SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekje van de TS:
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Mja, ik kijk gewoon naar die dorpjes die hier omheen liggen. Die horen officieel er niet bij, maar daar ben je in 5 minuten en daar is plek genoeg![]()
![]()
Waar is die geweldige TT dan?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
het ging over autorijden en kijk dan de TT icm de muziekquote:
Die dorpjes die hier omheen liggen, horen tot de gemeente Apeldoornquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mja, ik kijk gewoon naar die dorpjes die hier omheen liggen. Die horen officieel er niet bij, maar daar ben je in 5 minuten en daar is plek genoeg
En daar heb je wel leuke weggetjes, maar daar staat gigantisch veel bomenDit ja.quote:![]()
Nou, awesome hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het ging over autorijden en kijk dan de TT icm de muziek![]()
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Hoe de gemeente Venlo is opgebouwd qua dorpen is wel lomp vind ik, maarjaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die dorpjes die hier omheen liggen, horen tot de gemeente Apeldoorn
En daar heb je wel leuke weggetjes, maar daar staat gigantisch veel bomen
[..]
Dit ja.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)-baby-to-a-rave.html
![]()
![]()
Dat is weer een andere discussiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Hoe de gemeente Venlo is opgebouwd qua dorpen is wel lomp vind ik, maarja![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Altijd laatste post willen hebben
Dat is geen doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Gewoon alle kleine gemeentes opdoeken![]()
Tuurlijk wel.Venray, Venlo, Weert, Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlenquote:
Ben je klaar voor Limburg.![]()
Limburg: Maastrichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Venray, Venlo, Weert, Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlen
Ben je klaar voor Limburg.
En alle kleine dorpjes dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
![]()
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt het.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.![]()
je vergeet landgraaf.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dan nemen wij antwerpen welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.
Succes daarmeequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Kunnen toch bij de gemeente Venlo (of wat dan ook..)Mensen die 50km bij Venlo (of wat dan ook) vandaan wonen moeten dan 100km reizen als ze een ID-kaart op willen halen
![]()
![]()
En Friesland gewoon afsteken!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Limburg geven we gewoon aan de Belgen.![]()
Maar wel na SR13If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
kersenvlaai, de slet van alle vlaaien!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:24 schreef AldoTheApache het volgende:
behalve kersenvlaai, kersenvlaai![]()
Antwerpenquote:
Van dat programma op Veronicaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef rival het volgende:
[..]
kersenvlaai, de slet van alle vlaaien!![]()
Juist.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En Friesland gewoon afsteken!!![]()
Maar wel na SR13
En sommige delen kunnen gewoon naar Duitsland.
En ik wil wel bij de UK horen.![]()
Je kunt toch in de iets grotere dorpen (op de plek van het oude gemeente huis) een klein kantoorje inrichten voor zoietsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Succes daarmeeMensen die 50km bij Venlo (of wat dan ook) vandaan wonen moeten dan 100km reizen als ze een ID-kaart op willen halen
En het zou max 20 km zijn![]()
![]()
Weet je hoeveel geld dat gaat kosten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Je kunt toch in de iets grotere dorpen (op de plek van het oude gemeente huis) een klein kantoorje inrichten voor zoiets
En het zou max 20 km zijn![]()
Dan mag jij dat lekker allemaal gaan financieren![]()
![]()
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaartquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Landgraaf bestaat eigenlijk helemaal niet.![]()
![]()
Minder dan het huidige aantal gemeenten knuppelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je hoeveel geld dat gaat kosten?![]()
Dan mag jij dat lekker allemaal gaan financieren![]()
![]()
D'r Sjeet, Nuijenhage en dat soort dorpjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaart![]()
![]()
Het kost ook geld om oude kantoren weg te halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Minder dan het huidige aantal gemeenten knuppel![]()
![]()
Ook leukquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
dan verdwijn ik dit weekend even van de kaart
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor de rest is het gewoon "Limburg"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
D'r Sjeet, Nuijenhage en dat soort dorpjes
nou ik zit in ieder geval in het dorp waar dat redbull gebeuren is![]()
![]()
Kom maar hierheenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Waarom willen we grotere (en dus minder) gemeenten en provincies?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het kost ook geld om oude kantoren weg te halen
Juist, omdat het goedkoper is![]()
![]()
Wat doe ik nou weer fout?quote:![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Misschien voor de overheid jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Waarom willen we grotere (en dus minder) gemeenten en provincies?
Juist, omdat het goedkoper is![]()
![]()
Vanavond vergadering, anders had ik dat met liefde gedaan!quote:What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Dan kan ik je niet van je verveling afhelpenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vanavond vergadering, anders had ik dat met liefde gedaan!
[b]AirwiN schreef [/b]
Leugens!!quote:
Ik zou je te erg missen !!![]()
Ik vind leuk als je compleet straalbezopen bent en dus van de kaart
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan moet ik nog heel lang wachten
What you forget, you are gonna repeat.
Had je me zondag rond 06:00 moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind leuk als je compleet straalbezopen bent en dus van de kaart![]()
![]()
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaaldquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
En we hadden nog wel tips gegevenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaald![]()
![]()
![]()
Ik denk ook dat ik jou echt strontvervelend zou vinden als je goed dronken bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef rival het volgende:
[..]
Had je me zondag rond 06:00 moeten hebben
[b]AirwiN schreef [/b]
Domme postmanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......![]()
![]()
Diepvriespizzaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Heb zoonlief naar de winkel gestuurd, zie straks wel wat hij heeft gehaald
Ja, nee dusquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat deed ik wel altijd als mijn ouders me naar de winkel stuurde met de boodschap: Haal maar wat te eten voor vanavondquote:
4 pizza's en 2 bakken B&J
volgens mij was ik gewoon erg gezellig, ik bedoel clara ging mee naar de mac hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik jou echt strontvervelend zou vinden als je goed dronken bent![]()
![]()
Mijn zoon heeft liever gezond voerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat deed ik wel altijd als mijn ouders me naar de winkel stuurde met de boodschap: Haal maar wat te eten voor vanavond
4 pizza's en 2 bakken B&JIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
gezond voerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft liever gezond voer
niet blij zijn met je pakketjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:37 schreef fietsie het volgende:
@*#!@(*)#*_)!@$!_)(@_$ postpakkettenmeneer die het bordje "Niet aanbellen tussen 12:30-16:00" niet leest / negeert......![]()
![]()
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij was ik gewoon erg gezellig, ik bedoel clara ging mee naar de mac hoor
[b]AirwiN schreef [/b]
Leuke MI welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe![]()
![]()
![]()
was een slanke spaansequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu een MI van Rival in een weiland druk aan het kletsen met een koe
Sowieso!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Kinderkleding...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Oh ok.quote:
Maar die ging mee naar de McD en daarom zou ik jou niet strontvervelend vinden als je bezopen bent?
Mannenlogica, het blijft me verbazen
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat maakt het nog leukequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel iets dat ik zou kunnen hebben gedaan![]()
![]()
Daaromquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
het is wel iets dat ik zou kunnen hebben gedaan
[b]AirwiN schreef [/b]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar die ging mee naar de McD en daarom zou ik jou niet strontvervelend vinden als je bezopen bent?
Mannenlogica, het blijft me verbazen![]()
![]()
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ok.
Mannenlogica, het blijft me verbazen![]()
Of ze waren bang dat je anders ergens in de goot zou eindigen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik was![]()
wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.![]()
Ja maar dat zei je er niet bij!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
als onbekenden met mij mee gaan vanaf leidse naar damrak, dan geeft dat toch aan wat een leuk gezelschap ik was
Ik zou dan ook meelopen hoor, in de hoop dat je flink op je bek stuitert ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Joh, anders voel je je even aangevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jullie zijn altijd in 1 keer te begrijpen zeker.
|| justdiggit.org ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: