Trusten!quote:Op woensdag 6 februari 2013 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist. Gelukkig![]()
Ik ga tukken. Slaap lekker![]()
Nee, zo heel lang wordt die sowieso nog niet gedraaid.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:26 schreef TheVulture het volgende:
Is het toeval dat Giel nu al een paar keer Ellie Goulding draait met Lights, een plaat die 3 jaar oud is? Ik zou bijna denken dat ze op Pinkpop staat
Ook voor als je dat niet bent hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:15 schreef Impect het volgende:
[..]
Bazennummer voor als je stoned bent
Ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ook voor als je dat niet bent hoor
Jep, dat is de FunX-remix:quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:18 schreef Impect het volgende:
[..]
Ookmaar toen is er een ander versie van uitgebracht, die is vies hard geniaal! met die violen en shit, was volgens mij bij michiel
Die jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, dat is de FunX-remix:
http://content1b.omroep.n(...)olken_FunX_Remix.mp3
Niet mijn cup of teaquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef wolfrolf het volgende:
[ afbeelding ]
Kelly Brook est un ganz geile madame
Uurtje, ongeveerquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
My Name Is... Dat is lang geleden!
Thanks!quote:
Stop dan verdimme met boomknuffelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef ieniminimuis het volgende:
jeuh de sneeuw begint alweer te smelten
Weg met sneeuw!
Ik houd een protest actie tegen sneeuw. Ik wil dat in de wet komt te staan dat sneeuw in Nederland in de maanden december en januari mag verblijven, buiten deze maanden is is sneeuw illegaal in Nederland!
nooit. Bomen hebben ook recht op een knuffel!quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Stop dan verdimme met boomknuffelen![]()
Dat kan ook als ze liggenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nooit. Bomen hebben ook recht op een knuffel!
nee voordat ze omgekapt worden, hebben ze recht op een knuffel.quote:
We hebben het hier wel over echte bomen, bomen van hout dus, die meestal in het bos staan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn boom staat meestal overeind.
Godsammequote:Op woensdag 6 februari 2013 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
nee voordat ze omgekapt worden, hebben ze recht op een knuffel.
Serieus die liefde voel je later terug in je papier, tafel, stoel of ander houtproduct.
Heerlijk dat jij dit zo serieus neemtquote:
Een treurwilg met spaanse sloffen. Dat is toch raarrquote:
Maar ik zeg altijd "I've got wood"quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over echte bomen, bomen van hout dus, die meestal in het bos staan.
En een splinter in je rug?quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar ik zeg altijd "I've got wood"
Nee joh, kan primaquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een treurwilg met spaanse sloffen. Dat is toch raarr
Echt goede liedjesquote:
Die liedjes over vreemde talen! Geniaal!quote:
Ook wel goede series vooral De Kroon en De Schatkaartquote:
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecoveredquote:
Spammert met je covertjesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecovered
Guiltyquote:
Speciaal voor mij? Wat tof van je!quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb een liedje over een treurwilg voor je gecovered
kwart voor tweequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
hoe laat is holymoly meestal? kan ik eindelijk eens live luisteren.
een half uurtje geleden wilde ik nog mn bed in, nu voel ik me een stuk beter!
en ienie en cindy: dank voor The Following. 1e aflevering was vet.
haha, ik ben wel wat gewend qua films en seriesquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
kwart voor twee
en graag gedaan!
Zorg wel dat je goed stevig zit voor aflevering 2.
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Tof! Met hoeveel procent heb je gewonnen?
Ik ben alles behalve een romantisch persoon, maar god wat is dit mooi...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef themauster het volgende:
Ik vind Elbow altijd zo slaapverwekkendAl vind ik dit nummer nog wel leuk
.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve een romantisch persoon, maar god wat is dit mooi...
Dan is het maar goed dat ik speciaal voor jouw op lunchbox 1 heb gestemd. Vind namelijk Don't stop your feet een leuk nummer van lunchbox 2.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Tremendous het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dus.
Geeft niks, je hebt gewonnen. Ik ben je dankbaarquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:14 schreef Tremendous het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek 54%, net aan dus.
Je stond weer eens in m'n auraquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Speciaal voor mij? Wat tof van je!![]()
Hoe wist je dat ik me zo zou voelen eigenlijk? Best eng...
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je stond weer eens in m'n aura
Laarzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...
Zonder laarzenquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry daarvoor! Gelukkig had ik geen laarzen meer aan...
Je weet tenminste wat je krijgtquote:Op woensdag 6 februari 2013 13:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid, ik hou er zo van
*poef daar ging mijn beeld weerquote:
Kos met de snor en z'n meesterlijke piemel....quote:
Kos met de snor ken ik....maar een liedje over zn piemol...neequote:Op woensdag 6 februari 2013 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Kos met de snor en z'n meesterlijke piemel....
Of ben ik weer de enige die dat liedje kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |