SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
PWSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
Fobo eens updaten en shizzle, want fuck profielwerkstuk afmaken enzo.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind persoonlijk die We-Vibe wel aardig, mijn meisje vind het een onding.
Hier issie inmiddels afgevoerd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Ik weet niet waarom, maar ik lag in een deuk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien toch nog een keer gebruiken...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef fietsie het volgende:
Ik vind persoonlijk die We-Vibe wel aardig, mijn meisje vind het een onding.
Hier issie inmiddels afgevoerd....ik weet t niet
![]()
Ik word er wel warm van, maar niet in m'n oren.quote:
Rooie oortjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel warm van, maar niet in m'n oren.![]()
![]()
Ehm, ervaringsdeskundigen, is dit dan Missionaris, of Hondjes?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die heb ik bijna standaard.quote:
Say whut?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef fietsie het volgende:
Ehm, ervaringsdeskundigen, is dit dan Missionaris, of Hondjes?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou dat onze negatieve ervaringen ook door fout gebruik kunnen komen, ofwel, gebruik je hem bijmissionaris of op zijn hondjes....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tot nu toe alleen bij missionaris en varianten daarop gebruikt. Doggy moet ik nog eens proberen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat onze negatieve ervaringen ook door fout gebruik kunnen komen, ofwel, gebruik je hem bijmissionaris of op zijn hondjes....
Amazone kan trouwens ook.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
speechless?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoorquote:![]()
Jij bent er daar niet 1 van
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gelukkig ken je me ook vreselijk goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoor![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoor![]()
Ducktape![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar beweer ik dat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me ook vreselijk goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"
(link)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De supermarkt hier om de hoek verkoopt gewoon geen blikjes HJ![]()
Nu heb ik noodgedwongen (ok ok niet helemaal maar ik wilde geen krat sjouwen) Heineken
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef fietsie het volgende:
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef fietsie het volgende:
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"
(link)
[b]AirwiN schreef [/b]
Nouja,ziek thuis, kind thuis, slee staat klaar in de schuur.quote:
Had 10cm helemaal niet vervelend gevonden.
Even een ommetje door de sneeuw is volgens huisarts vast goed voor de genezing
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of alles of niets, maar niet dit ge-emmer![]()
![]()
Niets aubquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of alles of niets, maar niet dit ge-emmer
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Vin al je gereedschap en spullen al besteld?
Ik heb op mijn RJ45 tang gelijk een schema geplakt met hoe de draadjes in de stekkertjes moeten.
Handige reminder...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik me maar speciaal voelen.
Van de kou heb ik het vaak. Of als ik verlegen ben. Best vervelend eigenlijk.![]()
Iedereen altijd: "Awwww, wat schattig!" "Appelwangetjes".
Nee nog niet.. is toch weer zo'n ¤80 euro in totaal. En aangezien ik nog geen baan of WW heb, wacht ik nog even.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef fietsie het volgende:
Vin al je gereedschap en spullen al besteld?
Ik heb op mijn RJ45 tang gelijk een schema geplakt met hoe de draadjes in de stekkertjes moeten.
Handige reminder...![]()
Straks bij wie is de reisleider de kamasutratempel
[b]AirwiN schreef [/b]
Anthony Bourdain in Turkije op dit moment, op 24 Cooking..... erg smakelijke hapjesProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Maar je kan dan al wel even zo'n schematje opzoeken enzo....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee nog niet.. is toch weer zo'n ¤80 euro in totaal. En aangezien ik nog geen baan of WW heb, wacht ik nog even.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik pas, ik lijk wel een bodemloze put de afgelopen 2 dagen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:44 schreef fietsie het volgende:
Anthony Bourdain in Turkije op dit moment, op 24 Cooking..... erg smakelijke hapjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef Huppelmuts het volgende:
De supermarkt hier om de hoek verkoopt gewoon geen blikjes HJ![]()
Nu heb ik noodgedwongen (ok ok niet helemaal maar ik wilde geen krat sjouwen) Heineken![]()
![]()
Truequote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar je kan dan al wel even zo'n schematje opzoeken enzo....![]()
![]()
Ik moet echt beter gaan etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas, ik lijk wel een bodemloze put de afgelopen 2 dagen...
Biertje?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hmja heb je soms.... ik ben met deze medicatie erbij maar even gestopt me er druk over te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik pas, ik lijk wel een bodemloze put de afgelopen 2 dagen...
Als ontstekingen weg zijn wel weer naar minimale koolhydraten enzo...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik gebruik mn expedit wel als tv-kastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
FUCK
Ik denk ik kan die expedit 2x4 ook wel als tv-kast gaan gebruiken, maar dat kan dus niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet echt beter gaan eten
[..]
Biertje?![]()
![]()
Mooi, dan hoef ik mijn bier niet met je te delenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Schoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik was vandaag naar school
En hard werken tsja
Nog afgevallen?
Mijn opdrukken gaat steeds beter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
I know. Maar daar past mijn versterker dus niet tussen, net zoals jouw decoder er niet tussen pastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik gebruik mn expedit wel als tv-kast.
Dus ik dacht, ik haal die horizontale schotten eruit, zodat ik een groot vak heb. Maar zie dit:
Kan dus niet![]()
![]()
Hij bevalt dus goed die Heinekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mijn bier niet met je te delen![]()
![]()
![]()
Je kan het al op één vinger?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School
Nog afgevallen?
Mijn opdrukken gaat steeds beter.
Schoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
School
Nog afgevallen?
Mijn opdrukken gaat steeds beter.Kennis verwerven
Neuh zo snel gaat dat nu ook weer niet. Ben allang blij dat ik stabiel blijf
NiceEn hoe gaat verder daar dan?
![]()
![]()
Nee, maar kan het vaker en wordt niet zo snel moe.quote:Ik SOG als een malle. En dat is kut.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SchoolKennis verwerven
Neuh zo snel gaat dat nu ook weer niet. Ben allang blij dat ik stabiel blijf
NiceEn hoe gaat verder daar dan?
Vraag me af of ik de deadline ga halen.
Hoe vaak doe je het nu dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar kan het vaker en wordt niet zo snel moe.
[..]
Ik SOG als een malle. En dat is kut.
Vraag me af of ik de deadline ga halen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Sowieso, maar vodka is beter.![]()
quote:Whisky.
quote:* Vinniiee zet fles whiskey aan de mond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is whiskey het beste alternatief.![]()
Waarom SOG je? Wat houdt je precies tegen? Het wordt niet minder of leuker als je het uitsteltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar kan het vaker en wordt niet zo snel moe.
[..]
Ik SOG als een malle. En dat is kut.
Vraag me af of ik de deadline ga halen.![]()
![]()
Goed achter in je keel gorgelen, en tussen het gorgelen door steeds klein beetje doorslikken zonder je hoofd voorover te doen...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Vandaag 50 keer.quote:
5 sets van 10.Omdat ik er geen zin in heb, denk ik. Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom SOG je? Wat houdt je precies tegen? Het wordt niet minder of leuker als je het uitstelt
Ik baal wel intens als ik de deadline niet haal, trouwens.Mijn ouders meer, want dat gaat veel geld kosten.
Wanneer is je deadline dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag 50 keer.
5 sets van 10.
[..]
Omdat ik er geen zin in heb, denk ik. Ik heb geen idee.
Ik baal wel intens als ik de deadline niet haal, trouwens.Mijn ouders meer, want dat gaat veel geld kosten.
Ik heb mijn ouders voorgesteld om mijn jaar studievertraging zelf te betalen. Kon het niet over mijn hart krijgen om dat niet te doen![]()
![]()
Wat kost zoiets tegenwoordig nog?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is je deadline dan?
Ik heb mijn ouders voorgesteld om mijn jaar studievertraging zelf te betalen. Kon het niet over mijn hart krijgen om dat niet te doenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
1800 eurootjes. Daar gaat mijn ticket voor Australiëquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat kost zoiets tegenwoordig nog?![]()
![]()
Volgende week.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders voorgesteld om mijn jaar studievertraging zelf te betalen. Kon het niet over mijn hart krijgen om dat niet te doen
Wat is dat toch tegenwoordig? Mijn ouders zouden van hun stoel zijn gerold (van de slappe lach) als ik had verzonnen dat ze ook maar een cent hadden moeten betalen voor mijn studie....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn ouders voorgesteld om mijn jaar studievertraging zelf te betalen. Kon het niet over mijn hart krijgen om dat niet te doenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, maar aan de andere kant:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
1800 eurootjes. Daar gaat mijn ticket voor Australiëquote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En je moet nog beginnen?quote:Ik heb het niet verzonnen.. Mijn ouders kwamen er zelf mee. En in mijn ogen vind ik het dan fair om mijn studievertraging zelf te betalen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat is dat toch tegenwoordig? Mijn ouders zouden van hun stoel zijn gerold als ik had verzonnen dat ze ook maar een cent hadden moeten betalen voor mijn studie....![]()
In principe niet nieuwe kennis want atm krijg ik herhaling van stof dat ik al een keer gehad hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar aan de andere kant:
[..]![]()
![]()
Het is geen HJquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Je laat een vrouw een bouwtekening zien en hoopt dan dat ze je snapt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Maar daar past mijn versterker dus niet tussen, net zoals jouw decoder er niet tussen past.
Dus ik dacht, ik haal die horizontale schotten eruit, zodat ik een groot vak heb. Maar zie dit:
[ afbeelding ]
Kan dus niet
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik snap het welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je laat een vrouw een bouwtekening zien en hoopt dan dat ze je snapt?![]()
![]()
Eindopdracht van mijn studie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mmm en het is een essay of wat is je opdracht ongeveer?
Eindverslag over wat ik heb gedaan en heb geleerd enzo.
Ik ook welquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Het is godverdomme ook nooit goed. Leg ik iets uit, vragen ze zich af of ik hun dom vind. Leg ik iets niet uit, snappen ze het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je laat een vrouw een bouwtekening zien en hoopt dan dat ze je snapt?![]()
![]()
Je vindt me wel liefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is godverdomme ook nooit goed. Leg ik iets uit, vragen ze zich af of ik hun dom vind. Leg ik iets niet uit, snappen ze het niet![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe alsof je niets geleerd hebt! Dan ben je snel klaar!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindopdracht van mijn studie.
Eindverslag over wat ik heb gedaan en heb geleerd enzo.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Gewoon bier drinken, onzin verhalen vertellen, slapen en volgende dag op spelling controleren. Doneeeequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eindopdracht van mijn studie.
Eindverslag over wat ik heb gedaan en heb geleerd enzo.![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Goed bezig Kaneel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag 50 keer.
5 sets van 10.
[..]
Omdat ik er geen zin in heb, denk ik. Ik heb geen idee.
Deze vrouwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken, onzin verhalen vertellen, slapen en volgende dag op spelling controleren. Doneeee
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is godverdomme ook nooit goed. Leg ik iets uit, vragen ze zich af of ik hun dom vind. Leg ik iets niet uit, snappen ze het niet![]()
!
![]()
Jij zoekt ruzie?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Gewoon shit keihard afraffelen en dan met hakken over de sloot het net halen
Moedig jij hem nou gewoon aanquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga morgen mijn werk afzeggen voor donderdag en vrijdag. Zodat ik meer tijd heb hiervoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon bier drinken, onzin verhalen vertellen, slapen en volgende dag op spelling controleren. Doneeee
Krijg morgen wel bezoek, dus morgen kan ik niet veel doen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dus je zegt werk af, maar bezoek niet? I'm not following this.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn werk afzeggen voor donderdag en vrijdag. Zodat ik meer tijd heb hiervoor.
Krijg morgen wel bezoek, dus morgen kan ik niet veel doen.
Moet ook wat ontspanning zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus je zegt werk af, maar bezoek niet? I'm not following this.
En werk heeft kuttijden, waardoor bijna je hele dag verneukt is.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zet je bezoek gewoon aan het werk. Wie weet heeft diegene geniale ideeen om het in te vullen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn werk afzeggen voor donderdag en vrijdag. Zodat ik meer tijd heb hiervoor.
Krijg morgen wel bezoek, dus morgen kan ik niet veel doen.![]()
Pffff morgen -weer- geen kinderopvang....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja maar nu is het hek van de dam natuurlijk hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik vind het gewoon leuk dat hij eens een keer zegt wat ie meent
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik wil wel oppassen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef fietsie het volgende:
Pffff morgen -weer- geen kinderopvang....![]()
![]()
Dat is ook wel weer waar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ook wat ontspanning zijn.
En werk heeft kuttijden, waardoor bijna je hele dag verneukt is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zet je bezoek gewoon aan het werk. Wie weet heeft diegene geniale ideeen om het in te vullen.![]()
Tenzij ze haar wapens moet inleveren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Flippiee het volgende:
#tip 201: Nooit bij Flippiee op bezoek gaan als ze dus iets moet inleverenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik kruip wel onder je bureau dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Flippiee het volgende:
#tip 201: Nooit bij Flippiee op bezoek gaan als ze dus iets moet inleverenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Schaap over de dam toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar nu is het hek van de dam natuurlijk he![]()
Zitniet om de hoek hequote:
of Joden, oh wachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tenzij ze haar wapens moet inleveren.Op zoek naar een pen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kruip wel onder je bureau dan.![]()
![]()
Jij bent zo schattig.quote:
Uhuh.quote:
Zit al de hele tijd met mn zoon spreekwoorden en gezegdes te verneuken
[b]AirwiN schreef [/b]
Whut? Echt? Ik heb 'm eerder gehoord.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Zit al de hele tijd met mn zoon spreekwoorden en gezegdes te verneuken
Ik zorg voor ontspanning.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
of Joden, oh wacht
[..]
Op zoek naar een pen?
Hallo, ik ben kaneel en ik ben het adult entertainment voor vanavond.
Het is dan ook hek van de dam. In dit geval.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Echt? Ik heb 'm eerder gehoord.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zorg voor ontspanning.
Hallo, ik ben kaneel en ik ben het adult entertainment voor vanavond.![]()
Fuck youquote:
http://nl.wikipedia.org/w(...)ekwoorden_P-U#schaapDa's grappigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Zit al de hele tijd met mn zoon spreekwoorden en gezegdes te verneuken![]()
![]()
Oh doen wij hier ook zo vaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Zit al de hele tijd met mn zoon spreekwoorden en gezegdes te verneukenlachen man
![]()
Hek van de dam en schaap over de dam geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut? Echt? Ik heb 'm eerder gehoord.
Dunno, ik hoor hier de meest vreemde spreekwoorden, weet ff niet meer wat wel of wat niet klopt
[b]AirwiN schreef [/b]
Zie linkje in vorige postquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hek van de dam en schaap over de dam geloof ik.
Dunno, ik hoor hier de meest vreemde spreekwoorden, weet ff niet meer wat wel of wat niet klopt.
![]()
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is dan ook hek van de dam. In dit geval.Erg ook dat ik dan aan mezelf ga twijfelen.
Normaal heb ik er een hekel aan!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh doen wij hier ook zo vaaklachen man
Maar Y. is debiel aan het doen.
Steekt ie zn hoofd om de hoek en zegt: al draagt een aap een gouden ring de put moet je dempen als de olifant in de porceleinkast staat!!
Oh en mam ik blow nog steeds niet!! En dan zo met zn wijsvinger zn lippen bewegen zo pffffffrrrrrrt
Alsof ik dan nog serieus kan doen
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom moet ik jouw linkje bekijken?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal heb ik er een hekel aan!!
Steekt ie zn hoofd om de hoek en zegt: al draagt een aap een gouden ring de put moet je dempen als de olifant in de porceleinkast staat!!
Oh en mam ik blow nog steeds niet!! En dan zo met zn wijsvinger zn lippen bewegen zo pffffffrrrrrrt
Alsof ik dan nog serieus kan doen![]()
Wat een geniale kerel is het ook![]()
![]()
Nouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Wat een geniale kerel is het ook
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal heb ik er een hekel aan!!
Alsof ik dan nog serieus kan doengeweldig kind
Koen zei gister nog: Ik vind je niet meer lief maar ik hou nog wel van jeheeft er geen fuck mee te maken maar ik wilde het toch ff kwijt
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 21:19:55 ]![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet ik jouw linkje bekijken?quote:Als er één schaap over de dam is, volgen er meer.![]()
Ik: Yordi, ik hou van je!! Echt waar!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]geweldig kind
Koen zei gister nog: Ik vind je niet meer lief maar ik hou nog wel van je
Hij: mam, je medicatie weer vergeten?
Daar sta je dan met je goede gedrag
[b]AirwiN schreef [/b]
Gotta love the kidsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik: Yordi, ik hou van je!! Echt waar!!
Hij: mam, je medicatie weer vergeten?
Daar sta je dan met je goede gedrag![]()
![]()
Ja, maar heb je háár tekst ook gelezen. De betekenis van jouw gezegde sluit niet aan met wat Huppel bedoelde. Het hek van de dam wel. En dat is ook gewoon een gezegde.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dude dat zei ik toch ookquote:![]()
Even serieus he. IK REAGEERDE ER BEWUST AL NIET OP!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
He bah seksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je eigen persoonlijke seksslaafje voor een avond?![]()
![]()
Weet ik. Ik zat ook maar te trollen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar heb je háár tekst ook gelezen. De betekenis van jouw gezegde sluit niet aan met wat Huppel bedoelde. Het hek van de dam wel. En dat is ook gewoon een gezegde.Ja, je zei 'of zo'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dude dat zei ik toch ook![]()
Even serieus he. IK REAGEERDE ER BEWUST AL NIET OP!!![]()
Gun hem zn ik-heb-gelijk-momentje ook even johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar heb je háár tekst ook gelezen. De betekenis van jouw gezegde sluit niet aan met wat Huppel bedoelde. Het hek van de dam wel. En dat is ook gewoon een gezegde.
[b]AirwiN schreef [/b]
Aloha.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
En dat wil zeggen dat ik het niet weet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zat ook maar te trollen.
[..]
Ja, je zei 'of zo'.
Rare mannenlogica weer?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit over nagedacht eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder adult entertainment?![]()
Handen boeien tot de handen bloeien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat versta je dan onder adult entertainment?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben je door de keel en hoofdpijn nog serieuzer dan normaal?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, het was 'geloof ik'. Is vergelijkbaar.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, dat zeg ik helemaal nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat wil zeggen dat ik het niet weet?
Rare mannenlogica weer?.
Gewoon als bevestiging dat het klopt![]()
![]()
Wist ik toch heus welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet.
Gewoon als bevestiging dat het klopt
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee, voordat er hier weer mensen gaan mierenneuken dat je dat niet gezegd hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je door de keel en hoofdpijn nog serieuzer dan normaal?![]()
![]()
Feraquote:.
Hupselquote:.
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
Dat ben jij aan het doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, voordat er hier weer mensen gaan mierenneuken dat je dat niet gezegd hebt![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfff moet de neiging om te gaan zitten snacken echt enorm onderdrukken....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Succes!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed, ik ga maar eventjes wat doen dan.Alles goed?quote:
Vinquote:.
Eet een boterham of een stuk fruit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:24 schreef fietsie het volgende:
Pfff moet de neiging om te gaan zitten snacken echt enorm onderdrukken....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Jawel, zit midden in mijn weekendquote:. Lui dagje gehad, morgen misschien maar wat actiever doen
, mits het weer meewerkt
.
Met jou ?The only easy day, was yesterday. (USMC)
Wat doe jij zaterdag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een pikanto met pindasaus, dat helpt ook enorm!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik maar wachten op de stoep met mn badeend en bikiniquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, zit midden in mijn weekend. Lui dagje gehad, morgen misschien maar wat actiever doen
, mits het weer meewerkt
.
[b]AirwiN schreef [/b]
Begint een gewoonte te wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ik maar wachten op de stoep met mn badeend en bikini.
That's it?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn aangekochte waren aannemen tussen 9 en 13.
Misschien komen c_a, viro en vin hierheen![]()
U is welkom
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom gebruiken ze in de clip van Mark Ronson een neppe Amy Winehouse
inb4 omdat ze dood is telt niet![]()
![]()
Het gaat om lekker he, niet om voedingswaarde....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Lol klik een torrent aan om te downloaden en 30 seconden later, ping, klaar.
Ja, ik merk hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ooooh, de snackbarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
That's it?
Misschien komen c_a, viro en vin hierheen![]()
U is welkom
Komen ze laat?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
c_a, als ze komt, sowieso pas rond een uur of 8 geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooooh, de snackbar
Komen ze laat?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ooit gebeurd het echtquote:.
Ik hoop eropquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En het is gebeurt
[b]AirwiN schreef [/b]
Pfoei thuisbezorgd.nl zijn weer 2 bedrijven minder, nu nog 1 over....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Met een t?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Watquote:?
Bah.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of een pikanto met pindasaus, dat helpt ook enorm!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
quote:quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier een stuk of 5, maar veel soeps is het nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:29 schreef fietsie het volgende:
Pfoei thuisbezorgd.nl zijn weer 2 bedrijven minder, nu nog 1 over..... Er komt waarschijnlijk wel (eindelijk) een dominos hier
![]()
.
Lui is niet zo verkeerd. Moet ook kunnen af en toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jawel, zit midden in mijn weekend. Lui dagje gehad, morgen misschien maar wat actiever doen
, mits het weer meewerkt
.
Met jou ?
Ja goed, morgen op de helft van de werkweek. Het duurt veel te lang tot vrijdag.Vandaag beetje veel gezeur gehad van de werkgever.
Geen fruit
Oh en als ik naar Hups ga, word ik eerst rustig wakker en zie ik wel hoe laat ik de trein heb![]()
![]()
Hier alleen een Surinaams restaurant uit Sneek, wat echter vooral bamischijven en frikadellen enzo op de kaart heeft, en een paar Suri dingen....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier een stuk of 5, maar veel soeps is het niet. Er komt waarschijnlijk wel (eindelijk) een dominos hier
![]()
.
Snap ik. Maar als je trek hebt kan het vaak toch gestild worden door iets wat gezond is. Zo kun je de neiging naar lekkere dingen onderdrukken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gaat om lekker he, niet om voedingswaarde....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Moet zeker kunnen, maar niet te vaakquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Lui is niet zo verkeerd. Moet ook kunnen af en toe.
Ja goed, morgen op de helft van de werkweek. Het duurt veel te lang tot vrijdag.Vandaag beetje veel gezeur gehad van de werkgever.
.
Vrijdag moet ik weer beginnen met werken. What happend ?
Lucky bastard!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hier een stuk of 5, maar veel soeps is het niet. Er komt waarschijnlijk wel (eindelijk) een dominos hier
![]()
.
Heb je ook wel helemaal gelijk in , maar na het avondeten debacle (kant-en-klaar-soep met 2 witte bolletjes) ....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als je trek hebt kan het vaak toch gestild worden door iets wat gezond is. Zo kun je de neiging naar lekkere dingen onderdrukken.
(Ja natuurlijk heb ik braaf gegeten wat me gebracht werd, je bent niet voor niets op een gegeven moment langer dan 15 jaar samen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Nou ja, ik heb dus bepaalde dingen geleerd in een training, op een andere vestiging. Maar nu zijn ze niet tevreden met de methoden die ik daar geleerd heb. Dus die training was ook voor Jan met de korte achternaam.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet zeker kunnen, maar niet te vaak.
Vrijdag moet ik weer beginnen met werken. What happend ?
Daarvoor al, ik vind er niks aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar daaarna is je lekkere trek weg!
Wel lief van je. Al zou ik erg eerlijk zijn als ik iets niet lust.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je ook wel helemaal gelijk in , maar na het avondeten debacle (kant-en-klaar-soep met 2 witte bolletjes) ....
(Ja natuurlijk heb ik braaf gegeten wat me gebracht werd, je bent niet voor niets op een gegeven moment langer dan 15 jaar samen...)
Maar ja, van snacken krijg je vaak nog meer trek. Vooral als er snelle suikers in zitten.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Helemaal mee eens. Helaas hier alleen in Leeuwardenquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De pizza.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dan is je snack niet smerig genoeg. Je moet niet aan de candybars gaan zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lief van je. Al zou ik erg eerlijk zijn als ik iets niet lust.
Maar ja, van snacken krijg je vaak nog meer trek. Vooral als er snelle suikers in zitten.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Overquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter gewoon pizza uit eigen over. Pizza's van pizzeria's zijn toch minder lekker imo.
[b]AirwiN schreef [/b]
Mee eens maar dat vroeg je niet tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter gewoon pizza uit eigen over. Pizza's van pizzeria's zijn toch minder lekker imo.
![]()
![]()
Er is niet lusten en niet lusten he.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel lief van je. Al zou ik erg eerlijk zijn als ik iets niet lust.
Maar ja, van snacken krijg je vaak nog meer trek. Vooral als er snelle suikers in zitten.
Ik vind kant-en-klaar-soep niet lekker, zout, prutterig en smakeloos, maar da's nog altijd eetbaar.
En dat droge brood erin, sjah....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat snap ik. Beter kun je iets eten wat voedzaam is en trage koolhydraten bevat, zoals volkoren brood.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan is je snack niet smerig genoeg. Je moet niet aan de candybars gaan zitten natuurlijk.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Lekkere pizza's, lekkere kipdingen en lekkere kaas/deeg dingetjesquote:.
Oepsquote:Klopt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens maar dat vroeg je niet toch![]()
Haha tsja zo goed dat wel vakerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb dus bepaalde dingen geleerd in een training, op een andere vestiging. Maar nu zijn ze niet tevreden met de methoden die ik daar geleerd heb. Dus die training was ook voor Jan met de korte achternaam..
Ik had het over je snack-trek, niet je avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is niet lusten en niet lusten he.
Ik vind kant-en-klaar-soep niet lekker, zout, prutterig en smakeloos, maar da's nog altijd eetbaar.
En dat droge brood erin, sjah....A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Vergeet de Cinnastix niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lekkere pizza's, lekkere kipdingen en lekkere kaas/deeg dingetjes.
Das een behoorlijke oeps jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Wel frustrerend. Krijg je allemaal tips mee van een ervaren schoonmaakster, die inderdaad handig blijken te zijn, mag je ze niet toepassen.quote:
Die heb ik nooit gehadquote:.
Als ik ooit een dorp verder op een pizza bij hun ga halen is het pizza, kickin'chicken en cheesebites. Maar daar hoef ik dus binnenkort wrs niet meer voor de deur uit
.
Nee maar de snack-trek komt door de avondmaaltijdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het over je snack-trek, niet je avondmaaltijd.
Chicken Kebab ftw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad.
Als ik ooit een dorp verder op een pizza bij hun ga halen is het pizza, kickin'chicken en cheesebites. Maar daar hoef ik dus binnenkort wrs niet meer voor de deur uit
.
![]()
Steenlevers nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het werk maar gebeurd denk ik dan, je werkgever blijkbaar nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel frustrerend. Krijg je allemaal tips mee van een ervaren schoonmaakster, die inderdaad handig blijken te zijn, mag je ze niet toepassen..
Dat jaquote:.
Klopt, maar dan nog kan het helpen wat ik zeg. Tenzij je het niet erg vindt om ongezond te snacken, dan heb ik niks gezegd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee maar de snack-trek komt door de avondmaaltijd
Gebeurtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het werk maar gebeurd denk ik dan, je werkgever blijkbaar niet.
[b]AirwiN schreef [/b]
De pizza wissel ik afquote:, die is wel lekker ja
, de rest is standaard
.
Mijn favo snack heb ik 2 jaar geleden uitgezwaaid, en weet ik nog steeds te weren.... de frikadel speciaal...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt, maar dan nog kan het helpen wat ik zeg. Tenzij je het niet erg vindt om ongezond te snacken, dan heb ik niks gezegd.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:.
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zal nog eens wat voor je regelen
[b]AirwiN schreef [/b]
Zou een club als New York Pizza ook een "evenementen service" hebben?
Dat als je een flink groot tuinfeest ofzo hebt, ze een mobiele vestiging in je tuin kunnen zetten?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik snap er ook niets van, eigenlijk. Hierdoor werk ik langzamer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Als het werk maar gebeurd denk ik dan, je werkgever blijkbaar niet.
Even een voorbeeld:
We werken voornamelijk met microvezel, daar doe ik ook mee dweilen. Dan mag je verder alleen water gebruiken. Wat zij doen is zo'n dweildoek in het water leggen en dat aan de stok ''plakken'' (klittenband) en de vloer dweilen. Zo'n ding is zeiknat. Bovendien moet je steeds terug naar die bak lopen om hem opnieuw nat te maken. Het is geen emmer die je makkelijk achter je aan sjouwt.
Wat ik deed was overal kleine plasjes water neergooien en vervolgens met een droge doek het water verspreiden en zo dweilen. Maar dan is het volgens het te ''nat''. Ja, eventjes wel, maar als ik eenmaal klaar ben ziet het er ongeveer hetzelfde uit als hun methode, alleen kan ik alles in één keer door doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Die is inderdaad erg lekker, hoewel ik tegenwoordig fan ben van een broodje kroket. Maar ik probeer friet en alles daaromheen ook te weren. Lukt tot nu toe aardig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn favo snack heb ik 2 jaar geleden uitgezwaaid, en weet ik nog steeds te weren.... de frikadel speciaal...
Oe!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, je hebt nu ook al een robotdweiler
Die wil ik wel
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest een paar keer lezen, las eerst Rottweiler...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, je hebt nu ook al een robotdweilerProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De oplossing voor mijn probleem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
Jezus, je hebt nu ook al een robotdweiler
![]()
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
quote:
holaquote:
Britneyquote:.
middagquote:
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.dagaanbieding.(...)vil-Evo-robotdweiler
Begin maar vast met sparen.
quote:Met de iRobot Scooba dweilrobot worden uw vloeren grondig schoongemaakt. De Scooba 390 kan tot maximaal 80m2 dweilen op 1 acculading. Het waterreservoir heeft genoeg capaciteit voor 40m2.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat huil je dan, voedt je vriendin eens op danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Robotdweiler? Daar heb je toch een vrouw voor.
![]()
Nog niet getrouwd zeker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Valt me reuze mee qua prijs.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
http://www.dagaanbieding.(...)vil-Evo-robotdweiler
Begin maar vast met sparen.
ik heb vandaag gestofzuigd na het werk.. En de afwas gedaan. En de kattenbakken gedaan. Dweilen is geen optie meer vandaag.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
Mee bezig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat huil je dan, voedt je vriendin eens op danNeen, je denkt dat ik gek ben?quote:![]()
nee, die nog nietquote:
Daar is niet over nagedacht.quote:
Waarschijnlijk is het met de hand sneller en nog minder herrie aan je kop ook.
Ik zou het wel eens willen zien als Jules of Max er achteraan rent![]()
![]()
![]()
Seks nog welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb vandaag gestofzuigd na het werk.. En de afwas gedaan. En de kattenbakken gedaan. Dweilen is geen optie meer vandaag.![]()
![]()
alleen met mn trilding..quote:
ik zég toch nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel. De nacht duurt van 00.00 tot 06.00.
Max gaat op de bank zitten toekijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar is niet over nagedacht.
Waarschijnlijk is het met de hand sneller en nog minder herrie aan je kop ook.
Ik zou het wel eens willen zien als Jules of Max er achteraan rent![]()
![]()
Jules sluit ik op
[b]AirwiN schreef [/b]
En ik baal.. Ik denk dat ik een slijmbeursontsteking heb
Die is vaak wel erg gehoorzaam, lult niet te veel, stopt zelden te vroeg...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Over poetsen gesproken, dit weekend ook maar weer wat doen
. Ik moet echt weer een schoonmaakster
.
en ik ook niet bij hem..quote:
Oh, saai hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Max gaat op de bank zitten toekijken![]()
Jules sluit ik op![]()
![]()
Mag die dan ook gebruik maken van je bad?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef DaMook het volgende:
.
[b]AirwiN schreef [/b]
stopt te vaak te vroeg bedoel je? Ik vergeet m altijd op te laden tot het te laat isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is vaak wel erg gehoorzaam, lult niet te veel, stopt zelden te vroeg...
Hoi.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:48 schreef DaMook het volgende:
.
ja, best wel.quote:
Ik ben al een paar dagen aan het afkicken..
Een schoonmaakster die ik op moet halen lijkt me niet echt praktischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag die dan ook gebruik maken van je bad?.
Sjah.... wat moet ik daar nou eens voor vrouwvriendelijks op zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
stopt te vaak te vroeg bedoel je? Ik vergeet m altijd op te laden tot het te laat is
Wow heftige shitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, best wel.
Ik ben al een paar dagen aan het afkicken..![]()
![]()
.
![]()
neen, die komt nog.quote:![]()
Stop eens met in dat verleden te leven.
Reiskosten worden niet vergoedquote:.
Het is mijn werk.quote:
Dan komt de ochtend en middag ook nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neen, die komt nog.![]()
Stop eens met in dat verleden te leven.![]()
![]()
![]()
dat ik die andere moet pakken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah.... wat moet ik daar nou eens voor vrouwvriendelijks op zeggen
Maar hoeveel krijg ik betaald? Ik neem straks namelijk een weekend vrij abonnement bij de NS.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: