Godverquote:
TS waar heb je die foto's wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:30 schreef betyar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is weer bijna zover
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen die haten op carnaval....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 15:42 schreef Cobratjuh het volgende:
[..]
TS waar heb je die foto's wegdie 3de foto rechts boven aan (die met die koeien) is namelijk van onze vereniging
Het lijkt Koninginnedag welquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Overwegend wordt carnaval misbruikt om buitensporig gedrag te rechtvaardigen.
Kut feest, kut volk , kut mentaliteit.
Valkenburg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:39 schreef ThaTim het volgende:
Welke FOK!Ker is morgen ook in Valkenburg te vinden?
Waar uit heerlen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:41 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Valkenburg is zo mega druk altijd, maar misschien -o- sowieso Sittard is altijd gezellig, maar kom zelf uit Heerlen dus wel zo makkelijk
quote:Rayonhoofden van Brabant zijn bij elkaar gekomen, hebben twee vingers tegen bierglas gelegd. Schuim was dik genoeg. Carnaval gaat door!"
Denken dat carnaval daarom draaitquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Door jou soort mensen krijgt carnaval 'n slechte naamquote:Op zaterdag 9 februari 2013 03:04 schreef lol_wut het volgende:
Haten op extra gewillige natte kutten
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezetenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:30 schreef NietJouwVrouw het volgende:
Kutcarnaval. Check ik op de site van de AH of 'ie gewoon de normale openingstijden heeft, staat er dat 'ie gewoon tot 9 uur open is. Mooi niet, om 7 uur was 'ie dus al dicht.Geen ontbijt morgen, dus.
Denk je dat ik de hele dag met m'n luie reet op de bank zit?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Van die figuren die om 5 voor 9 nog ff snel willen gaan winkelen terwijl ze de hele dag met hun luie reet op de bank hebben gezeten
dit, op het werken na danquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:25 schreef joeftw het volgende:
Als Eindhovenaar zeg ik: Fuck carnaval. Fuck stratumseind enz. - Ik mag gelukkig alle dagen werken in een niet sociale omgeving, dus zal er heel weinig van mee krijgen.
waar draait het dan om?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Denken dat carnaval daarom draait
Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:37 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten, gister bijna de klok rondgezopen.
Trouwens kroegen waarin gewoon dance wordt gedraaid, beetje schraal wel.
Ja wel overwegend apresski herrie, maar soms gewoon mainstream ertussen. Brabants carnaval he.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit jaar ga ik niet ivm met werk, twee jaar geleden wilden we het echt alle dagen vieren, na 2 dagen kwam ik echt mijn bed niet meer uit; last van alles. Toen alleen de laste avond/nacht nog gevierd.![]()
Dance ja? Ik kan me nog herinneren dat het toen gewoon Nederlandse muziek was die alleen in volslagen verdoven toestand te pruimen was maar desondanks erg gezellig.
Dat klopt... Maar ik begin meestal s avonds pas muv zondag en maandag. En je kunt t zo gek en laat maken als je wil. Sommigen zijn na 2 dagen al verrot, dan vind ik zelf wel zonde. Liever wat rustiger over meerdere dagen.quote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het wel knap hoe sommigen het echt de volle 5 dagen zuipend en feestend volhouden. Dan is de periode van vasten daarna geen vrijwillige keuze maar een noodzakelijk kwaad.
je wordt oudquote:Op maandag 11 februari 2013 12:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |