SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekje van de TS:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Wat onhandig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al het extra gewicht komt in mijn lul erbij, heb dan ook een mega anaconda in de broek hangenA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga je een rondleiding doen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Donderdag naar Rotterdam.
Inclusief tripje naar de kuip![]()
En bij een stijve ga je knock out door het gebrek aan bloed in je hoofd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zitten is inderdaad soms wat irritantA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!quote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Voor geen goudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cockquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Fera het volgende:
[..]
En bij een stijve ga je knock out door het gebrek aan bloed in je hoofd?
quote:![]()
Het is je vergeven.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
seks met doutze zou mij nog niet naar de kuip kunnen lokkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar neuken is geen feestje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cockA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
gastquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bijna, maar ik kan dan nog wel even iemand een flinke mep verkopen met mijn cock![]()
![]()
Sopsopquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga dan wel naar de bioscoop! Statham!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:15 schreef rival het volgende:
[..]
seks met doutze zou mij nog niet naar de kuip kunnen lokkenHet is er tegenover en die in de stad heeft die film pas om half 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Acherm, Aldo vindt neuken niet fijn.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
tot half 10 wachten dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is er tegenover en die in de stad heeft die film pas om half 10![]()
![]()
Nope. Je zult zelf iemand moeten hosselen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
kom jij het tegendeel bewijzen?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
zomaar ineens niet? terwijl was toegezegt van wel?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja
Ohja mijn vakantie is toch ineens niet doorbetaald
Yeah... Ik moet echt wat anders zoeken![]()
![]()
Dus jij haalt me na de film op om mij thuis te brengen?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Nope. Je zult zelf iemand moeten hosselen.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Je vergeet de aardbei en de cassisquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHB
[b]AirwiN schreef [/b]
gelukkig tring ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef muhahaha het volgende:
@ TT, als Aldo 1 x tringt issie homo.
tringeling tringeling.
whut?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je vergeet de aardbei en de cassis
uit Rotterdam? dat ik nog de moeite neem om te posten dat ik daar niet op ga reageren zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus jij haalt me na de film op om mij thuis te brengen?![]()
![]()
Ghehe maar daarom dus niet in de stadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
uit Rotterdam? dat ik nog de moeite neem om te posten dat ik daar niet op ga reageren zegIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja daar komt het op neerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef rival het volgende:
[..]
zomaar ineens niet? terwijl was toegezegt van wel?![]()
![]()
Dat is toch nooit zo bij gastouderschap?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tsja
Ohja mijn vakantie is toch ineens niet doorbetaald
Yeah... Ik moet echt wat anders zoekenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
That's it? Heb je geen skills?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHBA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is toch nooit zo bij gastouderschap?![]()
Moeten hosselen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* AldoTheApache pakt knuppel en zakstrip GHB
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
zijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepen
Huh, verplichte vakantie voor eigen rekening? lulligIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Als je het goed doet heb je verder niks nodigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
en als ze tegenstribbelt slaan met de knuppel?.
![]()
Ahzo,... ze hadden gewoon toegezegd de uren te accorderen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits je dat afspreekt wel. Ik vraag er niet om dat zei een kind moet uitpoepenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik ga zo wel ff oefenen hier op straatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je verder niks nodig.
![]()
![]()
Ja sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zij
Huh, verplichte vakantie voor eigen rekening? lullig
Grgr whaargh enzulks...![]()
![]()
I like your style.quote:
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Waarom heb ik 2 verjaardagen op de dag dat ik naar de motorbeurs wil.
![]()
![]()
Ik ga niet. Als ik alleen ga dan ben ik er met een uurtje weer weg. Vind ik zondequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
![]()
![]()
Hij heeft wel gelijk muahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuus
[b]AirwiN schreef [/b]
Ja...en omdat ze een week te vroeg was heeft hij 3 weken vrij ipv 2 EN daarna de vakantie.. dus raad eens wie er geen geld over febr krijgtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahzo,... ze hadden gewoon toegezegd de uren te accorderen?![]()
![]()
Ik heb al toegezegd, instructeur wees me vanmiddag op de beursquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
zodat je 2 verjaardagen kan skippen met een goed excuus.
Ik heb serieus wel wat nodigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga niet. Als ik alleen ga dan ben ik er met een uurtje weer weg. Vind ik zonde.
![]()
Wat heb je nodig dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb al toegezegd, instructeur wees me vanmiddag op de beurs.
[..]
Ik heb serieus wel wat nodig.
![]()
![]()
Dan kun je beter wel gaan jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles. Laarzen, broek, jas, helm, handschoenen
.
![]()
![]()
Waarom maak je je daar druk om? Verjaardagen zijn geen contractuele verplichtingen...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:27 schreef muhahaha het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ja, weet ikquote:.
Tjah.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom maak je je daar druk om? Verjaardagen zijn geen contractuele verplichtingen...![]()
Dat is waardeloos.....quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja...en omdat ze een week te vroeg was heeft hij 3 weken vrij ipv 2 EN daarna de vakantie.. dus raad eens wie er geen geld over febr krijgtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Een deel van me heeft zoiets van : zometeen warm eten en dan naar bed...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:37 schreef Samzz het volgende:
Is die vergoeding contractueel vastgelegd?
Mondeling besproken![]()
![]()
Ik heb een mailtje van mijn ex, over een geiser die nog op haar naam staat.
Blijft toch raar dingen van haar te lezen, vooral omdat ik dan haar stem er bij denk.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een mailtje van mijn ex, over een geiser die nog op haar naam staat.
Blijft toch raar dingen van haar te lezen, vooral omdat ik dan haar stem er bij denk.
Dat is ook weer de laatste keer dat ik mijn meisje het eten laat verzorgen.
"Ik dacht dat kant-en-klaar-soep en witte bolletjes zonder beleg voor jou wel fijn zou zijn voor je keel".
a. Ik heb nog NOOIT in de 19 jaar dat ze me kent ook maar een positief geluid laten horen over kant en klaar soep, maar al wel tig keer die zut demonstratief in de plee gekiept.
b. Brood zonder beleg... daar werk ik niet voor....
~!@*#&!@(*#Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef fietsie het volgende:
"Ik dacht dat kant-en-klaar-soep en witte bolletjes zonder beleg voor jou wel fijn zou zijn voor je keel".
a. Ik heb nog NOOIT in de 19 jaar dat ze me kent ook maar een positief geluid laten horen over kant en klaar soep, maar al wel tig keer die zut demonstratief in de plee gekiept.
~!@*#&!@(*#
[b]AirwiN schreef [/b]
haha heldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:42 schreef fietsie het volgende:
~!@*#&!@(*#
[b]AirwiN schreef [/b]
anorexiaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?
Dat moet je aan Fera vragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Sexy heurquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoewel rechtsgeldig, toch wel dom. Maar dat weet je zelf ook welquote:.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
dat ligt in ieder geval niet aan mijn eet/sportpatroonquote:
Onderste, 2e van links.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?
Zit mobiel, kan ik niet lezen![]()
![]()
Ze gooit het nu op stress van dr werk "Ik kan niet normaal denken van de drukte"....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Wide Loadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Welk kontje hebben jullie?.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
8/10, zou neuken.quote:
... O wacht.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: