Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
je hoeft dan ook niet te gaan feesten
Dat doe ik liever dan met carnaval als een mongool rondlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
nog altijd beter dan andermans computers repareren
Dat lijkt me een goed plan inderdaad! Ik begin stilaan een pishekel te krijgen aan al dat overdreven gedoe. Ik ga drie dagen in een hotel zitten denk ik, lekker mezelf volschranzen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Skol het volgende:
Hahahahahah WAT EEN MONGOLENFEEST!!! Vrijdag weer tijd het zuiden te ontvluchten!
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval zijn incapabel. (zich iriteren aan mensensen die wel plezier hebben)quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval snappen het niet
Dunning Kruger-effect alom
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef Druppelss het volgende:
Carnaval! Krijg er al steeds meer zin in!
Alleen autisten vinden er niets aan..
Argo en Meloewaquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Komt er weer een KLB prins en prinses carnaval verkiezing?
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
De klacht is mensen die haten op Carnaval. Mensen zoals jij dus..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef LompeHork het volgende:
Carnaval is altijd een terechte klacht, derhalve OP niet gelezen en blind naar beneden gescrolled.
Ja dat dacht ik al, vandaar het blind naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De klacht is mensen die haten op Carnaval. Mensen zoals jij dus..
Lol maken met je vrienden en achter de wijven aan. Dat is wat mannen doen sinds jaar -10000.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, vandaar het blind naar beneden scrollen.
Ik snap niet wat mensen zo fantastisch vinden aan carnaval, 1 keer meegemaakt: nooit meer, niet aan mij besteed. En dat noemt zich dan nog "nuchter volk" ook, fantastisch
Ja, dat kan ook rustig zonder "lekker gekke" festiviteit. Maar hé, als jij er lol van hebt: be my guest, maar val anderen er niet mee lastig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lol maken met je vrienden en achter de wijven aan. Dat is wat mannen doen sinds jaar -10000.
Ga er ook alleen op de donderdag heen. Voor de rest zal ik in Heerlen of Maastricht te vinden zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijk
Denken dat er alleen Carnaval is in Brabant en Limburg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Denken dat carnaval een ordinair zuipfeest is
Denken dat je met carnaval elke vrouw mag aanranden
Denken dat het slechts een reden is om te gaan zuipen
Niet weten dat Brabanders en Limburgers toch wel zuipen
Mensen die zich verheven voelen boven carnavalsvierders
Te verzuurd zijn om van zo'n feest te genieten![]()
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat er alleen Carnaval is in Brabant en Limburg.
Met jou zou ik wel een biertje delen, naa dat ik er een over je hoofd heb gezet gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Daar is het hele concept skivakantie toch voor uitgevonden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan inderdaad! Ik begin stilaan een pishekel te krijgen aan al dat overdreven gedoe. Ik ga drie dagen in een hotel zitten denk ik, lekker mezelf volschranzen.
O wacht, zaterdag
Mooi gezegdquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Mja, dat wel. Maar blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Overigens kan ik me goed voorstellen dat mensen die het niet van jongs af aan gevierd hebben er niets aan vinden. Ben er zelf echt mee opgegroeid, dan is heel anders.
hommoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
lkr bierdrinke, kutroepe en over 2 weke record aantal scheidingsaanvrage van 2013
jeeej carnaval joepie
Onwetendheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
lkr bierdrinke, kutroepe en over 2 weke record aantal scheidingsaanvrage van 2013
jeeej carnaval joepie
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval snappen het niet
Dunning Kruger-effect alom
Godverquote:
TS waar heb je die foto's wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is weer bijna zover
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die haten op carnaval....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
TS waar heb je die foto's wegdie 3de foto rechts boven aan (die met die koeien) is namelijk van onze vereniging
Het lijkt Koninginnedag welquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Overwegend wordt carnaval misbruikt om buitensporig gedrag te rechtvaardigen.
Kut feest, kut volk , kut mentaliteit.
Valkenburg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
Waar uit heerlen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijk
quote:Rayonhoofden van Brabant zijn bij elkaar gekomen, hebben twee vingers tegen bierglas gelegd. Schuim was dik genoeg. Carnaval gaat door!"
Denken dat carnaval daarom draaitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Door jou soort mensen krijgt carnaval 'n slechte naamquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Kutcarnaval. Check ik op de site van de AH of 'ie gewoon de normale openingstijden heeft, staat er dat 'ie gewoon tot 9 uur open is. Mooi niet, om 7 uur was 'ie dus al dicht.Geen ontbijt morgen, dus.
Denk je dat ik de hele dag met m'n luie reet op de bank zit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezeten
dit, op het werken na danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef joeftw het volgende:
Als Eindhovenaar zeg ik: Fuck carnaval. Fuck stratumseind enz. - Ik mag gelukkig alle dagen werken in een niet sociale omgeving, dus zal er heel weinig van mee krijgen.
waar draait het dan om?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat carnaval daarom draait
Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.
Trouwens kroegen waarin gewoon dance wordt gedraaid, beetje schraal wel.
Ja wel overwegend apresski herrie, maar soms gewoon mainstream ertussen. Brabants carnaval he.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.![]()
Dance ja? Ik kan me nog herinneren dat het toen gewoon Nederlandse muziek was die alleen in volslagen verdoven toestand te pruimen was maar desondanks erg gezellig.
Dat klopt... Maar ik begin meestal s avonds pas muv zondag en maandag. En je kunt t zo gek en laat maken als je wil. Sommigen zijn na 2 dagen al verrot, dan vind ik zelf wel zonde. Liever wat rustiger over meerdere dagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
je wordt oudquote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |