Dingux eropquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik ben echt zo iemand die zo'n ding koopt, de hele tijd bezig is om van alles erop aan de praat te krijgen, en als alles het doet ben ik er klaar mee.
Die Dingoo (die ik overigens net gekocht heb van hem) kan ook linux draaien etc, gewoon een geinig speeltje. Gewoon weer een paar loze zondagen vullen met kloten dus.
Punt is dat ik nogal lui ben aangelegd met zulke dingenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Heb je de laatste versies van de emulatoren erop staan?
http://dl.openhandhelds.org/cgi-bin/gp2x.cgi?0,0,0,1,71
Firmware up 2 date?
http://dl.openhandhelds.org/cgi-bin/gp2x.cgi?0,0,0,0,42,2599
De F100 kan met gemak arcade games emuleren. Zie hier:
Ja, dat ga ik ook wel doen iddquote:
Kwestie van drag and drop.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:31 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Punt is dat ik nogal lui ben aangelegd met zulke dingenvind het de energie niet zo waard
Staat er ook niet op hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook wel doen idd.
Alles beter dan Android.
Tnx, eerst maar eens kijken of het allemaal wil lukken onder w7, want dat schijnt al problematisch te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:58 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Staat er ook niet op hoor.
http://dl.openhandhelds.org/cgi-bin/dingoo.cgi Alstu! Alles wat je maar nodig hebt voor de Dingoo.
Eh? Niet als je gewoon de SD kaart in een cardreader doet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx, eerst maar eens kijken of het allemaal wil lukken onder w7, want dat schijnt al problematisch te zijn.
Ik heb me er nog niet zo in verdiept he?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:06 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Eh? Niet als je gewoon de SD kaart in een cardreader doet.
Daarom is het handig dat ik dat soort dingen weet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb me er nog niet zo in verdiept he?.
Oh messiasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:12 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Daarom is het handig dat ik dat soort dingen weet.
Kwestie van een archive uitpakken en kopieren naar SD. SD in de Dingoo en goan.
Als je hem up and running hebt mag je hem best aan mij geven hoor als je er niets meer mee doetquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh messias.
Ik was er ook wel uitgekomen hoor. En dat is juist het leukste deel, zodra hij alles doet is de kans dat ik erop ga gamen niet zo groot
.
Tof van jequote:Op woensdag 6 februari 2013 09:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je hem up and running hebt mag je hem best aan mij geven hoor als je er niets meer mee doet
Ik herken het wel hoor.. Stiekem vind ik het prutsen ook veel te leuk om te doenquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tof van je.
Ik overdrijf een beetje, maar het is wel zo dat ik het prutsen met dit soort exotische dingen gewoon vaak leuker vind dan wat ze out of the box kunnen.
emm386, load high=umb, himem.sys etc bedoel je?quote:Op woensdag 6 februari 2013 09:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor.. Stiekem vind ik het prutsen ook veel te leuk om te doen
Komt misschien wel omdat ik vroeger op onze XT machine vaak met settings en geheugen moest kloten om bepaalde games te kunnen starten. Pure trail and error maar het lukte me wel
Fuck yeah!quote:Op woensdag 6 februari 2013 11:46 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
emm386, load high=umb, himem.sys etc bedoel je?
Ik wil ScummVM nog een keer goed werkend krijgen op m'n Android device.. Maar eerst die telefoon maar eens voorzien van custom firmware..quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:21 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Zojuist even Doom op de Wiz gezet en Rise of the Triads
Zit nu met ScummVM te kutten.
Beneath a steel sky werkt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wil ScummVM nog een keer goed werkend krijgen op m'n Android device.. Maar eerst die telefoon maar eens voorzien van custom firmware..
I know, maar bij gebrek aan zo'n apparaat moet ik toch watquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:47 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Beneath a steel sky werkt.
Voordeel van dit soort devices is dat je geen CFW of andere crap nodig hebt.
Truequote:Op woensdag 6 februari 2013 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
I know, maar bij gebrek aan zo'n apparaat moet ik toch wat
Alle games erbij ook?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:07 schreef Brum_brum het volgende:
Zo'n pandora is toch wel vet hoor... Jammer alleen dat je de meeste consoles die je wil emuleren voor dezelfde prijs kan kopen als 1 pandora.
Volgens mij kom je een aardig end ja..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |