Of een telefoon van LG.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:52 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind Optimus een beetje klinken als een naam voor een vogel. Een soort super-huismus.
Optimus is vernoemd naar Optimus Prime van de Transformers. Niet die stomme Michael Bay films maar de tekenfilm uit de jaren 80.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Optimus is vernoemd naar Optimus Prime van de Transformers. Niet die stomme Michael Bay films maar de tekenfilm uit de jaren 80.
En de keuze voor mijn telefoon was vrij simpel toen ik hoorde dat LG een serie heeft die Optimus heet.
Saluut.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef Hitomi het volgende:
Zeg, vraagje..
Hoe spreken jullie de naam van IJssalon Salute uit?
Ik ben erachter gekomen dat er binnen mijn vriendenkring alleen al drie verschillende uitspraken zijn.. Heb nog niet de kans gehad om bij Salute binnen te stappen - dus ik dacht, ik vraag het eens aan mijn mede-Zwollenaren
quote:
Die heb ik zaterdag nog gehad. Erg lekker inderdaadquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:17 schreef Misstique het volgende:
Ik zeg ook altijd saalutie.
Wel het lekkerste ijs van Zwolle. Cakebeslag.!
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er morgen nog meer bij de Wandelvierdaagse?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.
Zit ik ook niet bij. Daarbij is het geen hol aan om naar te kijken als je er niks mee hebt. En ik heb vanavond training in Grûnquote:
Ik niet. Terrasje welquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
Wie is er morgen nog meer bij de Wandelvierdaagse?
Dit idd.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben ouder dan 12 en/of ik heb geen kind in die leeftijdscategorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |