PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je beide spitsen hebben geen goede shooting, ze zijn niet bijzonder snel of sterk, passing is bizar slecht en ze hebben beiden 2* weak foot. Het enige positieve aan je spitsen koppel is dat dat er eentje erg groot is.. maar 442 is niet het ideale systeem voor zo'n type.
Die Razak kan niet schieten én niet verdedigen.
Je backs hebben attacking work rates, terwijl vooral je linksback aanvallend niet sterk is.
Ake is te klein en heeft matige verdedigende stats.
Dit dacht ik ook, tot ik met IF wilshere ging spelen. En die heeft nog hele goede passingstats ook. Maar die vent kan echt nie passenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik merk ook niks van slechte passing.
Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd![]()
Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?
De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd![]()
Zozo, die maakt carrièrequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveen
Daar pesten we hem altijd meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef DeWesp het volgende:
[..]
De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?
Ik hoef niet met Razak gespeeld te hebben om zijn stats te zien, hij heeft helemaal geen enkele bijzondere stat waar je iets aan hebt behalve dat hij behoorlijk snel is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.
Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.quote:
Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.
Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie wasMaar nee dat is niet verkeerd
Wist trouwens wel dat 4de man altijd scheidsrechter niveautje lager was, even niet aan gedacht
Wat waar wie wat hoe?quote:
Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.
Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.quote:
Nog niet zeker dus, maar wel ver.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.
Sport says Cavani has agreed to join Real at the end of the season after a series of meetings in Madrid between agent Pierpaolo Triulzi and club president Florentino Perez.
Napoli are insisting on any interested club meeting Cavani's buyout clause of ¤63 million, but Perez is hoping to find a compromise.
With Cavani's backing, he has tabled a cash bid of ¤50 million for the Uruguayan and is willing to make up the shortfall by including a player in the offer.
PSG, Manchester City and Arsenal are also chasing Cavani and are banking on Napoli's insistence on a straight cash deal to keep the transfer wide open leading up to the summer market.
But for the moment, it is Real where Cavani wants to play his football next season.
Het verdient schjinbaar pas goed als je Europees gaat fluiten. Nu dus voor hem nog niet, en hij zet er veel voor aan de kant (heeft ook geen fulltime baan). Kuijpers heeft het goed geregeld jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaanAan de andere kant verdient het natuurlijk best goed. Sowieso apart dat veel scheidsrechters er nog een hele baan (en meestal een goede) op na houden, want alleen scheids zijn zou al genoeg moeten verdienen. Kuipers heeft 3 supermarkten erbij alsof het niets is
Nevermind, ik dacht grappig te zijn maar m'n grapje is mis geschotenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zo maar een random quote van iemand gebruikt
quote:
Ik heb geen oogst. Ik lag te slapen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De oogst:
Een IF Maher voor 9k, 3 SIF Altidores voor 10k, 4 van Rhijn's onder de 1k, nog een stuk of 5 silvers (minimaal 1k winst per stuk), en wat squad fitnesses voor 1600 (weinig winst).
Kon beter, kon slechter.
Hehe, soekel!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Revontulet het volgende:
Ik kan nog steeds niet in de webapp, staat dat ze nog bezig zijn
Een heldquote:
Wat een leed in deze boze wereldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen heeft 4* weak foot op H2H neeeeeeeeeeeeee![]()
Fischer ook. gvd
Cabaye- Sissoko- Ben Arfa?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef DorperTed. het volgende:
Weet iemand een triple link tussen een CM of CDM, en een RW? Gold
http://www.vi.nl/video/vi(...)iet-serieus-te-nemen....htmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goed, snel, fijne dribbel, maar Castaignos is beter.quote:
Joh, vertel mij wat...hij wordt gek van onze geintjes over "de 4e man". Maar eerlijk is eerlijk, intussen staat hij zaterdagavond wel naast mijn jeugdidoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/video/vi(...)iet-serieus-te-nemen....htm
alleen IF walcott voor 140Kquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De oogst:
Een IF Maher voor 9k, 3 SIF Altidores voor 10k, 4 van Rhijn's onder de 1k, nog een stuk of 5 silvers (minimaal 1k winst per stuk), en wat squad fitnesses voor 1600 (weinig winst).
Kon beter, kon slechter.
niet helemaal waar. moet m nog even van cam naar St maken. gaat dus nog 6K vanaf. maar 24K doe ik t ook voor hoor nettoquote:
Nieuw? Wat is er nieuw?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
Nou, de nieuwe webapp werkt een stuk beter hoor.
Alweer een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef diedjuh het volgende:
Ultimate team app is nu ook op android?
dat zijn nog eens mooie winstenquote:
Naja de webapp na de downtime dan..zoals zo vaak was ik naïef en dacht ik dat er tijdens een maintenance ook daadwerkelijk iets werd gedaan, maar ze gaan nu een paar uur van de glijbanen af in het Canadese tikibad en dan gaan ze weer aan het werkquote:
Is al een maand of 2/3 nu, wel handigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie niet meer voor android zou komen.
Paar weken bewaren johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Maher voor 9k blijkt toch niet zo'n bijzonder koopje te zijn. Is al te koop vanaf 10k.
Ergo: discarden maar, toch nog 500 coins winst
welke formatie ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Maher voor 9k blijkt toch niet zo'n bijzonder koopje te zijn. Is al te koop vanaf 10k.
Ergo: discarden maar, toch nog 500 coins winst
die is er al sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef diedjuh het volgende:
Ultimate team app is nu ook op android?
Omdat AZquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Viergever zo'n godsvermogen waard zeg
41212 ja. Dan bewaar ik 'm nog even, maar paar weken maxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke formatie ?
4-1-2-1-2 zou ik hem nog even bewaren in de club.
toch is er veel opengetrokken deze week. zal dus niet heel veel waard gaan worden.
Je zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212 ja. Dan bewaar ik 'm nog even, maar paar weken max
Ik kon er na 10 pogingen inkomen. Eerst inloggen via http://www.ea.com/uk/football en dan naar de webappquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten
En geweldige update:
[ afbeelding ]
Hier precies andersom. Net kwam de hele bende naar beneden en nu straalt hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Fucking mooi zonnig hier, ineens is het donker en komt er hagel als een gek uit de lucht
Omdat hij een baas is. In een gemiddeld silver toernooi krijg ik gewoon geen tegendoelpunten, vooral dankzij hem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Viergever zo'n godsvermogen waard zeg
Het begin van het eindequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef wieisboos het volgende:
ik vind dit stiekem een heel leuk liedje![]()
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef wieisboos het volgende:
jezus sommige mensen zijn echt achterlijkik pik die dingen voor 1k BIN op in de 5e minuut ofzo maar open bid gaan ze voor 3k
Bij deze moet ik je helaas diskwalificeren m.b.t. het toernooi. Ik wil dit nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef wieisboos het volgende:
ik vind dit stiekem een heel leuk liedje![]()
Kun je hem niet stiekem wat tofs laten zeggen tegen San Marco.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh, vertel mij wat...hij wordt gek van onze geintjes over "de 4e man". Maar eerlijk is eerlijk, intussen staat hij zaterdagavond wel naast mijn jeugdidool
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef DeWesp het volgende:
[..]
jezus sommige mensen zijn echt achterlijkik pik die dingen voor 1k BIN op in de 5e minuut ofzo maar open bid gaan ze voor 3k
Werkt wel, maar niet goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Vinno het volgende:
Ligt bij jullie app er ook uit?
Edit: heel ea.com?
Dat staat op de screen tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?
Daar neemt hij zijn vak veel te serieus voor, zover krijg ik hem nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Kun je hem niet stiekem wat tofs laten zeggen tegen San Marco.
"Nee Marco, niet zeuren dat was echt geen buitenspel. Sommige mensen letten echt niet op".
Speaking of which, hoe hangt de vlag erbij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij deze moet ik je helaas diskwalificeren m.b.t. het toernooi. Ik wil dit niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmm, ik kom er gewoon echt niet in...
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kon er na 10 pogingen inkomen. Eerst inloggen via http://www.ea.com/uk/football en dan naar de webapp
In principe heb ik de kandidaten van de kwartfinale op een rijtje gezet en een schema gemaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe hangt de vlag erbij?
Koevermans?quote:
da pacequote:
Nice, misschien ook eens proberenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
88 shot power ofzo ingame. Zijn schot is kaulo goed
Fout met het quoten denk ik. Zou niet moeten gebeurenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice, misschien ook eens proberen
Hasselbaink ernaast
hey ik zie het plaatje in mijn quote..is dat nieuw
Zijn shooting is gewoon laag omdat hij 52 volleys heeft. ook nog 73 finishing (77+- ingame)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hasselbaink ernaast
9 dagenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het nou geduurd dan?
Dat is wel echt sick..best aardige heading ook nog eens..aardig compleet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zijn shooting is gewoon laag omdat hij 52 volleys heeft. ook nog 73 finishing (77+- ingame)
Dat is al een aantal dagen hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hasselbaink ernaast
Speelde vorig jaar ook al met hem, toen had hij iets mindere stats en 2* skillmoves maar was hij alsnog erg goed. Templeton met 5* weak foot naast hemquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel echt sick..best aardige heading ook nog eens..aardig compleet.
wutttt, die man is echt geniaal goed. komt ook moeiteloos mee tegen goldsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:07 schreef BDIL het volgende:
Dingsdag is zo fucking slechtMarking moet wel 10 zijn ofzo
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wutttt, die man is echt geniaal goed. komt ook moeiteloos mee tegen golds
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de kwartfinales bekend worden
jbgsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:10 schreef BDIL het volgende:
[..]Balotelli verkracht deze gast
! Geen 1 goeie tackle en staat elke keer fout als er een steekbal komt...
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de kwartfinales bekend worden
Klein beetje fucked up, want ik heb in eerste instantie de deadline op komende zondag gezet. Al heb ik de afgelopen week amper updates gehad en in het topic afgelopen zondag heb gezegd.quote:
Gewoon niet haten op Dingsdag mkayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:12 schreef BDIL het volgende:
[..]Sorry dat ik geen 1200 potjes kan spelen
DM hem dat hij 3 dagen de tijd heeft om te reageren, dan vind ik het wel klaar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Klein beetje fucked up, want ik heb in eerste instantie de deadline op komende zondag gezet. Al heb ik de afgelopen week amper updates gehad en in het topic afgelopen zondag heb gezegd.
Nu heb ik wel de nummers 1 en 2 op papier gezet incl tegenstanders in de kwartfinale. Alleen hoe ga je kijken naar de wedstrijden die niet gespeeld zijn? In groep 4 is het duidelijk.
In groep 1 alleen niet. Is het mijn schuld, die van X1n2ition?? Ik heb vaak afgezegd op momenten dat hij kon en hij kon niet op momenten dat ik kon. Daarnaast heb ik eerlijk gezegd weinig zin om verder te spelen. Alleen hij reageert dus niet meer
Weinig zin om verder te spelen? Ondankbaar kind dat je bent, ik heb je inleg gedoktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Daarnaast heb ik eerlijk gezegd weinig zin om verder te spelen. Alleen hij reageert dus niet meer
Ik heb wel 5x zo veel clubs als fut denk ik maar nog geen 1000quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon niet haten op Dingsdag mkay
En met clubs erbij zitten jullie allemaal op dat aantal
Ja sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig zin om verder te spelen? Ondankbaar kind dat je bent, ik heb je inleg gedokt![]()
Stel hem een ultimatum: hij heeft tot vrijdag om iets van zich te laten horen, anders houdt het op ofzo? Stel dat we weken gaan wachten tot jullie spelen, en hij wint en gaat door...dan kunnen we in de rest van het toernooi waarschijnlijk ook steeds op hem wachten?
Kun je de coins van je team direct aan Leoon terug betalen? Anders moet er 2x tax betaald wordenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja sorry. Als ik 15k over heb dan krijg je het gewoon terug.
We hadden zondag afgesproken. Ik hem een dm gestuurd, dm maar als je kan. Niks gehoord. Maandag kreeg ik een bericht dat er iets tussen was gekomen. Prima, daarna berichtje terug. Niks meer van gehoord. Als je amper kan spelen in de kwartfinale/halve en finale. Is het ook klote
Neuh, daar zitten zeker de helft disconnects en ragequits bijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Ajacied7 het volgende:
1000 potjes is gemiddeld 2 uur per dag aan FUT
En dan alleen de wedstrijden.
Natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je de coins van je team direct aan Leoon terug betalen? Anders moet er 2x tax betaald worden
hij zat zeker in het donker verstopt? hihiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
Blijkbaar was ik een SIF Altidore kwijt. Alleen was dat op de eerste dag voor 11.75k. Nu heb ik hem pas
Hij is er ook snel weer vandoor want ik lig uit de webapp en kan niet meer op EA site komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hij zat zeker in het donker verstopt? hihi
Krijg ik nog een poedelprijs?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Klein beetje fucked up, want ik heb in eerste instantie de deadline op komende zondag gezet. Al heb ik de afgelopen week amper updates gehad en in het topic afgelopen zondag heb gezegd.
Nu heb ik wel de nummers 1 en 2 op papier gezet incl tegenstanders in de kwartfinale. Alleen hoe ga je kijken naar de wedstrijden die niet gespeeld zijn? In groep 4 is het duidelijk.
In groep 1 alleen niet. Is het mijn schuld, die van X1n2ition?? Ik heb vaak afgezegd op momenten dat hij kon en hij kon niet op momenten dat ik kon. Daarnaast heb ik eerlijk gezegd weinig zin om verder te spelen. Alleen hij reageert dus niet meer
Dit is echt de slechtste tip ooit. 2x geprobeerd. In totaal 1300 verlies. Grrr.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef wieisboos het volgende:
Hoe wordt poule 4 afgehandeld dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]
Bij elke update van FIFA komen er steeds meer problemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:20 schreef Vinno het volgende:
Knakuh ding!!! Die update heeft het er niet beter op gemaakt.
Kon ik er net ff weer in, nu dus gewoon niks meer...
Huidige nummers 1 en 2 gaan door. Jij en Strakkeman dus. Of er moet de komende dagen iets veranderen. Verwacht ik dus niet, want zij zijn er al 2 weken niet geweest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hoe wordt poule 4 afgehandeld dan?
ik kocht ze omdat ik ze nodig had voor mijn teamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Dit is echt de slechtste tip ooit. 2x geprobeerd. In totaal 1300 verlies. Grrr.
Deze was toch ook helemaal niet van jouquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik kocht ze omdat ik ze nodig had voor mijn teamhet was geen tip
kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze was toch ook helemaal niet van jou?
Moet je even een xbox halenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:27 schreef el-blanchito het volgende:
Beloofde iemand niet 15k de man als we Fuszy doorlieten?
Ik heb geen puush op mn werkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Standen zij zo.
Kwartfinale is dan zo:
[ afbeelding ]
Alleen X1n2ition klopt niet als je naar het bovenstaande kijkt.
dubbelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb geen puush op mn werk![]()
Tevens: kwartfinales zijn single matches?
post hem anders evenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef Thorb het volgende:
POTS was die DM wel voor mij.
Ik onderschep wel vaker dm's tussen jou en Toefjes
'He schat heb je vrijdagavond tijd'quote:
Neutraal terrein.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef el-blanchito het volgende:
Gewoon weer uit en thuis neem ik aan?
Ja, maar speel nog maar even niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef el-blanchito het volgende:
Voor jou is het neutraal terrein. Dus bij FC Emmenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef el-blanchito het volgende:
Shiiit...wie zei hier ook alweer dat die gast er niks van kon?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dubbel
Wieisboos - prideofthesouth iig.
Die was inderdaad voor jou bedoeld, Toef en ik zijn er achter dat we ons lichamelijk niet tot elkaar aangetrokken voelen.quote:
jbggquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef BDIL het volgende:
Mooiste OG in dit FIFA 13 bij mijn tegenstander![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150672367
Tevens dit team:
[ afbeelding ]
Kaboul is wel veel beter dan Koscielny (eventueel Sirigu op doel).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:34 schreef BDIL het volgende:
Mooiste OG in dit FIFA 13 bij mijn tegenstander![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/150672367
Tevens dit team:
[ afbeelding ]
Bodmer doet het aardig, ook goede stats maar ik zal hem wel daar neerzettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kaboul is wel veel beter dan Koscielny (eventueel Sirigu op doel).
Sisokko CM?
Dat zegt al genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik bedenk me net dat ik al eens geoefend heb tegen wieisboos...kan me alleen niet meer herinneren hoe dat afliep
Loot ook meteen de semi, dan kan je makkelijker plannen denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef Fuszy het volgende:
Ik zal een DM sturen naar de betrokken partijen die nog wedstrijden moeten spelen.
Deadline uiterlijk op vrijdag 0:00. Dus 2,5 dag om wedstrijden te spelen. Klinkt dat redelijk?
Voor groep 4 ook nog doen of zo laten?
Als je kijkt naar het plaatje dan zijn de winnaars aan de linkerkant elkaars tegenstander en de winnaars aan de rechterkant de tegenstanders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loot ook meteen de semi, dan kan je makkelijker plannen denk ik
Goed puntquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Loot ook meteen de semi, dan kan je makkelijker plannen denk ik
Ja. Alleen, ik heb geen puushquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het plaatje dan zijn de winnaars aan de linkerkant elkaars tegenstander en de winnaars aan de rechterkant de tegenstanders.
Finale is de winnaar van de linkerkant - winnaar van de rechterkant.
verliezersfinale is verliezer halve finales.
Duidelijk?
oh, duidelijk. Misschien handig om het er even bij te zetten, dan kunnen mensen evt. zelf al verder plannen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het plaatje dan zijn de winnaars aan de linkerkant elkaars tegenstander en de winnaars aan de rechterkant de tegenstanders.
Finale is de winnaar van de linkerkant - winnaar van de rechterkant.
verliezersfinale is verliezer halve finales.
Duidelijk?
Het is een prima puntquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh, duidelijk. Misschien handig om het er even bij te zetten, dan kunnen mensen evt. zelf al verder plannen.
Niet dat ik er verder iets mee te maken heb, maar ik bemoei me graag met dingen
printscreen, plakken in paint, uploaden bij imgur.com kan ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Alleen, ik heb geen puush
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan je een IF en NIF tegelijk in je club hebben?
Neenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan je een IF en NIF tegelijk in je club hebben?
Hij wil het nu graag weten. Ik zal het eens opzoeken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
printscreen, plakken in paint, uploaden bij imgur.com kan ook
Ja ik kom er zo meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil het nu graag weten. Ik zal het eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij wil het nu graag weten. Ik zal het eens opzoeken.
Winnaar van ons moet dus in de halve finale tegen winnaar Blanch-Ajacied? Goed om te weten dat de halve finale in ieder geval mijn eindstation isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef Thorb het volgende:
Schema 1
El-blanchito – ajacied7
Wieisboos – prideofthesouth
Schema 2
Strakkeman – X1n2nation
Reemi – Lingren.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Winnaar van ons moet dus in de halve finale tegen winnaar Blanch-Ajacied? Goed om te weten dat de halve finale in ieder geval mijn eindstation is
Laatste keer dat ik tegen Ajacied speelde verloor ik 5-0quote:
Niks nieuws toch..blijft jammer, maar zo gaat het steeds. Aan de organisatie ligt het in ieder geval niet, dat is wel dudielijk. Van de mensen die bijna nooit posten is het eigenlijk wel te verwachten, van Ozz verwacht je het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Moet ik Ozz en Drolflap nog contacten of ...?
Toewijding van een aantal is iig niet erg hoog en van anderen juist wel.
Kan al bijna stellen dat het een flop is. Niet wat ik had verwacht iig
Stuur een DM-etje, en geef ze tot vrijdagavondquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel vaak tegen een vriend van mij die echt veel slechter is, maar toch verlies ik nog wel af en toe..gewoon goed piekenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik tegen Ajacied speelde verloor ik 5-0
Eerste helft ben ik niet over de middellijn geweest
Hoeft niet, ze kunnen zelf ook wat initiatief tonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:49 schreef Fuszy het volgende:
Dit zal mijn pm worden. Redelijk?quote:X1n2ition moet nog 3 wedstrijden spelen tegen ons. Twee maal tegen mij en eenmaal tegen El-blanchito.
De deadline stond eigenlijk op afgelopen zondag. Aangezien ik vaak niet kon op het moment dat X1n2ition kon geef ik je nog een kans.
Je hebt tot en met donderdag de kans om te spelen. Mocht dat niet lukken, dan worden de wedstrijden als niet gespeeld beschouwd en zal de huidige stand genomen worden om het toernooi af te maken.
In groep 4 moeten ook nog een aantal wedstrijden gespeeld worden. Naar mijn idee zijn Strakkeman en Ajacied7 zeer actief. Ozz-03 en Drolflap helemaal niet.
Ik zou op het moment liever Strakkeman en Ajacied7 doorlaten, omdat de rest van die groep amper online is.
Voor jullie geldt hetzelfde met betrekking tot de deadline.
Wil je of kan je niet meer spelen. Geef het even door.
Met vriendelijke groet,
Fuszy
Nouja ik ben het eigenlijk helemaal zat. Dit is mijn vierde of vijfde toernooi dat ik georganiseerd heb en nog nooit is er een toernooi goed gegaan. Veel hebben een goede toewijding. Sommigen laten het naast zich liggen en dat verpest het hele toernooi.quote:
Ik ga vanmiddag doping shoppenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik speel vaak tegen een vriend van mij die echt veel slechter is, maar toch verlies ik nog wel af en toe..gewoon goed pieken
+10 op elke spelerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag doping shoppen
Mijn vrienden zijn allemaal slechter dan ik, dus dat gaat 'm niet worden. Misschien moet ik maar een advertentie op marktplaats zettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
+10 op elke speler
Of ga je iemand inhuren om voor je te spelen?
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nouja ik ben het eigenlijk helemaal zat. Dit is mijn vierde of vijfde toernooi dat ik georganiseerd heb en nog nooit is er een toernooi goed gegaan. Veel hebben een goede toewijding. Sommigen laten het naast zich liggen en dat verpest het hele toernooi.
Heb er deze keer heel veel moeite in gestoken om een uniek toernooi te maken en verwacht toch wel dat mensen actief zijn. Het is jammer dat ze dat niet zijn.
Heerlijk, zo'n gebrek aan nuancequote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
de rest kan gewoon de tering krijgen en opflikkeren.
Prachtig tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heerlijk, zo'n gebrek aan nuance
Collega van mijn pa heeft dat echt gedaan. Hij liet zijn vriendin ook nog de helft betalenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
Oh ja
was al een tijdje aan het whatsappen met een oud-klasgenootje van me. Laatst een boek van gekocht en in het eerste jaar waren we de hele tijd aan het grappen over een date bij de mcdonalds. Kwam ze dus laatst op terug op een grappige manier. Dus na wat heen en weer gewhatsappt had ik maar gezegd dat het toch zeer ver beneden haar stand is om te daten bij de mcdonalds. Een leuke tent was toch zoveel leuker.
Krijg je terug, ja maar jij wilde toch zo graag daten met me daar. Nu wist ik niet meer wat ik nou moest vragen, want ze maakt het wel heel moeilijk. De mac of ergens uiteten. Beide op een grappige toon tegen elkaar bezig.
Krijg ik terug: kijk maar wat je vraagt. Dan zie je wel wat ik er op antwoord. Voel zo'n harde burn aankomen.
Eerst vragen of ze mee naar de mac wil, en als ze nee zegt dan vragen of ze mee uit eten wilquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
Oh ja
was al een tijdje aan het whatsappen met een oud-klasgenootje van me. Laatst een boek van gekocht en in het eerste jaar waren we de hele tijd aan het grappen over een date bij de mcdonalds. Kwam ze dus laatst op terug op een grappige manier. Dus na wat heen en weer gewhatsappt had ik maar gezegd dat het toch zeer ver beneden haar stand is om te daten bij de mcdonalds. Een leuke tent was toch zoveel leuker.
Krijg je terug, ja maar jij wilde toch zo graag daten met me daar. Nu wist ik niet meer wat ik nou moest vragen, want ze maakt het wel heel moeilijk. De mac of ergens uiteten. Beide op een grappige toon tegen elkaar bezig.
Krijg ik terug: kijk maar wat je vraagt. Dan zie je wel wat ik er op antwoord. Voel zo'n harde burn aankomen.
Robben heeft gespeeldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef DutchSL het volgende:
Huntelaar uit oranje, Robben er in.
Daar gaat Van Gaals geweldige beleid dat alle spelers in de basis speelden dit weekend
Een echte burn is het pas als je niks doet. Daarbij is dat van de Mac een grap zoals je al zegt, dus neem haar gewoon mee naar een fatsoenlijke tent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
Oh ja
Jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef Revontulet het volgende:
Kan je bijvoorbeeld Carlos Eduardo van Rubin Kazan in het ene team gebruiken en Carlos Eduardo van ligo do brazil in een ander team?
Oh ja bij ons ging het zo van, jaa het kan alleen maar met kortingsbonnen en als jij ook betaaltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Collega van mijn pa heeft dat echt gedaan. Hij liet zijn vriendin ook nog de helft betalen
Ditquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Een echte burn is het pas als je niks doet. Daarbij is dat van de Mac een grap zoals je al zegt, dus neem haar gewoon mee naar een fatsoenlijke tent.
Ja, als invaller. Van Gaal was toch zo trots dat ze allemaal in de basis speelden?quote:
Discussies daarover?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ja bij ons ging het zo van, jaa het kan alleen maar met kortingsbonnen en als jij ook betaalt. Best wel grappige discussies krijg je dan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Discussies daarover?
Proleet. Ik discussieer altijd over de reden van het leven en het bestaan van een hogere macht.
ze reageert niet meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Fiks die date man
Het is fix.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Fiks die date man
Ik ben maar een lomp resbaargs boertjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het is fix.
Beetje straattaal als we het toch over die bitches hosselen hebben he.
Je had die foto van je penis met slagroom erop met de tekst: 'dit is in ieder geval jou toetje' ook niet moeten meesturenquote:
jou toetjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je had die foto van je penis met slagroom erop met de tekst: 'dit is in ieder geval jou toetje' ook niet moeten meesturen
Dickpics BMSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je had die foto van je penis met slagroom erop met de tekst: 'dit is in ieder geval jou toetje' ook niet moeten meesturen
Nu weet ik wat ik verkeerd heb gedaan. Gelukkig lopen er nog miljoenen rond. Heb nog genoeg kansenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen, en ongeveer 2x zoveel borstenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nu weet ik wat ik verkeerd heb gedaan. Gelukkig lopen er nog miljoenen rond. Heb nog genoeg kansen
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben maar een lomp resbaargs boertje
Je zegt jouw toetje, dus schrijf ik ook jou toetje
Mooie goalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:07 schreef Toefjes het volgende:
Speciaal voor jullie een mooie goal van Wijnaldum
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/150673480
Daarom terechten TTquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
Opstelling is al bekend blijkbaar
[ afbeelding ]
Kud tiem
Ik moest hardop lachen om het woord ongeveerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen, en ongeveer 2x zoveel borsten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Miljoenen vrouwen, en ongeveer 2x zoveel borsten
Bij mij doet de app het gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
Jezus man, zelfs handelen is gewoon onmogelijk nu.Wat een amateurs daar bij EA.
Prima teamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:09 schreef DutchSL het volgende:
Opstelling is al bekend blijkbaar
[ afbeelding ]
Kud tiem
We kunnen beter in tulpen en kaas handelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:12 schreef pascal08 het volgende:
Jezus man, zelfs handelen is gewoon onmogelijk nu.Wat een amateurs daar bij EA.
Waarom niet? Blind doet het gewoon heel erg goed dit seizoen op linksback. Pieters is out, Willems pas net weer terug en nog niet overtuigend en BMI is beter in het centrum.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prima team
ClasieJanmaat
de vrij
van persie
Krul
John en Blind snap ik niet helemaal.
Inderdaad lekkerquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Toefjes het volgende:
Hij blijft hangen in het scherm waar je het team van de tegenstander ziet. Dat is lang geleden Ik denk dat dit de oogst van het onderhoud is
Ik probeer hem te kijken, maar EA site werkt niet meequote:
Het is weer bar en boosquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik probeer hem te kijken, maar EA site werkt niet mee
Hij is juist overtuigend de laatste paar wedstrijden :/ Maar na zijn blessure wel te vroeg voor Oranje, ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Blind doet het gewoon heel erg goed dit seizoen op linksback. Pieters is out, Willems pas net weer terug en nog niet overtuigend en BMI is beter in het centrum.
John doorgebroken bij Benfica en doet het daar fantastisch, terwijl Robben niet speelt, Afellay er niet bij is en Narsingh ook geblesseerd is. Zoveel opties heb je niet. Soberzo beter dan Schaken ofzo
Hij is mij niet echt opgevallen moet ik zeggen, maar in het geval van Willems is dat soms ook maar goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is juist overtuigend de laatste paar wedstrijden :/ Maar na zijn blessure wel te vroeg voor Oranje, ben ik het mee eens.
Robben is toch opgeroepen ipv Huntelaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom niet? Blind doet het gewoon heel erg goed dit seizoen op linksback. Pieters is out, Willems pas net weer terug en nog niet overtuigend en BMI is beter in het centrum.
John doorgebroken bij Benfica en doet het daar fantastisch, terwijl Robben niet speelt, Afellay er niet bij is en Narsingh ook geblesseerd is. Zoveel opties heb je niet. Soberzo beter dan Schaken ofzo
Tegen Feyenoord was hij volgens mij echt dramatischquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij is juist overtuigend de laatste paar wedstrijden :/ Maar na zijn blessure wel te vroeg voor Oranje, ben ik het mee eens.
Ja. Maar Robben speelt niet bij Bayern bedoel ik en dan speel je dus niet bij Louis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Robben is toch opgeroepen ipv Huntelaar?
Blind doet het prima ja. Heb bij die naam sowieso geen vertrouwen. Ben wel benieuwd
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Die in je related videos is mooier
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/141555122
Ja, behalve geblesseerden zoals Chiellini en Bonucci is niet opgeroepen omdat hij zich onprofessioneel gedragen had.quote:
[..]
Nee, hebben vooral achterin wat afwezigen. Chiellini, Bonucci, Maggio, Balzaretti en ook nog gasten als Di Natale, Marchisio en Giovinco.quote:
quote:GK: Gianluigi Buffon (Juventus), Morgan De Sanctis (Napoli), Federico Marchetti (Lazio), Salvatore Sirigu (Paris Saint-Germain)
Defenders: Ignazio Abate (AC Milan), Davide Astori (Cagliari), Andrea Barzagli (Juventus), Daniele Gastaldello (Sampdoria), Federico Peluso (Juventus), Andrea Ranocchia (Internazionale), Davide Santon (Newcastle United)
MIdfield: Antonio Candreva (Lazio), Daniele De Rossi, Alessandro Florenzi (beiden AS Roma), Alessandro Diamanti (Bologna), Emanuele Giaccherini, Andrea Pirlo (Juventus), Riccardo Montolivo, Antonio Nocerino (AC Milan), Marco Verratti (Paris Saint-Germain)
Attack: Mario Balotelli, Stephan El Shaarawy (beiden AC Milan), Alberto Gilardino (Bologna), Pablo Osvaldo (AS Roma).
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Het wordt dus een beetje ajax - dortmund
Dat lijkt me niet, maar de tip van Flip is Italië +0.5, X2 of hoe je het ook wil noemen. 1.84 odd voor Italië om niet te verliezen is echt belachelijk imoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:22 schreef Vijf_voor het volgende:
Het wordt dus een beetje ajax - dortmund
quote:
Allemaal geblesseerd behalve di Natale (wordt erg vaak niet geselecteerd, ondergewaardeerde speler in Italië, was zelfs onzeker voor EK) en Bonucci (onprofessioneel gedrag).quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, hebben vooral achterin wat afwezigen. Chiellini, Bonucci, Maggio, Balzaretti en ook nog gasten als Di Natale, Marchisio en Giovinco.
misschien speelde ie wel RW bij Nigeria?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:28 schreef strakkeman het volgende:
Emenike RW zijn ze bang dat hij te OP is in de spits.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien speelde ie wel RW bij Nigeria?
Echt baggerstats voor een winger ja, al kan het op RF nog wel.quote:
Welk eredivisie team heb je?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Echt een baas die Wijnaldum in de spits
Ken nog wel een leuk dorpjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Krijg ik een smsje dat mijn college niet doorgaat vanavond (terwijl ik daarom nog op mijn werk ben; wachten tot ik naar A'dam kan rijden). Nu naar huis gaan is geen aantrekkelijke optie (want achteraan sluiten in de files). Dan nog maar een paar uurtjes op mijn werk bivakkeren, wachtend tot de spits voorbij is
Beetje fappen als iedereen weg is. Kun je dat punt tenminste van je lijst wegstrepenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Krijg ik een smsje dat mijn college niet doorgaat vanavond (terwijl ik daarom nog op mijn werk ben; wachten tot ik naar A'dam kan rijden). Nu naar huis gaan is geen aantrekkelijke optie (want achteraan sluiten in de files). Dan nog maar een paar uurtjes op mijn werk bivakkeren, wachtend tot de spits voorbij is
Is dit een uitnodiging voor een date bij jullie plaatselijke mac?quote:
Vanmiddag al gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Beetje fappen als iedereen weg is. Kun je dat punt tenminste van je lijst wegstrepen
Ik heb nog wel een leuk klusje voor je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denken dat wij een mac hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging voor een date bij jullie plaatselijke mac?
[..]
Vanmiddag al gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |