PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je beide spitsen hebben geen goede shooting, ze zijn niet bijzonder snel of sterk, passing is bizar slecht en ze hebben beiden 2* weak foot. Het enige positieve aan je spitsen koppel is dat dat er eentje erg groot is.. maar 442 is niet het ideale systeem voor zo'n type.
Die Razak kan niet schieten én niet verdedigen.
Je backs hebben attacking work rates, terwijl vooral je linksback aanvallend niet sterk is.
Ake is te klein en heeft matige verdedigende stats.
Dit dacht ik ook, tot ik met IF wilshere ging spelen. En die heeft nog hele goede passingstats ook. Maar die vent kan echt nie passenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ik merk ook niks van slechte passing.
Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd![]()
Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?
De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd![]()
Zozo, die maakt carrièrequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveen
Daar pesten we hem altijd meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef DeWesp het volgende:
[..]
De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?
Ik hoef niet met Razak gespeeld te hebben om zijn stats te zien, hij heeft helemaal geen enkele bijzondere stat waar je iets aan hebt behalve dat hij behoorlijk snel is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.
Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.quote:
Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.
Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie wasMaar nee dat is niet verkeerd
Wist trouwens wel dat 4de man altijd scheidsrechter niveautje lager was, even niet aan gedacht
Wat waar wie wat hoe?quote:
Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.
Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.quote:
Nog niet zeker dus, maar wel ver.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.
Sport says Cavani has agreed to join Real at the end of the season after a series of meetings in Madrid between agent Pierpaolo Triulzi and club president Florentino Perez.
Napoli are insisting on any interested club meeting Cavani's buyout clause of ¤63 million, but Perez is hoping to find a compromise.
With Cavani's backing, he has tabled a cash bid of ¤50 million for the Uruguayan and is willing to make up the shortfall by including a player in the offer.
PSG, Manchester City and Arsenal are also chasing Cavani and are banking on Napoli's insistence on a straight cash deal to keep the transfer wide open leading up to the summer market.
But for the moment, it is Real where Cavani wants to play his football next season.
Het verdient schjinbaar pas goed als je Europees gaat fluiten. Nu dus voor hem nog niet, en hij zet er veel voor aan de kant (heeft ook geen fulltime baan). Kuijpers heeft het goed geregeld jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaanAan de andere kant verdient het natuurlijk best goed. Sowieso apart dat veel scheidsrechters er nog een hele baan (en meestal een goede) op na houden, want alleen scheids zijn zou al genoeg moeten verdienen. Kuipers heeft 3 supermarkten erbij alsof het niets is
Nevermind, ik dacht grappig te zijn maar m'n grapje is mis geschotenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb zo maar een random quote van iemand gebruikt
quote:
Ik heb geen oogst. Ik lag te slapen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De oogst:
Een IF Maher voor 9k, 3 SIF Altidores voor 10k, 4 van Rhijn's onder de 1k, nog een stuk of 5 silvers (minimaal 1k winst per stuk), en wat squad fitnesses voor 1600 (weinig winst).
Kon beter, kon slechter.
Hehe, soekel!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef Revontulet het volgende:
Ik kan nog steeds niet in de webapp, staat dat ze nog bezig zijn
Een heldquote:
Wat een leed in deze boze wereldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Eriksen heeft 4* weak foot op H2H neeeeeeeeeeeeee![]()
Fischer ook. gvd
Cabaye- Sissoko- Ben Arfa?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef DorperTed. het volgende:
Weet iemand een triple link tussen een CM of CDM, en een RW? Gold
http://www.vi.nl/video/vi(...)iet-serieus-te-nemen....htmquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goed, snel, fijne dribbel, maar Castaignos is beter.quote:
Joh, vertel mij wat...hij wordt gek van onze geintjes over "de 4e man". Maar eerlijk is eerlijk, intussen staat hij zaterdagavond wel naast mijn jeugdidoolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/video/vi(...)iet-serieus-te-nemen....htm
alleen IF walcott voor 140Kquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De oogst:
Een IF Maher voor 9k, 3 SIF Altidores voor 10k, 4 van Rhijn's onder de 1k, nog een stuk of 5 silvers (minimaal 1k winst per stuk), en wat squad fitnesses voor 1600 (weinig winst).
Kon beter, kon slechter.
niet helemaal waar. moet m nog even van cam naar St maken. gaat dus nog 6K vanaf. maar 24K doe ik t ook voor hoor nettoquote:
Nieuw? Wat is er nieuw?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Tim86 het volgende:
Nou, de nieuwe webapp werkt een stuk beter hoor.
Alweer een tijdje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef diedjuh het volgende:
Ultimate team app is nu ook op android?
dat zijn nog eens mooie winstenquote:
Naja de webapp na de downtime dan..zoals zo vaak was ik naïef en dacht ik dat er tijdens een maintenance ook daadwerkelijk iets werd gedaan, maar ze gaan nu een paar uur van de glijbanen af in het Canadese tikibad en dan gaan ze weer aan het werkquote:
Is al een maand of 2/3 nu, wel handigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Oh, dacht dat ie niet meer voor android zou komen.
Paar weken bewaren johquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Maher voor 9k blijkt toch niet zo'n bijzonder koopje te zijn. Is al te koop vanaf 10k.
Ergo: discarden maar, toch nog 500 coins winst
welke formatie ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
IF Maher voor 9k blijkt toch niet zo'n bijzonder koopje te zijn. Is al te koop vanaf 10k.
Ergo: discarden maar, toch nog 500 coins winst
die is er al sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef diedjuh het volgende:
Ultimate team app is nu ook op android?
Omdat AZquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Viergever zo'n godsvermogen waard zeg
41212 ja. Dan bewaar ik 'm nog even, maar paar weken maxquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
welke formatie ?
4-1-2-1-2 zou ik hem nog even bewaren in de club.
toch is er veel opengetrokken deze week. zal dus niet heel veel waard gaan worden.
Je zou beter moeten wetenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212 ja. Dan bewaar ik 'm nog even, maar paar weken max
Ik kon er na 10 pogingen inkomen. Eerst inloggen via http://www.ea.com/uk/football en dan naar de webappquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zou beter moeten weten
En geweldige update:
[ afbeelding ]
Hier precies andersom. Net kwam de hele bende naar beneden en nu straalt hetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Fucking mooi zonnig hier, ineens is het donker en komt er hagel als een gek uit de lucht
Omdat hij een baas is. In een gemiddeld silver toernooi krijg ik gewoon geen tegendoelpunten, vooral dankzij hem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom is Viergever zo'n godsvermogen waard zeg
Het begin van het eindequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef wieisboos het volgende:
ik vind dit stiekem een heel leuk liedje![]()
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef wieisboos het volgende:
jezus sommige mensen zijn echt achterlijkik pik die dingen voor 1k BIN op in de 5e minuut ofzo maar open bid gaan ze voor 3k
Bij deze moet ik je helaas diskwalificeren m.b.t. het toernooi. Ik wil dit nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef wieisboos het volgende:
ik vind dit stiekem een heel leuk liedje![]()
Kun je hem niet stiekem wat tofs laten zeggen tegen San Marco.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Joh, vertel mij wat...hij wordt gek van onze geintjes over "de 4e man". Maar eerlijk is eerlijk, intussen staat hij zaterdagavond wel naast mijn jeugdidool
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef DeWesp het volgende:
[..]
jezus sommige mensen zijn echt achterlijkik pik die dingen voor 1k BIN op in de 5e minuut ofzo maar open bid gaan ze voor 3k
Werkt wel, maar niet goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Vinno het volgende:
Ligt bij jullie app er ook uit?
Edit: heel ea.com?
Dat staat op de screen tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En voor hoeveel zet je ze dan als start price?
Daar neemt hij zijn vak veel te serieus voor, zover krijg ik hem nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef DeWesp het volgende:
[..]
Kun je hem niet stiekem wat tofs laten zeggen tegen San Marco.
"Nee Marco, niet zeuren dat was echt geen buitenspel. Sommige mensen letten echt niet op".
Speaking of which, hoe hangt de vlag erbij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bij deze moet ik je helaas diskwalificeren m.b.t. het toernooi. Ik wil dit niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:49 schreef Vinno het volgende:
[..]
Hmm, ik kom er gewoon echt niet in...
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kon er na 10 pogingen inkomen. Eerst inloggen via http://www.ea.com/uk/football en dan naar de webapp
In principe heb ik de kandidaten van de kwartfinale op een rijtje gezet en een schema gemaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Speaking of which, hoe hangt de vlag erbij?
Koevermans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |