abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:40:01 #1
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_122503331

Welkom in het FUT 13 topic!

FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je moeder begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Linkjes:
- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Spelers opzoeken en teams maken: http://www.futhead.com www.futwiz.com
- Prijzen opzoeken: http://ultimatedb.nl/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Rijst is een baas

[b]Xbox 360 Gamertags
(Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)

quote:
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)

SPOILER: OP materiaal voor de luie honden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:40:49 #2
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_122503357
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:30 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Je beide spitsen hebben geen goede shooting, ze zijn niet bijzonder snel of sterk, passing is bizar slecht en ze hebben beiden 2* weak foot. Het enige positieve aan je spitsen koppel is dat dat er eentje erg groot is.. maar 442 is niet het ideale systeem voor zo'n type.
Die Razak kan niet schieten én niet verdedigen.
Je backs hebben attacking work rates, terwijl vooral je linksback aanvallend niet sterk is.
Ake is te klein en heeft matige verdedigende stats.
In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:42:00 #3
356424 PrideoftheSouth
pi_122503395
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd _O- :')
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122503419
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

ik merk ook niks van slechte passing.
Dit dacht ik ook, tot ik met IF wilshere ging spelen. En die heeft nog hele goede passingstats ook. Maar die vent kan echt nie passen :')
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_122503437
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Echte carnavallers als we zijn hebben mijn maatjes en ik nu al een groeps-whatsapp om alvast wat voorpret te beleven; afspraken maken over waar we welke avond naar toe gaan enzo. Krijg ik zojuist een melding binnen van 1 van de boys: hij kan zaterdagavond niet mee, want hij moet 4e man zijn bij een Juup Liek-wedstrijd _O- :')
Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:45:03 #6
356424 PrideoftheSouth
pi_122503485
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Hahah lekker dan. Sinds wanneer spelen die op zaterdag?
Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveen _O-
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122503535
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?
pi_122503541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Ik heb het fout, hij moet naar een eredivisiewedstrijd. Ik reageerde al: man, je kan ook om 2 uur 's nachts de kroeg nog ff binnenwandelen. Zijn reactie: nee, gaat niet lukken, want ik moet naar Heerenveen _O-
Zozo, die maakt carrière _O-
Elke dag
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:47:49 #9
356424 PrideoftheSouth
pi_122503575
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef DeWesp het volgende:

[..]

De 4e man. Dat stukkie van René van der Gijp ging dus over die maat van jou?
Daar pesten we hem altijd mee ;)
Overigens fluit hij ook al Juup Liek wedstrijden, sinds begin dit seizoen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122503724
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:

[..]

In FUT kan iedereen schieten en ik merk ook niks van slechte passing. In 4-4-2 heb ik juist altijd 1 spits die groot/sterk is en 1 minder groot. Die Razak is net uit dus hoe kun je dan al weten dat hij niet kan verdedigen? In mijn Engelse bronze team heb ik ook 2 CMs met resp. 46 en 51 defending. Verder ga ik dit team vooral maken omdat er veel nieuwe spelers in zitten.
Ik hoef niet met Razak gespeeld te hebben om zijn stats te zien, hij heeft helemaal geen enkele bijzondere stat waar je iets aan hebt behalve dat hij behoorlijk snel is.
Ake is 180cm met 67 strength, 55 jumping en high attacking work rates.. het kan niet veel erger dan dat.
Als jij het verschil niet merkt tussen 48 shooting of 60-ish shooting of slechte vs goede passing, tja.. dan zijn we snel klaar. Ik wel.

Verder moet je zelf weten met wie je speelt, maar ik vind het een zeldzaam slecht team, alleen Rekik springt er positief uit.

(je vroeg om onderbouwing, dus dan krijg je het ook)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 12:59:37 #11
356424 PrideoftheSouth
pi_122503986
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Zozo, die maakt carrière _O-
Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122504037
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Als je een jaar of 27 bent en je bent scheids in de Jupiler League, en 4e man bij Eredivisie-wedstrijden, doe je het niet verkeerd volgens mij.
Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie was :P Maar nee dat is niet verkeerd :P Wist trouwens wel dat 4de man altijd scheidsrechter niveautje lager was, even niet aan gedacht :P
Elke dag
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:05:29 #13
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_122504192
Cavani naar Real :D
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:06:21 #14
356424 PrideoftheSouth
pi_122504227
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik dacht alleen 4de man, en ik wist niet hoe oud ie was :P Maar nee dat is niet verkeerd :P Wist trouwens wel dat 4de man altijd scheidsrechter niveautje lager was, even niet aan gedacht :P
Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122504248
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef BDIL het volgende:
Cavani naar Real :D
Wat waar wie wat hoe?
Elke dag
pi_122504294
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Je staat ervan versteld wat die jongen er allemaal voor moet doen en laten. Door een blessure op zijn 19e gestopt met voetballen, en sindsdien staat zijn leven voor een groot deel in het teken van fluiten. 3x per week trainen (voor zichzelf, maar ook vanuit de KNVB), trainingsstages in het buitenland, alles. Zijn gewone baan is er voor een groot deel op afgestemd...en dat voor "iemand die slechts JL fluit"...echt bizar.
Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaan :P Aan de andere kant verdient het natuurlijk best goed. Sowieso apart dat veel scheidsrechters er nog een hele baan (en meestal een goede) op na houden, want alleen scheids zijn zou al genoeg moeten verdienen. Kuipers heeft 3 supermarkten erbij alsof het niets is :')
Elke dag
pi_122504295
Hahahaha POTS is de Baje :D
wat is een lach als je van binnen huilt
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:09:37 #18
354558 BDIL
Soul Plane.. We Sky High son..
pi_122504333
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Wat waar wie wat hoe?
Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.

Sport says Cavani has agreed to join Real at the end of the season after a series of meetings in Madrid between agent Pierpaolo Triulzi and club president Florentino Perez.

Napoli are insisting on any interested club meeting Cavani's buyout clause of ¤63 million, but Perez is hoping to find a compromise.

With Cavani's backing, he has tabled a cash bid of ¤50 million for the Uruguayan and is willing to make up the shortfall by including a player in the offer.

PSG, Manchester City and Arsenal are also chasing Cavani and are banking on Napoli's insistence on a straight cash deal to keep the transfer wide open leading up to the summer market.

But for the moment, it is Real where Cavani wants to play his football next season.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:09:40 #19
356424 PrideoftheSouth
pi_122504335
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Revontulet het volgende:
Hahahaha POTS is de Baje :D
Pardon :?
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122504402

#SMLENO
pi_122504403
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef BDIL het volgende:

[..]

Real Madrid have an agreement with Napoli striker Edinson Cavani.

Sport says Cavani has agreed to join Real at the end of the season after a series of meetings in Madrid between agent Pierpaolo Triulzi and club president Florentino Perez.

Napoli are insisting on any interested club meeting Cavani's buyout clause of ¤63 million, but Perez is hoping to find a compromise.

With Cavani's backing, he has tabled a cash bid of ¤50 million for the Uruguayan and is willing to make up the shortfall by including a player in the offer.

PSG, Manchester City and Arsenal are also chasing Cavani and are banking on Napoli's insistence on a straight cash deal to keep the transfer wide open leading up to the summer market.

But for the moment, it is Real where Cavani wants to play his football next season.
Nog niet zeker dus, maar wel ver.

Arsenal btw :') Wilden ze nu ineens wel heel veel voor 1 speler gaan betalen?
Elke dag
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:11:30 #22
356424 PrideoftheSouth
pi_122504410
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Ik weet het een beetje, mijn broertje heeft voor zijn hbo ook iets buiten school om moeten doen, en heeft toen scheidsrechterscursus gedaan. Dan krijg je ook te horen wat je allemaal moet doen als je echt verder daarmee wil gaan :P Aan de andere kant verdient het natuurlijk best goed. Sowieso apart dat veel scheidsrechters er nog een hele baan (en meestal een goede) op na houden, want alleen scheids zijn zou al genoeg moeten verdienen. Kuipers heeft 3 supermarkten erbij alsof het niets is :')
Het verdient schjinbaar pas goed als je Europees gaat fluiten. Nu dus voor hem nog niet, en hij zet er veel voor aan de kant (heeft ook geen fulltime baan). Kuijpers heeft het goed geregeld ja ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_122504521
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Pardon :?
Nieuwe TS :P
wat is een lach als je van binnen huilt
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:14:38 #24
356424 PrideoftheSouth
pi_122504542
De oogst:

Een IF Maher voor 9k, 3 SIF Altidores voor 10k, 4 van Rhijn's onder de 1k, nog een stuk of 5 silvers (minimaal 1k winst per stuk), en wat squad fitnesses voor 1600 (weinig winst).

Kon beter, kon slechter.
NAC Breda
Rèsbaarge
  dinsdag 5 februari 2013 @ 13:14:59 #25
356424 PrideoftheSouth
pi_122504558
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Revontulet het volgende:

[..]

Nieuwe TS :P
Ik heb zo maar een random quote van iemand gebruikt ;)
NAC Breda
Rèsbaarge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')