quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo hardcore als jij, he.
Wat vind jij van deze post?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Toen ik 12 was lag ik met mijn vriendinnetje in bed en begon ze plots te wrijven op intieme plekjes. Ik schrok hier zo van dat ik haar wegduwde. De keer daarna probeerde ze het weer en toen ging ik toch overstag.. Ik kreeg het zo warm van binnen en dat gevoel krijg ik alleen maar bij vrouwen. Die zijn zo zacht en intens.
Kunnen zo maar fokkers zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
OH ECHT WAAR MAYKE, BIJDEHANTE KKHOER
Als je baan is om te reageren op die brieven heb je het wel voor elkaar!
Moest lachen.quote:
Wel vaak iddquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
Zijn die reacties op die brieven altijd zo mooi dan? dat ze bijdehante kutkindertjes genuanceerd dissen?
Volgens mij zijn ze niet allemaal echt. Een aantal kwamen toen van Kakhiel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Chai het volgende:
Zijn die reacties op die brieven altijd zo mooi dan? dat ze bijdehante kutkindertjes genuanceerd dissen?
Volgens mij is het "Een aantal kwam toen van Kakhiel".quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze niet allemaal echt. Een aantal kwamen toen van Kakhiel.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij is het "Een aantal kwam toen van Kakhiel".
Maar ja, wie ben ik he
Vandaar de 2e zinquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/16/
Hoe ging het?quote:
Nu al eenquote:
Heb jij krullen dan normaal?quote:
Wat, precies, Vaseschatje?quote:
Prima, maar ik zou dus bij een ander depot dan m'n moeder gaan, bleek dus dat diegene die ik zou vervangen daar wel wilde blijven (oh wow deja vu PRECIES zoals bij dat eettentje vorige weekquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat heb je gehad Vas? Ben niet bij geloof ik
Werk?
Nou eerste dag bij de post.quote:
Neehoor ik vond t best meevallenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nu al een.
Ik zal mijn voorspelling van twee maanden moeten bijstellen, zo te zien!
Door de stijltang?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
juist niet, mn haar is zo steil als maar kan
Oh meen je niet!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Prima, maar ik zou dus bij een ander depot dan m'n moeder gaan, bleek dus dat diegene die ik zou vervangen daar wel wilde blijven (oh wow deja vu PRECIES zoals bij dat eettentje vorige week) dus m'n mams moest me inwerken, stonden we op een gegeven moment wel een beetje tegen elkaar te schreeuwen muwha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |