Ik zag een foto in de Metro/Spitsweetikveel vandaag, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:32 schreef Specularium het volgende:
Dat haar van die Tom, vind je het gek dat je gepest wordt?
Nee, maar wel na schooltijd met je pollepel bezig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik was geen van beiden. Geen pester en geen gepestte.
In de Spits inderdaad. En hij heeft aan de linkerkant een rare kronkel in zijn hoofd zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zag een foto in de Metro/Spitsweetikveel vandaag, ik dacht precies hetzelfde.. Wat een faggayhipsterlul. Met zijn diepe V-hals en kruis-aan-leren-kettinkje.
.
Tuurlijk, lekker roeren en slaan indien nodig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar wel na schooltijd met je pollepel bezig.
Geloof er geen tegne van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik was geen van beiden. Geen pester en geen gepestte.
Tegne? Wat is dat nou weer.quote:
Uit de context kan je halen wat een tegne is,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tegne? Wat is dat nou weer.
En welke geloof je niet, dat ik niet pestte of dat ik niet gepest werd?
Geplaagd misschien niet gepest.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uit de context kan je halen wat een tegne is,
En ik geloof beide niet. Ik geloof dat beiden wel ooit eens aan de orde is geweest. In meer of mindere mate.
Ik kan je garanderen dat het plaatje niets met een tegne te maken heeft.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Geplaagd misschien niet gepest.
EN dit is de eerste hit op tegne
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |