Lijkt me ook niet heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:11 schreef Ryon het volgende:
Die gaf grif toe dat vrouwen (maar ook mannen) aan bepaalde standaarden moesten voldoen aangezien dat het visitekaartje is van het bedrijf.
Do tell.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je wilt van mij ook geen surprise krijgen met Sinterklaas
Nee niets spannends. Ik ben niet creatief in dat opzicht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel raar eigenlijkEn natuurlijk is iedere man of vrouw goed verzorgd sowieso veel aantrekkelijker dus het ligt ook gedeeltelijk in je eigen hand.
[..]
Do tell.
Doe ik een suggestie voor je kostuum, op jouw smeekbede, reageer je niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet heel raar eigenlijkEn natuurlijk is iedere man of vrouw goed verzorgd sowieso veel aantrekkelijker dus het ligt ook gedeeltelijk in je eigen hand.
[..]
Do tell.
Aah zo..wat had je aan dan today?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nu ik er natuurlijk als strak geklede (assistent) bankier bijloop
Dracula is genoteerd op de misschien-lijst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Doe ik een suggestie voor je kostuum, op jouw smeekbede, reageer je niet.
Avond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:17 schreef Modder het volgende:
Jullie gaan zo snel met de topics![]()
Goedenavond allemaal
Aah nice. Of ga als Vito Corleone?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dracula is genoteerd op de misschien-lijst.
Bob Marley.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dracula is genoteerd op de misschien-lijst.
Vooral dat laatste doet het 'm!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijn mooiste pak, keurig vers gewassen haartjes en mijn liefste glimlach
Niet verlegen zijn johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:21 schreef Yreal het volgende:
Al ben ik nog steeds wel moeilijk verlegen tegenover al dat volk was steeds langs komt![]()
Dat ik daar een beetje sta "ja ik ben stagair![]()
Geen idee, ben ooit een klein tentje in delft in gelopen en daar heb ik een mooi pak gekocht dat geweldig zit en 4 maanden stuffi kostequote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:20 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vooral dat laatste doet het 'm!
Wat is je mooiste pak/overhemd/das combi dan?
Nice. Maar jet overhemd en de das čn de schoenen zijn ook belangrijk. Je pak kan nog zo mooi zijn..als de rest faalt redt je pak het niet alleen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Geen idee, ben ooit een klein tentje in delft in gelopen en daar heb ik een mooi pak gekocht dat geweldig zit en 4 maanden stuffi koste![]()
In de hoop bij pwc te gaan werken...
Lichtblauw WE overhemd en ... uuuh .... schoenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nice. Maar jet overhemd en de das čn de schoenen zijn ook belangrijk. Je pak kan nog zo mooi zijn..als de rest faalt redt je pak het niet alleen.
Pwc lijkt me ook wel nice ja.
Bij vrouwen spelen genen helaas een belangrijkere rol dan bij mannen. Op studie ben ik gewoon correct studentikoos gekleed (goedkoop jasje, goedkoop hemd, goedkope schoenen, timberland patta's en correcte studentikoze gel) en zie ik eruit alsof ik net de kroeg ben uitgelopen (wat ook waarschijnlijk is) maar als ik een duur pak aantrek en een duurder kapsel aanmeet ben ik plotseling niet meer te onderscheiden van de gemiddelde arbeider. Mannen conformeren met minder moeite (en soms ook met minimale inspanning) aan een schoonheidsideaal. Vrouwen moeten daar echt veel meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gewoon, omdat !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Waar heb ik dat nu al voor nodig?
Je hebt vast wel gelegenheden ofzo toch.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Nee ik leef een saai bestaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Je hebt vast wel gelegenheden ofzo toch.
Mooie, goede nette en ik hoop zwarte nette schoenen zijn wel belangrijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lichtblauw WE overhemd en ... uuuh .... schoenen?![]()
Ik hoef geen stropdas om als er toch niks gebeurd die dag.
Ik zou sowieso een kroegpak halen voor bepaalde gelegenheden (bij de C&A voor 60 euro te krijgen), een bruiloft pak voor feesten ende partijen (150 euro C&A) en daarnaast ook een SS pak (ja, Suit suplyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een kroegpak halen voor bepaalde gelegenheden (bij de C&A voor 60 euro te krijgen), een bruiloft pak voor feesten ende partijen (150 euro C&A) en daarnaast ook een SS pak (ja, Suit suply) van rond de 400 euro om mee te kunnen werken. Veel goed betalende bijbaantjes verwachten ook dat je er een beetje correct bijloopt dus dat is sowieso al handig.
Zeker, die krengen waren duurder dan mijn motorbootsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mooie, goede nette en ik hoop zwarte nette schoenen zijn wel belangrijk?
Zit in de weg man als ik de hele dag zit te lezenquote:Een pak is niet compleet zonder das
quote:Als je wat minder klassieke/conservatieve style tips wilt moet je Maharbal maar vragen![]()
Went vanzelf. En het ziet er gewoon beter uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeker, die krengen waren duurder dan mijn motorboots
[..]
Zit in de weg man als ik de hele dag zit te lezen
[..]
Gebreide das en je zit gebakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Went vanzelf. En het ziet er gewoon beter uit.
Hangt ook van de werkomgeving af. De meeste plekken waar ik gewerkt heb is een das tegenwoordig niet meer de standaard. Zeker als junior medewerker (of student stagiair) kan je dan overdressed overkomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Went vanzelf. En het ziet er gewoon beter uit.
Van wie ben jij een kloonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Gebreide das en je zit gebakken
Ook bedrijfskunde humor?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:32 schreef giurisprudenza het volgende:
[..]
Gebreide das en je zit gebakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht. Ik moest wel lachen dat ik europeesrecht 1 had gehaald met 0 inzetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef Aurelius. het volgende:
Ik weet niet meer wie hier nou zo lyrisch was na Europees Recht HC? Valid?
Maar ik vind het niks, hij gooit een paar vraagstukken op maar vertelt niks. Allemaal bijzonder academisch zeker maar ik zit er nu al een tijd naar te kijken maar ik steek weinig op.
Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat je over het algemeen 'hier' meer geld hebt om jezelf op te dirken, te verzorgen en/of te 'verwennen' (wat dat ook moge betekenen). Maar ja, veel vrouwen hier ....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
9 uur per dag? Ik dacht dat je fulltime zei.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:32 schreef Yreal het volgende:
He, E, M, S, S... en weet ik wie nog meer fulltime werken..
Raakt je er nou ooit aan gewend? Ik ben echt niet gewend 9 uur op een dag met mijn verstand bezig te zijn
Omdat de RuG, in tegenstelling tot de UvA, geen pretinstelling is. Ik blijf het elke keer herhalen, maar sommige regelingen die de UvA hanteert zijn echt van het kaliber gratis speeltje bij een Happy Meal.quote:
Bij Baker lopen nog steeds voornamelijk wo'ers (juristen) rond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Daar denkt Baker dan weer anders over.
Probleem van fiscaal economen is inderdaad dat ze weer te weinig recht hebben gehad..in het algemeen zijn ze wel wat handiger met cijfers en dat spreekt bedrijven dan weer wel aan.
Daarom is de opleiding ook gewoon onvolledig. Je moet zowel een sterke economische (oke micro dan) achtergrond hebben als een sterke juridische achtergrond, en dan krijg je gewoonweg niet in de huidige studies.
Dat is niet wat ik bedoelde. Ik richtte mij meer op internationaal: heffingsbevoegdheden, heffingsbeginselen etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef JohnSpek het volgende:
Belastingrecht zo uitdagend omdat je eigenlijk gewoon de hele economie moet snappen voordat je snapt wat precies het effect is van een bepaling.
Als jij niks snapt van opties(call/puts) en de economische reden voor het uitgeven van deze opties, dan ga je nooit werkelijk snappen waarom een bijvoorbeeld een Falcon arrest bestaat.
Ter zijde: dit is ook de reden dat, mijns inziens, de Hoge Raad soms gewoonweg stomme uitspraken doet...ze snappen niet hoe het economisch in elkaar zit.
Is dat het inleidende college? In dat geval worden de vraagstukken pas na een aantal colleges beantwoord. Handig als je vlak voor het tentamen alle sheets terug kijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:33 schreef Aurelius. het volgende:
Ik weet niet meer wie hier nou zo lyrisch was na Europees Recht HC? Valid?
Maar ik vind het niks, hij gooit een paar vraagstukken op maar vertelt niks. Allemaal bijzonder academisch zeker maar ik zit er nu al een tijd naar te kijken maar ik steek weinig op.
Ik vind persoonlijk een das altijd mooier en een dasloos pak kaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hangt ook van de werkomgeving af. De meeste plekken waar ik gewerkt heb is een das tegenwoordig niet meer de standaard. Zeker als junior medewerker (of student stagiair) kan je dan overdressed overkomen.
Staat wel een stuk 'formelere'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk een das altijd mooier en een dasloos pak kaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |