SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik bedoel mezelf in de derde persoon...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent al niet meer oplettend. "Ik wordt".
NIEUW: Foto's!![]()
Jajaquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik bedoel mezelf in de derde persoon...![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet.. slapen doe ik wel als ik dood ben![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook niet.. slapen doe ik wel als ik dood ben![]()
![]()
![]()
[..]
Ik ook niet.. slapen doe ik wel als ik dood benjij mag heul niet dood!
Ik slaap nooit 's middagsquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
uhuh zou ik ook zeggen als ik jou was![]()
![]()
Zow... dat was weer eens een gezellige hoestaanval....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Was ie gezellig ja?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:01 schreef fietsie het volgende:
Zow... dat was weer eens een gezellige hoestaanval....![]()
![]()
En toch ga ikquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En toch ga ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zolang het nog minimaal 60 jaar duurt is het goed.
Het doet tot helemaal onderin mijn rug pijn.... tot op het punt waar je normaal "door je rug gaat" (als dat gebeurt...)quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat was een erg gezellige dus ja..quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het doet tot helemaal onderin mijn rug pijn.... tot op het punt waar je normaal "door je rug gaat" (als dat gebeurt...)![]()
![]()
Ik kan niks beloven.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]zolang het nog minimaal 60 jaar duurt is het goed.
![]()
Zo, na m'n werk nog het halve huis schoongemaakt en mezelf opgesloten met een bakje cherrytomaatjes, terwijl mijn broertje een zak chips met dip wegvreet.
Wilskracht.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Goed bezigquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
Zo, na m'n werk nog het halve huis schoongemaakt en mezelf opgesloten met een bakje cherrytomaatjes, terwijl mijn broertje een zak chips met dip wegvreet.
Wilskracht.![]()
![]()
Halve liter water en een grapefruit.. ondingen maar wel erg lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef Fera het volgende:
Wilskracht.
Wilskracht![]()
![]()
Dank je.quote:
Ik hou nu dagelijks een lijstje bij met wat ik eet. So far, so good.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik moet nog een liter water...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Grapefruits zijn baas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Halve liter water en een grapefruit.. ondingen maar wel erg lekker
Wilskracht
Maar huissie is weer lekker schoon, 2 wassen gedraaid en opgehangen. Gestofzuigd en de wc ruikt ook weer fris![]()
Ja inderdaad, maar dat is geen slapen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:14 schreef rival het volgende:
[..]
dit dus.
oke soms tijdens overleg knikkebollen![]()
![]()
Zo moet datquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je.
Ik hou nu dagelijks een lijstje bij met wat ik eet. So far, so good.![]()
![]()
Ik moest eigenlijk nog strijken. Heb het maar uitgesteld naar morgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
Maar huissie is weer lekker schoon, 2 wassen gedraaid en opgehangen. Gestofzuigd en de wc ruikt ook weer fris![]()
![]()
Ik heb echt een gruwelijke graftakkehekel aan strijken... en dat stel ik ook altijd zo lang mogelijk uit. En het is echt niet veel want meestal met een uurtje wel klaar.. maar tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk nog strijken. Heb het maar uitgesteld naar morgen![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 16:21:35 ]![]()
Strijken, dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik moest eigenlijk nog strijken. Heb het maar uitgesteld naar morgen
Fijn he? Thuiswonenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Strijken, dat heb ik al eeuwen niet meer gedaan.![]()
![]()
Mijn moeder strijkt ook niet, dus daar ligt het niet aan.quote:
Verder doe ik net zo veel in het huishouden als zij doet.
Mja, leuk is het niet, maar heb er geen hekel aan. Maarkan wel begrijpen dat mensen het wel echt kut vindenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb echt een gruwelijke graftakkehekel aan strijken... en dat stel ik ook altijd zo lang mogelijk uit. En het is echt niet veel want meestal met een uurtje wel klaar.. maar toch![]()
Alleen had ik vandaag totaal geen zin![]()
![]()
Eensgezind huishoudenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder strijkt ook niet, dus daar ligt het niet aan.
Verder doe ik net zo veel in het huishouden als zij doet.![]()
![]()
Niemand strijkt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn moeder strijkt ook niet, dus daar ligt het niet aan.
Verder doe ik net zo veel in het huishouden als zij doet.![]()
![]()
Deed mijn broertje maar wat meer. Die zit alleen chips te eten achter de laptop of TV.quote:Hij doet wel dingen, maar nooit uit zichzelf even. Dat is wel jammer.
Nope.quote:Of mam doet het stiekem, zodat ik het niet zie.
Tot nu toe vond ik het vaak ook niet nodig.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Strijken... ik ben allang blij dat meisje het niet in dr hoofd krijgt om te zeggen "Jij bent nu thuis, werk dat strijkgoed maar even weg"....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat is wel jammer ja... hoe oud is je broertje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Deed mijn broertje maar wat meer. Die zit alleen chips te eten achter de laptop of TV.Hij doet wel dingen, maar nooit uit zichzelf even. Dat is wel jammer.
![]()
Alles kreukvrij wassenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope.Of mam doet het stiekem, zodat ik het niet zie.
Tot nu toe vond ik het vaak ook niet nodig.![]()
![]()
![]()
Niet de washandjes vergeten he!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:24 schreef fietsie het volgende:
Strijken... ik ben allang blij dat meisje het niet in dr hoofd krijgt om te zeggen "Jij bent nu thuis, werk dat strijkgoed maar even weg"....![]()
19.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel jammer ja... hoe oud is je broertje?
Ik vind het wel fijn met het lijnen, dan houd ik het overzicht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog nooit bijgehouden wat ik eet.Beetje een eetpatroon creëren wat gezond is.
Jaaa daaahaaa.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:25 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Niet de washandjes vergeten he!
- Overhemden
- Blouses
- Eventueel een shirt wat iets kreukt
Andere dingen die gestreken zouden moeten worden worden maar mooi gestreken door degene die dag nodig vind...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
mannen hequote:Op woensdag 6 februari 2013 16:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Deed mijn broertje maar wat meer. Die zit alleen chips te eten achter de laptop of TV.Hij doet wel dingen, maar nooit uit zichzelf even. Dat is wel jammer.
![]()
![]()
Schop onder zijn holquote:sommige hoeven dat ook nietquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog nooit bijgehouden wat ik eet.
Mensen die in je fobo lurken en dan ga je terug lurken en dan is het echt zooo saai![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: