Is dit een apart genre dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er eigenlijk met dit muziekgenre gebeurd. Hoor je bijna niets meer van
weggestopt onder de dance muziek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef henkde_j het volgende:
Wat is er eigenlijk met dit muziekgenre gebeurd. Hoor je bijna niets meer van
Doen! Of anders een pubquiz, schijnt ook tof te zijnquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
ik moet me nodig opgeven voor het popduel ik ben er goed in!
Jij romanticusquote:
En onder Robbie Williams, daar issie weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
weggestopt onder de dance muziek.
Met welke vrienden dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen! Of anders een pubquiz, schijnt ook tof te zijn
R&B hoor je veel minder van dan pakweg 8 jaar geledenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
Is dit een apart genre dan?
Het is gewoon r&b, een vies woord bij 3fm.
Herkenbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Geef me maar toch niet op voor popduel. Ben veel te verlegen om op de radio te komen. Zweet breekt me al uit bij het idee.
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
R&B hoor je veel minder van dan pakweg 8 jaar geleden
Pubquizzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar aan een pubquiz zou ik dan weer wel mee durven te doen
Heb je nog iets lekkers gescoord bij de oriental markt?quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.
Ja, die bozenegermuziek was 't ook niet helemaal, zeg maar...quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen had je nog een speciale 3v12 met hiphop. Dat is er bewust uitgegooid een jaar of wat geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |