Dat is zeker waar, al zou ik dat niet zomaar laten gebeuren.quote:
Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.
Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone?
Oh ja, en dit....quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:11 schreef Dizorn het volgende:
Al die mannen denken gewoon dat vrouwen willen horen dat ze ambitieus zijn. zal in de praktijk wel erg meevallen. sociaal wenselijke profielen
ok ok ik waag morgen een nieuwe poging. o ja, en dat wegcijferen zit in mijn 'broncode', denk ik wel eensquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Waarom cijfer jij jezelf toch altijd weg? Sowieso als iemand ambitieus is wil dat niet zeggen dat hij alleen maar met status bezig is.
Ik ben ook ambitieus, maar status etc. interesseert mij echt geen hol...
Zoals ik eerder al zei, je moet niet zo negatief over jezelf denken.... en je moet al helemaal niet voor anderen gaan denken....
Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaasquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
Waah, help! Waarom heeft vrijwel elke man op E-matching in zijn profiel staan dat 'ie ambitieus is? Ik wil geen ambitieuze man want dan ben ik bang dat hij op mij afknapt (nog geen studie afgerond en klein inkomentje)..... Een man die tevreden is met zijn werk en zijn Opeltje en het prima vindt om af en toe door te groeien naar een andere functie is goed genoeg voor mij. Mijn eigen geld verdien ik toch zelf wel.
Uh... misschien geen goede reden, maar ik voel me er niet lekker bij. Ervaringen anyone?
Op een oude fiets moet je het lerenquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik en woont te ver weg... Helaas
Twee uitspraken waarvan ik uit ervaring kan zeggen dat het niet altijd op gaat, haha.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:40 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet je het leren
en al het goede komt van ver....
3 Uur voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 benmaar dat ver weg valt reuze mee hoor
Als je van de LAT-relaties bent wel ja.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:51 schreef Andromache het volgende:
oh pu-lease zeg, ik vind het al erg genoeg dat ik 30 benmaar dat ver weg valt reuze mee hoor
Niet mee eensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Echt waren we qua "basisprincipes" (noem het opvoeding), zo verschillend dat het gewoon echt niet ging... als je karakter veel van elkaar verschilt kan je nog wel zoveel gemeenschappelijk hebben, het gaat dan gewoon niet werken.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 03:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij zocht gewoon even een excuus om "mijn vriend" te zeggen
Ik begrijp dat wel. Ik zou zelf ook geen over-ambitieus type willen. Ik heb zelf wel een beetje ambitie maar ook weer niet zo veel als het om werk gaat. Ik vind m'n persoonlijke ontwikkeling belangrijker dan m'n werk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:08 schreef Andromache het volgende:
QFT.quote:Op woensdag 6 februari 2013 08:10 schreef Mystikvm het volgende:
Dat iemand in zijn profiel zet dat hij of zij ambitieus is mag je best met een korrel zout nemen. Dat houdt niet in dat ze zich al ellebogend naar de top begeven. Als er staat dat iemand van avontuurlijk reizen houdt dan staan ze ook niet elk jaar op de top van de Kilimanjaro, maar gaan ze ook gewoon naar een camping in Zuid-Frankrijk. Als er staat dat ze dol zijn op extreme sports hebben ze in de praktijk ook een keertje gebungeejumped of gaan ze wel eens snowboarden in Zoetermeer. Verwacht geen Bear Grylls-achtig typje die aan kayaking doet.
Til toch niet zo zwaar aan wat iemand schrijft, en neem het vooral niet te letterlijk. Vaak is het maar half-waar.
Jij verwoordt het beter dan ikquote:Op woensdag 6 februari 2013 08:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie ambitie meer als een proces waarin je open staat om telkens weer dingen te proberen/bij te leren. Dus niet zozeer meer status verwerven of veel geld verdienen. Maar het woordje 'ambitie' staat voor veel mensen kennelijk synoniem met promotie maken op je werk ofzo.
En die profielteksten moet je idd met een flinke korrel zout nemen hoor. Als al die 'reizende' vrouwen op datingsites daadwerkelijk deden wat in hun profiel staat, zou het nu aardig overbevolkt zijn in de regenwouden van Brazilië en in de Andes.
Voor vrouwen geldt hetzelfde hoorquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Om het weer eens richting datingsites te sturen: volgens mij zijn dat soort kreten maar holle kreten waarvan ze verwachten dat die aantrekkelijk zijn en weten die mannen zelf ook niet wat ze ermee bedoelen als je hen ernaar vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |