Ah joh doe nou rustig Hansie, ga verder met je verhaal, wat wou je vertellen over Willem II?quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:26 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Zit je me nou in de zeik te nemen?
Donderstraal toch op joh!quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:51 schreef Veerboot het volgende:
Overigens, wat betreft het niet zo mobiel-vriendelijk zijn van de OP: misschien wat van die "top-gifs" eruit mikken? Zijn bij elkaar opgeteld 22,3 MB, inderdaad wel iets te veel van het goede. De kleine gifjes van de gasten blijven uiteraard sowieso staan.
Is een beetje een vreemd gifje, wordt heel lelijk als je 'm gaat bewerken. (althans met Gif Movie Gear) Enig idee waar het originele filmpje vandaan komt?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zou je de Aad300-gif ook nog kunnen verkleinen? Als het kan zo dat in het begin zijn hoofd ook goed te zien is.
Ja joh word gek van die gozer.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:27 schreef DrDentz het volgende:
Volgens mij zit hij met je kloten te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Random gifje:Echte hooligan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Veerboot ouwe reus goed bezig. De ultieme VI Hooligan volgt het voorbeeld van de YOUTHquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:23 schreef Veerboot het volgende:
Zo, ook ik heb het VI Hooligans-logo in m'n usericon gehangen. Ben echt zo trots als een hond met zeven lullen, dat moge duidelijk zijn.
Kan niet te lang zijn, gezien de beperkte ruimte. Als iemand de tekst even hier overheen plakt, zet ik 'm erbij in de OP.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:52 schreef Pascalus het volgende:
Aad moet eigenlijk ook nog een onderschrift krijgen. Iets in de richting van, "Rayonhoofd en Koko Petalo. Verstuurt dagelijks GM'etjes en voorspelt het weer als hij naar de #molenbakker gaat."
of zoiets, maar dan grappiger.
Jij had hem gemaakt toch in eerste instantie? Met dat 100% ANTI RTL eronder?quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:35 schreef Pascalus het volgende:
Hier het logo zonder effecten.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het rullevant is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |