Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 07:59 schreef Karina het volgende:
Wat een rust hier. Iedereen nog in de file vanwege die klotesneeuw zeker.
Wat is deze?quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:04 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die zin hebben om samen met andere FOK!kers naar een toffe film te gaan?
GC / [SIGHTSEERS] Gratis naar de film! 7 feb. Amsterdam - Tijd gewijzigd!!
Zeiken over het gekeuvel? Waar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:58 schreef Specularium het volgende:
Hopen dat ze in POL weer gaan zeiken over het gekeuvel, vooral die Friek, wat een vuige aap.
Nergens last van gehad, maar ik hoef ook niet over de snelweg. Alleen het sneeuw van je auto afvegen is wel irritant zo 's morgens vroeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.
Dus je kunt de uitkomst wel raden. Inderdaad: ik was nagenoeg op tijd..... tegen alle verwachtingen in.
Jezus zeg, sterkte.quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:08 schreef Boldface het volgende:
[..]
Er zou overlast zijn, ik was nog later van huis weg dan normaal én ik reed over een snelweg waar er bij het minste of geringste al file staat.
Dus je kunt de uitkomst wel raden. Inderdaad: ik was nagenoeg op tijd..... tegen alle verwachtingen in.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 10:02 schreef Specularium het volgende:
Van een wijde kut wordt ook niemand vrolijk.
En ik had nog wel zo m'n best gedaan om te laat te zijn.quote:
twitter:PeterRdeV twitterde op maandag 04-02-2013 om 18:58:06Godtering wat ben ik toch een kankerlul. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |