Het nieuwe stadion is af. Moet Feyenoord dan de komende 10/15 jaar al die externe partijen gaan afbetalen?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet van op de hoogte. Daar moet Feyenoord tzt mee naar buiten komen. Waarschijnlijk als de plannen voor het nieuwe stadion gepresenteerd gaan worden. Maar dat kan nog wel enige maanden duren.
Maar waarschijnlijk zal Volker-Wessels daar ook bij zitten, en allerlei andere grote ondernemingen.
Maar goed, van de financiëring van de plannen van Red de Kuip weten we feitelijk ook nog 0,0.
Jij betaalt mee aan het nieuwe stadion en in ruil daarvoor mag je voor een x-aantal jaren je product verkopen bij ons in het stadion. Zo simpel moet je dan denken volgens mij als je het hebt over investeerders.quote:
Ik weet niet hoe ze dat in het vat gaan gieten. Wellicht wel, misschien zelfs nog langer. Al kan het ook in afspraken zoals Caland die voorstelt inderdaad.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het nieuwe stadion is af. Moet Feyenoord dan de komende 10/15 jaar al die externe partijen gaan afbetalen?
Dat is dat voorbeeld waar die architect bij Pauw en Witteman vanavond mee kwam.quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat dit precies moest voorstellen?
Lijkt me niks al was die gast bij P&W kennelijk ook verantwoordelijk voor de laatste verbouwing + overdekking en die is toch wel redelijk gelukt mogen we stellenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus gast, wtfquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Inderdaad.
Mag de huidige Kuip eigenlijk gesloopt worden? Is toch een Rijksmonument.
Dafugquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest gewoon hardop lachen toen dit voorbijkwamquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is het RdK toch ook helemaal niet om te doen? Ze bieden een alternatief tegen nieuwbouw. Ze zijn geen zakelijke tegenstander van de club. Zegt de gemeenteraad dat het plan van RdK beter haalbaar is dan die plannen van Volkert Wessels, dan zal de club naar financiering voor dat plan gaan moeten zoeken.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar goed, van de financiëring van de plannen van Red de Kuip weten we feitelijk ook nog 0,0.
Daarom denk ik ook dat het niets meer dan gebakken lucht is van RDK. Ze kunnen een mooi plan presenteren, maar er is niemand die daar ook maar een stuiver in wil steken. Want behalve wat nostalgische gevoelens voor de oude Kuip is er eigenlijk geen gegronde reden voor een investeerder om achter dit plan te staan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 07:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar is het RdK toch ook helemaal niet om te doen? Ze bieden een alternatief tegen nieuwbouw. Ze zijn geen zakelijke tegenstander van de club. Zegt de gemeenteraad dat het plan van RdK beter haalbaar is dan die plannen van Volkert Wessels, dan zal de club naar financiering voor dat plan gaan moeten zoeken.
Niet dat ik denk dat de club en De Kuip ook maar enigszins van plan zijn iets van doen willen hebben met een paar romantici.
Wat is de gegronde reden van een investeerder voor nieuwbouw?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het niets meer dan gebakken lucht is van RDK. Ze kunnen een mooi plan presenteren, maar er is niemand die daar ook maar een stuiver in wil steken. Want behalve wat nostalgische gevoelens voor de oude Kuip is er eigenlijk geen gegronde reden voor een investeerder om achter dit plan te staan.
Voor complete nieuwbouw zijn wel redelijk wat investeerders te vinden. Of dat de 300 miljoen gaat dekken die men nodig denkt te hebben weet ik niet. Ook kan je je afvragen of je dit ten tijden van een crisis wel moet willen.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:06 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
zal ik em maar inkoppen dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 05:51 schreef tammepiet het volgende:
Dat stadion lol, zo'n plat dak net een uitvaartcentrum.
Exploitatie natuurlijk, what else?quote:Op donderdag 7 februari 2013 08:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Wat is de gegronde reden van een investeerder voor nieuwbouw?
Elke normaal denkende investeerder blijft er ver vanaf, sowieso, voetbal en investeren...
welke vakken zijn dr nog beschikbaar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
hmmm, die online ticketshop van feyenoord ligt eruit. Ik wilde evnen kaartjes halen voor PSV thuis
genoeg volgens mij...maar je kan opeens niet meer met creditcard betalen...kutzooi, want ik zit op mijn werk en heb mijn e-dentifier niet bij me...quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
welke vakken zijn dr nog beschikbaar?
Foutmeldingquote:Op donderdag 7 februari 2013 09:43 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
genoeg volgens mij...maar je kan opeens niet meer met creditcard betalen...kutzooi, want ik zit op mijn werk en heb mijn e-dentifier niet bij me...
De vraag is echter in hoeverre die extra exploitatie realistisch is te noemen - concerten kun je vergeten met MOJO's belangen in Gelre- & Ziggo Dome, en je gaat geen nieuw stadion bouwen zodat er wellicht 2 interlands per jaar in gespeeld gaan worden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Exploitatie natuurlijk, what else?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |