SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
PWSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:20 schreef arachide. het volgende:
Fobo eens updaten en shizzle, want fuck profielwerkstuk afmaken enzo.
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik vind persoonlijk die We-Vibe wel aardig, mijn meisje vind het een onding.
Hier issie inmiddels afgevoerd....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
Ik weet niet waarom, maar ik lag in een deuk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Misschien toch nog een keer gebruiken...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:21 schreef fietsie het volgende:
Ik vind persoonlijk die We-Vibe wel aardig, mijn meisje vind het een onding.
Hier issie inmiddels afgevoerd....ik weet t niet
![]()
Ik word er wel warm van, maar niet in m'n oren.quote:
Rooie oortjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik word er wel warm van, maar niet in m'n oren.![]()
![]()
Ehm, ervaringsdeskundigen, is dit dan Missionaris, of Hondjes?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Die heb ik bijna standaard.quote:
Say whut?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:26 schreef fietsie het volgende:
Ehm, ervaringsdeskundigen, is dit dan Missionaris, of Hondjes?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nou dat onze negatieve ervaringen ook door fout gebruik kunnen komen, ofwel, gebruik je hem bijmissionaris of op zijn hondjes....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Tot nu toe alleen bij missionaris en varianten daarop gebruikt. Doggy moet ik nog eens proberen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dat onze negatieve ervaringen ook door fout gebruik kunnen komen, ofwel, gebruik je hem bijmissionaris of op zijn hondjes....
Amazone kan trouwens ook.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
speechless?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoorquote:![]()
Jij bent er daar niet 1 van
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Gelukkig ken je me ook vreselijk goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoor![]()
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die mij speechless krijgen hoor![]()
Ducktape![]()
![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waar beweer ik dat dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me ook vreselijk goed
[b]AirwiN schreef [/b]
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"
(link)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
De supermarkt hier om de hoek verkoopt gewoon geen blikjes HJ![]()
Nu heb ik noodgedwongen (ok ok niet helemaal maar ik wilde geen krat sjouwen) Heineken
[b]AirwiN schreef [/b]
Mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef fietsie het volgende:
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:36 schreef fietsie het volgende:
Sneeuwval gaat morgen tegenvallen; max 2cm en alles "onder de flevopolder"
(link)
[b]AirwiN schreef [/b]
Nouja,ziek thuis, kind thuis, slee staat klaar in de schuur.quote:
Had 10cm helemaal niet vervelend gevonden.
Even een ommetje door de sneeuw is volgens huisarts vast goed voor de genezing
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Niet dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of alles of niets, maar niet dit ge-emmer![]()
![]()
Niets aubquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of alles of niets, maar niet dit ge-emmer
[b]AirwiN schreef [/b]
![]()
Vin al je gereedschap en spullen al besteld?
Ik heb op mijn RJ45 tang gelijk een schema geplakt met hoe de draadjes in de stekkertjes moeten.
Handige reminder...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik me maar speciaal voelen.
Van de kou heb ik het vaak. Of als ik verlegen ben. Best vervelend eigenlijk.![]()
Iedereen altijd: "Awwww, wat schattig!" "Appelwangetjes".
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: