Karina is modje, dus zeg het maar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef Doler12 het volgende:
Godver wat een kut tt ik had net een goeie
Zeg maar, ik pas hem wel even aanquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef Ceviche het volgende:
TeringtyfusgrafTT vergeten aan te passen
Doe deze maar!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:12 schreef Ceviche het volgende:
TeringtyfusgrafTT vergeten aan te passen
matigquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Doe deze maar!
Deef, stop. Stop, will you? Stop, Deef. Will you stop Deef?
Waar Deef een kneus is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ceviche mag het zeggen, zij had de lapo
Joah, Deef ipv Nolaquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef alors het volgende:
Deef kan toch ook gewoon afgevoerd worden naar Sri Lanka?
Of naar een kamp.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:16 schreef alors het volgende:
Deef kan toch ook gewoon afgevoerd worden naar Sri Lanka?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wil je dat vertellen? surf dan snel naar fok.nl!
In dat geval zouden ze diegene beter ook de scripts kunnen laten schrijven.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Geen problemen mee, maar die namen... Er zitten max. 2 normale namen tussen. Degene die daarover gaat, neemt echt te veel lsd.
Volgens mij doen ze dat ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 02:07 schreef NotYou het volgende:
[..]
In dat geval zouden ze diegene beter ook de scripts kunnen laten schrijven.
Ja idd, waar was Abel nou om verontwaardigd te schreeuwen dat dat fruit naar de voedselbank had gemoeten?quote:
Zou ik downloaden.quote:Op donderdag 7 februari 2013 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk kinky sex, Eman is geblinddoekt
Ik denk het ook niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Nu gaat het gebeuren, batsen in het fietsenhok!
Iemand is ongesteld.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:18 schreef Karina het volgende:
Vooral dat rode stipje in het midden, heel interessant.
Telefoon is me niet op gevallen, keek net weg toen. Wat voor een had ie?quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:15 schreef alors het volgende:
Hoe kan Abel nou zo'n telefoon betalenHij was toch arm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |