Fopje staat altijd open, voor veel mensen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:42 schreef Monopoly het volgende:
Fopje, zullen we deze vannacht gewoon lekker open laten ?
Al hij een poepie laat hoort niemand hetquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Fopje staat altijd open, voor veel mensen dan.
Naaktpics sturen over de DM werkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Flippiee het volgende:
Oh menn nu voel ik wel de druk dat dit topic moet presteren en volkomen
HA MURP IS EEN HIJ EN GEEN ZIJ. HET BEWIJS.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al hij een poepie laat hoort niemand het
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al hij een poepie laat hoort niemand het
Alleen van mezelf zeker?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naaktpics sturen over de DM werkt.
Uiteraard.quote:
Mag ook samen met je zusje. Daar doen wij bij ONZ niet moeilijk over.quote:
En die van jou dan?quote:
sorry die zijn van Snow. Aan haar de toestemming vragen. Het was wel erg heet ifyouknowwhatimeanquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij en Krul hebben lopen klooien samen. Die foto's mogen ook
Wel in andere (sub)fora dan?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mag ook samen met je zusje. Daar doen wij bij ONZ niet moeilijk over.
Ziet dat er nou lekker uit of juist smerig? Ik twijfelquote:
quote:
Nee het topic is nog een beetje fout, want bier.quote:
Ja. Zijn allemaal hommo'squote:
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tietenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:46 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
[..]
Nee het topic is nog een beetje fout, want bier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want die in B&H is meer een SC geworden geloof ikquote:
He bah. Hoe overleef je dat als hetero zijnde in ONZ?quote:
sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ja verdorie ik moet mijn stage verslag nog maken. Ik drink al halve liters bier, en nu nog meer afleiding
Die lever jij toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tieten
Ben ik blij dat ik van school af ben.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Monopoly het volgende:
Ja verdorie ik moet mijn stage verslag nog maken. Ik drink al halve liters bier, en nu nog meer afleiding
Dit.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog steeds niet helemaal compleet omdat tieten
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ja want die in B&H is meer een SC geworden geloof ik
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
He bah. Hoe overleef je dat als hetero zijnde in ONZ?
[..]
sorry![]()
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?
Maar een nachtbagger in ONZ openen mocht altijd nog, hoor.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef oLexie het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het geen random topickaap tafereel meer?
Random topics kapen was wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.
Lul niet, laatst stuurde je me nog een foto dat je de balzak van een struisvogel aaide terwijl je keihard werd gepenetreerd door LudoSanders.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.
Oh. Ik had geen idee.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Maar een nachtbagger in ONZ openen mocht altijd nog, hoor.
Ben je het al zo gewend of vind je het stiekem wel een beetje prettig?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze raken me met tegenzin. Maar daar voel ik niks van.
En nog wel van iemand die daar post.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar moet verandering in komen, dit is een goed begin.
Dit. En dan bestaan die 6 posts uit de meest creatieve stormlooptopique-pics.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik zou best vaker in onz NB willen openen, als er dan genoeg mensen reageren. Jaar terug had ik max 6 posts in een topic. Daar doe ik het niet voor
De fuck mono...? Mijn statusquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lul niet, laatst stuurde je me nog een foto dat je de balzak van een struisvogel aaide terwijl je keihard werd gepenetreerd door LudoSanders.
Vieze leugenaar dat je bent
Inderdaadquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Dit. En dan bestaan die 6 posts uit de meest creatieve stormlooptopique-pics.
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En nog wel van iemand die daar post.
Ik zou best vaker in onz NB willen openen, als er dan genoeg mensen reageren. Jaar terug had ik max 6 posts in een topic. Daar doe ik het niet voor
Ik heb een tijdje geprobeerd BH bij te houden, maar die SC ging zo snel dat ik geen tijd had om andere ook nog bij te houden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
InderdaadDan heb ik liever een NB sc
Jij hebt een langharige jack russel? Ik wil wel eens zien wat jij daar allemaal mee kan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:50 schreef Fopje het volgende:
[..]
De fuck mono...? Mijn status![]()
En die livesteam van mij en mijn langharige jack russel kan je nu ook vergeten
Onwaar.quote:
Degene die in B&HNB posten, postte nooit in NB. En anders erg weinigquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.
Valt nu wel weer mee. Soms.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geprobeerd BH bij te houden, maar die SC ging zo snel dat ik geen tijd had om andere ook nog bij te houden.
quote:• Geen tepels of kutjes. Kontjes mogen, zolang er geen lippen te zien zijn
Tepels in NB BH mag ook niet, vandaar.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, als iedereen uit B&HNB gewoon hier bleef posten, was er niks aan de hand. Zo vaak worden er nou ook geen tetten gepost daar.
True, ik mag niet oordelen. Ik heb enkel 1 keer gebaggerd in een Nicki Minaj topic.quote:
Sorry sorryquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Flippiee het volgende:
Maar kappen over BH NB dit is ONZ NB
Meer dan je denktquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij hebt een langharige jack russel? Ik wil wel eens zien wat jij daar allemaal mee kan.
INSERTDWC4FERNANDESSCquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie de NB terug in ONZ willen hebben, kom dan met een voorstel met meerdere mensen die dat willen. Zorg dan dat het een goed voorstel is.
Als je dat voorstel nou goed voor elkaar hebt, dan nemen we dat gewoon mee naar achteren en kijken we wat er mogelijk is.
Terechte klacht.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:55 schreef oLexie het volgende:
[..]
True, ik mag niet oordelen. Ik heb enkel 1 keer gebaggerd in een Nicki Minaj topic.
Nicki Minaj
Dit is een prima NB zo toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:54 schreef Monopoly het volgende:
Als jullie de NB terug in ONZ willen hebben, kom dan met een voorstel met meerdere mensen die dat willen. Zorg dan dat het een goed voorstel is.
Als je dat voorstel nou goed voor elkaar hebt, dan nemen we dat gewoon mee naar achteren en kijken we wat er mogelijk is.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen echte NB zolang niemand een PM stuurt naar Oerbeer van een natte hond.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er is geen echte NB zolang niemand een PM stuurt naar Oerbeer van een natte hond.
Ga ik direct doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur deze.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
dan ik ookquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:58 schreef ouyevoli het volgende:
[..]
Ik stuur deze.
http://www.hondenpage.com/foto/foto/25101.jpg
Die timing. Ik hou ervan.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:58 schreef Oerbeer het volgende:
Al weer een tijdje geleden dat ik een NB hier zag.
Ligt eraan. Zonder broek?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wie wilt er op de schoot bij ome Oerbeer?
misschien heeft ie er een app voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Die man is een God. Je noemt zijn naam en *poef* hij is er
Wat voor snoepje?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dàg flippiee, wil jij een snoepje?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Die man is een God. Je noemt zijn naam en *poef* hij is er
Ik voel dat. Ik krijg een klein stijfje altijd.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
misschien heeft ie er een app voor
quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Strani het volgende:
Mods zijn per definitie gewoon hele vieze mensen hè?
Ik zou doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:59 schreef Oerbeer het volgende:
Wie wilt er op de schoot bij ome Oerbeer?
Dat is wel heel speciaalquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik voel dat. Ik krijg een klein stijfje altijd.
Met stront aan je vleugels.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Strani het volgende:
[..]Net te laat eigenlijk, ik ben zelf heel engelachtig.
EIS 450 EURO DAT IS ECHT FANTASTISCHquote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Morgen een samenlevingscontract laten opstellen, iemand nog tips wat ik moet eisen?
De kinderen. Gewoon meteen nu al doen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 01:01 schreef Fopje het volgende:
Morgen een samenlevingscontract laten opstellen, iemand nog tips wat ik moet eisen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |