Doe ik ook niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
je hoeft dan ook niet te gaan feesten
Dat doe ik liever dan met carnaval als een mongool rondlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Adames het volgende:
[..]
nog altijd beter dan andermans computers repareren
Dat lijkt me een goed plan inderdaad! Ik begin stilaan een pishekel te krijgen aan al dat overdreven gedoe. Ik ga drie dagen in een hotel zitten denk ik, lekker mezelf volschranzen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:31 schreef Skol het volgende:
Hahahahahah WAT EEN MONGOLENFEEST!!! Vrijdag weer tijd het zuiden te ontvluchten!
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval zijn incapabel. (zich iriteren aan mensensen die wel plezier hebben)quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:33 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die zich te slim voelen voor carnaval snappen het niet
Dunning Kruger-effect alom
quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef Druppelss het volgende:
Carnaval! Krijg er al steeds meer zin in!
Alleen autisten vinden er niets aan..
Argo en Meloewaquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Komt er weer een KLB prins en prinses carnaval verkiezing?
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
De klacht is mensen die haten op Carnaval. Mensen zoals jij dus..quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:38 schreef LompeHork het volgende:
Carnaval is altijd een terechte klacht, derhalve OP niet gelezen en blind naar beneden gescrolled.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |