quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hardcore als jij, he.
Wat vind jij van deze post?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
Kunnen zo maar fokkers zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
OH ECHT WAAR MAYKE, BIJDEHANTE KKHOER
Als je baan is om te reageren op die brieven heb je het wel voor elkaar!
Moest lachen.quote:
Wel vaak iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
Zijn die reacties op die brieven altijd zo mooi dan? dat ze bijdehante kutkindertjes genuanceerd dissen?
Volgens mij zijn ze niet allemaal echt. Een aantal kwamen toen van Kakhiel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
Zijn die reacties op die brieven altijd zo mooi dan? dat ze bijdehante kutkindertjes genuanceerd dissen?
Volgens mij is het "Een aantal kwam toen van Kakhiel".quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet allemaal echt. Een aantal kwamen toen van Kakhiel.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het "Een aantal kwam toen van Kakhiel".
Maar ja, wie ben ik he
Vandaar de 2e zinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/
Hoe ging het?quote:
Nu al eenquote:
Heb jij krullen dan normaal?quote:
Wat, precies, Vaseschatje?quote:
Prima, maar ik zou dus bij een ander depot dan m'n moeder gaan, bleek dus dat diegene die ik zou vervangen daar wel wilde blijven (oh wow deja vu PRECIES zoals bij dat eettentje vorige weekquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb je gehad Vas? Ben niet bij geloof ik
Werk?
Nou eerste dag bij de post.quote:
Neehoor ik vond t best meevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nu al een.
Ik zal mijn voorspelling van twee maanden moeten bijstellen, zo te zien!
Door de stijltang?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
juist niet, mn haar is zo steil als maar kan
Oh meen je niet!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prima, maar ik zou dus bij een ander depot dan m'n moeder gaan, bleek dus dat diegene die ik zou vervangen daar wel wilde blijven (oh wow deja vu PRECIES zoals bij dat eettentje vorige week) dus m'n mams moest me inwerken, stonden we op een gegeven moment wel een beetje tegen elkaar te schreeuwen muwha
Oh, dat heb ik even gemist dan.quote:
en dan kun je gelijk blijven? Voor aaaaaaltijd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nou eerste dag bij de post.
[..]
Neehoor ik vond t best meevallen
Ik snap er niks meer vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, daar maak ik juist 'krullen' mee
Hehe nope, ik vond het echt wel meevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Oh meen je niet!?![]()
hahaha ook door je ma gewoon...
Maar nog niet afgehaakt dus?
Ja, ze lag met fiets en al in de sloot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist dan.
4EBE nog tegen gekomen?
en met de krultang doe je stijlen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, daar maak ik juist 'krullen' mee
mannen snappen dat gewoon niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer vanje maakt krullen met een steiltang? dacht juist dat je met een steiltang steil haar maakte
Nee dat blijktquote:
Dan mag Vas mij inwerkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
Ik wil ook wel eens worden ingewerkt door de moeder van Vas.
Haha doe normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
Ik wil ook wel eens worden ingewerkt door de moeder van Vas.
DEAL!quote:
54 jaar vs 19quote:
We hebben net met zijn allen die film gekeken over die blanke boy die op negerinnen geilt. De moeder van zijn eerste vaste negerinnetje was wel heel spang.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha doe normaalHoewel, ze is best een milfje voor een 54jarige.
pics dm gaarnequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Nu blijft hij voor altijd op je moeder hitten en om pics vragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word nu wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mn moeder was best een sletje.
Alleen maar nette mensen? Is die nou eindelijk al op dvd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We hebben net met zijn allen die film gekeken over die blanke boy die op negerinnen geilt. De moeder van zijn eerste vaste negerinnetje was wel heel spang.
Ik care nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Nu blijft hij voor altijd op je moeder hitten en om pics vragen.
Wel een kutfilm verder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen? Is die nou eindelijk al op dvd?
Je ook aan zulke troep wagenquote:
Oh nvm zie ook dat er nu eindelijk torrents zijn van die film, ff downloaden dan maar.quote:
Echt zo. Alhoewel ik Crimi Clowns wel tof vind, maar dat is een serie en niet geheel Nederlands.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ook aan zulke troep wagensws NL films
Is een vlaamse serie. Maar ja, Jochie de Mol kan ik niet uitstaan dus ook maar links laten liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo. Alhoewel ik Crimi Clowns wel tof vind, maar dat is een serie en niet geheel Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |