Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
je hoeft dan ook niet te gaan feesten
Dat doe ik liever dan met carnaval als een mongool rondlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
nog altijd beter dan andermans computers repareren
Dat lijkt me een goed plan inderdaad! Ik begin stilaan een pishekel te krijgen aan al dat overdreven gedoe. Ik ga drie dagen in een hotel zitten denk ik, lekker mezelf volschranzen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Skol het volgende:
Hahahahahah WAT EEN MONGOLENFEEST!!! Vrijdag weer tijd het zuiden te ontvluchten!
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval zijn incapabel. (zich iriteren aan mensensen die wel plezier hebben)quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval snappen het niet
Dunning Kruger-effect alom
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef Druppelss het volgende:
Carnaval! Krijg er al steeds meer zin in!
Alleen autisten vinden er niets aan..
Argo en Meloewaquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Komt er weer een KLB prins en prinses carnaval verkiezing?
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
De klacht is mensen die haten op Carnaval. Mensen zoals jij dus..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef LompeHork het volgende:
Carnaval is altijd een terechte klacht, derhalve OP niet gelezen en blind naar beneden gescrolled.
Ja dat dacht ik al, vandaar het blind naar beneden scrollen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De klacht is mensen die haten op Carnaval. Mensen zoals jij dus..
Lol maken met je vrienden en achter de wijven aan. Dat is wat mannen doen sinds jaar -10000.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al, vandaar het blind naar beneden scrollen.
Ik snap niet wat mensen zo fantastisch vinden aan carnaval, 1 keer meegemaakt: nooit meer, niet aan mij besteed. En dat noemt zich dan nog "nuchter volk" ook, fantastisch
Ja, dat kan ook rustig zonder "lekker gekke" festiviteit. Maar hé, als jij er lol van hebt: be my guest, maar val anderen er niet mee lastig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:43 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lol maken met je vrienden en achter de wijven aan. Dat is wat mannen doen sinds jaar -10000.
Ga er ook alleen op de donderdag heen. Voor de rest zal ik in Heerlen of Maastricht te vinden zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijk
Denken dat er alleen Carnaval is in Brabant en Limburg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Denken dat carnaval een ordinair zuipfeest is
Denken dat je met carnaval elke vrouw mag aanranden
Denken dat het slechts een reden is om te gaan zuipen
Niet weten dat Brabanders en Limburgers toch wel zuipen
Mensen die zich verheven voelen boven carnavalsvierders
Te verzuurd zijn om van zo'n feest te genieten![]()
Waar heb ik dat gezegd?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denken dat er alleen Carnaval is in Brabant en Limburg.
Met jou zou ik wel een biertje delen, naa dat ik er een over je hoofd heb gezet gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Daar is het hele concept skivakantie toch voor uitgevonden?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:36 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan inderdaad! Ik begin stilaan een pishekel te krijgen aan al dat overdreven gedoe. Ik ga drie dagen in een hotel zitten denk ik, lekker mezelf volschranzen.
O wacht, zaterdag
Mooi gezegdquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:46 schreef BlackLining het volgende:
Carnaval
Mja, dat wel. Maar blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:59 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mooi gezegd
Overigens kan ik me goed voorstellen dat mensen die het niet van jongs af aan gevierd hebben er niets aan vinden. Ben er zelf echt mee opgegroeid, dan is heel anders.
hommoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
lkr bierdrinke, kutroepe en over 2 weke record aantal scheidingsaanvrage van 2013
jeeej carnaval joepie
Onwetendheidquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:39 schreef Ethanolic het volgende:
lkr bierdrinke, kutroepe en over 2 weke record aantal scheidingsaanvrage van 2013
jeeej carnaval joepie
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval snappen het niet
Dunning Kruger-effect alom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |