en dan kun je gelijk blijven? Voor aaaaaaltijd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Nou eerste dag bij de post.
[..]
Neehoor ik vond t best meevallen
Ik snap er niks meer vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, daar maak ik juist 'krullen' mee
Hehe nope, ik vond het echt wel meevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
Oh meen je niet!?![]()
hahaha ook door je ma gewoon...
Maar nog niet afgehaakt dus?
Ja, ze lag met fiets en al in de sloot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik even gemist dan.
4EBE nog tegen gekomen?
en met de krultang doe je stijlen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, daar maak ik juist 'krullen' mee
mannen snappen dat gewoon niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer vanje maakt krullen met een steiltang? dacht juist dat je met een steiltang steil haar maakte
Nee dat blijktquote:
Dan mag Vas mij inwerkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
Ik wil ook wel eens worden ingewerkt door de moeder van Vas.
Haha doe normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:24 schreef Gorzalka het volgende:
Ik wil ook wel eens worden ingewerkt door de moeder van Vas.
DEAL!quote:
54 jaar vs 19quote:
We hebben net met zijn allen die film gekeken over die blanke boy die op negerinnen geilt. De moeder van zijn eerste vaste negerinnetje was wel heel spang.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha doe normaalHoewel, ze is best een milfje voor een 54jarige.
pics dm gaarnequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Nu blijft hij voor altijd op je moeder hitten en om pics vragen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word nu wel benieuwdquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee mn moeder was best een sletje.
Alleen maar nette mensen? Is die nou eindelijk al op dvd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
We hebben net met zijn allen die film gekeken over die blanke boy die op negerinnen geilt. De moeder van zijn eerste vaste negerinnetje was wel heel spang.
Ik care nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh no you didn't. Nu blijft hij voor altijd op je moeder hitten en om pics vragen.
Wel een kutfilm verder.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alleen maar nette mensen? Is die nou eindelijk al op dvd?
Je ook aan zulke troep wagenquote:
Oh nvm zie ook dat er nu eindelijk torrents zijn van die film, ff downloaden dan maar.quote:
Echt zo. Alhoewel ik Crimi Clowns wel tof vind, maar dat is een serie en niet geheel Nederlands.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je ook aan zulke troep wagensws NL films
Is een vlaamse serie. Maar ja, Jochie de Mol kan ik niet uitstaan dus ook maar links laten liggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:35 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Echt zo. Alhoewel ik Crimi Clowns wel tof vind, maar dat is een serie en niet geheel Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |