Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef Faux. het volgende:
Beste FOK!kers,
Heeft het zin om mijn moeder StayOkay te laten bellen met dat ze toestemming geeft?
quote:
Bellen doe ik zodra mama (mamaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Met toestemming mag het geloof ik wel ja, dus als zij jullie daar persoonlijk heen brengt. En anders bel je dat bedrijf even met je vraag.
Niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef dockx het volgende:
Ben je 15..![]()
Dat had ik dus nooit verwacht..
Nou nou nou, dat vuige Amsterdam nog welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
[..]_!
Weten we nog niet. Amsterdam misschien, wat denk je daarvan?
Mama, wat liefquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bellen doe ik zodra mama (mama) thuis is, nu even vooronderzoek
ja dit dus. bel eerst zelf even voor infoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat vuige Amsterdam nog wel
Nee, maar laat je moeder even contact opnemen. Beter nog, informeer zelf vast even.
Ja, je wil andere mensen in een dorm niet wakkerhouden met gehuil als je heimwee krijgtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef florisje het volgende:
als je een tweepersoonskamer neemt lijkt me dit geen probleem
Hoe kun je nog misschien zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
[..]_!
Weten we nog niet. Amsterdam misschien, wat denk je daarvan?
En ditquote:
ik heb ook elke link in die site aan moeten klikken voordat er eindelijk bij wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoe kun je nog misschien zeggenWat anders
[..]
En dit![]()
Maar OT: knap dat je op de site hebt gevonden dat je 16 moet zijn, ik heb me rotgezocht en vond het pas na googelen
Ik zou ze inderdaad even bellen of mailen om te vragen of een brief met toestemming van de ouders voldoende is.
Veel plezier alvast
We nemen een tweepersoonskamer. Geldt daar de grens niet, voor zover jij weet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef florisje het volgende:
als je een tweepersoonskamer neemt lijkt me dit geen probleem
Wat is het bezwaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Blijft de vraag welke ouders hun kinderen van 14 en 15 jaar oud alleen twee nachten in A'dam laten verblijven. Ik ben best vrij opgevoed, maar dit zou dus op die leeftijd echt niet bespreekbaar zijn.
Nee, dan tellen ze de leeftijden opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:55 schreef Faux. het volgende:
[..]
We nemen een tweepersoonskamer. Geldt daar de grens niet, voor zover jij weet?
je hebt geluk dat je niet met je eigen auto bent want dan is het onmogelijk om daar te overnachten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:13 schreef Faux. het volgende:
Beste FOK!kers,
mijn beste vriend (14) en ik (15) waren van plan om deze voorjaarsvakantie twee nachtjes te overnachten bij een StayOkay-vestiging. Nu staat er op de site van StayOkay dat je daar minimaal 16 jaar voor moet zijn, en anders onder de begeleiding van een volwassene. Probleem dus, maar we zouden het wel heel graag willen. We zoeken dus een oplossing.
Heeft het zin om mijn moeder StayOkay te laten bellen met dat ze toestemming geeft? Of dat ze ons bij StayOkay brengt en dan daar toestemming geeft? Of hoeven we dat niet eens te proberen?
Ik realiseer me hoe kinderachtig dit allemaal klinkt, maar voordat zo mn moeder thuiskomt wil ik even weten wat de mogelijkheden zijn
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nee, dan tellen ze de leeftijden op![]()
True dat avontuur toffer is in de Ardennen, en met een tentje naar de Ardennen staat ook zeker nog op het to do-lijstje. Maar daar vind ik ons nog wel te jong voor, met z'n tweeën naar het buitenland en daar de "woeste wildernis" in.quote:Wat moet je eigenlijk op hotel op die leeftijd.
Ow jullie zijn twee jongens...najah avontuur is toffer in de ardennen of in de bossen ofzo, geen grote stad waar je niks kan doen.
Je bent een provinciaal die Amsterdam 'eng' vindt?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:34 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Blijft de vraag welke ouders hun kinderen van 14 en 15 jaar oud alleen twee nachten in A'dam laten verblijven. Ik ben best vrij opgevoed, maar dit zou dus op die leeftijd echt niet bespreekbaar zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:57 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Je bent een provinciaal die Amsterdam 'eng' vindt?
Bijna, al wil jij Den Haag misschien geen stad noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik vind gewoon dat twee jongens van 14 en 15 niet 's nachts alleen in een grote stad horen rond te hangen. Ik moet wel zeggen dat ik ouder ben dan hun leeftijden opgeteld. Misschien is dit normaal tegenwoordig, maar dan hebben mijn kinderen toch pech over een jaar of 10
.
Wereldreiziger in spe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat is het bezwaar?We kunnen onszelf prima redden, gaan echt niet mensen uitlachen op de Wallen en weten de weg. Het gaat ons vooral om het gevoel van twee nachtjes samen weg in onze hoofdstad.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:38 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Nee, dan tellen ze de leeftijden op![]()
Wat moet je eigenlijk op hotel op die leeftijd.
Ow jullie zijn twee jongens...najah avontuur is toffer in de ardennen of in de bossen ofzo, geen grote stad waar je niks kan doen.
Ik vind het een tof plan en ik hoop dat jullie toestemming krijgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:42 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
True dat avontuur toffer is in de Ardennen, en met een tentje naar de Ardennen staat ook zeker nog op het to do-lijstje. Maar daar vind ik ons nog wel te jong voor, met z'n tweeën naar het buitenland en daar de "woeste wildernis" in.
Thanksquote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het een tof plan en ik hoop dat jullie toestemming krijgen.
als je denkt dat dat het domste is wat je in amsterdam kunt doen hoop ik dat ze je niet toelaten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Wat is het bezwaar?We kunnen onszelf prima redden, gaan echt niet mensen uitlachen op de Wallen en weten de weg. Het gaat ons vooral om het gevoel van twee nachtjes samen weg in onze hoofdstad.
Uitleg zou fijn zijn. Amsterdam is overigens geen optie meer, maar alsnog.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:32 schreef florisje het volgende:
[..]
als je denkt dat dat het domste is wat je in amsterdam kunt doen hoop ik dat ze je niet toelaten.
ik dacht dat jullie een stelletje waren, dan hadden ze het misschien nog wel toegelaten.
http://www.stayokay.com/nl/hostel/dordrecht?context=12638647quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uitleg zou fijn zijn. Amsterdam is overigens geen optie meer, maar alsnog.
Ziet er niet slecht uitquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.stayokay.com/nl/hostel/dordrecht?context=12638647Kan ik een oogje in het zeil houden
je klinkt erg naïef, ik weet niet waar je vandaan komt, maar er zijn nog al wat verleidingen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:51 schreef Faux. het volgende:
[..]
Uitleg zou fijn zijn. Amsterdam is overigens geen optie meer, maar alsnog.
Dat zou ik als moeder eng vindenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:22 schreef egeltje1985 het volgende:
En met een tentje ergens? Als het wat warmer is natuurlijk.
Ik ben waarschijnlijk ook naïef, vandaar mijn vraag om uitleg. 'Wat verleidingen' klinkt nog steeds erg cryptisch.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:29 schreef florisje het volgende:
[..]
je klinkt erg naïef, ik weet niet waar je vandaan komt, maar er zijn nog al wat verleidingen in Amsterdam.
En als je als stelletje naar de stayokay wilt laten ze dat makkelijker toe als twee jongens die waarschijnlijk naar Amsterdam komen om te zuipen en/of te blowen
Die van Maastricht ligt leuk:quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:28 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uitIk ben wel een natuurmens, betwijfel alleen of hij dat ook is. We zoeken eigenlijk perfecte mix tussen stad en natuur. Suggesties?
dat zul je dan nog wel leren als je ouder wordtquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk ook naïef, vandaar mijn vraag om uitleg. 'Wat verleidingen' klinkt nog steeds erg cryptisch.
Ja? Liever ergens op zo'n camping bij een boer ofzo dan in hartje Amsterdam denk ik. Desnoods in een dorpje in de buurt ofzo.quote:
Jup. En dat je moet links en rechts moet kijken voor het oversteken. En dat je uit de buurt moet blijven van dronken mensen. Redelijk vanzelfsprekend imo, wat is nou het grote gevaar?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:32 schreef florisje het volgende:
[..]
dat zul je dan nog wel leren als je ouder wordt
ik neem aan dat je inmiddels al hebt geleerd dat je geen snoepjes van vreemden aan moet nemen?
Ziet er nog beter uit. Allang wel lang (en duurquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die van Maastricht ligt leuk:
http://www.stayokay.com/nl/hostel/maastricht?context=12638998
Seks, drugs en euh hardstyle.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk ook naïef, vandaar mijn vraag om uitleg. 'Wat verleidingen' klinkt nog steeds erg cryptisch.
Ooh, ik dacht alleen, ergens eng.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja? Liever ergens op zo'n camping bij een boer ofzo dan in hartje Amsterdam denk ik. Desnoods in een dorpje in de buurt ofzo.
Zo'n treinkaartje kopen in de aanbieding! Is nu bij het Kruidvat dacht ik:quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ziet er nog beter uit. Allang wel lang (en duur) treinen, maar ook wel gaaf dus. Ik kom bijna nooit in Limburg
Nog vroeger heette dat 'tienertour'quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Seks, drugs en euh hardstyle.
Vroeger (haha, vroeger) toen ik 15 was ging ik met vrienden op zomertour. 3 dagen treinen door het land, 3 steden bezoeken. Misschien is zoiets ook wel leuk. Goedkope dagkaarten halen bij de blokker ofzo.
Ja, zo noemde mijn mama dat ook toen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog vroeger heette dat 'tienertour'
Bookmarked. Hartstikke tof al die suggesties en linkjes mensen, thanksquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo'n treinkaartje kopen in de aanbieding! Is nu bij het Kruidvat dacht ik:
http://www.treinreiziger.nl/reizen/kortingsacties
Klinkt ook leukquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Seks, drugs en euh hardstyle.
Vroeger (haha, vroeger) toen ik 15 was ging ik met vrienden op zomertour. 3 dagen treinen door het land, 3 steden bezoeken. Misschien is zoiets ook wel leuk. Goedkope dagkaarten halen bij de blokker ofzo.
Waar kom je vandaan? Helpt ons bij het zoekenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klinkt ook leukEnige waar ik dan bang voor ben is dat je erg lang in de trein zit, en ik ook wel iemand ben die houdt van een omgeving leren kennen.
Waar woon je dan? Groningen? Mijn startpunt toen was redelijk centraal nog, dat scheelt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Klinkt ook leukEnige waar ik dan bang voor ben is dat je erg lang in de trein zit, en ik ook wel iemand ben die houdt van een omgeving leren kennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |