SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:00 schreef Vinniiee het volgende:
Wat is gitarenmuziek toch fijntjes als dat lekker hard staat
NIEUW: Foto's!![]()
Plaatjesfaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ga eens even in de slag met een gasmasker, luier en kloterige doekjes...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de gitaar in handen heeft.
[ afbeelding ]
quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
![]()
Ook gitaarmuziek, errug lekker (ook zonder het acid sausje,.)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik heb zo'n idee dat ik mijn gehoor verkracht als ik dat op zetquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op![]()
![]()
Iets te gespierdquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]maar verder niet verkeerd
![]()
Ik vind naisquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets te gespierdmaar verder niet verkeerd
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ken hem vooral zo:quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Die ryan reynolds he!! HUBBA HUBBA HUBBA
[ afbeelding ]
en zo:
En zelfs dan is ie onweerstaanbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik ken hem vooral zo:
[ afbeelding ]
en zo:
[ afbeelding ]
[b]AirwiN schreef [/b]
wat een entertainer is datquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
sorry, dan maar als youtube, valt t meteen beter op
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Verdenking van slokdarmkankerquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DankjeWaarvoor? Jij ook sterkte
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
quote:I thought Swag was dead way before this
I thought Swag had been buried in the forest
But then Bieber said Swag in a chorus
And I went and bought a big fat thesaurusNIEUW: Foto's!![]()
Oh bahquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkankerHeel veel sterkte meid
![]()
![]()
YT-linkje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
omdat het mooi is en je dus wat mist![]()
![]()
elk liedje waar piano in voorkomtquote:
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai![]()
![]()
aiquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkanker
sterkte!![]()
ehm, nee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
elk liedje waar piano in voorkomt
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai
Dat is nog eens rotnieuws.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verdenking van slokdarmkanker
Sterkte
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dankjequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is nog eens rotnieuws.
Sterkte
Een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
elk liedje waar piano in voorkomt
ik bedoel geen muziek met alleen maar piano geluid trouwens... dat is weer saai![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
ik klik niks. werk.quote:![]()
Arachnophobia
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah, bewaren voor thuis dan maarquote:Cover he... zij doen hem echt goedquote:ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werdquote:
die oude man die in zijn slipper staptquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd![]()
![]()
Ik heb hem nu opstaan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, bewaren voor thuis dan maar
[..]
Cover he... zij doen hem echt goed
[..]
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd
Maar kan niet kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Sowieso Apocalypticaquote:
Dat dus niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
die oude man die in zijn slipper stapt
Oh, dan zet ik 'm even opquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, bewaren voor thuis dan maar
[..]
Cover he... zij doen hem echt goed
[..]
ik kan me alleen de scene nog herinneren met die brandende spin die door de schuur gemept werd.
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
kan ff niks bedenken.quote:
dus hier een gitaar voor je.
1 epische cover en een stem die je niet verwacht![]()
![]()
Die gast is idd epischquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
![]()
Ja, die is echt awesomequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
1 epische cover en een stem die je niet verwacht
Ik ga bijna denken dat je een spinnenfobie hebtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
vrouw onder de douche terwijl ze van de douchekop vallen?
[b]AirwiN schreef [/b]
nope, alleen een schep, gevolgd door een brandende hilarisch gillende spin die door de lucht vliegtquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
vrouw onder de douche terwijl ze van de douchekop vallen?
Ik was nog te jong denk ikNIEUW: Foto's!![]()
Even opzettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:19 schreef rival het volgende:
[..]
kan ff niks bedenken.
![]()
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je een spinnenfobie hebt![]()
![]()
How cutequote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor.![]()
Ik ben me 1 keer rotgeschrokken van een spin in huis. DW en ik stonden op de bank te gillen toen![]()
Ik had ze nog nooit zo groot gezien in huis
[b]AirwiN schreef [/b]
Vogelspinnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
niet voor de spinnen die wij hebben voor een tarantula oid ga ik gewoon rennen hoor..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
nope, alleen een schep, gevolgd door een brandende hilarisch gillende spin die door de lucht vliegt
Ik was nog te jong denk ik![]()
![]()
WTF Geen Ronny Jordan te vinden met Spotnet....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
dat zijn gewone huisspinnen... die doen me niksquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
How cute![]()
Ik ben me 1 keer rotgeschrokken van een spin in huis. DW en ik stonden op de bank te gillen toen![]()
Ik had ze nog nooit zo groot gezien in huis![]()
![]()
Deze was me even te groot!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
dat zijn gewone huisspinnen... die doen me niksIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier moeten in huis spinnen ook worden afgevoerd hoor....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou als het moet vang ik em zelf wel hoor ......quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo hoort het, dan kunnen we de held spelen![]()
Een goede vriend van mij was bang voor spinnen, woonde bij mij om de hoek.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
zo hoort het, dan kunnen we de held spelen
Hij heeft mij regelmatig op onmogelijke tijdstippen gebeld of ik even een spin wilde komen weghalen.
Dan kwam ik daar, zat hij opgesloten in de wc ofzo en kwam er pas uit als ik de spin had weggehaald
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staan![]()
Lekker laten lopen joh!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als het moet vang ik em zelf wel hoor ......Vind het echt verschrikkelijk
nog een kwartiertje ophouden, daarna kom je vanzelf wel een keer langs de wc als je de kinderen ophaaltquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staan
Deo bus en een aanstekerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdVind het echt verschrikkelijk
![]()
Ik hoop wel dat mn zoon al op jonge leeftijd het huis uit gaat. Hij wil echt te graag een kikker als huisdier
[b]AirwiN schreef [/b]
Je hebt gelijk... ik ga al .....quote:Ik ook... maar ik ga echt niet wachten tot J thuis is... dan zit ie misschien wel heul ergens andersquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sinds ik op mezelf woon moet ik dat dus ook zelf doen. Je wil niet weten op hoeveel verschillende manieren ik het al heb geprobeerdVind het echt verschrikkelijk
![]()
![]()
Op sommige stofjes valt het bijna niet op... andere verkleuren wat donker....quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet al een uur pissen maar ik ben goddomme te lui om op te staanProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh, was je weg dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze zijn nooit alleen he!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... ik ga al .....
[..]
Ik ook... maar ik ga echt niet wachten tot J thuis is... dan zit ie misschien wel heul ergens andersIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik heb er wel eens een gedood door er gewoon een lading haarlak op te spuitenquote:![]()
Vervolgens heeft 'ie een maand vastgeplakt aan mn muur gezeten omdat ik 'm niet durfde weg te halen![]()
Was ook zo'n megading
Maakt me geen fuck uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
ja achter glas
niet als er eentje bij je de douche binnen komt.
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FB
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb ik ook wel eens gedaan, ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel eens een gedood door er gewoon een lading haarlak op te spuiten![]()
Vervolgens heeft 'ie een maand vastgeplakt aan mn muur gezeten omdat ik 'm niet durfde weg te halen![]()
Was ook zo'n megading
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
account open laten staan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FB
hackers?
alles kanNIEUW: Foto's!![]()
Ze hebben sindskort wifi in de hemel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FBWhat you forget, you are gonna repeat.
Account bij een ander bekend, wellicht een of andere FB-addon die dat "vanzelf" doet?quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm ....
Iemand die al een poosje dood is kan toch niet iets liken op FBProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Sadist.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedaan, ja.
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Godver, zie opeens voorbij komen dat cijfertjesmeneer iets liked.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
account open laten staan?
hackers?
alles kan
Nu janken als een klein kind zeker![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ze hebben sindskort wifi in de hemel.![]()
ff kijken of ik m'n pa kan appen
Zou wel ideaal zijn trouwensKan me voorstellen jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver, zie opeens voorbij komen dat cijfertjesmeneer iets liked.
Nu janken als een klein kind zeker![]()
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durfquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.
Tis gewoon zo.quote:
Maar ik ben ff weg
[b]AirwiN schreef [/b]
?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis gewoon zo.
Maar ik ben ff weg![]()
hoe?
![]()
Zoals het hoortquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durf.
Klopt.quote:Dat beest bleef langer leven dan ik dacht. Stevig wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spartelen deed 'ie niet. Ik had 'm gewoon vrij snel vergast. Maar goed ook, want ookal heb ik een hekel aan spinnen, ik gun geen enkel beest een langzame pijnlijke dood. Gewoon zo snel mogelijk. Maar wel voor zover ik dat durf
Maar goed, ik ben boodschapjes doen.
Kwartier geleden router gereset. Ik bezoek YouTube en mijn internet ligt eruit. Is wel heel erg toevallig dat het elke keer bij YouTube isquote:![]()
![]()
Dat vind ik zieligquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prachtig hoe ze dan spartelen. Ze weten niet wat ze overkomt.
ik vang ze en gooi ze naar buiten, wetende dat die direct weer naar binnen kruipen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: