SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekje van de TS:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat onhandig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al het extra gewicht komt in mijn lul erbij, heb dan ook een mega anaconda in de broek hangenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga je een rondleiding doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdag naar Rotterdam.
Inclusief tripje naar de kuip![]()
En bij een stijve ga je knock out door het gebrek aan bloed in je hoofd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zitten is inderdaad soms wat irritantA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Voor geen goudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cockquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En bij een stijve ga je knock out door het gebrek aan bloed in je hoofd?
quote:![]()
Het is je vergeven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
seks met doutze zou mij nog niet naar de kuip kunnen lokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar neuken is geen feestje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cockA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
gastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cock![]()
![]()
Sopsopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
seks met doutze zou mij nog niet naar de kuip kunnen lokkenHet is er tegenover en die in de stad heeft die film pas om half 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Acherm, Aldo vindt neuken niet fijn.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
tot half 10 wachten dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is er tegenover en die in de stad heeft die film pas om half 10![]()
![]()
Nope. Je zult zelf iemand moeten hosselen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
kom jij het tegendeel bewijzen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
zomaar ineens niet? terwijl was toegezegt van wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja
Ohja mijn vakantie is toch ineens niet doorbetaald
Yeah... Ik moet echt wat anders zoeken![]()
![]()
Dus jij haalt me na de film op om mij thuis te brengen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Je zult zelf iemand moeten hosselen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je vergeet de aardbei en de cassisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHB
[b]AirwiN schreef [/b]
gelukkig tring ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
@ TT, als Aldo 1 x tringt issie homo.
tringeling tringeling.
whut?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergeet de aardbei en de cassis
uit Rotterdam? dat ik nog de moeite neem om te posten dat ik daar niet op ga reageren zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij haalt me na de film op om mij thuis te brengen?![]()
![]()
Ghehe maar daarom dus niet in de stadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
uit Rotterdam? dat ik nog de moeite neem om te posten dat ik daar niet op ga reageren zegIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja daar komt het op neerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
zomaar ineens niet? terwijl was toegezegt van wel?![]()
![]()
Dat is toch nooit zo bij gastouderschap?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja
Ohja mijn vakantie is toch ineens niet doorbetaald
Yeah... Ik moet echt wat anders zoekenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
That's it? Heb je geen skills?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHBA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch nooit zo bij gastouderschap?![]()
Moeten hosselen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHB
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepen
Huh, verplichte vakantie voor eigen rekening? lulligIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je het goed doet heb je verder niks nodigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
en als ze tegenstribbelt slaan met de knuppel?.
![]()
Ahzo,... ze hadden gewoon toegezegd de uren te accorderen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ga zo wel ff oefenen hier op straatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je verder niks nodig.
![]()
![]()
Ja sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zij
Huh, verplichte vakantie voor eigen rekening? lullig
Grgr whaargh enzulks...![]()
![]()
I like your style.quote:
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Waarom heb ik 2 verjaardagen op de dag dat ik naar de motorbeurs wil.
![]()
![]()
Ik ga niet. Als ik alleen ga dan ben ik er met een uurtje weer weg. Vind ik zondequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk muahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuus
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja...en omdat ze een week te vroeg was heeft hij 3 weken vrij ipv 2 EN daarna de vakantie.. dus raad eens wie er geen geld over febr krijgtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahzo,... ze hadden gewoon toegezegd de uren te accorderen?![]()
![]()
Ik heb al toegezegd, instructeur wees me vanmiddag op de beursquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuus.
Ik heb serieus wel wat nodigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet. Als ik alleen ga dan ben ik er met een uurtje weer weg. Vind ik zonde.
![]()
Wat heb je nodig dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd, instructeur wees me vanmiddag op de beurs.
[..]
Ik heb serieus wel wat nodig.
![]()
![]()
Dan kun je beter wel gaan jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles. Laarzen, broek, jas, helm, handschoenen
.
![]()
![]()
Waarom maak je je daar druk om? Verjaardagen zijn geen contractuele verplichtingen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, weet ikquote:.
Tjah.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar druk om? Verjaardagen zijn geen contractuele verplichtingen...![]()
Dat is waardeloos.....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja...en omdat ze een week te vroeg was heeft hij 3 weken vrij ipv 2 EN daarna de vakantie.. dus raad eens wie er geen geld over febr krijgtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een deel van me heeft zoiets van : zometeen warm eten en dan naar bed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Samzz het volgende:
Is die vergoeding contractueel vastgelegd?
Mondeling besproken![]()
![]()
Ik heb een mailtje van mijn ex, over een geiser die nog op haar naam staat.
Blijft toch raar dingen van haar te lezen, vooral omdat ik dan haar stem er bij denk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mailtje van mijn ex, over een geiser die nog op haar naam staat.
Blijft toch raar dingen van haar te lezen, vooral omdat ik dan haar stem er bij denk.
Dat is ook weer de laatste keer dat ik mijn meisje het eten laat verzorgen.
"Ik dacht dat kant-en-klaar-soep en witte bolletjes zonder beleg voor jou wel fijn zou zijn voor je keel".
a. Ik heb nog NOOIT in de 19 jaar dat ze me kent ook maar een positief geluid laten horen over kant en klaar soep, maar al wel tig keer die zut demonstratief in de plee gekiept.
b. Brood zonder beleg... daar werk ik niet voor....
~!@*#&!@(*#Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef fietsie het volgende:
"Ik dacht dat kant-en-klaar-soep en witte bolletjes zonder beleg voor jou wel fijn zou zijn voor je keel".
a. Ik heb nog NOOIT in de 19 jaar dat ze me kent ook maar een positief geluid laten horen over kant en klaar soep, maar al wel tig keer die zut demonstratief in de plee gekiept.
~!@*#&!@(*#
[b]AirwiN schreef [/b]
haha heldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef fietsie het volgende:
~!@*#&!@(*#
[b]AirwiN schreef [/b]
anorexiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?
Dat moet je aan Fera vragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sexy heurquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoewel rechtsgeldig, toch wel dom. Maar dat weet je zelf ook welquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat ligt in ieder geval niet aan mijn eet/sportpatroonquote:
Onderste, 2e van links.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?
Zit mobiel, kan ik niet lezen![]()
![]()
Ze gooit het nu op stress van dr werk "Ik kan niet normaal denken van de drukte"....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wide Loadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?.
8/10, zou neuken.quote:
... O wacht.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
die met die moeilijke naamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?![]()
![]()
dat wordt invriezen die hap!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
Meh, eten voor 5 klaar. Zit ik nog alleen
Sorry maar dat is gewoon niet mijnding. En gulash al helemaal nie...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
Hey Fietsie
ik zit aan de kant en klare gulashsoepProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
goulashhhhhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry maar dat is gewoon niet mijnding. En gulash al helemaal nie...
In het kader van het gastouderschap is er niks rechtsgeldig geloof ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoewel rechtsgeldig, toch wel dom. Maar dat weet je zelf ook wel.
![]()
Die naamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die eerste maar ik heb je kontje niet echt kunnen bewonderen.
.
Jij eet echt alleen maar rotzooi hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kant en klare blik goulasssshhhh![]()
![]()
Kan ik me niet voorstellen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het kader van het gastouderschap is er niks rechtsgeldig geloof ik“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij eet echt alleen maar rotzooi he
heul niet, gister gekookt
Dat zijn vrouwenkonten. Behalve die noassatall.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Oh, bedoel je diequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie die badoankadonk al schudden.
.
Nee, pasta met tomatensaus en knakworstjes en kaasquote:
Vijf mensen in een straal van drie meter knock out.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie die badoankadonk al schudden.
En de andere mensen in een straal van 10 meter zeeziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vijf mensen in een straal van drie meter knock out..
![]()
Bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, pasta met tomatensaus en knakworstjes en kaas![]()
Taart werkt veel beter hequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou een stuk pizza neuken? He bah.
![]()
Heel strikt formeel zijn mondelinge afspraken tussen volwassenen die niet onder curatele staan wettelijk bindend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In het kader van het gastouderschap is er niks rechtsgeldig geloof ik
Maar dit claimen in de kwetsbare arbeidsrelatie rondom gastouderschap kost je waarschijnlijk je klant...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Is gewoon een degelijke maaltijd hoorquote:
en hij smaakte best prima
Euh .... Jaaaaaahaaaa. De pizza inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij zou een stuk pizza neuken? He bah
Ja, ik bedoel die. Maar de naam van die wat jij bedoelde is ook slecht, haha.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij toch? Ik bedoelde die tamale.
Oh, dat geloof ik. Maar dat zou juist het mindere voer moeten zijn, niet het beste van de weekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is gewoon een degelijke maaltijd hoor
en hij smaakte best prima![]()
![]()
De Shelve vind ik ook wel slechtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel die. Maar de naam van die wat jij bedoelde is ook slecht, haha.. Wel praktisch voor al je biertjes haha.
![]()
owquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik. Maar dat zou juist het mindere voer moeten zijn, niet het beste van de week![]()
ik eet ook nog een keer pesto pasta deze week
Ik zou zo niet kunnen/willen levenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ow![]()
ik eet ook nog een keer pesto pasta deze week![]()
![]()
Daar heb ik tieten voorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De Shelve vind ik ook wel slecht. Wel praktisch voor al je biertjes haha.
.
Oowwwww, ik ben de 8/10.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh .... Jaaaaaahaaaa. De pizza inderdaad.
Dus als wij gaan samenwonen kook jij gewoon?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:56 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik zou zo niet kunnen/willen leven
ik eet ook vaak aardappelen groenten vleesch hoorquote:
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus als wij gaan samenwonen kook jij gewoon?![]()
Waar ben je nou weer naartoe onderwegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Onderste, 2e van links.
Zit mobiel, kan ik niet lezen
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe kom je erbij?quote:
doe ik de afwas welquote:
* AldoTheApache gaat alvast sparen voor een vaatwasserWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
The badoankadonkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar ben je nou weer naartoe onderweg
Beneden, aan het eten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
doe ik de afwas wel
* AldoTheApache gaat alvast sparen voor een vaatwasser![]()
![]()
10/10 ofcourse. Zou veelvuldig neuken, trouwen en kinderen mee maken.quote:
Gokje.quote:En?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef twi het volgende:
Kijk uit met shelve-achtige tieten, Kaneel leest mee.
Waarom zit hij btw nooit meer op de foks?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
10/10 ofcourse. Zou veelvuldig neuken, trouwen en kinderen mee maken.
Valt me tegen van je hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Overdreven positief. Ik voel het einde van een relatie aankomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
10/10 ofcourse. Zou veelvuldig neuken, trouwen en kinderen mee maken.![]()
Je bent beperkt in het aantal keer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
10/10 ofcourse. Zou veelvuldig neuken, trouwen en kinderen mee maken.![]()
![]()
![]()
Maar ik hoef dan ook niemand hier te hosselen.quote:Hij moet iedere keer lang herstellen na het weekend.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waarom zit hij btw nooit meer op de foks?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nog voordat de bank er is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven positief. Ik voel het einde van een relatie aankomen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
daar heb jij een radar voor toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:59 schreef twi het volgende:
[..]
Overdreven positief. Ik voel het einde van een relatie aankomen.
quote:
On the bright side, we zijn wel één van de weinigen die fopjes over elkaars relatie kunnen makenquote:![]()
![]()
Heerlijk toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:02 schreef twi het volgende:
[..]
On the bright side, we zijn wel één van de weinigen die fopjes over elkaars relatie kunnen maken
Morgen heb jij geen bril meer nodig dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen mam hier. Nouja, leuk kilo wortels per persoon
Ik voel een konijnenvoer-date aankomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Alleen mam hier. Nouja, leuk kilo wortels per persoon![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgen heb jij geen bril meer nodig dus![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hebt geeneens een relatie?
quote:
überchill toch?quote:gewoon doen en laten waar je zelf zin in hebt, geen rekening houden met iemand anders
Dat is over het algemeen ook heerlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
überchill toch?gewoon doen en laten waar je zelf zin in hebt, geen rekening houden met iemand anders
Maar toch mis je soms weleens iemand om dingen mee te delen.![]()
Jammerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gadverdamme
no offense kneel![]()
![]()
![]()
ik tot nu toe nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen ook heerlijk.
Maar toch mis je soms weleens iemand om dingen mee te delen.en ben al iets van 1,5 jaar single ofzo
quote:
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen ook heerlijk.
Maar toch mis je soms weleens iemand om dingen mee te delen.![]()
Wat een heftige reactie. Welke gevoelens gaan er precies door je heen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gadverdamme
no offense kneel![]()
Mag ik je niet eens in je billetjes nemen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gadverdamme
no offense kneel
Ben je homo ofzo?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
gevoelens van walgingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:09 schreef twi het volgende:
[..]
Wat een heftige reactie. Welke gevoelens gaan er precies door je heen?
ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik je niet eens in je billetjes nemen?
Ben je homo ofzo?
[b]AirwiN schreef [/b]
ow wachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..].
Stop jij die tankgeval ook in de opening van je achterdeur?
Uit een blikjesautomaat het geld helemaal onderin gooien. Waar dus de blikjes uitkomen
I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef zeefje het volgende:
Uit een blikjesautomaat het geld helemaal onderin gooien. Waar dus de blikjes uitkomen
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Hoe komt dat zo?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ga fappen danquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Zow.... nu nog een pijnstiller en dan ben ik weer gelukkig (alleen dat mag nog een uur nie)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Fappen is leukerquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zulke meiden zitten bij mij op schoolMaar zijn ze ook lekker?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:18 schreef zeefje het volgende:
Uit een blikjesautomaat het geld helemaal onderin gooien. Waar dus de blikjes uitkomenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
"Stout de voordeligste".quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Hele merchandise rond 50 tinten![]()
http://www.willie.nl/50-tinten-grijs.aspxBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Omgquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.willie.nl/50-tinten-grijs.aspx![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.willie.nl/50-tinten-grijs.aspx
christian grey stropdas
Stropdasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
christian grey stropdas
[b]AirwiN schreef [/b]
Hier sneeuwt het idd ook. Ik haat het.quote:I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik hoorde het net jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen aangepaste dienstregeling.I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Want een hond draagt een stropdas in jouw wereld? Doen ze dat zo in India?quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
het is hontquote:
honden zitten aan de ketting, een stropdas is een kettingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Want een hond draagt een stropdas in jouw wereld? Doen ze dat zo in India?![]()
in India zijn er geen stropdassen
Kun jij zelf je stropdas niet omdoen, of doet jouw hond zelf zijn ketting om?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is hont
[..]
honden zitten aan de ketting, een stropdas is een ketting![]()
in India zijn er geen stropdassenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het is hont
[..]
honden zitten aan de ketting, een stropdas is een ketting![]()
in India zijn er geen stropdassen
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch is een stropdas geil
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad vorige week nog een sollicitant op afgewezen heb.. het -wel- om hebben van een stropdas terwijl er in de vacature stond dat men informeel gekleed zou zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Mijn hont kan zelf de ketting omdoenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun jij zelf je stropdas niet omdoen, of doet jouw hond zelf zijn ketting om?
en terecht, als iemand niet eens fatsoenlijk kan lezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef fietsie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad vorige week nog een sollicitant op afgewezen heb.. het -wel- om hebben van een stropdas terwijl er in de vacature stond dat men informeel gekleed zou zijn
En daarop iemand afwijzen lekker professioneelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:10 schreef fietsie het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik inderdaad vorige week nog een sollicitant op afgewezen heb.. het -wel- om hebben van een stropdas terwijl er in de vacature stond dat men informeel gekleed zou zijn
Ja, deze instructie staat er om mensen te zien te krijgen zonder hun pantser aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
En daarop iemand afwijzen lekker professioneel
Veel mannen verstoppen zich in een pak met das. Die zijn zichzelf niet als ze dat ding aan hebben.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja!! \quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
En daarop iemand afwijzen lekker professioneel
Als je zoiets simpels al niet kan opvolgen/lezen dan ben je al geen geschikte kandidaat![]()
En nu ga ik film kijken
[b]AirwiN schreef [/b]
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
En daarop iemand afwijzen lekker professioneelwat is er mis om met een stropdas en pak naar sollicitatiegesprek te gaan?
14 SHADES OF GREY
Als er expliciet gemeld wordt dat men informeel gekleed zal zijn...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadwat is er mis om met een stropdas en pak naar sollicitatiegesprek te gaan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaadwat is er mis om met een stropdas en pak naar sollicitatiegesprek te gaan?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja, deze instructie staat er om mensen te zien te krijgen zonder hun pantser aan.
Veel mannen verstoppen zich in een pak met das. Die zijn zichzelf niet als ze dat ding aan hebben.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ligt eraan of er werd gesteld dat mensen in het bedrijf doorgaans informeel gekleed zijn of dat er expliciet werd vermeld om informeel naar het sollicitatiegesprek te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Mee eens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja!! \
Als je zoiets simpels al niet kan opvolgen/lezen dan ben je al geen geschikte kandidaat![]()
En nu ga ik film kijken![]()
We hebben ook altijd een leuk scala aan vragen om mensen die geprepareerd zijn voor zo'n gesprek (t zijn geen gewone vacatures, maar voor detacheringsopdracht) totaal van hun stuk te brengen
Sommige van die lui worden letterlijk 2 uur gedrilled door accountmanagers en dan op je stoep gezet....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wanneer tijdens het werk? Om wat voor functie ging het eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als er expliciet gemeld wordt dat men informeel gekleed zal zijn...14 SHADES OF GREY
Informatie analist die projecten gaat voorbereiden:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wanneer tijdens het werk? Om wat voor functie ging het eigenlijk?
- wat wordt de scope van het project
- wat gaat het globaal kosten
- welke organisatorische afhankelijkheden zijn er
- welke technische randvoorwaarden zijn er
"Foutjes" van zo iemand kosten dus al snel geld, en ze moeten goed passen binnen de cultuur van een zorgorganisatie. 1 van de sollicitanten had 10 jaar bij diverse banken rondgelopen, en gaf toe zelfs op zaterdag een bandplooibroek, overhemd en spencer te dragen.
Dan kun je gewoon niet functioneren in een zorgclub....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Twiedeliediedie?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Twijfels.... nog een Brufen, of die bewaren voor de nacht...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik neem er soms 4 op een dag. Kan niks kwaad johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef fietsie het volgende:
Twijfels.... nog een Brufen, of die bewaren voor de nacht...
Dan begrijp ik het inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Informatie analist die projecten gaat voorbereiden:
- wat wordt de scope van het project
- wat gaat het globaal kosten
- welke organisatorische afhankelijkheden zijn er
- welke technische randvoorwaarden zijn er
"Foutjes" van zo iemand kosten dus al snel geld, en ze moeten goed passen binnen de cultuur van een zorgorganisatie. 1 van de sollicitanten had 10 jaar bij diverse banken rondgelopen, en gaf toe zelfs op zaterdag een bandplooibroek, overhemd en spencer te dragen.
Dan kun je gewoon niet functioneren in een zorgclub....
14 SHADES OF GREY
Incidenteel niet maar langdurige is dat zeker niet gezondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:19 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik neem er soms 4 op een dag. Kan niks kwaad joh14 SHADES OF GREY
De crux van dit soort gesprekken is eigenlijk "wat voor soort mens ben je, en zit je op onze frequentie?"quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik maak me er echt niet druk om.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Incidenteel niet maar langdurige is dat zeker niet gezondI like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Dat vind ik eigenlijk belangrijker dan wat iemand voor diploma's en ervaring hebt. Als het bedrijf waar ik nu werk vooral op kennis en vaardigheden had gelet had ik daar niet meer gewerkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
De crux van dit soort gesprekken is eigenlijk "wat voor soort mens ben je, en zit je op onze frequentie?"
14 SHADES OF GREY
Gut meisje heeft voor uk een soort "Startrek pakje" gekocht, maar dan van paars fluweelstof.
Too cute
Krijg je gelijk enge fotonici die liever in "golflengte" denken in plaats van frequentie.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
De crux van dit soort gesprekken is eigenlijk "wat voor soort mens ben je, en zit je op onze frequentie?"Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Naja onze sollicitatie commissie is sowieso een gezelschap daar moet je even aan ehm "wennen"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Krijg je gelijk enge fotonici die liever in "golflengte" denken in plaats van frequentie.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pics van jurkjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:23 schreef fietsie het volgende:
Gut meisje heeft voor uk een soort "Startrek pakje" gekocht, maar dan van paars fluweelstof.
Too cute
Neehee Startrek pakje. Zo'n unibody suit!quote:
(foto wordt aan gewerkt)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Pics van Startrek pakje dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neehee Startrek pakje. Zo'n unibody suit!I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Ik wil nieuw speelgoed
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh Oké lees je edit nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Neehee Startrek pakje. Zo'n unibody suit!
(foto wordt aan gewerkt)I like the way you look at me with those beautiful eyes![]()
Je hebt toch net een nieuwe pc ?quote:
Of bedoel je ehm, dames equipment?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jaquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
INFINITE ENERGYYYYquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
Mooi wel dit. Mijn telefoon blijft al 5 minuten op 0% staanBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Greetings.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Hele slechte iPad foto van het paarse speelpak.
(Hij gaat zo weer van MijnAlbum af)
[ Bericht 39% gewijzigd door fietsie op 05-02-2013 19:46:44 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:40 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Hele slechte iPad foto van het paarse speelpak.
(Hij gaat zo weer van MijnAlbum af)
Moet kunnen tochquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
D'r is zat op dat gebied. Laatst nog ergens een tegengekomen daar moest de SIM-kaart van een mobieltje in...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ghehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
D'r is zat op dat gebied. Laatst nog ergens een tegengekomen daar moest de SIM-kaart van een mobieltje in...
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb sinds kort ook een nieuw speeltje.Bevalt goed.
Goed idee, snel een glaasje alcoholische versnapering inschenken!quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Best jammer dat er voor mannen maar weinig zinnigs isProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Welke is het?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:50 schreef Fera het volgende:
Ik heb sinds kort ook een nieuw speeltje.Bevalt goed.
De WeVibe, waar ik eerder over verteld had, volgens mij.quote:
Owja. Ik wist niet dat dat nog recent was.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
De WeVibe, waar ik eerder over verteld had, volgens mij.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb hem weer gevonden (geen reclame dus, gewoon google-werk)
http://www.dvhardware.net/review135_boditalk_escort.htmlProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Hey die hebben wij ook... Vind het erg tegenvallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:05 schreef Fera het volgende:
[..]
De WeVibe, waar ik eerder over verteld had, volgens mij.![]()
Voor ons werkt het wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey die hebben wij ook... Vind het erg tegenvallen
Ik was er eerst best wel sceptisch over, vooral over het gebruik tijdens seks. Wonderbaarlijk genoeg gaat dat allemaal vrij soepel, geen geklungel ofzo.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: