SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is gitarenmuziek toch fijntjes als dat lekker hard staat
NIEUW: Foto's!![]()
Plaatjesfaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga eens even in de slag met een gasmasker, luier en kloterige doekjes...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
Ook gitaarmuziek, errug lekker (ook zonder het acid sausje,.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb zo'n idee dat ik mijn gehoor verkracht als ik dat op zetquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op![]()
![]()
Iets te gespierdquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]maar verder niet verkeerd
![]()
Ik vind naisquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets te gespierdmaar verder niet verkeerd
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ken hem vooral zo:quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]
en zo:
En zelfs dan is ie onweerstaanbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ken hem vooral zo:
[ afbeelding ]
en zo:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een entertainer is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Verdenking van slokdarmkankerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjeWaarvoor? Jij ook sterkte
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:I thought Swag was dead way before this
I thought Swag had been buried in the forest
But then Bieber said Swag in a chorus
And I went and bought a big fat thesaurusNIEUW: Foto's!![]()
Oh bahquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkankerHeel veel sterkte meid
![]()
![]()
YT-linkje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het mooi is en je dus wat mist![]()
![]()
elk liedje waar piano in voorkomtquote:
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai![]()
![]()
aiquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkanker
sterkte!![]()
ehm, nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
elk liedje waar piano in voorkomt
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai
Dat is nog eens rotnieuws.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkanker
Sterkte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dankjequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is nog eens rotnieuws.
Sterkte
Een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
elk liedje waar piano in voorkomt
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik klik niks. werk.quote:![]()
Arachnophobia
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, bewaren voor thuis dan maarquote:Cover he... zij doen hem echt goedquote:ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werdquote:
die oude man die in zijn slipper staptquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd![]()
![]()
Ik heb hem nu opstaan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, bewaren voor thuis dan maar
[..]
Cover he... zij doen hem echt goed
[..]
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd
Maar kan niet kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowieso Apocalypticaquote:
Dat dus niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
die oude man die in zijn slipper stapt
Oh, dan zet ik 'm even opquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, bewaren voor thuis dan maar
[..]
Cover he... zij doen hem echt goed
[..]
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
kan ff niks bedenken.quote:
dus hier een gitaar voor je.
1 epische cover en een stem die je niet verwacht![]()
![]()
Die gast is idd epischquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
![]()
Ja, die is echt awesomequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
1 epische cover en een stem die je niet verwacht
Ik ga bijna denken dat je een spinnenfobie hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
vrouw onder de douche terwijl ze van de douchekop vallen?
[b]AirwiN schreef [/b]
nope, alleen een schep, gevolgd door een brandende hilarisch gillende spin die door de lucht vliegtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
vrouw onder de douche terwijl ze van de douchekop vallen?
Ik was nog te jong denk ikNIEUW: Foto's!![]()
Even opzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
![]()
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je een spinnenfobie hebt![]()
![]()
How cutequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor.![]()
Ik ben me 1 keer rotgeschrokken van een spin in huis. DW en ik stonden op de bank te gillen toen![]()
Ik had ze nog nooit zo groot gezien in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Vogelspinnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nope, alleen een schep, gevolgd door een brandende hilarisch gillende spin die door de lucht vliegt
Ik was nog te jong denk ik![]()
![]()
WTF Geen Ronny Jordan te vinden met Spotnet....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat zijn gewone huisspinnen... die doen me niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How cute![]()
Ik ben me 1 keer rotgeschrokken van een spin in huis. DW en ik stonden op de bank te gillen toen![]()
Ik had ze nog nooit zo groot gezien in huis![]()
![]()
Deze was me even te groot!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn gewone huisspinnen... die doen me niksIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier moeten in huis spinnen ook worden afgevoerd hoor....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou als het moet vang ik em zelf wel hoor ......quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo hoort het, dan kunnen we de held spelen![]()
Een goede vriend van mij was bang voor spinnen, woonde bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo hoort het, dan kunnen we de held spelen
Hij heeft mij regelmatig op onmogelijke tijdstippen gebeld of ik even een spin wilde komen weghalen.
Dan kwam ik daar, zat hij opgesloten in de wc ofzo en kwam er pas uit als ik de spin had weggehaald
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staan![]()
Lekker laten lopen joh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als het moet vang ik em zelf wel hoor ......Vind het echt verschrikkelijk
nog een kwartiertje ophouden, daarna kom je vanzelf wel een keer langs de wc als je de kinderen ophaaltquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staan
Deo bus en een aanstekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdVind het echt verschrikkelijk
![]()
Ik hoop wel dat mn zoon al op jonge leeftijd het huis uit gaat. Hij wil echt te graag een kikker als huisdier
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt gelijk... ik ga al .....quote:Ik ook... maar ik ga echt niet wachten tot J thuis is... dan zit ie misschien wel heul ergens andersquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdVind het echt verschrikkelijk
![]()
![]()
Op sommige stofjes valt het bijna niet op... andere verkleuren wat donker....quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, was je weg dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn nooit alleen he!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik ga al .....
[..]
Ik ook... maar ik ga echt niet wachten tot J thuis is... dan zit ie misschien wel heul ergens andersIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik heb er wel eens een gedood door er gewoon een lading haarlak op te spuitenquote:![]()
Vervolgens heeft 'ie een maand vastgeplakt aan mn muur gezeten omdat ik 'm niet durfde weg te halen![]()
Was ook zo'n megading
Maakt me geen fuck uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja achter glas
niet als er eentje bij je de douche binnen komt.
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FB
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik ook wel eens gedaan, ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel eens een gedood door er gewoon een lading haarlak op te spuiten![]()
Vervolgens heeft 'ie een maand vastgeplakt aan mn muur gezeten omdat ik 'm niet durfde weg te halen![]()
Was ook zo'n megading
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
account open laten staan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FB
hackers?
alles kanNIEUW: Foto's!![]()
Ze hebben sindskort wifi in de hemel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FBWhat you forget, you are gonna repeat.
Account bij een ander bekend, wellicht een of andere FB-addon die dat "vanzelf" doet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FBProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sadist.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, ja.
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Godver, zie opeens voorbij komen dat cijfertjesmeneer iets liked.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
account open laten staan?
hackers?
alles kan
Nu janken als een klein kind zeker![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hebben sindskort wifi in de hemel.![]()
ff kijken of ik m'n pa kan appen
Zou wel ideaal zijn trouwensKan me voorstellen jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, zie opeens voorbij komen dat cijfertjesmeneer iets liked.
Nu janken als een klein kind zeker![]()
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durfquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.
Tis gewoon zo.quote:
Maar ik ben ff weg
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis gewoon zo.
Maar ik ben ff weg![]()
hoe?
![]()
Zoals het hoortquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durf.
Klopt.quote:Dat beest bleef langer leven dan ik dacht. Stevig wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durf
Maar goed, ik ben boodschapjes doen.
Kwartier geleden router gereset. Ik bezoek YouTube en mijn internet ligt eruit. Is wel heel erg toevallig dat het elke keer bij YouTube isquote:![]()
![]()
Dat vind ik zieligquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.
ik vang ze en gooi ze naar buiten, wetende dat die direct weer naar binnen kruipen![]()
![]()
Hier gaan ze gewoon in een stukkie keukenpapier en dan netjes het raam uit, de tuin in....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Router al eens een firmware update gegeven? Of is het router van provider ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kwartier geleden route gereset. Ik bezoek YouTube en mijn internet ligt eruit. Is wel heel erg toevallig dat het elke keer bij YouTube isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik laat alles zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef fietsie het volgende:
Hier gaan ze gewoon in een stukkie keukenpapier en dan netjes het raam uit, de tuin in....“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
ja dit, of met een glasquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef fietsie het volgende:
Hier gaan ze gewoon in een stukkie keukenpapier en dan netjes het raam uit, de tuin in....![]()
![]()
Dit was er een die had zich in mijn deken verstopt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig
ik vang ze en gooi ze naar buiten, wetende dat die direct weer naar binnen kruipen
Ik schrok me de tyfus.
Ook zo'n grote mofo.
Meestal laat ik spinnen zitten, want ze zijn chill.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik knijp vaak wat harder, en dan de prullenbak inquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:36 schreef fietsie het volgende:
Hier gaan ze gewoon in een stukkie keukenpapier en dan netjes het raam uit, de tuin in....NIEUW: Foto's!![]()
Wat lastig als er meerdere volwassen vrouwen zitten te gillen en zich door het huis verplaatsen om maar zo ver mogelijk bij de spin vandaan te zijnquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ding van de provider ja. Een of ander cisco geval.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Router al eens een firmware update gegeven? Of is het router van provider ?
God ik kan hier zo pissed om worden he![]()
![]()
en dan in de zomer zeuren over muggen zekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik knijp vaak wat harder, en dan de prullenbak in![]()
![]()
Dan krijg je weer die Partij voor de Dieren aanhangers, ons collectieve welvaartsprobleem, die gaan janken....quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik knijp vaak wat harder, en dan de prullenbak inProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
oke die maakte het wel heel bont!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit was er een die had zich in mijn deken verstopt.
Ik schrok me de tyfus.
Ook zo'n grote mofo.![]()
![]()
Die nieuwe Cisco van Ziggo ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ding van de provider ja. Een of ander cisco geval.
God ik kan hier zo pissed om worden heProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wat je eens even kan checken is of je AOP ook netjes aan de aardleiding van het huis hangt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UPC. Maar dat is dezelfde geloof ik.
In je meterkast hoort een aard-rail te zitten, en daar moet een groengeel draadje vanaf naar het AOP lopen...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sla ze met een knuppel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat lastig als er meerdere volwassen vrouwen zitten te gillen en zich door het huis verplaatsen om maar zo ver mogelijk bij de spin vandaan te zijn“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zolang blijft de vuilniszak niet in de vuilnisbak hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
en dan in de zomer zeuren over muggen zekerGeen idee wat wij bij Ziggo hebben, maar heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
UPC. Maar dat is dezelfde geloof ik.
Alleen in het begin het Channel aan moeten passen, omdat de hele straat tegelijk die dingen kreeg (of ze nou wifi gebruiken of niet)... en standaard staat WiFi op dat modem natuurlijk aan.
Dus gaat iedereen op Channel 1 lopen kutten.NIEUW: Foto's!![]()
Elk beest dat in mijn kamer durft te komen, pleegt zelfmoord. Ieder beest gaat eraan
Wat is een AOP?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat je eens even kan checken is of je AOP ook netjes aan de aardleiding van het huis hangt.
In je meterkast hoort een aard-rail te zitten, en daar moet een groengeel draadje vanaf naar het AOP lopen...![]()
Heb ik al eens gewijzigd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang blijft de vuilniszak niet in de vuilnisbak hoor
[..]
Geen idee wat wij bij Ziggo hebben, maar heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
Alleen in het begin het Channel aan moeten passen, omdat de hele straat tegelijk die dingen kreeg (of ze nou wifi gebruiken of niet)... en standaard staat WiFi op dat modem natuurlijk aan.
Dus gaat iedereen op Channel 1 lopen kutten.![]()
Nog nooit problemen? Waarom moest LoLa van de week dan een helpdeskmedewerker een uitbrander geven?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat wij bij Ziggo hebben, maar heb er tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
Dus gaat iedereen op Channel 1 lopen kutten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb mijn Ziggo modem in Bridge-modus laten zetten en heb er zelf een goede router achter gehangen. Zo heb ik geen last van de experimenten van Ziggo en kan ik alles zelf goed beheren...quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Dus gaat iedereen op Channel 1 lopen kutten.
Maar al vaker bij mensen met (download) problemen gemerkt dat het AOP niet geaard was, en na het aarden daarvan bleken downloads en verbindingen ineens wel langdurig stabiel...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
oh maar je wilt spinnen toch juist laten leven, die vangen / eten muggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zolang blijft de vuilniszak niet in de vuilnisbak hoor![]()
![]()
Dat ging over decoder, niet over het modemquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit problemen? Waarom moest LoLa van de week dan een helpdeskmedewerker een uitbrander geven?
helpdeskhufter![]()
GRAPJE HOOR ZUURPRUIMquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat vind ik ook echt in de meterkast![]()
![]()
Abonnee Overname Punt; aan het einde van de groene grondkabel hoort een "stopcontact" te zitten met een enkele ronde steker, dat stopcontact moet een aardleiding naar de aarding van het huis hebben.quote:
Vanaf dat punt komt er dan een splitter (enkel of meervoudig) en vervolgens modem en CAI installatie in huis...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
noem je huppel nou een hufter?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ging over decoder, niet over het modem
helpdeskhufter![]()
![]()
quote:
Ow, op die manier... al eens geprobeerd. Hielp weinig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
oh maar je wilt spinnen toch juist laten leven, die vangen / eten muggen
Een hor voor het raam bleek afgelopen zomer de oplossing
Wat is weer grappig hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik kan het echt niet hebben als die router 3x in een half uur fliptquote:Oh dat. Waar 'de kabel' binnen komt zeg maar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Abonnee Overname Punt; aan het einde van de groene grondkabel hoort een "stopcontact" te zitten met een enkele ronde steker, dat stopcontact moet een aardleiding naar de aarding van het huis hebben.
Vanaf dat punt komt er dan een splitter (enkel of meervoudig) en vervolgens modem en CAI installatie in huis...
Die zit bij ons in de woonkamer en niet in de meterkast.
Zo'n ding.![]()
Nee want stel dat je geen internet hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet hebben als die router 3x in een half uur flipt
[..]
Oh dat. Waar 'de kabel' binnen komt zeg maar.
*poef* weg leven![]()
Wel in een keurige galvanisch scheidende einddoos? Of gewoon el-cheapo-plastic CAI-doosje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan het echt niet hebben als die router 3x in een half uur flipt
[..]
Oh dat. Waar 'de kabel' binnen komt zeg maar.
[ afbeelding ]
Zo'n ding.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, want ik ga me de hele dag vermaken als ik geen werk heb en geen internetquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want stel dat je geen internet hebt
*poef* weg leven![]()
![]()
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wel in een keurige galvanisch scheidende einddoos? Of gewoon el-cheapo-plastic CAI-doosje?![]()
Neuh dan neemt de fallback verbinding het toch over? Duh!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee want stel dat je geen internet hebt
*poef* weg levenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lastig hoor zonder internetquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, want ik ga me de hele dag vermaken als ik geen werk heb en geen internet![]()
![]()
Hebben jullie interactieve tv? Of alleen internet?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou, inderdaad!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja, eigenlijk wel.quote:Wel digitaal, maar niet interactief geloof ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben jullie interactieve tv? Of alleen internet?
Ik lees net dat er ook een aansluiting in de meterkast kan zitten. Even de meterkast doorspitten een keer.
http://www.upc.nl/pdf/upc-handleiding-internet-en-telefonie.pdf
Linkerzijde.![]()
Nou huuuuuu engquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Je zou maar de deur uit moeten om je te vermaken zeg![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Normaal is het zo dat de kabel binnenkomt in de meterkastl; er zijn bouw-periodes geweest dat men dan daarvandaan blind doorverbond naar de woonkamer.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
[..]
Wel digitaal, maar niet interactief geloof ik.
Ik lees net dat er ook een aansluiting in de meterkast kan zitten. Even de meterkast doorspitten een keer.
Ook zijn veel jaren 50-70 huizen voorzien van kabeltv door gewoon een gat in de gevel te boren en kabel naar binnen te duwen.... (in mijn 1e huurhuis zat het AOP -achter- de CV-plaat die aan de gevel hing....)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Whehehequote:Ik zal binnenkort eens kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Normaal is het zo dat de kabel binnenkomt in de meterkastl; er zijn bouw-periodes geweest dat men dan daarvandaan blind doorverbond naar de woonkamer.
Ook zijn veel jaren 50-70 huizen voorzien van kabeltv door gewoon een gat in de gevel te boren en kabel naar binnen te duwen.... (in mijn 1e huurhuis zat het AOP -achter- de CV-plaat die aan de gevel hing....)
Deze huizen zijn gebouwd tussen '75-'80.![]()
Mijn huis is gebouwd in 92; toen ik hier kwam was in de meterkast de groene kabel die daar binnenkwam gewoon 1-op-1 doorverbonden (met F-connectors en een tussenstukje) naar de kabel die in de woonkamer CAI-doos uitkwam.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe
[..]
Ik zal binnenkort eens kijken.
Deze huizen zijn gebouwd tussen '75-'80.
Die dus losgeschroefd en daar het hele feest :"tussen" gesleuteldProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm, ik hoop dat dat hier ook zo is dan. Al wordt het dan wel weer een feest om die kabels netjes naar de pc te krijgenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn huis is gebouwd in 92; toen ik hier kwam was in de meterkast de groene kabel die daar binnenkwam gewoon 1-op-1 doorverbonden (met F-connectors en een tussenstukje) naar de kabel die in de woonkamer CAI-doos uitkwam.
Die dus losgeschroefd en daar het hele feest :"tussen" gesleuteld![]()
![]()
En dan zie je op FB dat Vin aan het genieten is van Britney Spears
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vader van Lola's oppaskinderen had van de week opeens een Like van een franse website waar ze russische bruiden importeren.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En hij maar vol blijven houden dat z'n account waarschijnlijk gehacked is, omdat ie allemaal vreemde likes zag.
Uhuh...
Genieten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan zie je op FB dat Vin aan het genieten is van Britney SpearsIk heb gewoon Radio op staan
![]()
![]()
Ook leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Vader van Lola's oppaskinderen had van de week opeens een Like van een franse website waar ze russische bruiden importeren.
En hij maar vol blijven houden dat z'n account waarschijnlijk gehacked is, omdat ie allemaal vreemde likes zag.
Uhuh...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap niet dat mensen hun FB aan dit soort dingen koppelen... dat gaat anderen toch geen *piep* aan?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aan de poets
[b]AirwiN schreef [/b]
Poetszequote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ey Foto, wassup?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die succes is best evilquote:![]()
Fatal
[b]AirwiN schreef [/b]
En nu ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:14 schreef Fototoestel90 het volgende:
Hebben ze het boek uitgeleend dat ze me zouden opsturenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Faalhazenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nu krijg ik dus geen boek opgestuurd![]()
Kut uni![]()
![]()
Succesquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:20 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nogal
Moet ik meer Frans lezen nu![]()
![]()
Je comprends un peuquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik Frans kan, dan heb je het mooi mis![]()
Ofzoiets![]()
![]()
ze zegt dat ze geen frans spreekt...quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je denkt dat ik Frans kan, dan heb je het mooi misNIEUW: Foto's!![]()
Kun je wel Frans blijven lullen, maar ik snap daar geen hol vanquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je comprends un peu![]()
Ofzoiets
Ahquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ze zegt dat ze geen frans spreekt.... Lijkt er anders wel op
![]()
![]()
ja, dat vond ik ook altijd zo krom.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je wel Frans blijven lullen, maar ik snap daar geen hol van
[..]
Ah. Lijkt er anders wel op
Eerste klas mavo...
en dan leren hoe je in correct frans zegt dat je geen frans spreekt
Enige zin die je moet weten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook altijd zo krom.
Eerste klas mavo...
en dan leren hoe je in correct frans zegt dat je geen frans spreekt![]()
Here lizard lizard lizard !!![]()
* Huppelmuts shakes ass (_(_) (_|_) (_)_)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
A goosj, a droite, tout le monde enzo.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Enige zin die je moet weten!
En met spaans leerde we "un cerbessa" ofzo...
Die lerares was wel tof
mijn held!
echt geniaal die vent. 1x live mogen zien.
edit: nu ik het gewoon op heb zit ik hier lachend in m'n hoekje op kantoor
Ik word altijd zo vrolijk van dit nummerquote:Forget what them boys is talking bout, I'm true-I'm true
You riding swangs you gripping grain, I do-I do
You candy red you candy blue, you popping trunk you jamming Screw
Don't know about you, but I'm true-I'm true
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is logisch. Kreeg ik bij Duits ook. Kun je daarna verder met Engels, maar Fransen zijn te eigenwijs om Engels te sprekenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ja, dat vond ik ook altijd zo krom.
Eerste klas mavo...
en dan leren hoe je in correct frans zegt dat je geen frans spreekt![]()
![]()
irritant schijtnummerquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van dit nummer![]()
![]()
Dat valt reuze mee, heb me in Parijs gewoon kunnen redden met Engels.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is logisch. Kreeg ik bij Duits ook. Kun je daarna verder met Engels, maar Fransen zijn te eigenwijs om Engels te spreken![]()
Opbokken, ik word er echt vrolijk vanquote:![]()
Wat raad jij me aan dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
eerste les duits.... Zij woorden in Nederlands opnoemen en dan kijken of wij het duitse wisten....quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is logisch. Kreeg ik bij Duits ook. Kun je daarna verder met Engels, maar Fransen zijn te eigenwijs om Engels te spreken
de jongen naast mij gaf alle antwoorden...
bij 1 woord zei hij zachtjes.. keine ahnung.
dus ik riep meteen:" Keine Ahnung!![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
eerste les duits.... Zij woorden in Nederlands opnoemen en dan kijken of wij het duitse wisten....
dus ik riep meteen:" Keine Ahnung!
[b]AirwiN schreef [/b]
In Parijs misschien wel ja. Maar in die dorpjes vast niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, heb me in Parijs gewoon kunnen redden met Engels.![]()
I know.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
doen wat je doen wilt.
geef gewoon mijn mening
Pff wil ik een keer luisteren wat jij me aanraad is het nog niet goed
[b]AirwiN schreef [/b]
ouderen vaak niet, de jeugd ondertussen wel gewoon....quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Parijs misschien wel ja. Maar in die dorpjes vast niet.![]()
In Disneyland Parijs was het zwaar behelpen in het Engels hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, heb me in Parijs gewoon kunnen redden met Engels.
[b]AirwiN schreef [/b]
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar dat zal wel 30 jaar geleden zijn in jouw geval he.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In Disneyland Parijs was het zwaar behelpen in het Engels hoor![]()
Ach, als zelfs een talenwonder zoals ik me daar kan redden dan kan iedereen dat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In Parijs misschien wel ja. Maar in die dorpjes vast niet.![]()
anybody seen my baby > van the stones!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know.
Pff wil ik een keer luisteren wat jij me aanraad is het nog niet goed
you can't always get what you want > ook stones
Hier aan de kust > Blöf
drop the world > lil Wayne
you can't hide, you can't run > dilated peoples![]()
Whahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
eerste les duits.... Zij woorden in Nederlands opnoemen en dan kijken of wij het duitse wisten....
dus ik riep meteen:" Keine Ahnung!![]()
![]()
Whehehequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, als zelfs een talenwonder zoals ik me daar kan redden dan kan iedereen dat.![]()
![]()
Dat zal wel jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:37 schreef rival het volgende:
[..]
Ik krijg de klas wel aan het lachen hoor![]()
![]()
Ffies knakworstjes opwarmen. Paar boterhammen erbij, is uk ook weer gevoederd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Soms he, weet ik gewoon weer waarom ik je zo geweldig vindquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
anybody seen my baby > van the stones!
you can't always get what you want > ook stones
Hier aan de kust > Blöf
drop the world > lil Wayne
you can't hide, you can't run > dilated peoples
[b]AirwiN schreef [/b]
omdat ik het ben natuurlijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soms he, weet ik gewoon weer waarom ik je zo geweldig vind![]()
![]()
Bloemschikken!!
Ik doe het nu
[b]AirwiN schreef [/b]
Niet eensquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ja die werden van de week nog gerepostquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leven de bloemen van Buurmeisje nog?![]()
![]()
Hoe lang denk jij dat bloemen het overleven met een Jules in huisquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leven de bloemen van Buurmeisje nog?
Wat jij wilquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Scherp!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja die werden van de week nog gerepost
[b]AirwiN schreef [/b]
Bert Visscher en bloemschikkenquote:
Vandaag komt het bloemschikken niet goed uit:
Hallo
Hallo
Schikt het?
Nee...
Sorry ik zit mobiel had met alle liefde het fragment voor jullie opgezocht![]()
Wut?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef rival het volgende:
[..]
ja die werden van de week nog gerepostGoed puntquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang denk jij dat bloemen het overleven met een Jules in huis
[..]
Wat jij wil![]()
![]()
Bertje Vis? Blind... (moi)quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bert Visscher en bloemschikken
Hallo
Hallo
Schikt het?
Nee...
Sorry ik zit mobiel had met alle liefde het fragment voor jullie opgezochtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Bertje Visscherquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bert Visscher en bloemschikken
Hallo
Hallo
Schikt het?
Nee...
Sorry ik zit mobiel had met alle liefde het fragment voor jullie opgezocht![]()
![]()
Ik moet leven met een Bertje Vis idolate vrouw.... soms is dat vermoeiendquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, kom ik vraag het aan de Vis.
daarmee kun je media spelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me nou af hè... what the fuck heb je aan een mediaspeler?Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fail. Spoiler is anders uitgelijnd
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
alle media afspelen die ik heb, plus spotifi en YT e.d.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me nou af hè... what the fuck heb je aan een mediaspeler?![]()
Ja als je het zelf niks vindquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet leven met een Bertje Vis idolate vrouw.... soms is dat vermoeiend![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hihihahahahohohoquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom klikte ik nu en bij Aldo en bij Vinnie
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom klikte ik nu en bij Aldo en bij Vinnie
blonT?![]()
Zonder geklooi met pc's enzo je films en series kijken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me nou af hè... what the fuck heb je aan een mediaspeler?
Gewoon *klik* met de universele afstandsbediening en je krijgt een lijst op je tv met je films, klik en hij speelt.
Geen gedoe met OS-en, computers in de woonkamer, zoemende shit. Gewoon spelen
(Dune HD Smart B1 hier)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:57 schreef Fototoestel90 het volgende:
Waarom klikte ik nu en bij Aldo en bij VinnieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat je niks hoeft te branden, niet elke keer je laptop naar de tv hoeft te slepen etc etcquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vraag me nou af hè... what the fuck heb je aan een mediaspeler?![]()
Hij is wat ehm, druk....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2013 12:58:59 ]![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zonder geklooi met pc's enzo je films en series kijken.
Gewoon *klik* met de universele afstandsbediening en je krijgt een lijst op je tv met je films, klik en hij speelt.
Geen gedoe met OS-en, computers in de woonkamer, zoemende shit. Gewoon spelen
(Dune HD Smart B1 hier)Ah, eigenlijk best handig dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat je niks hoeft te branden, niet elke keer je laptop naar de tv hoeft te slepen etc etc. Kun je via het netwerk een schijf delen waar die shit op staat?
![]()
nomnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lunch![]()
beetje maar, blond is leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:58 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Nooit meer!
Maar wel dom zo af en toe ja![]()
![]()
Mjam! (Op die witte dinges na dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LunchProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ligt er aan welke mediaspeler je hebt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah, eigenlijk best handig dus. Kun je via het netwerk een schijf delen waar die shit op staat?
![]()
ja mijn hele pc is gedeeld met dat ding.......quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah, eigenlijk best handig dus. Kun je via het netwerk een schijf delen waar die shit op staat?
ik heb WD.![]()
Hmm ja, er is natuurlijk ontiegelijk veel keusquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke mediaspeler je hebt.Hendigquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ja mijn hele pc is gedeeld met dat ding.......
ik heb WD..
![]()
was het pornoblond?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had na 5 minuten al spijt van m'n blonde haartjes
Hmm mooi boeket in elkaar gevouwen maar ik weet gewoon dat het uit elkaar valt zodra ik het in de vaas prop
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Toegegeven, het was wel echt slecht van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja alle shit staat op het NAS. Die levert shares aan onder meer de mediaspeler. NFS-mounts om precies te zijn, zodat je ook bij een 50Gb Bluray image geen hikjes krijgtquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
laat eens zien!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had na 5 minuten al spijt van m'n blonde haartjes![]()
Kut, ik heb zwarte peper gekocht terwijl ik nog een nieuwe had staan.
Nu heb ik voor 2 jaar peper.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Je kwam uit je moeders kut en na 5 minuten dacht je: WAT DOE IK OP DEZE WERELD?!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had na 5 minuten al spijt van m'n blonde haartjes![]()
peperquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu heb ik voor 2 jaar peper.
Na 5 seconden alquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kwam uit je moeders kut en na 5 minuten dacht je: WAT DOE IK OP DEZE WERELD?!
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjam! (Op die witte dinges na dan)![]()
Mellek... IEUWquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hmm ja een NAS heb ik niet. Maar nu weet ik wel dat ik dat later eventueel kan gaan gebruiken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja alle shit staat op het NAS. Die levert shares aan onder meer de mediaspeler. NFS-mounts om precies te zijn, zodat je ook bij een 50Gb Bluray image geen hikjes krijgt
Thanks.![]()
bederft niet, en peper moet je toch altijd in huis hebben dus goed bezigquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu heb ik voor 2 jaar peper.![]()
![]()
maar wij willen ook eens ff bewonderenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Is al jaren terug en ik wil mezelf zo nooit meer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles is wel ergens slecht voor jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van alles krijg je tegenwoordig kanker![]()
![]()
Met een smaakje? Want dan is het nog een beeeeeeeetje te doen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
maar wij willen ook eens ff bewonderenNee dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Welke smaak?quote:Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alles is wel ergens slecht voor ja![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van alles krijg je tegenwoordig kankerIs serieus onderzoek naar geweest.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Alles is wel ergens slecht voor ja
Ik weet het niet meer allemaal precies, maar het kwam er op neer dat melk een soort groeimiddel is voor baby's/kalfjes etc. Maar als je het blijft drinken gaan er ook andere dingen door groeien: tumoren enzoWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Is serieus zo. Veel melk zou de kans op kanker vergroten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaan echt soms rare en gemene gedachtes door mijn hoofd....![]()
Ja zelfs van beffen... en ik maar denken dat je daar vooral liefde, intimiteit en genegenheid door ondervond.... Krijg je er ineens kanker van....quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van alles krijg je tegenwoordig kankerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Aardbei/kers. Mijn favorietquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met een smaakje? Want dan is het nog een beeeeeeeetje te doen....![]()
![]()
![]()
wattan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er gaan echt soms rare en gemene gedachtes door mijn hoofd....
Dus op een gegeven moment moet je gewoon kappen met melk drinken? Wat een onzinquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Is serieus onderzoek naar geweest.
Ik weet het niet meer allemaal precies, maar het kwam er op neer dat melk een soort groeimiddel is voor baby's/kalfjes etc. Maar als je het blijft drinken gaan er ook andere dingen door groeien: tumoren enzoInderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zelfs van beffen... en ik maar denken dat je daar vooral liefde, intimiteit en genegenheid door ondervond.... Krijg je er ineens kanker van....Omnomnomquote:![]()
![]()
Ahja, dan is het wel lekker...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nahja, het is niet anders... echt niet dat ik er opeens mee zou stoppenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zelfs van beffen... en ik maar denken dat je daar vooral liefde, intimiteit en genegenheid door ondervond.... Krijg je er ineens kanker van....
ben er weer btw
Dat is dus wel de gedachte erachter ja. Voor kinderen die moeten groeien is het gezond, maar als je een wat oudere leeftijd hebt en je niet meer 'gewoon' groeit is het slecht voor jequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus op een gegeven moment moet je gewoon kappen met melk drinken? Wat een onzinWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Het is duidelijk lunchpauze op het werk, krijg ineens allemaal mailtjes van de secretaresses of het een beetje met me gaat enzo....
Zijn er toch nog vrouwen die aan me denken op deze nare momenten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: