Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, ze begon ineens tof te doen.
Huilie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.
Ach ja, pas sinds 2011 weet ik dat die letters niet voor Relaties & Problemen staanquote:
Ja nu gaan users zichzelf Tem noemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger een note voor als je dat riep
Maar jou vind ik nog wel aardig, nohommo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ach jij noemt mij ook gare aap. Dus misschien heeft ze wel gelijk.
Daar komt het meestal wel op neer ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, pas sinds 2011 weet ik dat die letters niet voor Relaties & Problemen staan
Alhoewel..
Als ik FA was zou ik er een IP-ban voor geven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Kreeg je vroeger een note voor als je dat riep
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand gooit een gummetje naar iemand anders z'n hoofd en roept "headshot!"
Die ander draait zich om, staat op... pakt een boek en gooit deze recht tegen het hoofd van de gumgooier: "Faceboek!"
Tof of tof? Ik heb 'm pas gehoord. Stoer he.
Huilie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja nu gaan users zichzelf Tem noemen
Misschien vind je hem ook aardig maar weet je het nog niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jou vind ik nog wel aardig, nohommo.
In tegenstelling tot Boldface.
Had dan headgum moeten zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
Iemand gooit een gummetje naar iemand anders z'n hoofd en roept "headshot!"
Die ander draait zich om, staat op... pakt een boek en gooit deze recht tegen het hoofd van de gumgooier: "Faceboek!"
Tof of tof? Ik heb 'm pas gehoord. Stoer he.
Begin d'r mee om dit in je UI te zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:26 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Als ik FA was zou ik er een IP-ban voor geven.
Ben mobiel nu, maar mooi logo.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin d'r mee om dit in je UI te zetten
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |