ja. Jammer dat je er een welles-niettus 'discussie' van moet maken. Het zal je enige argument zijn.
Nou, ik zag de broertjes van de Kerkhof vandaag bij Omroep Max..quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:54 schreef Onnoman het volgende:
De bussiness-units bij Feyenoord zijn weldegelijk uitverkocht hoor. Bovendien kan Feyenoord de sponsors niet meer op een manier ontvangen zoals sponsors tegenwoordig ontvangen wensen te worden. Het is allemaal wat gedateerd en beperkt geworden. Qua ruimte en voorzieningen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hij had op een aantal punten echter groot gelijk. Wtf is die onzin met dat je nat wordt, hoort er toch bij? Daarnaast zitten alle duurdere kaartjes zo goed als droog, ze moeten niet zeiken. Verder zijn inderdaad die business-units nooit uitverkocht, die marketing kan ook wel beter voor ze eerst willen opschalen.
Niet zo kort neequote:Op woensdag 6 februari 2013 23:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals? Één keer trainer van Barcelona zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |