Ik zie dat de TS van dit topic gebanned is, zal dit topic nog te redden zijn?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 14:42 schreef beelz het volgende:
[..]
Niet de stad in en gewoon thuis blijven.
Is het een permban? Dan wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zie dat de TS van dit topic gebanned is, zal dit topic nog te redden zijn?
Ik zie ook een streep door zijn naamquote:Op maandag 18 maart 2013 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet niet. Zie alleen dat hij rood is.
Mijn Steam library is 98GB en ik heb nog niet eens de helft van mijn games geïnstalleerdquote:Op maandag 18 maart 2013 12:34 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend Steam naar de E:\ gekopieerd. Was 75GB. Toen alle games die ik nog niet op die PC had staan op downloaden gezet. Geloof dat mijn Steam-map nu iets van 150GB is
Mooi is dat he, betalen voor games die je nooit speelt.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Mijn Steam library is 98GB en ik heb nog niet eens de helft van mijn games geïnstalleerd
Lang leve de Holiday salesquote:Op maandag 18 maart 2013 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mooi is dat he, betalen voor games die je nooit speelt.
Ik kan (kon?) me er prima mee vermaken. Enige echt vervelende vind ik de drukte op de weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Lang leve de Holiday sales![]()
Maar ik betaal liever voor een game die ik nooit speel dan voor een stuk stront als Simcity
Ik heb me er prima ee vermaakt tot mijn stad rond de 80k inwoners had. Vanaf dat moment was het onspeelbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan (kon?) me er prima mee vermaken. Enige echt vervelende vind ik de drukte op de weg.
Helaas wel van het weekend een TV-productielijn gebouwd en binnen no time 5M/h binnen krijgen. Dan is de uitdaging wel weg.
Spatie-problemen?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:47 schreef Loll het volgende:
Ook zo dom hadden ze net de philosofen allee opnieuw geasfalteerd maakten ze er vandeweek weer een gat in om bij de riolering te komen![]()
En hoe fixen ze het gat... met klinkers![]()
![]()
Ik maak reclame voor Simon Leveltquote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Prut, kan C's laatste reactie niet meer lezen, heb haar ontvriend
Verder niets eigenlijk, dat we maar onze instellingen moeten nakijken of haar moeten blocken.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 14:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Verder niets eigenlijk, dat we maar onze instellingen moeten nakijken of haar moeten blocken.
Inderdaad, als ik dingen van Kaldi wil weten dan volg ik die shit wel. Lekker laf ook om dan mijn reactie weg te halen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een heleboel mensen plotseling over de grens duwt. Echt niet normaal die Kaldi reclame. En laatst ook nog commentaar op iemand anders zijn spam leveren
Zeker wel. Spammen en geen commentaar dulden, unfriend.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik dingen van Kaldi wil weten dan volg ik die shit wel. Lekker laf ook om dan mijn reactie weg te halen.
Was ik net van plan om te doen... Heeft zij al voor me gedaanquote:Op maandag 18 maart 2013 14:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel. Spammen en geen commentaar dulden, unfriend.
Ze heeft jouw verwijderd, my Godquote:Op maandag 18 maart 2013 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Was ik net van plan om te doen... Heeft zij al voor me gedaan
*Jouquote:Op maandag 18 maart 2013 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze heeft jouw verwijderd, my God=
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |