SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekje van de TS:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mja, ik kijk gewoon naar die dorpjes die hier omheen liggen. Die horen officieel er niet bij, maar daar ben je in 5 minuten en daar is plek genoeg![]()
![]()
Waar is die geweldige TT dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
het ging over autorijden en kijk dan de TT icm de muziekquote:
Die dorpjes die hier omheen liggen, horen tot de gemeente Apeldoornquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik kijk gewoon naar die dorpjes die hier omheen liggen. Die horen officieel er niet bij, maar daar ben je in 5 minuten en daar is plek genoeg
En daar heb je wel leuke weggetjes, maar daar staat gigantisch veel bomenDit ja.quote:![]()
Nou, awesome hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het ging over autorijden en kijk dan de TT icm de muziek![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe de gemeente Venlo is opgebouwd qua dorpen is wel lomp vind ik, maarjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dorpjes die hier omheen liggen, horen tot de gemeente Apeldoorn
En daar heb je wel leuke weggetjes, maar daar staat gigantisch veel bomen
[..]
Dit ja.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-baby-to-a-rave.html
![]()
![]()
Dat is weer een andere discussiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe de gemeente Venlo is opgebouwd qua dorpen is wel lomp vind ik, maarja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Altijd laatste post willen hebben
Dat is geen doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon alle kleine gemeentes opdoeken![]()
Tuurlijk wel.Venray, Venlo, Weert, Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlenquote:
Ben je klaar voor Limburg.![]()
Limburg: Maastrichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Venray, Venlo, Weert, Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlen
Ben je klaar voor Limburg.
En alle kleine dorpjes dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.![]()
je vergeet landgraaf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan nemen wij antwerpen welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.
Succes daarmeequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kunnen toch bij de gemeente Venlo (of wat dan ook..)Mensen die 50km bij Venlo (of wat dan ook) vandaan wonen moeten dan 100km reizen als ze een ID-kaart op willen halen
![]()
![]()
En Friesland gewoon afsteken!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.![]()
Maar wel na SR13If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kersenvlaai, de slet van alle vlaaien!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
behalve kersenvlaai, kersenvlaai![]()
Antwerpenquote:
Van dat programma op Veronicaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
kersenvlaai, de slet van alle vlaaien!![]()
Juist.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Friesland gewoon afsteken!!![]()
Maar wel na SR13
En sommige delen kunnen gewoon naar Duitsland.
En ik wil wel bij de UK horen.![]()
Je kunt toch in de iets grotere dorpen (op de plek van het oude gemeente huis) een klein kantoorje inrichten voor zoietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes daarmeeMensen die 50km bij Venlo (of wat dan ook) vandaan wonen moeten dan 100km reizen als ze een ID-kaart op willen halen
En het zou max 20 km zijn![]()
![]()
Weet je hoeveel geld dat gaat kosten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt toch in de iets grotere dorpen (op de plek van het oude gemeente huis) een klein kantoorje inrichten voor zoiets
En het zou max 20 km zijn![]()
Dan mag jij dat lekker allemaal gaan financieren![]()
![]()
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaartquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Landgraaf bestaat eigenlijk helemaal niet.![]()
![]()
Minder dan het huidige aantal gemeenten knuppelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld dat gaat kosten?![]()
Dan mag jij dat lekker allemaal gaan financieren![]()
![]()
D'r Sjeet, Nuijenhage en dat soort dorpjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaart![]()
![]()
Het kost ook geld om oude kantoren weg te halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Minder dan het huidige aantal gemeenten knuppel![]()
![]()
Ook leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaart
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor de rest is het gewoon "Limburg"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
D'r Sjeet, Nuijenhage en dat soort dorpjes
nou ik zit in ieder geval in het dorp waar dat redbull gebeuren is![]()
![]()
Kom maar hierheenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom willen we grotere (en dus minder) gemeenten en provincies?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het kost ook geld om oude kantoren weg te halen
Juist, omdat het goedkoper is![]()
![]()
Wat doe ik nou weer fout?quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien voor de overheid jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom willen we grotere (en dus minder) gemeenten en provincies?
Juist, omdat het goedkoper is![]()
![]()
Vanavond vergadering, anders had ik dat met liefde gedaan!quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dan kan ik je niet van je verveling afhelpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond vergadering, anders had ik dat met liefde gedaan!
[b]AirwiN schreef [/b]
Leugens!!quote:
Ik zou je te erg missen !!![]()
Ik vind leuk als je compleet straalbezopen bent en dus van de kaart
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet ik nog heel lang wachten
What you forget, you are gonna repeat.
Had je me zondag rond 06:00 moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind leuk als je compleet straalbezopen bent en dus van de kaart![]()
![]()
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaaldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En we hadden nog wel tips gegevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaald![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat ik jou echt strontvervelend zou vinden als je goed dronken bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Had je me zondag rond 06:00 moeten hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Domme postmanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......![]()
![]()
Diepvriespizzaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaald
Ja, nee dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat deed ik wel altijd als mijn ouders me naar de winkel stuurde met de boodschap: Haal maar wat te eten voor vanavondquote:
4 pizza's en 2 bakken B&J
volgens mij was ik gewoon erg gezellig, ik bedoel clara ging mee naar de mac hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik jou echt strontvervelend zou vinden als je goed dronken bent![]()
![]()
Mijn zoon heeft liever gezond voerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat deed ik wel altijd als mijn ouders me naar de winkel stuurde met de boodschap: Haal maar wat te eten voor vanavond
4 pizza's en 2 bakken B&JIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
gezond voerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft liever gezond voer
niet blij zijn met je pakketjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......![]()
![]()
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was ik gewoon erg gezellig, ik bedoel clara ging mee naar de mac hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuke MI welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe![]()
![]()
![]()
was een slanke spaansequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe
Sowieso!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderkleding...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh ok.quote:
Maar die ging mee naar de McD en daarom zou ik jou niet strontvervelend vinden als je bezopen bent?
Mannenlogica, het blijft me verbazen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat maakt het nog leukequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel iets dat ik zou kunnen hebben gedaan![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel iets dat ik zou kunnen hebben gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar die ging mee naar de McD en daarom zou ik jou niet strontvervelend vinden als je bezopen bent?
Mannenlogica, het blijft me verbazen![]()
![]()
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Mannenlogica, het blijft me verbazen![]()
Of ze waren bang dat je anders ergens in de goot zou eindigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik was![]()
wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.![]()
Ja maar dat zei je er niet bij!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik was
Ik zou dan ook meelopen hoor, in de hoop dat je flink op je bek stuitert ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Joh, anders voel je je even aangevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Goed, wat zal ik de rest van de week eens gaan doen
ook mogelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of ze waren bang dat je anders ergens in de goot zou eindigen.![]()
![]()
Iemand van het andere geslacht willen begrijpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.
[b]AirwiN schreef [/b]
Welke man?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Anders neem je niet alles zo serieusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Joh, anders voel je je even aangevallen![]()
![]()
Fatalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De man die voor jou fm blue geregeld heeft
[b]AirwiN schreef [/b]
Zelfde geldt voor jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Anders neem je niet alles zo serieusWhat you forget, you are gonna repeat.
Anyways, jullie zijn saai. Ik ga wel boek lezen
Als je Gbit snelheiden wilt halen met goed fatsoen (in huis) is 6A handig. Maar 5E voldoet meestal prima.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Moet je CAT5e of CAT6e kabel hebben voor internet?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
CAT5 is bestquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Moet je CAT5e of CAT6e kabel hebben voor internet?![]()
Mwoa. We hebben toch maar 20Mbit internet of zo, dus dan is 5e prima.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als je Gbit snelheiden wilt halen met goed fatsoen (in huis) is 6A handig. Maar 5E voldoet meestal prima.![]()
Dan zou ze niet arm in arm gaan lopenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat zei je er niet bij!!
Ik zou dan ook meelopen hoor, in de hoop dat je flink op je bek stuitert ofzo![]()
![]()
5 is zat...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Moet je CAT5e of CAT6e kabel hebben voor internet?![]()
Je was gewoon helemaal het mannetjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ze niet arm in arm gaan lopen![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
6A is nuttig als je 2 Gbit devices in huis hebt, en daartussen de garantie wilt hebben ook permanent dergelijke snelheden te kunnen halen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. We hebben toch maar 20Mbit internet of zo, dus dan is 5e prim[quote]Op dinsdag 5 februari 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa. We hebben toch maar 20Mbit internet of zo, dus dan is 5e prima.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dankquote:Nah, dat heb ik nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
6A is nuttig als je 2 Gbit devices in huis hebt, en daartussen de garantie wilt hebben ook permanent dergelijke snelheden te kunnen halen..
![]()
Meer dan je leuke koppie heb je anders ook niet in te brengen!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, jullie zijn saai. Ik ga wel boek lezen
[ Bericht 0% gewijzigd door rival op 05-02-2013 16:05:55 ]![]()
Was?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je was gewoon helemaal het mannetje![]()
![]()
![]()
Ja WAS!!quote:
Dit weekend is dat helemaal over
[b]AirwiN schreef [/b]
Een vriend van mij is leuk bezig als DJ.
Regelmatig foto's van hem in Monaco met een deerne of 3 aan zn arm!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit weekend vier ik carnaval je weet dat ik dan hard gaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja WAS!!
Dit weekend is dat helemaal over
En wat ik je natuurlijk niet vertel is dat ik verder geen nummer of wat dan ook geregeld heb van der![]()
![]()
Doet ie goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Een vriend van mij is leuk bezig als DJ.
Regelmatig foto's van hem in Monaco met een deerne of 3 aan zn arm!!![]()
![]()
Zoiets hoef je mij ook niet te vertellen, dat had ik al gedachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:55 schreef rival het volgende:
[..]
Dit weekend vier ik carnaval je weet dat ik dan hard ga
En wat ik je natuurlijk niet vertel is dat ik verder geen nummer of wat dan ook geregeld heb van der
Een of ander feestjequote:![]()
Zoiets zie je wekelijks voorbij komen bij hem
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets hoef je mij ook niet te vertellen, dat had ik al gedacht
[..]
Een of ander feestje![]()
Zoiets zie je wekelijks voorbij komen bij hem
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ghehequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Vast wel, als ik ticket enz zelf betaalquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
ik zou ff goed met em babbelenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
https://www.facebook.com/eclecticradio
Dit is hij opgestart ofzo![]()
![]()
En dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
noujah als een vriend van mij DJ-en gaat in monaco dan ga ik proberen mee te kunnen als entourage!quote:![]()
![]()
Mjah, ik heb die behoefte dus echt nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
noujah als een vriend van mij DJ-en gaat in monaco dan ga ik proberen mee te kunnen als entourage!
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar Monaco.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, ik heb die behoefte dus echt niet
Zon, zuipen en mooie/rijke mannen/vrouwen.![]()
I knowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
je kan me op zoveel manieren bereiken![]()
maar oke![]()
dus![]()
en dan langs de kust gaan toerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Monaco.
Zon, zuipen en mooie/rijke mannen/vrouwen.![]()
![]()
Er is weinig verschil in beide, ook qua prijs niet. Ik zou CAT6 pakkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:46 schreef Vinniiee het volgende:
Moet je CAT5e of CAT6e kabel hebben voor internet?.
![]()
https://www.facebook.com/djjohnsilvera?ref=ts&fref=tsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar Monaco.
Zon, zuipen en mooie/rijke mannen/vrouwen.
Worden jullie lekker vriendjes met hem
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is weinig verschil in beide, ook qua prijs niet. Ik zou CAT6 pakken.
![]()
![]()
Wie is die kekke player?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/djjohnsilvera?ref=ts&fref=ts
Worden jullie lekker vriendjes met hem![]()
![]()
Volgens de rest kon hij ook 5 nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is weinig verschil in beide, ook qua prijs niet. Ik zou CAT6 pakken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Vriend van mij, DJ, eigen radioshizzle opgestart, zit met regelmaat in Monacoquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik. Toch zou ik lekker 6 pakken omdat het qua prijs bijna gelijk is maar je er later wel wat meer profijt van hebt wanneer de rest inloopt op de technologiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens de rest kon hij ook 5 nemen. Die kabels gaan bijna nooit stuk.
![]()
hoezo.. ik ga al op reis dit jaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worden jullie lekker vriendjes met hem![]()
![]()
Ik heb niks, maar dan ook echt helemaal niks met die muziek.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Worden jullie lekker vriendjes met hem
En ook het feit dat ik het dan in Monaco luister kan daar niets aan veranderen.![]()
Nice, Monaco is chillquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriend van mij, DJ, eigen radioshizzle opgestart, zit met regelmaat in Monaco.
![]()
Ja, dit dusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens de rest kon hij ook 5 nemenOh en 6 was niet in 50 meter, dan moet ik gelijk 100 meter bestellen
![]()
![]()
100 meterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dit dusOh en 6 was niet in 50 meter, dan moet ik gelijk 100 meter bestellen
. Wat ben je van plan trouwens?
![]()
Ik moet van de woonkamer, waar de router staat, met een kabel 2 verdiepingen hoger, zodat ik tenminste stabiel internet hebquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
100 meter. Wat ben je van plan trouwens?
![]()
![]()
Toen mn broertje jarig was zat die kerel weer ergens in buitenland, dus mn broer heel bijdehand gezegd dat ie voor zn verjaardag een chickie wilde.
Dit is wat hij kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ah zo, mja gewoon een kabel vatte en meenemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet van de woonkamer, waar de router staat, met een kabel 2 verdiepingen hoger, zodat ik tenminste stabiel internet heb.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen mn broertje jarig was zat die kerel weer ergens in buitenland, dus mn broer heel bijdehand gezegd dat ie voor zn verjaardag een chickie wilde.
Dit is wat hij kreeg
Welke dag is hij jarig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dafuq is 'vatte'?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zo, mja gewoon een kabel vatte en meenemen.
![]()
![]()
8 novemberquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ken hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow sorry ik zit niet in Den Bosch hier.
Pakken dus![]()
![]()
Hoezo?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dank jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow sorry ik zit niet in Den Bosch hier.
Pakken dusNaamgenoot... leuk cadeautje...quote:Ik ken dat niet hoorquote:![]()
![]()
Strontvervelend dat jullie dezelfde naam hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Naamgenoot... leuk cadeautje...
[..]
Ik ken dat niet hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Leer dan eens gewoon een fatsoenlijk dialect.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Naamgenoot... leuk cadeautje...
[..]
Ik ken dat niet hoor
Echt, alles boven de rivieren stoten we gewoon af.
Behalve Amsterdam, want Amsterdam![]()
![]()
Dit is wat hij kreeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leer dan eens gewoon een fatsoenlijk dialect.
Behalve Amsterdam, want Amsterdam
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn nichtje en vriendin hebben dezelfde naam, ooow mijn innertrol glimlacht nu al bij alle slechte grappenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strontvervelend dat jullie dezelfde naam hebben.
![]()
En Limburg deed je al naar België . Blijft weinig over zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Purmerend en Hoorn mogen ook wel blijven
[b]AirwiN schreef [/b]
Dit is wat hij kreeg
goeie gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik appte Vin al een keer iets wat eigenlijk naar mn broertje toe moest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn nichtje en vriendin hebben dezelfde naam, ooow mijn innertrol glimlacht nu al bij alle slechte grappen.
Omgekeerd godzijdank nog niet gehad![]()
Maar ik heb dan weer wel een falende WA. Die kiest dan gewoon zelf de ontvanger uit
[b]AirwiN schreef [/b]
Whehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Strontvervelend dat jullie dezelfde naam hebbenKan ik niks aan doen
Ik heb geen dialect en zal er nooit een leren ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
En Zeeland hebben we ook niet nodig..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
En Limburg deed je al naar België . Blijft weinig over zo![]()
Jij klinkt gewoon bekaktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
WheheKan ik niks aan doen
[..]
Ik heb geen dialect en zal er nooit een leren ook
[b]AirwiN schreef [/b]
waar staat vatte in de dikke van dale?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet alle kust wegdoen hoor!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En Zeeland hebben we ook niet nodig..If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dikke van Dale is achterhaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
waar staat vatte in de dikke van dale?
In het Maas en Waals woordenboek staat alles wat je nodig hebt.![]()
ik verbouw geen land en hou geen koeien dus dat dialect hoef ik niet te kennen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dikke van Dale is achterhaald.
In het Maas en Waals woordenboek staat alles wat je nodig hebt.![]()
Beter gaat gewoon iedereen Amsterdams praten![]()
En Rotterdams moet helemaal afgeschaft worden
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dankjewel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En Rotterdams moet helemaal afgeschaft worden![]()
gwuun plat kallequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
En Rotterdams moet helemaal afgeschaft worden![]()
thanks. Tot een evt. Verhuizingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Purmerend en Hoorn mogen ook wel blijven![]()
Doan mogde gij ok nie naor de leste mert kommuhquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef rival het volgende:
[..]
ik verbouw geen land en hou geen koeien dus dat dialect hoef ik niet te kennen.![]()
Dan zorg je maar dat je naar Amsterdam of Purmerend gaat, de rest is dan wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thanks. Tot een evt. Verhuizing
[b]AirwiN schreef [/b]
Kom je naar Nimma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
thanks. Tot een evt. Verhuizing![]()
De wattes?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doan mogde gij ok nie naor de leste mert kommuhIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Wie ze ut neet haet verstaon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet naar de laatste markt komen.
De laatste veemarkt van het jaar.![]()
vrouwen uitnodigen voor een veemarkt...quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet naar de laatste markt komen.
De laatste veemarkt van het jaar.![]()
NIEUW: Foto's!![]()
Meh moet dat ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je naar Amsterdam of Purmerend gaat, de rest is dan weg![]()
![]()
Hij had het tegen Rival hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vrouwen uitnodigen voor een veemarkt...![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Je mag ook naar Gorinchem komenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom duurt 22 febr zo langquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
vrouwen uitnodigen voor een veemarkt...![]()
Mijn telefoon begeeft het![]()
Ow, ik schrok alquote:Nog iets meer dan 2 wekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom duurt 22 febr zo lang
Mijn telefoon begeeft het
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mag ook naar Gorinchem komen
te dicht bij rotterdam![]()
![]()
Venlo, lekker ver wegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Kom naar Nijmegen dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
te dicht bij rotterdam
Gaan we gezellig drankje doen aan de Waalkade.![]()
Dan kan J. een nieuw abbo afsluitenquote:
aangezien mijn touchsreen niet lekker werkt wil ik zijn ouwe htc![]()
![]()
Daar voel ik ook wel wat voorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom naar Nijmegen dan.
Gaan we gezellig drankje doen aan de Waalkade.![]()
Het had nl niet veel gescheeld of ik woonde er![]()
![]()
Zal ik er voor die tijd weer een 2.3 rom opzetten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan J. een nieuw abbo afsluiten
aangezien mijn touchsreen niet lekker werkt wil ik zijn ouwe htc
Anders lijkt ie zo traagNIEUW: Foto's!![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
precies een week voor de schrikkeldag die er dit jaar niet isWehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan kan J. een nieuw abbo afsluiten
aangezien mijn touchsreen niet lekker werkt wil ik zijn ouwe htc![]()
![]()
en dan net doen alsof mijn scherm zo geweldig isquote:
toegegeven, beter dan die van Lola d'r foonNIEUW: Foto's!![]()
Bwehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
en dan net doen alsof mijn scherm zo geweldig is
toegegeven, beter dan die van Lola d'r foon![]()
Nja, beter dan een helemaal niet werkende telefoon![]()
![]()
daarom. dat ding van haar is op een deel van het scherm gewoon dood... dat schiet niet opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bwehehe![]()
Nja, beter dan een helemaal niet werkende telefoonNIEUW: Foto's!![]()
precies aan de rechterkant... handig als je moet scrollen enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
daarom. dat ding van haar is op een deel van het scherm gewoon dood... dat schiet niet open hij haalt de p l o enzo door elkaar
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 16:43:11 ]![]()
Bedoel je dat toestel waar je constant op zat te pielen toen ik op bezoek was?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies aan de rechterkant... handig als je moet scrollen enzo![]()
![]()
Lijkt me ontzettend klotequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
daarom. dat ding van haar is op een deel van het scherm gewoon dood... dat schiet niet op![]()
![]()
al die tijd heeft ze nodig gehad voor 2 zinnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je dat toestel waar je constant op zat te pielen toen ik op bezoek was?
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je dat toestel waar je constant op zat te pielen toen ik op bezoek was?
[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2013 16:44:32 ]![]()
Bluh saaie avond is saai
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
al die tijd heeft ze nodig gehad voor 2 zinnenLeuk hoor, 1.5 uur in de auto gezeten om jullie mobiel te zien FOK!kenquote:.
![]()
ho ho... ik heb geen moment op fok gezetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor, 1.5 uur in de auto gezeten om jullie mobiel te zien FOK!ken.
In Gorinchem?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga niet met het OV iets leuks opzoekenquote:
Was daar dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:51 schreef rival het volgende:
[..]
6 uur veronica opzetten tot je in slaap valtIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Leuk hoor, 1.5 uur in de auto gezeten om jullie mobiel te zien FOK!ken.
![]()
![]()
Nee, Forzaquote:Whehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:51 schreef Cryothic het volgende:
[..]
misschien vanavond ook maar weer eens doen.![]()
![]()
Zow... koter weer in droge kleren, pijnstillers bijgevuld, meisje op pad om eten te halen.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dan moet je ook niet zeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met het OV iets leuks opzoeken
[..]
Was daar dan?![]()
![]()
Ja 2,5 uur lang herhalingen kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:54 schreef rival het volgende:
[..]
according to jim, tbbt, 2.5 man, RoE, en weet ik veel wat....
hersenloos humor tot bedtijd
[b]AirwiN schreef [/b]
Even voer maken
[b]AirwiN schreef [/b]
De andere optie was zuurkool, zuurkool of zuurkool.quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
HERSENLOOS.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 2,5 uur lang herhalingen kijken![]()
ach mits genoeg worst best te etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
De andere optie was zuurkool, zuurkool of zuurkool.![]()
![]()
Mjah met mijn zere strot van het moment niet... pijnstillers ok, maar dat zuur voel ik wel...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik zit ondertussen het (akelig verknipte) levensverhaal van iemand te lezen op Tumblr...Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
je hebt het goed te pakken he!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah met mijn zere strot van het moment niet... pijnstillers ok, maar dat zuur voel ik wel...![]()
Goed om de tijd te doden tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef fietsie het volgende:
Ik zit ondertussen het (akelig verknipte) levensverhaal van iemand te lezen op Tumblr...![]()
![]()
Dat ben ik sowieso wel!!quote:
Vergeten dat ik blond ben?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kapsalon.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet koken
wat zal ik eens gaan maken?![]()
no, you keep reminding mequote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ben ik sowieso wel!!
Vergeten dat ik blond ben?![]()
![]()
Ouchquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Iedere ademhaling voel ik borrelen IN mijn longen. Niet het meest prettige om te voelen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik gooi straks gewoon de PC aan de tv en dan lekker filmpjes enz kijken![]()
Denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
goed bezigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk ik![]()
Ik heb eigenlijk zin in pizza ofzo maar ik moet afwachten wat er mee naar huis komtProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik weet iets lekkers.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:03 schreef AldoTheApache het volgende:
ik moet koken
wat zal ik eens gaan maken?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Alleen in het zuiden toch?quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk ik
Dit gaat toch wel over prive porno toch?![]()
![]()
Stacey?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Filmpjes kijken
Dit gaat toch wel over prive porno toch?
Pasta met spekjes, rode pesto, cherrytomaatjes en courgette.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
waar is het vlees?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pasta met spekjes, rode pesto, cherrytomaatjes en courgette.
Spekjes. Kan ook met gehakt.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Mensen die niet goed lezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die "maaltijden" zonder vlees bedenken
Ik heb geen privé-pornoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
Filmpjes kijken
Dit gaat toch wel over prive porno toch?
[b]AirwiN schreef [/b]
vegetariërsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
mensen die "maaltijden" zonder vlees bedenken
omdat ze het zielig vinden voor het dier
Jij eet een kilo gehakt in je eentje? Dat jij nog geen dikzak bent.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ligt eraan hoeveel je er in flikkert. Vet genoeg namelijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kleine spekjes zijn geen vleesA man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Donderdag naar Rotterdam.
Inclusief tripje naar de kuip
[b]AirwiN schreef [/b]
al het extra gewicht komt in mijn lul erbij, heb dan ook een mega anaconda in de broek hangenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij eet een kilo gehakt in je eentje? Dat jij nog geen dikzak bent.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Rotterdamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Pics ter bewijs in mijn PM aub !quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
al het extra gewicht komt in mijn lul erbij, heb dan ook een mega anaconda in de broek hangenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn posts niet lezen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef rival het volgende:
[..]
in mijn verdediging, ik las alleen die post van hem goed..... later pas de jouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Nee, nooit!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Pas je op dat je dan handschoenen enzo aandoet? Anders zou je natuurlijk tot as kunnen vergaan ineensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
alsof zo'n beest er 3 keer over na zou denken als wij zijn voedsel warenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vegetariërs
omdat ze het zielig vinden voor het dier![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: