Fopje staat altijd open, voor veel mensen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Fopje, zullen we deze vannacht gewoon lekker open laten ?
Al hij een poepie laat hoort niemand hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Fopje staat altijd open, voor veel mensen dan.
Naaktpics sturen over de DM werkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Oh menn nu voel ik wel de druk dat dit topic moet presteren en volkomen
HA MURP IS EEN HIJ EN GEEN ZIJ. HET BEWIJS.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al hij een poepie laat hoort niemand het
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al hij een poepie laat hoort niemand het
Alleen van mezelf zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naaktpics sturen over de DM werkt.
Uiteraard.quote:
Mag ook samen met je zusje. Daar doen wij bij ONZ niet moeilijk over.quote:
En die van jou dan?quote:
sorry die zijn van Snow. Aan haar de toestemming vragen. Het was wel erg heet ifyouknowwhatimeanquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij en Krul hebben lopen klooien samen. Die foto's mogen ook
Wel in andere (sub)fora dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mag ook samen met je zusje. Daar doen wij bij ONZ niet moeilijk over.
Ziet dat er nou lekker uit of juist smerig? Ik twijfelquote:
quote:
Nee het topic is nog een beetje fout, want bier.quote:
Ja. Zijn allemaal hommo'squote:
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tietenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
[..]
Nee het topic is nog een beetje fout, want bier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want die in B&H is meer een SC geworden geloof ikquote:
He bah. Hoe overleef je dat als hetero zijnde in ONZ?quote:
sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ja verdorie ik moet mijn stage verslag nog maken. Ik drink al halve liters bier, en nu nog meer afleiding
Die lever jij toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tieten
Ben ik blij dat ik van school af ben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ja verdorie ik moet mijn stage verslag nog maken. Ik drink al halve liters bier, en nu nog meer afleiding
Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tieten
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja want die in B&H is meer een SC geworden geloof ik
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He bah. Hoe overleef je dat als hetero zijnde in ONZ?
[..]
sorry![]()
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?
Maar een nachtbagger in ONZ openen mocht altijd nog, hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?
Random topics kapen was wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.
Lul niet, laatst stuurde je me nog een foto dat je de balzak van een struisvogel aaide terwijl je keihard werd gepenetreerd door LudoSanders.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.
Oh. Ik had geen idee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Maar een nachtbagger in ONZ openen mocht altijd nog, hoor.
Ben je het al zo gewend of vind je het stiekem wel een beetje prettig?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.
En nog wel van iemand die daar post.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.
Dit. En dan bestaan die 6 posts uit de meest creatieve stormlooptopique-pics.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou best vaker in onz NB willen openen, als er dan genoeg mensen reageren. Jaar terug had ik max 6 posts in een topic. Daar doe ik het niet voor
De fuck mono...? Mijn statusquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet, laatst stuurde je me nog een foto dat je de balzak van een struisvogel aaide terwijl je keihard werd gepenetreerd door LudoSanders.
Vieze leugenaar dat je bent
Inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit. En dan bestaan die 6 posts uit de meest creatieve stormlooptopique-pics.
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nog wel van iemand die daar post.
Ik zou best vaker in onz NB willen openen, als er dan genoeg mensen reageren. Jaar terug had ik max 6 posts in een topic. Daar doe ik het niet voor
Ik heb een tijdje geprobeerd BH bij te houden, maar die SC ging zo snel dat ik geen tijd had om andere ook nog bij te houden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadDan heb ik liever een NB sc
Jij hebt een langharige jack russel? Ik wil wel eens zien wat jij daar allemaal mee kan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
De fuck mono...? Mijn status![]()
En die livesteam van mij en mijn langharige jack russel kan je nu ook vergeten
Onwaar.quote:
Degene die in B&HNB posten, postte nooit in NB. En anders erg weinigquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.
Valt nu wel weer mee. Soms.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geprobeerd BH bij te houden, maar die SC ging zo snel dat ik geen tijd had om andere ook nog bij te houden.
quote:• Geen tepels of kutjes. Kontjes mogen, zolang er geen lippen te zien zijn
Tepels in NB BH mag ook niet, vandaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.
True, ik mag niet oordelen. Ik heb enkel 1 keer gebaggerd in een Nicki Minaj topic.quote:
Sorry sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Flippiee het volgende:
Maar kappen over BH NB dit is ONZ NB
Meer dan je denktquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt een langharige jack russel? Ik wil wel eens zien wat jij daar allemaal mee kan.
INSERTDWC4FERNANDESSCquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie de NB terug in ONZ willen hebben, kom dan met een voorstel met meerdere mensen die dat willen. Zorg dan dat het een goed voorstel is.
Als je dat voorstel nou goed voor elkaar hebt, dan nemen we dat gewoon mee naar achteren en kijken we wat er mogelijk is.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
True, ik mag niet oordelen. Ik heb enkel 1 keer gebaggerd in een Nicki Minaj topic.
Nicki Minaj
Dit is een prima NB zo toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie de NB terug in ONZ willen hebben, kom dan met een voorstel met meerdere mensen die dat willen. Zorg dan dat het een goed voorstel is.
Als je dat voorstel nou goed voor elkaar hebt, dan nemen we dat gewoon mee naar achteren en kijken we wat er mogelijk is.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen echte NB zolang niemand een PM stuurt naar Oerbeer van een natte hond.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen echte NB zolang niemand een PM stuurt naar Oerbeer van een natte hond.
Ga ik direct doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur deze.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dan ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:58 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik stuur deze.
http://www.hondenpage.com/foto/foto/25101.jpg
Die timing. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
Al weer een tijdje geleden dat ik een NB hier zag.
Ligt eraan. Zonder broek?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wie wilt er op de schoot bij ome Oerbeer?
misschien heeft ie er een app voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Die man is een God. Je noemt zijn naam en *poef* hij is er
Wat voor snoepje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dàg flippiee, wil jij een snoepje?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Die man is een God. Je noemt zijn naam en *poef* hij is er
Ik voel dat. Ik krijg een klein stijfje altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien heeft ie er een app voor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Strani het volgende:
Mods zijn per definitie gewoon hele vieze mensen hè?
Ik zou doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wie wilt er op de schoot bij ome Oerbeer?
Dat is wel heel speciaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik voel dat. Ik krijg een klein stijfje altijd.
Met stront aan je vleugels.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]Net te laat eigenlijk, ik ben zelf heel engelachtig.
EIS 450 EURO DAT IS ECHT FANTASTISCHquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Morgen een samenlevingscontract laten opstellen, iemand nog tips wat ik moet eisen?
De kinderen. Gewoon meteen nu al doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Morgen een samenlevingscontract laten opstellen, iemand nog tips wat ik moet eisen?
Geen FOK!account aan maken. Of juist welquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Eisen dat ze bij dr moeder blijven is een strakker plan mocht het ooit fout gaanquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Strani het volgende:
[..]
De kinderen. Gewoon meteen nu al doen.
Ten aller tijde moet er gezorgd worden voor vier kratten bier in voorraad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Nou ja dat weet je niet hè, misschien vind je ze straks toch best aardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Eisen dat ze bij dr moeder blijven is een strakker plan mocht het ooit fout gaan
En genoeg patat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ten aller tijde moet er gezorgd worden voor vier kratten bier in voorraad.
Dat is een goeie, wat voor straf zou ik dr mogen geven mocht er onvoldoende voorraad zijn?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ten aller tijde moet er gezorgd worden voor vier kratten bier in voorraad.
Sorry mono, wij zijn beide friet-zeggersquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En genoeg patat.
Het woord friet mag nooit in de mond genomen worden in huis en op het erf./
Vooral dat laatste is een prè.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En genoeg patat.
Het woord friet mag nooit in de mond genomen worden in huis en op het erf./
Noem het gewoon vetsteeltjes.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Sorry mono, wij zijn beide friet-zeggersIk weet het..
quote:
Het dubbele aantal kratten lopend ophalen bij de verst gelegen supermarkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:03 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is een goeie, wat voor straf zou ik dr mogen geven mocht er onvoldoende voorraad zijn?
Sounds fairquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het dubbele aantal kratten lopend ophalen bij de verst gelegen supermarkt.
Ga dan beginnenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog iets minder dan 12 uur om nog 30 pagina's stage verslag te typen
Kan makkelijk in een uurtje, dus je hebt nog 11 uur om te FOK!ken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:05 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb nog iets minder dan 12 uur om nog 30 pagina's stage verslag te typen
Die heeft mijn huisgenoot verscheurd, ik woon nu eindelijk alleenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:04 schreef Monopoly het volgende:
Broeder Oerbeer. Hoe gaat het met je panter in de achtertuin ?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:06 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Die heeft mijn huisgenoot verscheurd, ik woon nu eindelijk alleen
Was alleen een teringzooi om het op te ruimen. De foto's staan al wel op de betere gore sites.
En als ik nou op FOK! net doe alsof ik in het dagelijkse leven altijd patat zeg terwijl dat niet zo is, is dat beter?quote:
Stay true to yourself!quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
En als ik nou op FOK! net doe alsof ik in het dagelijkse leven altijd patat zeg terwijl dat niet zo is, is dat beter?
Ja. Wat niet weet wat niet deert.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
En als ik nou op FOK! net doe alsof ik in het dagelijkse leven altijd patat zeg terwijl dat niet zo is, is dat beter?
Feestje volgt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Dit nieuws doet mij verdomd veel deugd. Dat hij heeft mogen lijden tot in de eeuwigheid.
Je kunt je pics nu ook kwijt in het topic speciaal daarvoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Ik was net een pm aan het sturen, krijg ik opeens melding dat hier een Oerbeer geland is.
iewlquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:09 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk in mijn ogen en vergeet alles wat ik de afgelopen 10 minuten heb gezegd. Fopje houdt van patat. Patat is zijn leven.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:09 schreef Fopje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk in mijn ogen en vergeet alles wat ik de afgelopen 10 minuten heb gezegd. Fopje houdt van patat. Patat is zijn leven.
Heeft ie nou net een leeuwenwelpje van die rots gegooid?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevoel. Als alles een tijdje tegenzat, en het ergste is voorbij. Bovenstaande doen en je bent weer klaar voor de wereld
Damn ga ik wel even boven op een flatgebouw staan of ergens in de euromast. Dan is dat gevoel een beetje groterquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gevoel. Als alles een tijdje tegenzat, en het ergste is voorbij. Bovenstaande doen en je bent weer klaar voor de wereld
Nee, dat is schijn kennis.quote:
Niet haten op Rafiki. Die aap heeft mijn jeugd gevormd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft ie nou net een leeuwenwelpje van die rots gegooid?
doet mij denken aan Hooidraad enzijn B&J verslavingquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:11 schreef Fopje het volgende:
Ik mis het "Mensen die nu geen ijs eten" nog
Ik was eens alleen in Rotterdam toen ik 12 was en ik wou de Euromast in. Dus ik een kaartje kopen en lief en naief als ik was, vroeg ik de meneer of ik oud genoeg was. Hij zij nee. Als ik niks had gevraagd was er niets gebeurd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Damn ga ik wel even boven op een flatgebouw staan of ergens in de euromast. Dan is dat gevoel een beetje groter
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:11 schreef Fopje het volgende:
Ik mis het "Mensen die nu geen ijs eten" nog
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet haten op Rafiki. Die aap heeft mijn jeugd gevormd.
Veranderingquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Oerbeer het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Ik mis de pet/hoed combinatie.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Oerbeer het volgende:
Die zijn ook goudquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat zit er vandaag even niet in.Wel borrelnootjes.
Dat klinkt wel echt heel erg zielig jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was eens alleen in Rotterdam toen ik 12 was en ik wou de Euromast in. Dus ik een kaartje kopen en lief en naief als ik was, vroeg ik de meneer of ik oud genoeg was. Hij zij nee. Als ik niks had gevraagd was er niets gebeurd.
En een uur later werd ik door een straatschoffie beroofd van tien gulden.
Rotterdam en ik, we hebben niet zo'n goede relatie sinds die dag.
Dit gaat wennen worden. Waar is Nol?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Oerbeer het volgende:
Nol heb ik al een heule lange tijd niet meer. Maar kan 'm wel even tevoorschijn toveren hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit gaat wennen worden. Waar is Nol?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klinkt wel echt heel erg zielig jaZoveel pech achter elkaar. Klinkt wel lief even goed
Hitman, baas.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:13 schreef Oerbeer het volgende:
Deze bazeert alle UI's.quote:
Jazeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef Monopoly het volgende:
Nol Brouwer. Wat is er van die man terecht gekomen?
Is hij nog onder ons?
Dat is echt een Oerbeer UI pur sangquote:
Ik heb net ook een bakje noten op. Elke keer denk ik weer van, nu eens een keer overslaan. En BAM... Voor ik het weet scheur ik weer een zak openquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soberzo
Zak is alweer bijna leeg.
Awhquote:
Ik doe ze tegenwoordig niet eens meer in een bakjequote:Op woensdag 6 februari 2013 01:18 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb net ook een bakje noten op. Elke keer denk ik weer van, nu eens een keer overslaan. En BAM... Voor ik het weet scheur ik weer een zak open
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:21 schreef Fopje het volgende:
Ik ga slapen, dat roep ik al 2 uur..En heb gelezen dat veel naar een beeldscherm staren slecht voor je zaad is
![]()
Truste allemaalFijne nacht
slaap lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:21 schreef Fopje het volgende:
Ik ga slapen, dat roep ik al 2 uur..En heb gelezen dat veel naar een beeldscherm staren slecht voor je zaad is
![]()
Ik niet, dat doen die dolfijnen wel beter, dan dat ik het ooit zou doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik zou mij bijna in willen gaan zetten voor zulke beestjes en een diehard WNF'er worden
Trustenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:21 schreef Fopje het volgende:
![]()
Hahaha dat is zeker waar. Mooi dat zulke beesten dat doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
s
Ik niet, dat doen die dolfijnen wel beter, dan dat ik het ooit zou doen.
TTT waardig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
ONZ / Natte honten voor Oerbeer
Kwaliteitstopic, nu al.
Ik heb wel meer nol UI's. Voornamelijk uit mijn beginperiode als moderator. Kleine greep:quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:17 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat is echt een Oerbeer UI pur sang![]()
Wat een baas is het ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb wel meer nol UI's. Voornamelijk uit mijn beginperiode als moderator. Kleine greep:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geniaal ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha dat is zeker waar. Mooi dat zulke beesten dat doen.
Haha, prima.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:26 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik ga 'm zeker uploaden, die kan van de zomer goed te pas komen.
En niet alleen dolfijnen maar allerlei diersoorten net als vogels. Echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geniaal ja.En sowieso is dit wel de natuurlijke selectie, zwakkeren overleven niet, sad but true..
Om die beesten te helpen met echt noodhulp, bij lekkende olietankers of platformen en dat soort bende, zou ik dat niet eens kunnen handelen denk ik, zoveel ellende dat je tegenkomt daar.
Neem je je laptop/computer mee naar bed?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga straks mijn liefdesnestje ook maar opzoeken.
Meer van, waar zijn de tetten?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
ViezeFreddiey, alsof je dat niet wist.
Van jezelf houden is ook belangrijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
Je kussen berijdenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Meer van, waar zijn de tetten?
Mja inderdaad, nare shit allemaal. En ondertussen hebben die grote bedrijven gewoon schijt, zolang ze er maar winst op maken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niet alleen dolfijnen maar allerlei diersoorten net als vogels. Echt verschrikkelijk
Wel even trefwoorden erbij zetten, anders is er voor Oerbeer geen beginnen aan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]Tetten kan je op vragen bij Oerbeer. Hij maakt een selectie uit zijn (vrij actuele) bestanden. Die stuurt hij op via de DM.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel even trefwoorden erbij zetten, anders is er voor Oerbeer geen beginnen aan.
Ik ook, maar durf niet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:28 schreef BBQSausage het volgende:
M'n laptop is helemaal naar de klote, en m'n bed staat naast m'n pc, maar daar kan ik net niet bij, dus die laat ik mooi staan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem je je laptop/computer mee naar bed?
Same story met Shell in Nigeria. Gebied is onbewoonbaar geworden en de mensen worden er doodziek. En shell gaat maar doorquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja inderdaad, nare shit allemaal. En ondertussen hebben die grote bedrijven gewoon schijt, zolang ze er maar winst op maken.
Whut?quote:
Ik ga daar voor werken.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same story met Shell in Nigeria. Gebied is onbewoonbaar geworden en de mensen worden er doodziek. En shell gaat maar door
Ik vroeg 'm voor de grap eens iets willekeurigs als 'Vietnamese 19-year-olds stripping on top of cars', ik kreeg 8 minuten later zo'n 300 plaatjes van 'm in een zipbestand.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit dus.
Vraag eens naar Russian Teen Puffy Nipples.
Zijn absolute favoriete genre.
Dat sowieso, ik ga mezelf flink knuffelen straks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Van jezelf houden is ook belangrijk.
Omdraaien. Of gewoon een chick regelen, is denk ik een leuker planquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan met m'n hoofd vol in m'n eigen fapsel liggen zeker?
Die man is een held. Nog nooit zo'n uitgebreid en puik gedocumenteerde verzameling tieten gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vroeg 'm voor de grap eens iets willekeurigs als 'Vietnamese 19-year-olds stripping on top of cars', ik kreeg 8 minuten later zo'n 300 plaatjes van 'm in een zipbestand.
Er is ooit een enquete gehouden bij Shell medewerkers geloof ik. Of in het algemeen kan ook. Of hun salaris opweegt tegenover de ethische nadelen van Shell.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ga daar voor werken.
Shell.
Werken voor de duivel.
Beter dan dat je fapsel op je eigen hoofd ligt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En dan met m'n hoofd vol in m'n eigen fapsel liggen zeker?
Soms krijg ik zelfs adressenquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die man is een held. Nog nooit zo'n uitgebreid en puik gedocumenteerde verzameling tieten gezien.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Beter dan dat je fapsel op je eigen hoofd ligt.
Zal het eens aan mijn stiefpa vragen, die werkt er ook al jaren. En ze betalen inderdaad wel goed.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er is ooit een enquete gehouden bij Shell medewerkers geloof ik. Of in het algemeen kan ook. Of hun salaris opweegt tegenover de ethische nadelen van Shell.
Absoluut, en ook voor elk plaatje een heel verhaal erbij van hoe en wanneer hij aan dat plaatje was gekomen hè. Prachtige verhalen zaten daar tussen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die man is een held. Nog nooit zo'n uitgebreid en puik gedocumenteerde verzameling tieten gezien.
Neger wat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het, geld is weer de oorzaak, blegh.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Same story met Shell in Nigeria. Gebied is onbewoonbaar geworden en de mensen worden er doodziek. En shell gaat maar door
Op jou hoofd daarin tegenquote:
Wat een zieke geest heeft die ventquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut, en ook voor elk plaatje een heel verhaal erbij van hoe en wanneer hij aan dat plaatje was gekomen hè. Prachtige verhalen zaten daar tussen.
Is dat nou een lastige klus, even een trein parkeren aan 't perron?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wikipedia is handig voor verslagenZo'n foto heb ik niet gemaakt toen ik hier mee reed. Handig sjiek.
Ik hou enkel een lijst bij van vrouwen die ik heb gepenetreert. Dan weet ik of ik mij zorgen moet maken als ik weet dat ze zwanger zijn.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat een zieke geest heeft die vent
Nee hoor, de lijpe boeren zijn de oorzaak die uit protest tegen (ja tegen wat) die leidingen slopen. Schuld aan beide kanten, alleen heeft Shell er niet zoveel last van en die mensen wel.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het, geld is weer de oorzaak, blegh.
Jij noemt het ziek, ik noem het bijzonder.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wat een zieke geest heeft die vent
Omdraaien, en hem de volgende dag niet meer van m'n bed kunnen halen, omdat ie aan m'n bed zit vast geplakt zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdraaien. Of gewoon een chick regelen, is denk ik een leuker plan
Easy shit. Voor het perron 40 rijden en dan zet je hem zo stil zonder dat iedereen op de kop ligt en de koffie overal heen stroomt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Is dat nou een lastige klus, even een trein parkeren aan 't perron?
Oh, dan heb je aan een post-it wel genoeg?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hou enkel een lijst bij van vrouwen die ik heb gepenetreert. Dan weet ik of ik mij zorgen moet maken als ik weet dat ze zwanger zijn.
Ja, één post-it per naam. Ik hang ze op aan de koelkast. Er hangen er nu 9quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, dan heb je aan een post-it wel genoeg?
Geen ervaring mee gelukkig.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdraaien, en hem de volgende dag niet meer van m'n bed kunnen halen, omdat ie aan m'n bed zit vast geplakt zeker?Met mijn 2 secondenlijm is dat zo gebeurd natuurlijk.
Vriend van me werkt bij de Prorail verkeersleiding in A'dam, moet je z'n hulp hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:34 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Wikipedia is handig voor verslagenZo'n foto heb ik niet gemaakt toen ik hier mee reed. Handig sjiek.
Ik wil een keer in een mono trein.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Easy shit. Voor het perron 40 rijden en dan zet je hem zo stil zonder dat iedereen op de kop ligt en de koffie overal heen stroomt.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:33 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Beter dan dat je fapsel op je eigen hoofd ligt.
Vraag eens of ze een leerling machinist toelaten om een keer te komen kijken ?quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Vriend van me werkt bij de Prorail verkeersleiding in A'dam, moet je z'n hulp hebben?
Ooit, ooit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:37 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik wil een keer in een mono trein.
quote:
En niet alleen Shellquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nare mensen zijn het, geld is weer de oorzaak, blegh.
Ga ik doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vraag eens of ze een leerling machinist toelaten om een keer te komen kijken ?
Uiteindelijk is geld wel de oorzaak, het had ook anders aangepakt kunnen worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, de lijpe boeren zijn de oorzaak die uit protest tegen (ja tegen wat) die leidingen slopen. Schuld aan beide kanten, alleen heeft Shell er niet zoveel last van en die mensen wel.
Mijn topic was nog niet genoegquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
Insert een shitload aan natte honden, nu!
De chicks zien mij altijd liggen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen ervaring mee gelukkig.
Lang leven de chicks die mij wel zien zitten.
Neh, klopt. Komt ook wel door 't nieuws, die pakken de grotere en 'bekende' eruit om het grote publiek te trekken..quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En niet alleen ShellDat is net zo iets zeggen dat alleen AH slechte dingen verkoopt etc.
De oorzaak van dit gezeik is dat de gasten daar de pijpen kapot maken. Dat Shell ook een omweg had kunnen nemen door een rustiger gebied maar is niet de oorzaak hiervan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Uiteindelijk is geld wel de oorzaak, het had ook anders aangepakt kunnen worden.
Hihaho. Al heb ik pikstraf atm, dus ik zal ook met mijn kussen aan de slag moeten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De chicks zien mij altijd liggen.
Ze denken toch zeker niet dat ik rechtop blijf zitten, dat doen zij maar, op mij.
het lukt je vast welquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
morgen dagkaartje halen zo spann0nd
Shut up. Honden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:44 schreef ouyevoli het volgende:
Ja godverdomme, wat is dit voor pauper zooi. Kijk ik even niet naar buiten, gaat het sneeuwen als de motherfucker. Alles wit.
Lul, blijf voortaan gewoon naar buiten kijken want dit is ook niks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:44 schreef ouyevoli het volgende:
Ja godverdomme, wat is dit voor pauper zooi. Kijk ik even niet naar buiten, gaat het sneeuwen als de motherfucker. Alles wit.
Dit is nou net weer zo'n plaatje dat ik bij mijzelf denk van; jaaa te jong. Twijfelachtig geval is dat.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef Monopoly het volgende:
Gelukkig dat er geen geur computers zijn. De geur van dit topic zou ondraaglijk zijn
Daar zou ik maar wel even serieus bij stil staan jaquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het maar niet sneeuwt, zit ik straks vast in Nederlands grootste poel des verderf.![]()
Niks is zo opwindend als het ruiken van een natte hont.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:45 schreef Monopoly het volgende:
Gelukkig dat er geen geur computers zijn. De geur van dit topic zou ondraaglijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |