Jup eerste woning gekocht en al, lekker lopend naar het werk straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:25 schreef Gulmez het volgende:
Succes met je huis Geerd. leuke buurt dicht bij het station.
Je eerste eigen huis? Toen ik voor het eerst een eigen huis had was ik echt trots erop, haha.
Lekker zelf eten koken, wel genoeg plek trouwens daar voor de auto?
Renoveren etc dat heb ik gelukkig al gehad, druk met inrichten nu.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Succes; heb zelf ook een gerenoveerd huis hier in Zwol
Denk niet dat ik snel weer weg ga daar, ben al lang blij dat ik werk heb.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Gulmez het volgende:
Het voordeel aan die wijk is ook dat je als je weg wilt je woning ook zo weer verkocht is, loopt altijd wel omdat het zo centraal ligt, kennis heeft daar ook net een huisje gekocht.
ja ik ken het, toen ik mijn eerste huis had gehuurd kon ik opeens bijna niks per maand meer sparen, thuis wonen was wat dat betreft wel betermaar een eigen huisje altijd beter, vrienden enzo uitnodigen, doen wat je wilt, en geen ouders die zeuren als je de verwarming boven de 23 draaid.
Heb je het zelf helemaal gedaan? En wat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef Descendent het volgende:
Succes; heb zelf ook een gerenoveerd huis hier in Zwol
Wat een graf c1000 is dat zeg doe mij maar kerssies of jumbo aalanden dat is wel een chille winkel alleen 's avonds anders is het daar te druk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
C1000 holtenbroek is nu elke zondag 16 tot 20 open staat op et doek in wkc![]()
Niet helemaal zelf; CV en keuken laten aanleggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je het zelf helemaal gedaan? En wat?
Bips verkopen achter het station.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Loll het volgende:
Mijn broertje is 17 en doet straks eindexamen.
Daarna is hij erg lang vrij weet iemand nog een bijbaantje waar hij veel uren kan maken?
Er is op dit moment erg weinig werk voor jongeren zo ver ik weet, heeft hij een rijbewijs? mijn broertje werkt bij domino pizza, en hij vertelde dat ze daar vrijwel altijd mensen zoeken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:21 schreef Loll het volgende:
Mijn broertje is 17 en doet straks eindexamen.
Daarna is hij erg lang vrij weet iemand nog een bijbaantje waar hij veel uren kan maken?
Niet de stad in en gewoon thuis blijven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is vanavond de moeite waard voor carnavalparty?
ahahaha nee broer hier lopen ze in een bananenpak rond met kippenkluifjes van de kip2day door assendorper straat in rotterdam zie je al dat ze tijdens de optocht daar ondertussen eten naar binnen staan te werken, Nederlandse carnaval is het echt onprofessioneel. wat dat betreftquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:10 schreef Kleikloeter het volgende:
![]()
Zo zie je ze hier nog niet helemaal.
Ik zie dat de TS van dit topic gebanned is, zal dit topic nog te redden zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet de stad in en gewoon thuis blijven.
Is het een permban? Dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat de TS van dit topic gebanned is, zal dit topic nog te redden zijn?
Ik zie ook een streep door zijn naamquote:Op maandag 18 maart 2013 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Zie alleen dat hij rood is.
Mijn Steam library is 98GB en ik heb nog niet eens de helft van mijn games geïnstalleerdquote:Op maandag 18 maart 2013 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend Steam naar de E:\ gekopieerd. Was 75GB. Toen alle games die ik nog niet op die PC had staan op downloaden gezet. Geloof dat mijn Steam-map nu iets van 150GB is
Mooi is dat he, betalen voor games die je nooit speelt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn Steam library is 98GB en ik heb nog niet eens de helft van mijn games geïnstalleerd
Lang leve de Holiday salesquote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he, betalen voor games die je nooit speelt.
Ik kan (kon?) me er prima mee vermaken. Enige echt vervelende vind ik de drukte op de weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Lang leve de Holiday sales![]()
Maar ik betaal liever voor een game die ik nooit speel dan voor een stuk stront als Simcity
Ik heb me er prima ee vermaakt tot mijn stad rond de 80k inwoners had. Vanaf dat moment was het onspeelbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan (kon?) me er prima mee vermaken. Enige echt vervelende vind ik de drukte op de weg.
Helaas wel van het weekend een TV-productielijn gebouwd en binnen no time 5M/h binnen krijgen. Dan is de uitdaging wel weg.
Spatie-problemen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:47 schreef Loll het volgende:
Ook zo dom hadden ze net de philosofen allee opnieuw geasfalteerd maakten ze er vandeweek weer een gat in om bij de riolering te komen![]()
En hoe fixen ze het gat... met klinkers![]()
![]()
Ik maak reclame voor Simon Leveltquote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prut, kan C's laatste reactie niet meer lezen, heb haar ontvriend
Verder niets eigenlijk, dat we maar onze instellingen moeten nakijken of haar moeten blocken.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Verder niets eigenlijk, dat we maar onze instellingen moeten nakijken of haar moeten blocken.
Inderdaad, als ik dingen van Kaldi wil weten dan volg ik die shit wel. Lekker laf ook om dan mijn reactie weg te halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een heleboel mensen plotseling over de grens duwt. Echt niet normaal die Kaldi reclame. En laatst ook nog commentaar op iemand anders zijn spam leveren
Zeker wel. Spammen en geen commentaar dulden, unfriend.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dingen van Kaldi wil weten dan volg ik die shit wel. Lekker laf ook om dan mijn reactie weg te halen.
Was ik net van plan om te doen... Heeft zij al voor me gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel. Spammen en geen commentaar dulden, unfriend.
Ze heeft jouw verwijderd, my Godquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Was ik net van plan om te doen... Heeft zij al voor me gedaan
*Jouquote:Op maandag 18 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze heeft jouw verwijderd, my God=
/carequote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef stbabylon het volgende:
En hoogstwaarschijnlijk ook het ons aanrekenen in het echte leven, dus dat we daar ook het helemaal verbruid hebben.
Vrouwen...
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leeft hij ook nog. Grammar-zombi-nazi.
Andere Cquote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef swollywood het volgende:
[..]![]()
Ik heb haar al verwijderd toen die strontfabriek van d'r geboren werd en ze alleen daar maar over postte.
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:31 schreef swollywood het volgende:
[..]![]()
Ik heb haar al verwijderd toen die strontfabriek van d'r geboren werd en ze alleen daar maar over postte.
Nee, maar er is wel een café de Pierik in Assendorp.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:23 schreef Geerd het volgende:
Cafe de Wipstrik in Assendorp is dat bekent hiero?
Ja die iddquote:Op maandag 18 maart 2013 23:38 schreef slenderhose het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel een café de Pierik in Assendorp.
Heb 7 jaar in de Pierik gewoond, ben er nooit binnen geweest, en de enige keer dat het me opviel was omdat het verbouwd werd door wat ajax "supporters"...quote:
Hey wat grappig, wat voor bier brouwen ze daar?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:42 schreef beelz het volgende:
Ik ben zaterdag naar Raalte geweest om de bierbrouwerij daar te bezoeken. Dat zou iedereen eens moeten doen, is erg tof om zo'n kleine brouwerij te zien.
Makkelijk te bereiken met de trein en het zit in de kelder van de Leeren Lampe, dus nog geen 10 minuten lopen vanaf het station.
Lekker bier, 7 eigen bieren en ook in opdracht van andere brouwerijen. Er wordt onder andere Huttenkloas gebrouwen voor een andere brouwerij.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hey wat grappig, wat voor bier brouwen ze daar?
5 april komen ze tapijt leggen plus trapmaantjes, besteld bij tapijt keuze centrum.
Was wel aardig aan de prijs 1780,- en had ik er al 110 af gekregen de leg kosten.
Ga der van uit dat het wat betere kwali is dan Ikea etc.
Vrijdag bed halen tv, tv meubel stofzuiger koffiezet apparaat, misschien goede braadpan.
Klopt echt de laatste lootjes, aardig uit de hand gelopen verbouwing.quote:Op woensdag 27 maart 2013 00:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Lekker bier, 7 eigen bieren en ook in opdracht van andere brouwerijen. Er wordt onder andere Huttenkloas gebrouwen voor een andere brouwerij.
Klinkt alsof je bijna klaar bent met je huis, zou verdomme ook eens tijd worden ook
Huisje in Assendorp gekocht, leeg getrokken opgeknapt.quote:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)men-van-Europa.dhtmlquote:PEC mag dromen van Europa
Nederland kansrijk voor extra ticket door Fair Play-klassement
Er bestaat een serieuze kans dat PEC Zwolle komend seizoen voor het eerst in de geschiedenis Europees voetbal speelt. Dankzij het Fair Play-klassement mag de Zwolse ploeg hopen op een extra ticket voor de Europa League. 'Als we veilig zijn, pakken we geen kaart meer', zegt trainer Art Langeler.
Op 25 mei 2013 maakt de UEFA bekend welke drie landen op basis van de Fair Play-ranking een extra Europees ticket krijgen toegewezen.
In de winterstop publiceerde de bond eenmalig de tussenstand. Nederland bezette op dat moment de vijfde plaats, met een goed vooruitzicht op de top-3. Als die wordt bereikt, dan mag de winnaar van het nationale Fair Play-klassement Europa in.
Voorwaarde is wel dat die club in de Eredivisie speelt. Omdat Ajax en Vitesse, de naaste 'concurrenten' in de Nederlandse ranking, zich rechtstreeks zullen plaatsen voor Europees voetbal, is PEC de enig overgebleven serieuze kandidaat. De twee eerstvolgende Eredivisieclubs, Willem II en FC Utrecht, volgen al op ruime achterstand.
hahaha is alweer afgelopen maar ben toch uti zwolle weg dus ik post hier toch niet meerquote:Op maandag 18 maart 2013 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Zie alleen dat hij rood is.
Kabel is dat ja.quote:Op zondag 7 april 2013 22:23 schreef Geerd het volgende:
Kleine update dan maarvrijdag mannetje gekomen om tapijt te leggen boven, mooi geworden is toch wel een kunstje hoe ze dat doen.
Volgende week paar dagen vrij, dan ikea bed en tv meubel in elkaar zetten.
Ook even gekeken naar het internet punt/ isra, dat kan nog een probleempje worden.
Heb het het hele pakket al binnen van tele 2, 3 in1 kan het nergens aansluiten.
Uit de muur komt alleen zoon antenne aansluiting,
[ afbeelding ]
Gaat vast ook weer goed komen.
Jup standaart kabel, alleen kan daar niet de modem etc aan aansluiten.quote:
Maar dan moet je toch een kabelabonnement hebben ipv Tele2?quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup standaart kabel, alleen kan daar niet de modem etc aan aansluiten.
Moet ik wat voor hebben zeker??
Ik heb die postcode check gedaan, dus ging ervan uit dat het leverbaar is.quote:Op zondag 7 april 2013 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar dan moet je toch een kabelabonnement hebben ipv Tele2?
Als er geen ISRA-punt in de meterkast zit, dan moet ie op de telefoon-wandcontactdoos, ik neem aan dat die wel ergens in de woonkamer zit?quote:Op zondag 7 april 2013 22:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup standaart kabel, alleen kan daar niet de modem etc aan aansluiten.
Moet ik wat voor hebben zeker??
Nope die is er ook niet, ik denk dat ik even onder de vloer moet kijken/laten kijken waar dat isra punt het huis in komt.quote:Op maandag 8 april 2013 01:21 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als er geen ISRA-punt in de meterkast zit, dan moet ie op de telefoon-wandcontactdoos, ik neem aan dat die wel ergens in de woonkamer zit?
[ afbeelding ]
Geen gegevens etc van niks, maar komt wel goed.quote:
Ja, kreeg zelfs een vaag foldertje in de brievenbus met de foto's.quote:
Dit ding.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef beelz het volgende:
Ik wil ook een vaag foldertje in de brievenbus. Dan weet ik in ieder geval waar het over gaat.
Jankende linkse ongewassen wannabe kunstenares/uitkeringtrekker dus.quote:
Awhquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef beelz het volgende:
Hallo lieve mensjes, mijn kat is kwijt omgeving groeneweg in Assendorp.
http://www.amivedi.nl/dierdetail.aspx?MeldingId=826821
Niet leukquote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:40 schreef beelz het volgende:
Hallo lieve mensjes, mijn kat is kwijt omgeving groeneweg in Assendorp.
http://www.amivedi.nl/dierdetail.aspx?MeldingId=826821
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef beelz het volgende:
Optimus is weer terecht! Hij was via het dak bij de buren naarbinnen geklommen door een klein raam. Hij had zich verstopt onder het bed van de buurvrouw. De buurvrouw dacht dat het muizen waren maar het waren de nageltjes van Optimus.
Hij heeft nu een grote bak eten van me gekregen om bij te komen van zijn avontuur.
Meestal wel maar Optimus is een speciaal katje. Hij is compleet niet goed wijs en hij komt nooit buiten. Dat is een combinatie die ervoor zorgt dat ik echt niet wil dat hij ontsnapt want dan raakt hij in paniek en verstopt hij zich.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:16 schreef Geerd het volgende:
Beter! 9 van de 10 keer komen ze toch wel weer thuis is het niet??
Dat is minder man moet je niet hebben idd, volgende keer als die ontsnapt zal ik een oogje in het zeil houden, net over verhuisd naar me huisje (van der laenstraat)quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Meestal wel maar Optimus is een speciaal katje. Hij is compleet niet goed wijs en hij komt nooit buiten. Dat is een combinatie die ervoor zorgt dat ik echt niet wil dat hij ontsnapt want dan raakt hij in paniek en verstopt hij zich.
Hij is al een keer eerder ontsnapt, toen zat hij 3 dagen onder een struik te mauwen en ik kon hem met geen mogelijkheid te pakken krijgen.
Dan woon je nu wel heeeel erg dicht bij stbabylon in de buurt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is minder man moet je niet hebben idd, volgende keer als die ontsnapt zal ik een oogje in het zeil houden, net over verhuisd naar me huisje (van der laenstraat)
Fijn om te horen!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef beelz het volgende:
Optimus is weer terecht! Hij was via het dak bij de buren naarbinnen geklommen door een klein raam. Hij had zich verstopt onder het bed van de buurvrouw. De buurvrouw dacht dat het muizen waren maar het waren de nageltjes van Optimus.
Hij heeft nu een grote bak eten van me gekregen om bij te komen van zijn avontuur.
Hee, daar woon ik ook!quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is minder man moet je niet hebben idd, volgende keer als die ontsnapt zal ik een oogje in het zeil houden, net over verhuisd naar me huisje (van der laenstraat)
Ze zeggen wel eens dat katten op hun baasje lijken.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:24 schreef beelz het volgende:
[..]
Meestal wel maar Optimus is een speciaal katje. Hij is compleet niet goed wijs ....
Dat klopt dan wel in dit geval!quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:31 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ze zeggen wel eens dat katten op hun baasje lijken.....![]()
De d staat idd mooierquote:Op donderdag 23 mei 2013 01:58 schreef swollywood het volgende:
[..]
*verdwaald
Nee, ik heb tomtom op mijn telefoon.
Of een telefoon van LG.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Optimus een beetje klinken als een naam voor een vogel. Een soort super-huismus.
Optimus is vernoemd naar Optimus Prime van de Transformers. Niet die stomme Michael Bay films maar de tekenfilm uit de jaren 80.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Optimus is vernoemd naar Optimus Prime van de Transformers. Niet die stomme Michael Bay films maar de tekenfilm uit de jaren 80.
En de keuze voor mijn telefoon was vrij simpel toen ik hoorde dat LG een serie heeft die Optimus heet.
Saluut.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef Hitomi het volgende:
Zeg, vraagje..
Hoe spreken jullie de naam van IJssalon Salute uit?
Ik ben erachter gekomen dat er binnen mijn vriendenkring alleen al drie verschillende uitspraken zijn.. Heb nog niet de kans gehad om bij Salute binnen te stappen - dus ik dacht, ik vraag het eens aan mijn mede-Zwollenaren
quote:
Die heb ik zaterdag nog gehad. Erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:17 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg ook altijd saalutie.
Wel het lekkerste ijs van Zwolle. Cakebeslag.!
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er morgen nog meer bij de Wandelvierdaagse?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.
Zit ik ook niet bij. Daarbij is het geen hol aan om naar te kijken als je er niks mee hebt. En ik heb vanavond training in Grûnquote:
Ik niet. Terrasje welquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er morgen nog meer bij de Wandelvierdaagse?
Dit idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.
cool plaatje die brug is eigenlijk best tof.... de oude had ook iets (vooral historie) maar dit is wel een mooi alternatief.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 11:11 schreef Mkr het volgende:
Tevens mooi kiekje gemaakt vorige week vanuit de uiterwaarden. Familie bever was ook present en druk aan het spartelen
[ afbeelding ]
Wie is terrasje?quote:
twitter:gamingspaceman twitterde op zaterdag 08-06-2013 om 15:01:37Dit is de brand in kampen http://t.co/YtCB0epEhX reageer retweet
Wat een verhaal zeg! Mooi dat alles en iedereen er zonde schade en/of letsel vanaf gekomen is! Top!quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:05 schreef swollywood het volgende:
Ze zeggen wel dat katten 9 levens hebben, maar dit dwergpinchertje genaamd Mika ook en die heeft er vanavond een paar verspeeld!
[ afbeelding ]
Ik reed over de IJsselallee richting huis toen dit hondje opeens recht op mijn auto af kwam rennen en ik haar niet meer kon ontwijken. Ik kon nog net zo bijsturen dat ze in het midden onder de auto kwam en niet onder de banden.
Het beestje heeft ontiegelijk veel geluk gehad, want ze is onder de auto doorgevlogen.
Ik heb direct de auto stilgezet, gevarenlichten aangezet, gele jas aangetrokken en zwaailamp op het dak gemikt. Onder de auto zag ik wat druppelen, maar gelukkig was dat geen bloed maar de afwatering van de airco.
Achteropkomende auto's lieten mij weten dat ze haar verder hadden zien rennen en haar hadden kunnen ontwijken. Samen met een andere automobilist ben ik bij de afslag Windesheim gekeerd en teruggereden tot de kruising Veerallee.
Daar de auto in het gras gezet en met enkele mensen zoeken. In de tussentijd kwam er een auto aanrijden waar de eigenaar van het hondje met enkele vrienden inzat. Na een half uur zoeken hebben we haar gevonden en ze was ongedeerd!
Nog ff een kop koffie gedronken bij de eigenaar om bij te komen van de schrik, hondje ongedeerd en geen schade aan de auto. Eind goed, al goed!
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 21:05 schreef swollywood het volgende:
Ze zeggen wel dat katten 9 levens hebben, maar dit dwergpinchertje genaamd Mika ook en die heeft er vanavond een paar verspeeld!
[ afbeelding ]
Ik reed over de IJsselallee richting huis toen dit hondje opeens recht op mijn auto af kwam rennen en ik haar niet meer kon ontwijken. Ik kon nog net zo bijsturen dat ze in het midden onder de auto kwam en niet onder de banden.
Het beestje heeft ontiegelijk veel geluk gehad, want ze is onder de auto doorgevlogen.
Ik heb direct de auto stilgezet, gevarenlichten aangezet, gele jas aangetrokken en zwaailamp op het dak gemikt. Onder de auto zag ik wat druppelen, maar gelukkig was dat geen bloed maar de afwatering van de airco.
Achteropkomende auto's lieten mij weten dat ze haar verder hadden zien rennen en haar hadden kunnen ontwijken. Samen met een andere automobilist ben ik bij de afslag Windesheim gekeerd en teruggereden tot de kruising Veerallee.
Daar de auto in het gras gezet en met enkele mensen zoeken. In de tussentijd kwam er een auto aanrijden waar de eigenaar van het hondje met enkele vrienden inzat. Na een half uur zoeken hebben we haar gevonden en ze was ongedeerd!
Nog ff een kop koffie gedronken bij de eigenaar om bij te komen van de schrik, hondje ongedeerd en geen schade aan de auto. Eind goed, al goed!
... knip....quote:
9-5 Estate.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:30 schreef Descendent het volgende:
[..]
... knip....
Mooi verhaal. Eind goed al goed enzo.
Mooie auto ook btw; 9-3?
quote:Wilt u een barbecue organiseren voor de buurt? Dan heeft u geen vergunning nodig als u voldoet aan de volgende voorwaarden:
• u organiseert de barbecue in de open lucht;
• met maximaal 100 bezoekers;
• de barbecue vindt niet plaats op de rijbaan, fiets-, bromfiets- of parkeergelegenheid;
• het evenement vormt geen belemmering voor het verkeer en de hulpdiensten.
Bedankt! Dan bel ik ze morgen even!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:00 schreef swollywood het volgende:
Volgens mij is er een speciale barbequeplaats bij de Wijthmenerplas.
Bel anders ff de beheerder via tel. 14038.
Verder kun je in Zwolle barbecuen als:
[..]
Leuk! Heb zelf een 9-3.quote:
Glazen flesjes zijn geen probleem. Ik ging vroeger altijd 's avonds naar whytemer om dan al de statiegeld flesjes op te zoeken en in te leveren :-) wat een tijden waren dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kom er normaal zelden, maar omdat het lekker centraal ligt wil ik met wat vrienden in de buurt van Zwolle afspreken voor een barbecue aan het water.
Vroeg mij af of jullie weten wat de regels daarvoor zijn bij de Wijthmenerplas? Ik neem aan dat glazen flesjes en dergelijke not done zijn, maar weten jullie hoe dat met barbecues zit?
Zijn er eventueel alternatieve plaatsen als het daar niet kan?
Heb je geen vriezer ? 15/20 min lekker koude biertjesquote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef n8n het volgende:
Kan je ergens gekoelde kratten bier kopen? Merci
avond winkel rembrandt laan.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef n8n het volgende:
Gewoon bij een supermarkt even vragen of ze er een paar koud kunnen zetten in de koelcel.quote:Op maandag 17 juni 2013 14:59 schreef n8n het volgende:
Stappen gewoon in de binnenstad. 4 jaargetijden, bloopers, de docter, misschien het Swolsh enz. Ligt een beetje aan je muzieksmaak enzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Stansfield het volgende:
Komend weekend ben ik een weekend in de buurt van Zwolle met 6 vrienden. Wat zijn de plekken in Zwolle om uit te gaan? Gewoon relaxte kroegjes enz?
En waar kun je een beetje ok eten met een groep van 6?
ah bedankt, dacht al dat het een onbegonnen zaak wasquote:
Geen tijd was meteen van beoordelingen > bierquote:Op maandag 17 juni 2013 17:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je geen vriezer ? 15/20 min lekker koude biertjesProost trouwens
Dat heb ik zelf maar gedaan in een lege vriezer bij de appiequote:Op maandag 17 juni 2013 17:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon bij een supermarkt even vragen of ze er een paar koud kunnen zetten in de koelcel.
Tja, wat zijn "relaxte kroegjes" precies... - Ik raad zelf in elk geval altijd Het Beugeltje aan, want dat zit op een bijzondere locatie, namelijk in de stadsmuur. Gezellig zijn ook De Belgische Keizer, The Livingroom, De Hete Brij en Sally's. Als je meer van de uitbreide bierkaarten bent, zijn De Abdij en In De Buurt goede adressen. Bij Sally's en De Belg kun je trouwens ook eten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:48 schreef Stansfield het volgende:
Komend weekend ben ik een weekend in de buurt van Zwolle met 6 vrienden. Wat zijn de plekken in Zwolle om uit te gaan? Gewoon relaxte kroegjes enz?
En waar kun je een beetje ok eten met een groep van 6?
Ja dat blijft natuurlijk lastig te definiëren. Maar nu hebben we in ieder geval genoeg namen. Bedankt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:39 schreef Boldface het volgende:
[..]
Tja, wat zijn "relaxte kroegjes" precies... - Ik raad zelf in elk geval altijd Het Beugeltje aan, want dat zit op een bijzondere locatie, namelijk in de stadsmuur. Gezellig zijn ook De Belgische Keizer, The Livingroom, De Hete Brij en Sally's. Als je meer van de uitbreide bierkaarten bent, zijn De Abdij en In De Buurt goede adressen. Bij Sally's en De Belg kun je trouwens ook eten.
Leuk om te horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:17 schreef Stansfield het volgende:
De Belgische keizer en de 4 jaargetijden zijn uitermate goed bevallen.
Nee 't loo op zo'n landall park. Was de herrie van Defqon goed te horen.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Leuk om te horen.
In de buurt van Zwolle was toevallig niet Ommen?
Ah oke. Kan ook.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:28 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Nee 't loo op zo'n landall park. Was de herrie van Defqon goed te horen.
Klinkt niet heel positief eigenlijkquote:
Is ook niet positief. Ik zit al sinds januari met een hernia thuis. Neuroloog zei dat het vanzelf over zou moeten gaan. Ben vandaag maar weer naar de dokter geweest omdat het niet meer te houden is. Dokter zei dat het al over had moeten zijn, dus ik mag weer naar neuroloog. Als de neuroloog nu weer zegt dat het vanzelf over moet gaan, dan word ik pissig en wil ik een second opinion.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klinkt niet heel positief eigenlijkHeb nog 1,5 week, en dan meteen die maandag naar de bedrijfsarts 5 jaarlijkse keuring hoop dat al dat bier niet te veel invloed heeft
![]()
Pff wat kut man, ja beetje van het kastje na de muur worden gestuurdquote:Op woensdag 3 juli 2013 17:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Is ook niet positief. Ik zit al sinds januari met een hernia thuis. Neuroloog zei dat het vanzelf over zou moeten gaan. Ben vandaag maar weer naar de dokter geweest omdat het niet meer te houden is. Dokter zei dat het al over had moeten zijn, dus ik mag weer naar neuroloog. Als de neuroloog nu weer zegt dat het vanzelf over moet gaan, dan word ik pissig en wil ik een second opinion.
Valt wel mee, meestal gaat een hernia wel vanzelf over. Het is alleen kloten dat de neuroloog niet heeft gezegd hoelang dat normaal duurt. Als ik had geweten dat het met 2 maanden normaal wel over is, dan was ik al veel eerder weer naar de dokter gegaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Pff wat kut man, ja beetje van het kastje na de muur worden gestuurd
Aah oke, naja wel kloten iig dat het zo lang voort sleept.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Valt wel mee, meestal gaat een hernia wel vanzelf over. Het is alleen kloten dat de neuroloog niet heeft gezegd hoelang dat normaal duurt. Als ik had geweten dat het met 2 maanden normaal wel over is, dan was ik al veel eerder weer naar de dokter gegaan.
Dat wel, ik had gehoopt dat ik 3 maanden geleden al wel weer aan het werk kon. Ach, binnenkort weer naar neuroloog en dan komt er weer schot in de zaak. Hoop ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah oke, naja wel kloten iig dat het zo lang voort sleept.
Ach, het houdt je van de straatquote:Op woensdag 3 juli 2013 18:19 schreef Misstique het volgende:
Jeetje beelz, wat waardeloos voor je, sterkte ermee.
Ik vond het al zo rustig de laatste tijd in Zwolle.quote:
Duur kippenhokje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geerd, ik zou de singel aanraden, ik had daar makkelijk aanspraak en er komen mensen van die leeftijd.
Zijn er mensen opzoek naar een kamer in zwolle? In mijn studenten huis is een kamer vrij en dinsdag is een kijkavond!! 330 pm en 12 m2. Heb je misschien interesse of ken je iemand stuur mij een pm!!
midden in de binnenstad, aan de melkmarkt
Normale prijsquote:
Dat maakt het natuurlijk al iets anders.. die grote woonkamer erbij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Normale prijs![]()
Zwolle is nog redelijk goedkoop
Bovendien, grote woonkamer, ik zit daar meestal, ik gebruik mijn kamertje voor slapen en studeren
We wonen met zn vieren. Dinsdag een kijkdag dus snel reagerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:21 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dat maakt het natuurlijk al iets anders.. die grote woonkamer erbij.
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:29 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe zit het met de Rodetorenbrug eigenlijk? Wanneer gaat die eindelijk eens open?
Bron: De Stentorquote:Hoe mooi de Rodetorenbrug over de Zwolse gracht ook mag blinken in de zon, hij blijft voorlopig gesloten.
Een conflict tussen de gemeente en de bouwer zorgt dat de overspanning tot zeker na de zomer gesloten blijft. Er is inmiddels een onafhankelijke derde partij ingeschakeld om de impasse te doorbreken.
De brug ligt al sinds december vorig jaar in de Zwolse gracht en zou eigenlijk op 8 maart open gaan. Maar de constructie bleek ongewenste vervormingen te vertonen als gevolg van temperatuurverschillen. Er is onderzoek gedaan naar de beste manier om het euvel te verhelpen, maar over de uitkomst verschillen gemeente en constructeur/architect van mening. Ook wie voor de kosten moet opdraaien is onderwerp van het dispuut. Volgens de gemeente zijn er fouten gemaakt bij de originele berekeningen van de constructie, de constructeur/architect zegt dat de fout gezocht moet worden in de landhoofden en dus bij de gemeente.
Volgens wethouder Nelleke Vedelaar duurt het onderzoek van de onafhankelijke partij zeker enkele weken en blijft de brug daardoor tot zeker na de zomer dicht.
Geen airco op kantoor? Bezuinigingenquote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef Misstique het volgende:
Hier op kantoor ook hotter than hell, want geen airco.
Oh jezus ik moet er niet aan denken dat ik op kantoor zou zitten zonder airco. Ben ik even blij dat mijn rug stuk is en dat ik lekker thuis kan zitten nuquote:Op maandag 22 juli 2013 13:37 schreef Misstique het volgende:
Hier op kantoor ook hotter than hell, want geen airco.
Beetje rode maan vond ik net.... vorige week Hansel & Gretel, witch hunters gezien...quote:Op maandag 22 juli 2013 22:06 schreef Geerd het volgende:
De maan verdrinktMooi gezicht
Ohw was maar 1 wolkje.
Hehe ja leuke film !quote:Op maandag 22 juli 2013 22:25 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Beetje rode maan vond ik net.... vorige week Hansel & Gretel, witch hunters gezien...
Ik had daar allemaal groene drek aan me poten hangen daar kan je niet in zonder waterschoenen Haha!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:00 schreef Mkr het volgende:
Zo weer snel naar de airco op het werk gevlucht. Vanmorgen 7 uur 26 graden in de woonkamerGisteren en eergister wezen zwemmen in de Milligerplas, het water is heerlijk daar!
Ik zal het doorgeven aan management.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jezus christus zeg.
Ik ben helemaal vanuit de randstad voor mijn vriendin naar Zwolle gekomen maar
Sjezus, wat een irritante straatverkopers verspreid over de hele winkelstraat zeg..
''Hee jouw heb ik nodig'' dat meisje wilt me gelijk een hand geven zodat ze denk dat ik wel ff luister
dus ik zeg pleurestraal een tyfeseind op joh, en je zag aan haar gezicht dat ze schok haha!
Dat zijn ze natuurlijk niet gewend daar ver voorbij de veluwse bossen
En 10 seconder later weer een, godverredomme zei ik, en toen ging hij ook gelijk weer weg.
In Rotterdam zijn ze veel brutaler, en blijven ze achter je aan lopen, en dat moet je echt boos worden, dus daarom die taal gelijk, maar hier gaan ze gelijk van je weg als je zegt ''godveredomme'' of ''weg'' dus hou me ff in hier
Alleen het klote in Zwolle is dat er heel veel van dat soort types zo staan te verkopen, ik word zo geirriteerd dat ik gelijk niet meer kan genieten van de mooie stad, als jullie de binnenstad aantrekkelijk voor mensen willen houden zou ik zeggen dat er max maar 2 van die gasten daar mogen verkopen en niet een stuk of 7
Ze niet aankijken werkt ook gewoon....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jezus christus zeg.
Sjezus, wat een irritante straatverkopers verspreid over de hele winkelstraat zeg..
''Hee jouw heb ik nodig'' dat meisje wilt me gelijk een hand geven zodat ze denk dat ik wel ff luister
dus ik zeg pleurestraal een tyfeseind op joh, en je zag aan haar gezicht dat ze schok haha!
En 10 seconder later weer een, godverredomme zei ik, en toen ging hij ook gelijk weer weg.
In Rotterdam zijn ze veel brutaler, en blijven ze achter je aan lopen, en dat moet je echt boos worden, dus daarom die taal gelijk, maar hier gaan ze gelijk van je weg als je zegt ''godveredomme'' of ''weg'' dus hou me ff in hier
Alleen het klote in Zwolle is dat er heel veel van dat soort types zo staan te verkopen, ik word zo geirriteerd dat ik gelijk niet meer kan genieten van de mooie stad, als jullie de binnenstad aantrekkelijk voor mensen willen houden zou ik zeggen dat er max maar 2 van die gasten daar mogen verkopen en niet een stuk of 7
Zou ik niet aan beginnen, anders heb je straks je schoonmoeder naast je wonen.quote:Op maandag 29 juli 2013 03:33 schreef Geerd het volgende:
Ohw nee hey, ik begin de dochter van de buurvrouw nogal leuk te vindenZe gaat ook wel eens met de trein dus kom der af en toe wel tegen als ik na het werk loop.
Of gewoon buiten natuurlijk![]()
Eerder was het altijd klussen weer na huis maja nu woon ik der, kom je wat vaker de deur uit.
Ja pcies dacht ik ook al aan idd. Schoonmoeders om de dag op de koffiequote:Op maandag 29 juli 2013 08:45 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zou ik niet aan beginnen, anders heb je straks je schoonmoeder naast je wonen.![]()
Of nog erger: je ex...![]()
Hehe echt hey, weet niet eens of ze single is, nee verhuizen geen denken aan 5 min lopen van het werk nuquote:Op maandag 29 juli 2013 15:18 schreef Boldface het volgende:
En mens lijdt het meest aan het lijden dat hij vreest. Waarom zou je je nu al opwinden over het feit dat je eventueel naast je schoonmoeder woont? Of denk je dat die dochter graag pal naast haar moeder gaat wonen?
Stel dat het écht iets wordt tussen jullie, dan kun je toch ergens anders gaan wonen?
Plas haar in de bips, dan kom je er snel genoeg achter of ze van je gediend is.quote:Op maandag 29 juli 2013 15:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe echt hey, weet niet eens of ze single is, nee verhuizen geen denken aan 5 min lopen van het werk nu
En woon er nog geen 3 maand hahaha
Dat is een goeden tip !!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Plas haar in de bips, dan kom je er snel genoeg achter of ze van je gediend is.
Ruimte zat overquote:Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef Vogeltje88 het volgende:
Zwolse meldt
Woon hier inmiddels alweer meer dan 5 jaar, tijd gaat hardNu nog op m'n studentenkamertje, maar ondertussen hard op zoek naar een huurappartementje.
Met ¤ 400,- kale huur kom je niet ver op de particuliere markt, hooguit op kamers.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Apotheose het volgende:
Gezocht: huurwoning in Zwolle!
Een goede vriendin van me is net gescheiden en nu dringend op zoek naar een huurwoning in het mooie Zwolle. Liefst niet duurder dan 400 euro kale huur. Ze heeft een dochtertje. Het is wel zo fijn als die haar eigen kamertje heeft. Mocht iemand iets weten - dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
Nee geen enkele zekerheid bij anti-kraak maar vanuit daar kan ze weer verder zoeken. Als ze echt snel weg wil is het een optie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:40 schreef Apotheose het volgende:
Thx voor tips! Op spoedwoningen reageert ze al elke dag.Die jaap.nl lijkt me wel interessant.! En anti kraak...? Heb je dan wel zekerheid van hoe lang je er kunt wonen?
Ik heb goede ervaringen met JMR Vakgarage aan de Floresstraat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
je wacht je de golera in Zwolle maar das overal zo man ook in Dordrecht als je echt snel ergens wil wonen kan je tegenworodig alleen terecht op de antillen
Hee maar ik heb een vraag is er nog ergens een goeie garage in Zwolle voor mijn auto, een betrouwbare en niet al te duur?
Ja hallo ben je net te laatquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:24 schreef Apotheose het volgende:
Gezocht: huurwoning in Zwolle!
Een goede vriendin van me is net gescheiden en nu dringend op zoek naar een huurwoning in het mooie Zwolle. Liefst niet duurder dan 400 euro kale huur. Ze heeft een dochtertje. Het is wel zo fijn als die haar eigen kamertje heeft. Mocht iemand iets weten - dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt!
Een 'nee' doet het altijd bij mij. Gelijk gaan scheldenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:52 schreef djakkaa3033 het volgende:
Jezus christus zeg.
Ik ga altijd naar Autogarage Zwolle, is goedkoop en goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:36 schreef djakkaa3033 het volgende:
je wacht je de golera in Zwolle maar das overal zo man ook in Dordrecht als je echt snel ergens wil wonen kan je tegenworodig alleen terecht op de antillen
Hee maar ik heb een vraag is er nog ergens een goeie garage in Zwolle voor mijn auto, een betrouwbare en niet al te duur?
Als er geen garantie op een auto zit moet je ook niet naar een merkdealer gaan tenzij het iets merkspecifieks is wat er moet gebeuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:13 schreef djakkaa3033 het volgende:
Bedankt, want voor je er zelf achter bent welke goed en slecht zijn ben je al wat euro's verder.
De laatste keer bracht ik hem bij een citroën dealer weg, toen moest ik 1400 euro aftikken en ze hadden ook dingen vernieuwd die naar mijn weten het gewoon prima deden...
Inderdaad, en geld kan je maar een keer uitgeven.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:19 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als er geen garantie op een auto zit moet je ook niet naar een merkdealer gaan tenzij het iets merkspecifieks is wat er moet gebeuren.
Ik heb zelf een Saab en daarmee ga ik zelfs dan nog niet naar de dealer maar naar de Saab specialist in Ommen.
Moest laatst een batterijtje laten vervangen van de centrale vergrendeling. Duur 45 minuten bij de dealer...
Kiek an mes der in!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef beelz het volgende:
De neurolooggoden zijn me positief gezind. Over 2 weken naar neurochirurg om eens even te praten over wanneer mijn nieuwe litteken gezet gaat worden.
Goeie zaak dat lui die voor hun huwelijk nul seconden over de gevolgen van trouwen hebben nagedacht niet meer voorrang krijgen als het toch niet werkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:28 schreef swollywood het volgende:
[..]
Met ¤ 400,- kale huur kom je niet ver op de particuliere markt, hooguit op kamers.
http://www.jaap.nl/huurhu(...)rijssel/zwolle/0-400
En bij sociale woningbouw sta je de eerste paar jaren wel op een wachtlijst...
Dat geldt uiteraard ook voor ongehuwd samenwonenden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goeie zaak dat lui die voor hun huwelijk nul seconden over de gevolgen van trouwen hebben nagedacht niet meer voorrang krijgen als het toch niet werkt.
Oh ja absoluut. En sowieso voor mensen die een huis op twee salarissen kopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dat geldt uiteraard ook voor ongehuwd samenwonenden.
Probeer nog maar es een huis op 1 salaris te kopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. En sowieso voor mensen die een huis op twee salarissen kopen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:42 schreef beelz het volgende:
De neurolooggoden zijn me positief gezind. Over 2 weken naar neurochirurg om eens even te praten over wanneer mijn nieuwe litteken gezet gaat worden.
Done. Kon nog wel 80k duurder zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Probeer nog maar es een huis op 1 salaris te kopen.
Dan ben je een uitzondering, veel banken vinden het risico te groot en leggen dus allemaal extra drempels op, zodat het eik alleen lukt als je een hele dikke bom duiten hebt. In de meeste sitaties is dat niet het geval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Done. Kon nog wel 80k duurder zijn.
En nu?
Idd, kreeg het 3,5 jaar terug al bijna niet rond pa en ma wat bij gesprongen,quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Probeer nog maar es een huis op 1 salaris te kopen.
Kleiner huis uitzoeken. En anders wachten/sparen tot je het wel kan kopen. In ieder geval niet de maatschappij op laten draaien omdat je niet hebt nagedacht over de toekomst.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering, veel banken vinden het risico te groot en leggen dus allemaal extra drempels op, zodat het eik alleen lukt als je een hele dikke bom duiten hebt. In de meeste sitaties is dat niet het geval.
Dacht al stort de zolder in? Valt weer meequote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wordt de kermis elk jaar met vuurwerk geopend? Kan het me eigenlijk niet eens heugen
Geeeeeeeeeeeeeen idee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
Wordt de kermis elk jaar met vuurwerk geopend? Kan het me eigenlijk niet eens heugen
Dacht eerst nog even aan die 'God geneest' onzin in Park de Wezenlandenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:36 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee.
kermis, koningsdag, oud en nieuw, een festival etc...
Schijnt inderdaad traditie te zijn, maar kon het me ook niet heugen. Ik mijd de binnenstad sowieso altijd tijdens de kermis.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:35 schreef Vogeltje88 het volgende:
Uhmzz nee dan ben ik weer bezigquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:03 schreef Kekaa het volgende:
[..]
GezelligIk moet trouwens wel gewoon werken tot 18 uur.. maar daarna kan ik!
Ik ben voor alles inquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
Spreken de Zwollenaren uit dit topic vaker met elkaar af?
Toen dit topic nog een snellopend topic was wel, maar tegenwoordig bijna niet meer. Maar zoals Kekaa al zei, veel mensen hier kennen elkaar ook al persoonlijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:20 schreef Vogeltje88 het volgende:
Spreken de Zwollenaren uit dit topic vaker met elkaar af?
Ik ben voor!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:10 schreef beelz het volgende:
[..]
Toen dit topic nog een snellopend topic was wel, maar tegenwoordig bijna niet meer. Maar zoals Kekaa al zei, veel mensen hier kennen elkaar ook al persoonlijk.
Neemt niet weg dat weer een keer een meet doen best gezellig kan zijn.
Ik kan ook niet mee naar de kermis, dat loopt altijd uit op gedonder met tuig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:39 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik ben voor!
En Geerd kan dus niet met me naar de kermis
Ligt dat aan jou of aan dat (andere) tuig?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 11:59 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kan ook niet mee naar de kermis, dat loopt altijd uit op gedonder met tuig.
Aan dat andere tuig uiteraardquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan dat (andere) tuig?
Het zijn over t algemeen niet de raketgeleerden die je veel op de kermis ziet....quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:13 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou of aan dat (andere) tuig?
Kut, dan kan ik beter daarheen gaan om mijn rug te fixen dan vertrouwen op doktoren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:17 schreef Kekaa het volgende:
Duss... even gegooglet... god is er natuurlijk alleen voor pijn op te lossen enzo...
http://www.tentcampagnezwolle.nl/quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:17 schreef Kekaa het volgende:
Duss... even gegooglet... god is er natuurlijk alleen voor pijn op te lossen enzo...
Het wordt georganiseerd door Evangeliegemeente de Deur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:22 schreef Descendent het volgende:
[..]
Ik loop me trouwens echt kapot te ergeren aan die achterlijke 'God geneest nog steeds' aanplakbiljetten. De mensen die daar aan meewerken -en flink geld vangen, want reken maar dat de collectebus aardig rondgaat daar- wens ik stiekem een hele enge ziekte toe. (kan God toch wel genezen toch?). Beetje misbruik maken van de wanhopigheid en goedgelovigheid van andere mensen
Dat zo iets niet verboden wordt...
De ex-vrouw van mijn vader heeft zich ook laten bekeren door de Deur en is nu helemaal gebrainwasht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Kut, dan kan ik beter daarheen gaan om mijn rug te fixen dan vertrouwen op doktoren.
quote:Beschuldigingen van malafide praktijken zijn er genoeg, bewijzen niet. Voor Valk hét bewijs dat er bij De Deur niets aan de hand is. Hij schuift dan ook de kritiek terzijde. Fraude is nooit bewezen en er is nimmer officieel melding gedaan van verkrachting.
quote:"Ze zeiden wel dat 'onze deur naar twee kanten zwaait', maar dat is niet waar. Als je eruit wilt, word je psychisch gemolesteerd.''
quote:A.J. Krol, schrijver van het boek 'Als het zoete bitter wordt' over de sekte de Gemeente Gods in Velddriel is niet verbaasd over de kritiek op De Deur. ,,Het is een gemeente met een sterke nadruk op de macht van de leider, die boven alle kritiek staat. De gelovigen gehoorzamen hem blindelings. Zouden ze dat niet doen, dan gehoorzamen ze God niet.'' De exclusiviteit en de agressieve manier van evangelieverkondiging noemt hij als kenmerken van De Deur. ,,Ze maken duidelijk dat je moet geloven wat zij geloven'', zegt Krol. ,,Ook geldt het exclusieve; wij zijn goed en de rest zit verkeerd.''
Bronquote:De gemeenteleden hebben door het volle religieus programma bij De Deur - twee evangelisatieacties op straat en drie kerkdiensten in de week plus bijbelstudies - weinig ruimte voor een ander sociaal netwerk dan alleen de kerk.
Ik kan de Deur bekeren tot beelzisme.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:49 schreef swollywood het volgende:
[..]
Het wordt georganiseerd door Evangeliegemeente de Deur.
De bedoeling is waarschijnlijk om terloops wat zieltjes te winnen.
Mensen die hier op af komen zijn toch al mensen die psychisch wat zwakker in hun schoenen staan.
[..]
De ex-vrouw van mijn vader heeft zich ook laten bekeren door de Deur en is nu helemaal gebrainwasht.![]()
TV de deur uit, geen alcohol/drugs/tabak meer, geen seks voor het huwelijk, 3x per week naar een kerkdienst (+nog andere activiteiten van ze), geen vriendschappen met ongelovigen (lees: niet van De Deur) tenzij er een reële kans is dat je ze kunt bekeren en terloops ook nog ff maandelijks 10% van je inkomen afdragen.
Denk niet dat jij je laat bekeren door de Deur
Gezellig bij de Deur met de deur in huis vallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |