Trusten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist. Gelukkig![]()
Ik ga tukken. Slaap lekker![]()
Nee, zo heel lang wordt die sowieso nog niet gedraaid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:26 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat Giel nu al een paar keer Ellie Goulding draait met Lights, een plaat die 3 jaar oud is? Ik zou bijna denken dat ze op Pinkpop staat
Ook voor als je dat niet bent hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:15 schreef Impect het volgende:
[..]
Bazennummer voor als je stoned bent
Ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook voor als je dat niet bent hoor
Jep, dat is de FunX-remix:quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef Impect het volgende:
[..]
Ookmaar toen is er een ander versie van uitgebracht, die is vies hard geniaal! met die violen en shit, was volgens mij bij michiel
Die jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, dat is de FunX-remix:
http://content1b.omroep.n(...)olken_FunX_Remix.mp3
Niet mijn cup of teaquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Brook est un ganz geile madame
Uurtje, ongeveerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
My Name Is... Dat is lang geleden!
Thanks!quote:
Stop dan verdimme met boomknuffelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
jeuh de sneeuw begint alweer te smelten
Weg met sneeuw!
Ik houd een protest actie tegen sneeuw. Ik wil dat in de wet komt te staan dat sneeuw in Nederland in de maanden december en januari mag verblijven, buiten deze maanden is is sneeuw illegaal in Nederland!
nooit. Bomen hebben ook recht op een knuffel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop dan verdimme met boomknuffelen![]()
Dat kan ook als ze liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nooit. Bomen hebben ook recht op een knuffel!
nee voordat ze omgekapt worden, hebben ze recht op een knuffel.quote:
We hebben het hier wel over echte bomen, bomen van hout dus, die meestal in het bos staan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn boom staat meestal overeind.
Godsammequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee voordat ze omgekapt worden, hebben ze recht op een knuffel.
Serieus die liefde voel je later terug in je papier, tafel, stoel of ander houtproduct.
Heerlijk dat jij dit zo serieus neemtquote:
Een treurwilg met spaanse sloffen. Dat is toch raarrquote:
Maar ik zeg altijd "I've got wood"quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over echte bomen, bomen van hout dus, die meestal in het bos staan.
En een splinter in je rug?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar ik zeg altijd "I've got wood"
Nee joh, kan primaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een treurwilg met spaanse sloffen. Dat is toch raarr
Echt goede liedjesquote:
Die liedjes over vreemde talen! Geniaal!quote:
Ook wel goede series vooral De Kroon en De Schatkaartquote:
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecoveredquote:
Spammert met je covertjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecovered
Guiltyquote:
Speciaal voor mij? Wat tof van je!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecovered
kwart voor tweequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
hoe laat is holymoly meestal? kan ik eindelijk eens live luisteren.
een half uurtje geleden wilde ik nog mn bed in, nu voel ik me een stuk beter!
en ienie en cindy: dank voor The Following. 1e aflevering was vet.
haha, ik ben wel wat gewend qua films en seriesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kwart voor twee
en graag gedaan!
Zorg wel dat je goed stevig zit voor aflevering 2.
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Met hoeveel procent heb je gewonnen?
Ik ben alles behalve een romantisch persoon, maar god wat is dit mooi...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef themauster het volgende:
Ik vind Elbow altijd zo slaapverwekkendAl vind ik dit nummer nog wel leuk
.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een romantisch persoon, maar god wat is dit mooi...
Dan is het maar goed dat ik speciaal voor jouw op lunchbox 1 heb gestemd. Vind namelijk Don't stop your feet een leuk nummer van lunchbox 2.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Tremendous het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dus.
Geeft niks, je hebt gewonnen. Ik ben je dankbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Tremendous het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dus.
Je stond weer eens in m'n auraquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Speciaal voor mij? Wat tof van je!![]()
Hoe wist je dat ik me zo zou voelen eigenlijk? Best eng...
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je stond weer eens in m'n aura
Laarzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...
Zonder laarzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...
Je weet tenminste wat je krijgtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid, ik hou er zo van
*poef daar ging mijn beeld weerquote:
Kos met de snor en z'n meesterlijke piemel....quote:
Kos met de snor ken ik....maar een liedje over zn piemol...neequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kos met de snor en z'n meesterlijke piemel....
Of ben ik weer de enige die dat liedje kent
luister ik niet naar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kos met de snor en z'n meesterlijke piemel....
Of ben ik weer de enige die dat liedje kent
Dat plaatje moest ik erg om lachen, maar ik durfde hem niet te delenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je weet tenminste wat je krijgt
Ik zeg, elke dag om 22:00 krijg jij een australian kiss
(Like a French kiss, but down under)
Noem maar een tijd danquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat plaatje moest ik erg om lachen, maar ik durfde hem niet te delen![]()
En elke dag om 22u? Klinkt gezellig, maar ik denk het niet
Wtf... mag ik niet eens m'n hobby uitvoeren van jouquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:31 schreef 3rdRock het volgende:
jullie hebben het over French Kiss en ik moet aan dit liedje denken:
ik ben niet helemaal goed bij mijn hoofd denk ik...
Lekker doen waar je zin in hebt, van mijn part doe je het in je auto en combineer je gewoon meerdere hobby's!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wtf... mag ik niet eens m'n hobby uitvoeren van jou
What else is new?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker doen waar je zin in hebt, van mijn part doe je het in je auto en combineer je gewoon meerdere hobby's!
Ik sla over, heb voor de komende tijd genoeg van kerels
Pffquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker doen waar je zin in hebt, van mijn part doe je het in je auto en combineer je gewoon meerdere hobby's!
Tja, same old song na een negatieve ervaring, patronen die zichzelf herhalenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
even voor de volledigheid: ik ontken allesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, same old song na een negatieve ervaring, patronen die zichzelf herhalen
nee, wel een glas in zijn ster...quote:
ik ehb nog wel een oven waarin je je worst(enbroodje) mag afbakkenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
even voor de volledigheid: ik ontken alles
worstebroodjes weer in de diepvries mikt
Hoi uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
even voor de volledigheid: ik ontken alles
worstebroodjes weer in de diepvries mikt
Lekker actueel danquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, zo heel lang wordt die sowieso nog niet gedraaid.
Mogguh
checkt fotoboek...... helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ehb nog wel een oven waarin je je worst(enbroodje) mag afbakken
worstebroodjes en spaanse slofjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi uitzondering die de regel bevestigt![]()
Ik laat me verdulleme geen worstebroodjes door m'n neus boren
ik had al zo'n vermoeden dat je geen interesse zou hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
checkt fotoboek...... helaas
[..]
worstebroodjes en spaanse slofjes
Sommige mensen googlen niet, maar gaan gelijk naar dr. pop...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
nou, die dr pop had in 10sec gegoogled
Als je maar niet het verkeerde in de oven gooitquote:
Waar is hijquote:
idd. en dat soort mensen moeten ze slaan!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen googlen niet, maar gaan gelijk naar dr. pop...
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je maar niet het verkeerde in de oven gooit![]()
En Henk? Zie je wel, ze bestaan heus!!
SC is een echte ventquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het passen in de categorie "uggs, crocs en birckenstocks"
Maar ze zitten zo godsgruwelijk lekker! En je hoeft er de deur niet mee uit, dus boeiendquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Net als m'n paquote:
Lekker boeiend toch ook?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
I love my birkenstock sandals!![]()
Niet slippers dus.
Pffffquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker boeiend toch ook?
Stel onzekere mannetjes hier
You go girl!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik heb natuurlijk ook Teva's en wandelschoenen!
Skechers?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb 2 paar Skechers sneakers en 1 paar Brooks hardloopschoenen en 1 paar 5guldenScapinobadsloppers.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
I love my birkenstock sandals!![]()
Niet slippers dus.
[ afbeelding ]
nope, geen Skechers Shape Ups, maar Skechers Zingers:quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Skechers?
[ afbeelding ]
Dat meen je toch niet
ze lopen lekker.quote:
Zeg ik dat jullie op hakken moeten lopen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze lopen lekker.
En alsof alleen mannen comfortabel mogen lopen en wij vrouwen altijd alleen maar op oncomfortabele hakken rond moeten paraderen
Teenslippers ftw in de zomerquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze lopen lekker.
En alsof alleen mannen comfortabel mogen lopen en wij vrouwen altijd alleen maar op oncomfortabele hakken rond moeten paraderen
quote:
die 1e 2 singles: Where do I go en Damn those eyes vind ik uitermate lekker. en deze Can you handle me baby kan er ook nog prima mee door.quote:
Iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die 1e 2 singles: Where do I go en Damn those eyes vind ik uitermate lekker. en deze Can you handle me baby kan er ook nog prima mee door.
Oh, wat krijg ik jou zalig hoog op de kast vandaagquote:
+1quote:
en je bent nog niet levensmoe?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een van mijn eerste concerten was Kane in de feestzaal in het dorp verderop. Lekker met mijn 2 beste vriendinnetjes en mijn moeder. Met direct in het voorprogramma.
ik was 13 of 14 ofzo. Toen was ik nog ontwetend.quote:
Altijdquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, wat krijg ik jou zalig hoog op de kast vandaag
je valt gewoon op country chickies met hun cowboyboots.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd![]()
Nog een keer dan
[ afbeelding ]
haha, dat je daardoor geen trauma's hebt opgelopen! op je 13e worden blootgesteld aan Dinand en die dudes van di-rect kan enorm traumatisch zijn...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik was 13 of 14 ofzo. Toen was ik nog ontwetend.
Daar krijg je enorme zweetvoeten van boven de 20 gradenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd![]()
Nog een keer dan
[ afbeelding ]
Vond er toen al niet zo heelveel aan, maar moeders en vriendinnen wouden zo graag. En vind er nu helemaal niets aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, dat je daardoor geen trauma's hebt opgelopen! op je 13e worden blootgesteld aan Dinand en die dudes van di-rect kan enorm traumatisch zijn...
Goed puntquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar krijg je enorme zweetvoeten van boven de 20 graden![]()
Bovendien; je kijkt bij mij toch niet naar wat ik aan m'n voeten heb
fixedquote:
Zo'n grote slagschaduw over je voeten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar krijg je enorme zweetvoeten van boven de 20 graden![]()
Bovendien; je kijkt bij mij toch niet naar wat ik aan m'n voeten heb
Kloptquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je valt gewoon op country chickies met hun cowboyboots.
quote:
Gladiator schoentjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt
Alhoewel er ook genoeg andere leuke schoenen zijn voor vrouwen hoor
Vrouwen met all-stars
ik zou niet dood gevonden willen worden in gympen.quote:
zouden ook wel grote gympen zijn dan...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou niet dood gevonden willen worden in gympen.
Precies. Behalve tijdens het sporten, maar daarbij word ik ook niet graag dood gevondenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik zou niet dood gevonden willen worden in gympen.
uber lelijk. Daar zijn eigenlijk geen woorden voor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
Deze versie is helemaal geniaal voor vrouwen
[ afbeelding ]
+1quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies. Behalve tijdens het sporten, maar daarbij word ik ook niet graag dood gevonden
Djeez...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
dat vind ik echt zo ordinair en lelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:13 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Broeder! Ik zit wat verstopt vandaag! Al tig bakken koffie maar nog niks!quote:
Met een kekke panterlegging zou het eventueel nog kunnen...quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:14 schreef alors het volgende:
[..]
dat vind ik echt zo ordinair en lelijk
Damnquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Broeder! Ik zit wat verstopt vandaag! Al tig bakken koffie maar nog niks!
Nou drijf je een beetje over....quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een kekke panterlegging zou het eventueel nog kunnen...
Grüss Got!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga jullie weer verlaten. ik ga ff gamen. als dat wil tenminste. en anders zet ik wel een filmpje aan ofzo.
tabee
toedelsquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
kinders, ik ga jullie weer verlaten. ik ga ff gamen. als dat wil tenminste. en anders zet ik wel een filmpje aan ofzo.
tabee
Hoe is het met de kids?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
tabee
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Met een kekke panterlegging zou het eventueel nog kunnen...
Ik drijf nooit overquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou drijf je een beetje over....
Op het randje van ordinair is altijd een dikke +
Veel plezierquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:16 schreef 3rdRock het volgende:
tabee
Alsof iedereen in de Randstad daarvan houdtquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoor (lees) het alweer, ik ben blij dat ik in de randstad woon![]()
Hier ook verloren, alleen de jaaropgaaf sturen ze dit jaar nog per postquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben gecaved @ digitale loonstrook trouwens.
Het argument "stel je niet aan, we versturen geen geheime FBI briefings ofzo" did the trick.
soms wou ik dat ik het had, dan gebeurde er mss nog wat nuttigs op een dag.quote:
googlen op heels levert zoveel ordinairs opquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef henkde_j het volgende:
Nog weinig smaakvolle posts langs zien komen
Op het randje van ordinair zijn wordt hier wat meer gedaan, me dunktquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Alsof iedereen in de Randstad daarvan houdt
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
googlen op heels levert zoveel ordinairs op
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01%2006247%2009090%2098%209999%200.jpg]&set=key[rotate],value[2.45]&set=key[width],value[1919]&set=key[height],value[2244]&set=key[x],value[2272]&set=key[y],value[173]&set=key[type],value[DETAIL]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als de tenen gesloten waren was het prima geweest
Valt reuze mee, de kinderdisco op de vrijdagavond trekt enorm veel blote meisjes aan. Van 12 tot 16quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op het randje van ordinair zijn wordt hier wat meer gedaan, me dunkt
Da's bahquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt reuze mee, de kinderdisco op de vrijdagavond trekt enorm veel blote meisjes aan. Van 12 tot 16
Daar heb je 100% gelijk inquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Op het randje van ordinair zijn wordt hier wat meer gedaan, me dunkt
Bang voor tenen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als de tenen gesloten waren was het prima geweest
Over het algemeen hou ik gewoon niet van open tenen in schoenenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Bang voor tenen?Mooie lakje erop
![]()
[ afbeelding ]
Sodeju, wat een palenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Bang voor tenen?Mooie lakje erop
![]()
[ afbeelding ]
Fetisjismenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:30 schreef Pino112 het volgende:
Het schoenentopic is ergens anders hoor.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:32 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Zo stap ik door de Groningse klei
Nick?quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Staat er een vreemde, iets wat enge jongen voor de deur, opzoek naar Simon. Nou die woont hier niet.
Altijd fijn als mensen het verkeerde adres doorgeven.
Nee hij sprak engels, maar ik heb geen idee waar ie vandaan kwam. Boeit me ook niet.quote:
Top!!!quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:46 schreef wolfrolf het volgende:
SC, mint heeft daarnet even voor mij de pakket verzend honneurs waargenomen.
Mjah, maar ik denk dat de meest standaard plaatjes langskomen volgende week.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij wordt de zeroes week legen - wait for it - darisch!
Maar dan nog jeugdherinneringenquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah, maar ik denk dat de meest standaard plaatjes langskomen volgende week.
zitten heerlijk en ik ga er de straat niet mee opquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
Q Music heeft in dezelfde week de 90s top 500.quote:Op woensdag 6 februari 2013 14:55 schreef alors het volgende:
90s zijn zoveel leuker, zeroes draaien ze ook 90% platen uit 2007-2009
Q musicquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Q Music heeft in dezelfde week de 90s top 500.
arrow fm, veronica, of een andere bejaardenzender...quote:
Eens! Maar met de 90s top 500 en de Foute 111 luister ik altijd wel.quote:
Op 3FM bedoelde ik, uiteraardquote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
arrow fm, veronica, of een andere bejaardenzender...
Niet haten op de 80squote:Op woensdag 6 februari 2013 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
arrow fm, veronica, of een andere bejaardenzender...
De doelgroep van 3fm weet niet eens dat die jaren bestaan...quote:
Weg met de doelgroep danquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De doelgroep van 3fm weet niet eens dat die jaren bestaan...
Als ze de hele dag 90's uitzenden vind ik het prima te pruimenquote:
die dj'squote:Op woensdag 6 februari 2013 15:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ze de hele dag 90's uitzenden vind ik het prima te pruimen
Wat een sex-appeal heeft'ie tochquote:
Radio luister ik voor de muziek, niet voor het geleuter tussendoorquote:
Ik juist andersomquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio luister ik voor de muziek, niet voor het geleuter tussendoor
Zo gaan de toekomstige 3FM djs ook klinken, kijk naar Barend en Wijnand.quote:
DJ Free ken je wel toch? Die is altijd zijn microfoon kwijt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima te doen, 3fm. Van het meeste gelul krijg ik weinig mee. Gisteravond zelfs voor het eerst in tijden tv gekekenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik juist andersom
Daarom 3FM...
Alhoewel qua muziek er weinig beters verkrijgbaar is
Ja, dat ken ik. Ik zie een hele zielige dj voor me, die uren naar allerlei schermpjes zit te staren, zonder dat hij iets mag zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DJ Free ken je wel toch? Die is altijd zijn microfoon kwijt.
Ja, stom...quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
draaien ze anouk en niet blondie
dan kan je beter niet radio lusiterenquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Heul welquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan kan je beter niet radio lusiteren
Nog steeds, al is het alleen al om de weerstand die het hier oproeptquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef rubbereend het volgende:
vroeger maakte Coldplay nog leuke plaatjes
nog steeds welquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef rubbereend het volgende:
vroeger maakte Coldplay nog leuke plaatjes
quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog steeds, al is het alleen al om de weerstand die het hier oproept
tis lang niet meer zo leuk als de eerste twee platenquote:
Heb je iets meegekregen van dat concert in Den Haag? Kippenvel van voor tot achter, ik vind ze geniaal (live)quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
tis lang niet meer zo leuk als de eerste twee platen
Ik heb ze gezien in het Gelredome en de HMHquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je iets meegekregen van dat concert in Den Haag? Kippenvel van voor tot achter, ik vind ze geniaal (live)
Oh, sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien in het Gelredome en de HMH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |